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Zimske gume


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Sym dej mal več povej okul te nemške variante. K tle so gume res poceni. 4 dobim za ceno 1 pr nas (215/40/16). Si že naročal pr njih?

Popravljeno . Popravil gizmOkak
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Imam gume nove za prodat: Fulda zimske 185/65/15 letošnja proizvodnja. Ugodno.

  • 3 mesecev pozneje...
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Zimske gume so zgodovina, letne so že gor....zdej bo pa spet tist taprav filing na ovinkih......vumaaaaaaaaa

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Jest mam pa zimske kar celo leto gor, za tistih 2000km ki jih naredim poleti se ne splača menjat

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Zimske gume so zgodovina, letne so že gor....zdej bo pa spet tist taprav filing na ovinkih......vumaaaaaaaaa

:hmm: saj še ni 15 marec, da te ne bojo do torka kje ustavili pa boš kazen palčal :doze:

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:hmm: saj še ni 15 marec, da te ne bojo do torka kje ustavili pa boš kazen palčal  :doze:

Mam še verige v gepeku, za vsak slučaj :OK:

  • 6 mesecev pozneje...
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cisto konkretno in direktno me zanima:

kje na stajerskem koncu (MB, ptuj, ....) se da dobiti goodyear ultra grip 7 (205/60 R 15) po seveda cim manjsi ceni?

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cisto konkretno in direktno me zanima:

kje na stajerskem koncu (MB, ptuj, ....) se da dobiti goodyear ultra grip 7 (205/60 R 15) po seveda cim manjsi ceni?

bom preveril pri mojem vulkanizerju, ma dobre cene .) ti javim!

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cisto konkretno in direktno me zanima:

kje na stajerskem koncu (MB, ptuj, ....) se da dobiti goodyear ultra grip 7 (205/60 R 15) po seveda cim manjsi ceni?

Korošec na Ptuju (Špan) jih ima po 32 kilo.. samo raje preveri, mogoce jih moras kak dan prej narocit...!

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Za vse AMZS člane cenejše zimske pnevmatike - link

Ultra grip 7 je 24578 SIT.

Popravljeno . Popravil DenisR
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Za 24 flik jaz kupim vse štiri gume za mojega škodilaka :P

  • 1 mesec pozneje...
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Nekoliko daljši tekst o tako imenovani laži o 7 stopinjah.

Eiskalter Schwindel

Von Christian Wüst (SPIEGEL)

Winterreifen, behaupten die Hersteller, haften nicht nur bei Schnee und Eis besser, sondern generell unterhalb von sieben Grad. Peinlich nur: Das stimmt nicht.

Die Frage ist einfach, und die Antwort auch: Wann beginnt der Winter? Er beginnt am 21. Dezember, jedenfalls auf der Nordhalbkugel der Erde.

Damit jedoch ist noch nicht alles geklärt - jedenfalls nicht für den Industriezweig der Reifenproduktion und einen dienstbaren Polit-Verband.

"Der Winter beginnt bereits ab 7 Grad", verkündet derzeit der Deutsche Verkehrssicherheitsrat e. V. (DVR) in einem kalendarisch unpräzisen Appell, der sich "Initiative PRO Winterreifen" nennt und scharf an der Haftgrenze zwischen propagiertem Gemeinnutzen und handfesten Firmeninteressen einherschlittert. Als "Partner" der Aktion sind unter anderen die Reifenproduzenten Continental, Dunlop, Michelin und Pirelli ausgewiesen.

Ihre Kernbotschaft ist seit Jahren aus der Werbung bekannt: Winterreifen haben eine weichere Materialmischung, die bei Kälte elastischer bleibt als die der Sommerpneus. Deshalb sollen sie nicht nur auf Schnee und Eis besser haften und kürzere Bremswege garantieren, sondern generell auch auf kaltem Asphalt. Die "Schallgrenze" für den gummihärtenden Effekt ziehen DVR und Partner bei ebenjenen sieben Grad über null.

Adressaten der Aktion sind umrüstungswillige Autofahrer, die etwa behaupten, bei Schnee und Eis ohnehin nicht zu fahren. Bundesweit sind die Hälfte aller Autos auch im Winter mit Sommerreifen unterwegs. Über 20 Millionen Reifensätze mehr ließen sich also absetzen - ein Milliardengeschäft im Dienst der Sicherheit?

Theoretisch stimmt die Thermo-These auch - nur die Sieben-Grad-Grenze ist falsch. So früh härtet auch der Sommergummi nicht drastisch aus. "Der Sommerreifen hat entscheidende Vorteile auf trockener und nasser Straße, auch bei niedrigen Temperaturen", sagt Ruprecht Müller, Reifenexperte des ADAC. Die sieben Grad seien "völlig willkürlich" gewählt und durch keinen Testwert belegt.

Im Gegenteil: Beim jährlichen Winterreifentest lässt das Fachblatt "Auto Bild" immer einen Referenz-Sommerreifen mitfahren. Die Ergebnisse sind eindeutig: Auf Schnee rutscht das Sommerprofil fast doppelt so weit. Bei Vollbremsungen auf nasser und trockener Fahrbahn dagegen bremst es deutlich besser als die besten Winterreifen - auch bei Fahrbahntemperaturen von sieben Grad und weniger.

Die Lauffläche von Winterreifen ist von feinen Einschnitten, sogenannten Lamellen, durchzogen. Das hilft dem Reifen, sich mit glatten Schnee- und Eisoberflächen zu verzahnen - erhöht aber den Verbrauch und verschlechtert die Haftung auf Asphalt. Diesen Nachteil kann die auf Kälte optimierte Gummimischung nicht ausgleichen - jedenfalls nicht schon bei sieben Grad. Bei welcher Temperatur sich das Blatt letztlich zugunsten des Winterreifens wendet, ist nicht bekannt.

Als einziger Hersteller präsentiert Michelin gründlich dokumentierte Ergebnisse von Tests bei Nässe, die auf den ersten Blick die Sieben-Grad-These stützen. Bei Vollbremsungen von 80 auf 10 km/h und Temperaturen zwischen vier und acht Grad waren die Bremswege der Winterreifen gut fünf Meter kürzer.

Allerdings zeigten deren absolute Länge (bis zu 40,2 Meter), dass hier auf extrem glattem Asphalt getestet wurde, der bei Nässe fast so rutschig werden kann wie Schnee. Winterreifen haben unter solchen Ausnahmebedingungen Vorteile wegen der Lamellen im Profil, nicht aber wegen der Gummimischung, und wären dem Sommerreifen auch bei höheren Temperaturen überlegen.

Testwerte bei Kälte und Trockenheit gibt kein Reifenhersteller bekannt. Solche Versuche würden zwar gemacht, sagt Holger Rehberg, Leiter des technischen Trainings bei Goodyear, eine Veröffentlichung der Ergebnisse halte er aber "nicht für sinnvoll". Die Sieben-Grad-Richtlinie, räumt er ein, sei "physikalisch nicht richtig, aber als Leitfaden doch ganz gut".

Eiskalter Schwindel also für den vermeintlich guten Zweck, die Autofahrer zum Umrüsten zu bewegen. Doch bringt das wirklich mehr Sicherheit? Wer im Winter sein Auto bei Schnee und Eis stehen lässt, der bremst in vielen anderen Situationen mit Sommerreifen besser.

So wird es auch nicht, wie häufig verbreitet, zu einer generellen Winterreifenpflicht kommen. Tatsächlich plant das Bundesverkehrsministerium eine Änderung der Straßenverkehrsordnung, die Winterreifen bei Schnee und Eis vorschreibt - aber eben nicht schon bei Kälte.

Die Sieben-Grad-Lüge erweist sich indes als immun gegen Aufklärung. "Ich kämpfe wie ein Ritter gegen diesen Unfug", sagt ADAC-Reifenexperte Müller, "und habe darauf gedrungen, die sieben Grad bei ADAC-Veröffentlichungen nicht mehr zu verwenden."

Mit wenig Erfolg: Der Reifenhersteller Pirelli bietet mit seiner "Winterwette" die bizarrste Verkaufsaktion zum Sieben-Grad-Thema an: Käufer von Winterreifen erhalten die Hälfte des Preises zurück, wenn die Durchschnittstemperatur nicht an mindestens 77 Tagen zwischen dem 15. November und 28. Februar unter sieben Grad liegt.

"Vorteils-Partner" der Aktion ist der ADAC. Clubmitglieder bekommen sogar 75 Prozent zurückerstattet.

DELPHI

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cisto konkretno in direktno me zanima:

kje na stajerskem koncu (MB, ptuj, ....) se da dobiti goodyear ultra grip 7 (205/60 R 15) po seveda cim manjsi ceni?

mene je prsla točno ta dimenzija in znamka 18čukou

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Nekoliko daljši tekst o tako imenovani laži o 7 stopinjah.

Že kar nekaj časa je od tega, ko so v Avto Magazinu naredili primerjalni test zavornih poti z gumami Eskimo in Intensa in s katerim so dokazali, da je Eskimo boljša le v snegu; v vseh ostalih primerih (suho, mokro) pa je Intensa gladko boljša, tudi pri temperaturah krepko pod 0.

Kakšnega večjega odziva na to sploh ni bilo, res pa je, da tudi AM ni sprožil nobene polemike na to temo.

Torej, nas naš zakonodajalec, ki ima polna usta o skrbi za našo varnost itd.; sili, da vozimo z manj varnimi gumami (dobro razen v takih razmerah, kot so danes). :hmm: :eek: :cry: :angry2: :BUA:

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Mam še verige v gepeku, za vsak slučaj :OK:

kaj pa ce na cesti 10 cm snega ? .)

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Jaz sem februarja 05 kupil v akciji TUŠ štiri zimske gume R14 185/65 znamke GIS G55 M+S obnovljene (Made in Austria) za 4 x 1990 SIT / kos, smreka profil. Montiral sem jih šele letos na Clia.

So malo glasne, ne tresejo in so se v letošnjem snegu lepo izkazale.

Tri leta nazaj sem enako v TUŠ kupil podobne zimske pnevmatike R13 155/65, GIS obnovljene (Made in Austria), malo manj v smreko profil, za 2400 SIT / kos,

Vozim jih na Peugeot 1,1.

Po 4000 km v dveh zimah lahko rečem. Malo bolj glasne, ne tresejo, oprijem dober.

Poraba pozimi, isti voznik in relacije:

letne gume Fulda R13 145/65: 5,5 l /100km

omenjene zimske 6,3 l /100km.

Sedaj čakam, da TUŠ zopet ponovi akcijo, da kupim za ceno pol rezervoarja še en komplet.

Nakup vreden svojega denarja.

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Jaz sem februarja 05 kupil v akciji TUŠ štiri zimske gume R14 185/65 znamke GIS G55 M+S obnovljene (Made in Austria) za 4 x 1990 SIT / kos, smreka profil. Montiral sem jih šele letos na Clia.

So malo glasne, ne tresejo in so se v letošnjem snegu lepo izkazale.

Tri leta nazaj sem enako v TUŠ kupil podobne zimske pnevmatike R13 155/65, GIS obnovljene (Made in Austria), malo manj v smreko profil, za 2400 SIT / kos,

Vozim jih na Peugeot 1,1.

Po 4000 km v dveh zimah lahko rečem. Malo bolj glasne, ne tresejo, oprijem dober.

Poraba pozimi, isti voznik in relacije:

letne gume Fulda R13 145/65: 5,5 l /100km

omenjene zimske 6,3 l /100km.

Sedaj čakam, da TUŠ zopet ponovi akcijo, da kupim za ceno pol rezervoarja še en komplet.

Nakup vreden svojega denarja.

jaz rajsi dam celi rezervoar in si kupim normalne gume, brez tresenja, tihe, pa se boljsi oprijem .)

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jaz rajsi dam celi rezervoar in si kupim normalne gume, brez tresenja, tihe, pa se boljsi oprijem .)

4 x "normalne" gume za ceno polnega rezervoarja.

No go :grrr

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Nakup vreden svojega denarja.

upam samo, da ti ne bom jest nasproti prišel, ko te bo odneslo na malo oslinjeni cesti!!

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"Kulturne" gume, za solidno ceno Sava Eskimo S3;

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upam samo, da ti ne bom jest nasproti prišel, ko te bo odneslo na malo oslinjeni cesti!!

Jejhata, kdo te je nategnil, da te gume ne držijo. To ni BANDAG. Jaz se lani nekajkrat dan po sneženju hodil boardat s P106 na Krvavec v Tiho dolino.

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"Kulturne" gume, za solidno ceno Sava Eskimo S3;

Res je, Sava Eskimo S3 RULZ! Imam že drugi komplet na avtu in sem maximalno zadovoljen! So čist tihe z zelo dobrim oprijemom.. :D

Tistih tuš gum pa jaz nenako nebi dajal na avto.. Saj mogoče so ok, sam mi moje mišljenje ne dopušča da bi zaupal gumi za 1990sit. :)

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vprašanje, koliko mora biti min.globina na zimskih gumah,ali je 3 ali 4 mm,hvala

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vprašanje, koliko mora biti min.globina na zimskih gumah,ali je 3 ali 4 mm,hvala

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@leon: "nategnili" so me vsi tisti, ki sem jim imel priložnost videt njihova preoblikovana vozila po tistem ko so za "fenomenalne, enkratne..."in skratka oh in sploh gume odšteli 2,3 pa tja do 5 prešernov.

In verjemi mi da jih ni bilo malo, vsi pa so imeli skoraj identično štorijo: "resnično nisem šel prehitro, ma avto je kar neslo po svoje-kot na ledu"

eniwej-še kr upam, da te na cesti nikoli ne srečam, oziroma šele po tistem, ko se boš najprej malo po grabnih vozil!

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