Skoči na vsebino

vgrajevanje blokad v 250 ccm motor


andrej17

Priporočene objave

kakšni načini blokad obstajajo da bi lohko 250 ccm motor omejil na 125 ccm in 11 kw?

pa zanima me tut cena približna ...

če se kdo spozna nej prosm se mal potrudi pa napiše prosim lepo

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa zakaj bi kupoval 250ccm in ga zablokiru na 125ccm k te cenejše pride če kupiš 125ccm pa nobene zajebanicije nimaš.

edina pametna razlaga posta:Razn če se ti gre za to da mas zdej ispit za 11kW pol bi jo pa pri 18-najstih bi jo pa vn uzel ,ampak to pa ne vem kje bi jo dubu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšni načini blokad obstajajo da bi lohko 250 ccm motor omejil na 125 ccm in 11 kw?

pa zanima me tut cena približna ...

če se kdo spozna nej prosm se mal potrudi pa napiše prosim lepo

hvala

ce ga hoces vozit z A1 to ni mogoce saj STRIKTNO pise da mora bit masina 125ccm! Se pravi manjsi bat manjsi cilnder....na koncu pride VELIKO VEC DENARJA ( material, homologacija.....) kot pa da kupis novo 125ko.

Drugace pa spravit ga na 11kw ni nek problem....kupis omejevalce. (elektronika, fizicni). Za vsak model motorja obstaja poseben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mašino na pol razžagi pa boš meu 125ccm :lol1: :lol1:

samo pazi da prerežeš podolgem, če je prečno prerezana ne moreš homologirat :D

ce ga hoces vozit z A1 to ni mogoce saj STRIKTNO pise da mora bit masina 125ccm! Se pravi manjsi bat manjsi cilnder....na koncu pride VELIKO VEC DENARJA ( material, homologacija.... .) kot pa da kupis novo 125ko.

Drugace pa spravit ga na 11kw ni nek problem....kupis omejevalce. (elektronika, fizicni). Za vsak model motorja obstaja poseben.

ok dosti heca; Kot je napisal budacki verjetno rabiš to zaradi izpita, samo to je popolnoma nesmiselno in skoraj nemogoče. Če približno veš kaj pomeni kubikaža motorja ti bo jasno, zakaj (če ne, si poglej...). Kupi 125ko al pa počakaj na izpit & pozabi na "blokado".

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fizično to ni mogoče, razen če bi prodajali komplete blokad kot puše ki zmanjšajo fi cilindra in manjše bate, ampak to ne obstaja in tudi ne bo :) če je omejitev 125ccm, ti nikakor ne smeš legalno voziti več kot 125ccm motorja in pika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol je možno al ni možno?

prosm da mi en napiše če je možno kok bi se točno to izvedlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh čaki, ampak še vedno ima 125ccm!!! moč se da zmanjšati, prostornine ne

.....če te jaz prav razumem, bi ti rad kupil velko piksno pira, vendar bi rad da je noter samo 0,33L pira, tako ne gre, ali kupi malo piksno z 0,33 ali pa veliko z 0,5, velika piksna z 0,33 pa ne obstaja (zaplombirana seveda)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce kupis čips pa to gre, ker je vedno ful vlka vrecka, ampak 2/3 je itak lufta, ostala tretjina pa zaseda kolicino petih cipsekov :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaki čips ti to?

on ti je dal samo primer z vrecko čipsa.fora je v prostornini!!!kupi mito 7 sped odprtega (na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) ga mas) z 30KM pa je.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantina ne govori neumnosti. Najbolj pametno bi bilo da kupiš 125 kubikov. Če je pa prešvoh, kar je sigurno vzemi večjo kubikažo vendar boš brez izpita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantina ne govori neumnosti. Najbolj pametno bi bilo da kupiš 125 kubikov. Če je pa prešvoh, kar je sigurno vzemi večjo kubikažo vendar boš brez izpita.

Mozno je. Vse je mozno. Teoreticno seveda.

Menjava cilindra. Menjava bata. Menjava...... ( das gor masino od 125ccm pa je) (Okrog 1000€ minimalno + delo 300€ =seveda ce govorimo o novi ali pa vsaj dobro ohranjeni masini )

Potem ga peljes v Koper na homologacijo. ( 100€ )

Prevoz ( 100€ )

Tehnicni ( nevem kok je...)

Registracija. (30€ )

Zavarovanje ( 120€ )

Sestej..... 1650€! ;)

Plus denar ki si ga dal da si kupil motor. Pride vec kot nova 125ka.

Glede moci...se pravi...kW ali konji. To pa ni problema. To se pa da ustimat. Na vec nacinov. elektronika ali fizicna blokada.

Ce te se kaj zanima poslji PM ali pa me dodaj na MSN ( v mojem profilu mas )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh rajše počakaj do 18 pa si kupi odprto 250ccm al pa neko 600tko na 25kw pa pol pri 20 al pa 21 ofneš

a bi ti to naredil, ce bi te zanimal motor? Vsak zacne studirat, da bi pocakal tisti "bogi" 2 leti, ampak ce se v nekaj zapicis, dvomim da zdrzis tak dolgo, brez da bi si nekaj kupo. Tak da kaj bo te cakal za brezveze, naj si kupi neko 125ko, maker 4t za uzivanje, pa da nebo mel dost stroskov, pa potem vsekakor nekaj mocnejsega.

Ampak brezveze pa mu je rect naj caka 2 leti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

on ti je dal samo primer z vrecko čipsa.fora je v prostornini!!!kupi mito 7 sped odprtega (na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) ga mas) z 30KM pa je.

lp

Hvala za reklamo :D sam mislim da je drug tedn že pr drugmu lastniku moje jajce :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa na 250-ki če, ponavadi majo 2 cilindra, 1 zaribaš :unsure: :unsure: , pa bo 125cc delovne površine, ki ni uničene :) jebeš tisto navlako k jo še zravn vozš... nno mislm porivaš... samo boš pa imel 125cc motor :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!