Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni.

 

Pravkar delam izpit za A neomejeno. Trenutno vozim  na izpitu Naked Bike Honda 650. Super zadeva, lustva stvarca ampak mene bolj mika sport ze nekaj casa. Dejansko me zanima kako vidite cestak za voznika zacetnika (prvi motor). Izkusenj nimam, 10 let sm se vozil z 50ccm (Apn) to je pa vse. Vsec so mi yamahe, v mislih mam R6/R1. Vecinoma mi sport pac ne priporocajo, da se naj osredotocam raje na naked bike, zakaj tako? Po sport naj bi te vse bolel, ni primern za dolge razdalje, bolj za kratko. Kako je s tem? Kaj so “dolge” kaj “kratke” razdalje, ce mam v mislih cca 100km je primern cestak (brez pocitka) npr. Sem pa dokaj mlad. Spet, ce se odlocim na neko razdaljo 300/400km kako se bo za peljat? Bom uzival ali z sport “trpel”? Primanjkuje izkusnj, zato se osredotocam kaj mi je vsec in dejansko pozabljam kako bo potem z samo voznjo. Kako je z 600/1000ccm. Spet,.. 1000ccm ne priporocajo, “prevec”. Ce primerjam cene, ni nekaj dosti razlike, kako je glede vzdrzevanja? Je kaj razlike? Bolj razmisljam v tej smeri, da vsak je sel ponavadi gor in ne dol glede moci motorja. Ce bi vzel z prve 1000cm bi mogoce pristopil bolj preudarno,resno ter nakup za dalj casa, kot ce 600 za kaksno sezono? Ali bolje 600, da pridobim izkusnj? Oz. Je 1000ccm tak “bav-bav”? Spet, mi nekateri podtikajo, da cestak je za divjat, ne da se lepo peljat, itd,... sam nimam namena divjati, ceprav verjamem, da vsakdo to rece.... nekaj v tej smeri, kaksni nasveti od izkusenih motoristov/motoristk? 

Hvala

Objavljeno

Kupi kar zelis. 1000ccm ni noben problem, ker ima vsako vozilo rocico ali pa stopalko za plin. Od posameznika je pa odvisno kako bo upravljal. Ce ti ne odgovarja prodas in kupis nekaj drugega.

Lahko pa se vedno reces potem da ti dolge ture ne odgovarjajo in se vozis od kafane do kafane.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, Anonimnez pravi:

Pozdravljeni.

 

Pravkar delam izpit za A neomejeno. Trenutno vozim  na izpitu Naked Bike Honda 650. Super zadeva, lustva stvarca ampak mene bolj mika sport ze nekaj casa. Dejansko me zanima kako vidite cestak za voznika zacetnika (prvi motor). Izkusenj nimam, 10 let sm se vozil z 50ccm (Apn) to je pa vse. Vsec so mi yamahe, v mislih mam R6/R1. Vecinoma mi sport pac ne priporocajo, da se naj osredotocam raje na naked bike, zakaj tako? Po sport naj bi te vse bolel, ni primern za dolge razdalje, bolj za kratko. Kako je s tem? Kaj so “dolge” kaj “kratke” razdalje, ce mam v mislih cca 100km je primern cestak (brez pocitka) npr. Sem pa dokaj mlad. Spet, ce se odlocim na neko razdaljo 300/400km kako se bo za peljat? Bom uzival ali z sport “trpel”? Primanjkuje izkusnj, zato se osredotocam kaj mi je vsec in dejansko pozabljam kako bo potem z samo voznjo. Kako je z 600/1000ccm. Spet,.. 1000ccm ne priporocajo, “prevec”. Ce primerjam cene, ni nekaj dosti razlike, kako je glede vzdrzevanja? Je kaj razlike? Bolj razmisljam v tej smeri, da vsak je sel ponavadi gor in ne dol glede moci motorja. Ce bi vzel z prve 1000cm bi mogoce pristopil bolj preudarno,resno ter nakup za dalj casa, kot ce 600 za kaksno sezono? Ali bolje 600, da pridobim izkusnj? Oz. Je 1000ccm tak “bav-bav”? Spet, mi nekateri podtikajo, da cestak je za divjat, ne da se lepo peljat, itd,... sam nimam namena divjati, ceprav verjamem, da vsakdo to rece.... nekaj v tej smeri, kaksni nasveti od izkusenih motoristov/motoristk? 

Hvala

Napačno si dobil predstavo, da je 600 "ta švoh" motor. Za začetnika je r6 na obratih ekvivalent raketi Saturn V. Pa še en video bom pustil tle. Se mi zdi da lepo opiše kako "nimaš namena divjat". Noben ga nima :P 

 

 

Objavljeno

Ego najbol boli k maš SS1000RR(R) pol te pa u ta prumu ovinku pihne en na vespi :)

  • Haha 2
Objavljeno

R1 za začetnika? Seveda, sej voznik kontrolira gas. In vsak ki zvozi avtošolsko osmico se itak da zna pelat s 170HP+ strojem, ki je v osnovi homologirana verzija dirkalnika. Le kaj bi lahko šlo narobe?

Objavljeno
pred 10 minutami, jskrablin pravi:

R1 za začetnika? Seveda, sej voznik kontrolira gas. In vsak ki zvozi avtošolsko osmico se itak da zna pelat s 170HP+ strojem, ki je v osnovi homologirana verzija dirkalnika. Le kaj bi lahko šlo narobe?

verjetno vse kot pri drugem mopedu.

Na 1000-2000 ali 3000 obratih ima zelo malo konjev in čisto lepo pelje, zvezno. Manj kot kak drugi brcajoč moped.

Sicer ni ravno najboljša izbira ampak da bi pa dol padu in v nezavest zato ker je R1, je samo dramatiziranje.

Dokaz da se R1 lahko vozi, ker ti je všeč je tudi Juljana Krapež, bol znana kot "gostilna išče šefa". Deklica si je od vedno želele R1. Vozi se malo, a tisto kar se zapelje uživa.

 

Objavljeno
pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

Sicer ni ravno najboljša izbira ampak da bi pa dol padu in v nezavest zato ker je R1, je samo dramatiziranje.

Nobenega dramatiziranja ni. Pubec sprašuje ali bi na zalogo kupil cestni izstrelek za rušit rekorde na Grobniku, ne premore niti izpita ustrezne kategorije. 600 kubov mu je prešvoh. Bi bil bolj preudaren na 1000. Vse to brez enega samega metra izkušnje na enem ali drugem stroju. Verjetno ni niti sedel gor. Pomoje nas zajebava.

Objavljeno
pred 42 minutami, jskrablin pravi:

Nobenega dramatiziranja ni. Pubec sprašuje ali bi na zalogo kupil cestni izstrelek za rušit rekorde na Grobniku, ne premore niti izpita ustrezne kategorije. 600 kubov mu je prešvoh. Bi bil bolj preudaren na 1000. Vse to brez enega samega metra izkušnje na enem ali drugem stroju. Verjetno ni niti sedel gor. Pomoje nas zajebava.

To je pa možno, ampak isto je ko bi smrkavc napisal, da dela vozniški izpit B kategorije in bi rad kupil Porša namesto kakega Cliota.

Eno je izstrelek drugo karjola, v zid lahko letita oba in gas pa bremzo mata oba, in z dovolj pameti se lahko vozi oba.

Nadalje, ker sem kot začetnik tudi kdaj peljal kako "cestno raketo/izstrelek" lahko samo potrdim, kako se nekateri linijski 4 valjniki odlično mehko in lepo peljejo v spodnjem režimu vrtljajev.

ps. in hudičevo "žleht" ko si spustil obratomer od kakih 8-10 jurjev naprej :P

 

Objavljeno
4 hours ago, krucymucy said:

To je za do Bistre. 

Ma lahko, jaz sem se raje peljal na Krk, pa Pag in take lepe enodnevne izlete, tako da se da narest 600km v enem dnevu komot (te bol zjebe 32°C + in prebijanje mimo kolon)

 

Drugače pa zakaj nebi imel začetnik 1000cc? Če ima dovolj pameti. Jaz imam raje švohnejše motorje ker se mi zdi da bo s tem bistveno dlje časa ostal vozniški izpit v moji lasti :D .

Sej če bi imel denar bi si tudi jaz kot začetnik kupil 749, buget je narekoval drugače pa mi ni žal. (ker pol je prišla kriza in bi težko sfural gume in servise za dražji motor 250kosilnico je pa dokaj đabe uzdrževat)

 

 

(sicer sem hotel najti en video kjer en "polaga ovinke" še počasneje ) 

Objavljeno

Kratko in jedernato. Kupi si to, kar ti srce poželi.

Kako in kaj naprej, je pa povsem na tebi. Toliko kot boš vložil časa in truda, tako se boš tudi peljal.

Koliko boš izkoristil motor ali ne, je nepomembno. Imej pa v mislih, da se dogajajo napake v fazi učenja in je samo vprašanje časa, kdaj in kje boš na tleh.

Zdaj pa sam presodi, kaj si boš nabavil, poslušaj svojo željo. Tako ali tako so vsi bolj pametni, kaj je in kaj ni prav.

 

 

 

Objavljeno
7 hours ago, Izek said:

 Imej pa v mislih, da se dogajajo napake v fazi učenja in je samo vprašanje časa, kdaj in kje boš na tleh.

Cloveku kar tako na pamet vnaprej napovedati da bo na tleh ...

Zakaj je vprasanje casa kdaj in kje bo na tleh? Nikoli ne sodi drugih po sebi.

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg

Objavljeno
3 hours ago, krucymucy said:

Cloveku kar tako na pamet vnaprej napovedati da bo na tleh ...

Zakaj je vprasanje casa kdaj in kje bo na tleh? Nikoli ne sodi drugih po sebi.

Za razliko od ostalih sem mu vsaj iskreno povedal, kako in kaj.

Ne vem, očitno si sam pozabil (kot marsikdo drug na tem forumu in v življenju), da ko se lotimo ali pričnemo s kakšno novo zadevo/hobijem/službo/dejavnostjo, da na začetku vedno delamo napake. Te napake so del procesa učenja, so del realnosti. Najboljši se s teh napak učijo in jih ne ponavljajo. Najslabši učenci pa jih nikoli ne odpravijo (tudi ko gredo čez življenje in žal nikoli ne dozorijo).

Vsak, ki bi rad napredoval in se razvijal, morajo sprejeti dejstvo, da bo delal napake, da se bo zmotil in da bo na tleh. Ampak bistvo je, da se človek pobere in gre naprej, dobesedno!

Razlika ali težava se pojavi samo v tem, da eni pretiravajo, hočejo preveč naenkrat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanimivo mi je, da je tale naš "novi" soforumaš @Anonimnez kar takoj, za svoj prvi post našel pravo temo, kar je zadnje čase prava redkost. Poleg tega je zastavil vprašanje, ki je bilo v taisti temi že mnogokrat predebatirano.... 

Objavljeno
47 minutes ago, Izek said:

Za razliko od ostalih sem mu vsaj iskreno povedal, kako in kaj.

Ne vem, očitno si sam pozabil (kot marsikdo drug na tem forumu in v življenju), da ko se lotimo ali pričnemo s kakšno novo zadevo/hobijem/službo/dejavnostjo, da na začetku vedno delamo napake. Te napake so del procesa učenja, so del realnosti. Najboljši se s teh napak učijo in jih ne ponavljajo. Najslabši učenci pa jih nikoli ne odpravijo (tudi ko gredo čez življenje in žal nikoli ne dozorijo).

Vsak, ki bi rad napredoval in se razvijal, morajo sprejeti dejstvo, da bo delal napake, da se bo zmotil in da bo na tleh. Ampak bistvo je, da se človek pobere in gre naprej, dobesedno!

Razlika ali težava se pojavi samo v tem, da eni pretiravajo, hočejo preveč naenkrat.

A ti padal na zacetku in se pobiral skozi leta al kako?

Objavljeno
pred 23 minutami, krucymucy pravi:

A ti padal na zacetku in se pobiral skozi leta al kako?

sej ne rabiš past...jaz dolgo nisem, sem pa zvrnil moped v garaži iz čiste nerodnosti :P

 

Objavljeno
15 minutes ago, DAMI34 said:

sej ne rabiš past...jaz dolgo nisem, sem pa zvrnil moped v garaži iz čiste nerodnosti :P

 

Ja ce mu je napisal da bo padu. 

Objavljeno

Ahh ne morem se zadržat da nabi komentiral. 

To da bo nekdo zagotovo padel, je neumnost jaz v vožnji nisem nikoli padel*, sem pa vse motorje ki sem jih imel kdaj (oz še vedno imam ker ne znam prodaja), nekajkrat položil, najbolj zjebe obračanje statičnega motorja na kakšnih travnikih , šudrih, čudnih klančinah. Si recimo ob levem boku, neki motoviliš takšeš z gumo kakšnen kamen ki štrli iz tal in nagne motor kontra, torej v desno, po mojem mnenju ga ni junaka ki to reši (seveda obstaja kdo ki bi to rešil, ampak mislim da je izven dosega za 90% motoristov)

 

* pomeni opomba: pot na mamutovanje je izuzeta iz štetja padcev med vožnjo, tam so padci del potovanja :D

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno

Še ena na drugi del njegovih vprašanj:

1. vzdrževanje 600 vs 1000, verjetno ni nekih bistvenih razlik. Razlike lahko nastanejo, če boš poceni in slabo kupil rabljenega, pa potem porihtal moped, od verižnega seta, do kontrole ventilov, vilice itd...

2. udobje na potovanjih. Ga ni, čeprav nizkorasli in tisti, ki jim nagnjenost naprej ustreza lahko zdržijo tudi potovanja po 3 jurje kmjev. A ne Maus :D, pa še nekaj jih poznam, ki cele dneve visijo na motorju in z njim bluzijo okoli. To boš videl s časom, kako zmoreš/ne zmoreš.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če je začetnik pametn je zanj prav vsak motor. Upoštevat je treba samo fizične omejitve, recimo velikost posameznika, kar zna ob morebitni začetni nerodnosti povečat možnost nerodnosti :)

Objavljeno
pred 13 minutami, NejcZ pravi:

Če je začetnik pametn je zanj prav vsak motor.

Ne, ni. Zato obstajajo kategorije izpitov po starosti. Zato je zavarovanje istega motorja dražja za 20 let starega voznika kot za 40 let starega voznika. Daj 16 letnika na R1 iz prve. Po možnosti lastnega otroka. Bi? Sej če je pameten, se lahko tudi z R1 uči sklopke pa menjalnika. Zakaj pa ne?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Najprej bi se rad zahvalil tistim, kateri odgovori so iskreni, so mi nekaj povedli in pomagal. Tistim, kateri so pa meli mnenje, “da se delam norca” se pa sprasujem,kaj sm narobe vprasal? Da pojasnim nekaterim, nekdo je izjavo, moj prvi post je ta. Kaj je narobe s tem? Strica googla sm vprasal: “motor zacetnik”, vrglo mi je ta forum direkt ta post, sm hotel vprasat, videl, da je potrebna registracija in se registriral. Glede besede “preudarno”, sem se mogoce narobe izjavil, v mislih sem imel mogoce bolj “odgovorni pristop” . Lahko da se motim (vec kubikov, vecja odgovornost” (samo razmisljam na glas). Nekateri ste mi dali vecjo motivacijo, ce si zelim, da naj to storim in tudi verjetno bom. Nekateri ste omenjali glede visine, visok sem pa 174cm. Posebej pa hvala, enemu uporabniko še glede vzdrzevanja, da mam zdaj “crno na belem”

 

Hvala! 

Popravljeno . Popravil Anonimnez
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Začetnik je vsak ki začne, po zakonu prve 3 ali 2 leti odvisno ali si policaj ali zavarovalnica. Torej tudi 40letnik ki gre prvič na motor je začetnik. Tudi 40 lentik ima lahko identično če ne višje zavarovanje za motor kot recimo 24letnik (da gremo takoj na kategorijo neomejeno), Ker so predpisi zavarovalnic po novem butasti in dejansko bonus nabira "avto" in ne voznik, torej jaz imam 10 let avto, kupim še en avto in v kolikor starega ne prodam in prenesem bonus teoretično začnem spet z 0 popusta.

Tako da če 20 letnik in 40 letnik kupita recimo en maxi skuter ali motor do 35kw, bosta imela oba enako zavarovanje. 

Zakaj ne smejo 16letniki  na yamaho R1? Ker mladost je norost, skače čez vodo, kjer je most. Torej pri 16h delaš neumnosti sigurno, če jih delaš na skuterju so še vedno neumnosti samo da pri manjši hitrosti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!