Skoči na vsebino

Zimske gume


vicko

Priporočene objave

Res je, Sava Eskimo S3 RULZ! Imam že drugi komplet na avtu in sem maximalno zadovoljen! So čist tihe z zelo dobrim oprijemom.. :D

Tistih tuš gum pa jaz nenako nebi dajal na avto.. Saj mogoče so ok, sam mi moje mišljenje ne dopušča da bi zaupal gumi za 1990sit. :)

jaz tudi ne, nalitih sploh ne, na yugeca so mogoce

za 1 tank se dobijo normalne gume, za 2 pa ze

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sava Eskimo S3: Malo bodite pozorni na izvor. Manjše dimenzije (13 in 14 col) skoraj v večini delajo v Turčiji in na Poljskem (Debica). So precej slabše kvalitete od kranjskih.. Zgolj v vednost in ravnanje. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje, koliko mora biti min.globina na zimskih gumah,ali je 3 ali 4 mm,hvala

v AUT: 4 mm.

glede polemike kdaj, in ce sploh, menjati gume...... dosedaj pozimi vedno zamenjal letne za zimske gume iz enostavnega razloga, da se mi ne da montirati verig. ker sem prevec na cesti in sem osebno izkusil obnasanje vozila z letnimi in zimskimi gumami na isti podlagi (mokra, spolzka in mrzla cesta, zamik ca. 1 ura) mi 70k SIT ni zal za komplet zimskih gum, katere vozim potem ca. 3-4 leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz sem tudi precej na cesti, mi pa ne znese en komplet več kot 2 sezoni; zimske so resda sava, ampak letne pa bridgestone. Tako da 3-4 sezone "veliko na cesti", ne vem :hmm: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri prisegajo na prave zimske gume in tudi prav. Jaz imam na avtu že peto leto celoletne pa sem tudi zadovoljen.

Gume so Goodyear Eagle Vector 5, 195/55 R15, avto pa Opel Astra 1,7TD (70KM). Kot lahko vidite je avto, glede na moč, čisto povprečen ali skoraj podpovprečen. Sem pač razmišljal takole - ne rabim nekih high performance gum pa ne da se mi vsako leto zafrkavat s premontažo in shranjevanjem gum - pa dajmo probat nov pristop k zadevi. Pred tem sem na netu pogledal nekaj testov in rezultati niso bili tako slabi - razen pri vožnji na zasneženem cestišču. Kompromis je kompromis, pač ne bomo rinli v tanajhujši sneg .) .

S prvim kompletom sem v treh letih naredil 70.000km in prišel do naslednjih ugotovitev:

- gume se dobro obnesejo tako na suhi kot na mokri cesti,

- so relativno glasne,

- imajo zelo majhno obrabo,

- z njimi sem prišel do tja kamor je prišla tudi večina vozil z zimskimi gumami.

Priznam, nisem se vozil v nobene hribe v času, ko je padal sneg. Vozil sem se pa vsaki dan v službo, poleti in pozimi, po suhem, mokrem, brozgi in snegu. In, po mojem subjektivnem občutku, sem vozil tako kot večina ostalih voznikov, za katere predpostavljam, da so imeli zimske gume. Po 70kkm so gume še vedno imele več kot 4mm profila, sem jih pa, kot sem navajen, zamenjal zaradi starosti. Ker sem bil z njimi zadovoljen, sem se odločil za iste.

Če bi imel avto z več kot 110-115 KM, bi se odločil za zimske pozimi in letne poleti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sava Eskimo S3: Malo bodite pozorni na izvor. Manjše dimenzije (13 in 14 col) skoraj v večini delajo v Turčiji in na Poljskem (Debica). So precej slabše kvalitete od kranjskih.. Zgolj v vednost in ravnanje. ;)

Se mi je zdelo, da je kaj takega. Fotr ima eskimo na BMW-ju 205/55 R16 in se za to ceno odlično obnesejo oz. bolj kot na mojem Cliu 175/65 R14, skratka po mokrem moje bolj drsijo kot na BMW-ju, še zmer pa niso nevarne, tako da za to ceno sem zadovoljen. Cena: 32 kSIT vse štiri, nove!

Bom še pogledal če in kaj piše, made in . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz sem tudi precej na cesti, mi pa ne znese en komplet več kot 2 sezoni; zimske so resda sava, ampak letne pa bridgestone. Tako da 3-4 sezone "veliko na cesti", ne vem :hmm: .

mislim, da je letno biti 50k+ km na cesti "malce vec" kot to pocne povprecen voznik v evropi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sava Eskimo S3: Malo bodite pozorni na izvor. Manjše dimenzije (13 in 14 col) skoraj v večini delajo v Turčiji in na Poljskem (Debica). So precej slabše kvalitete od kranjskih.. Zgolj v vednost in ravnanje. ;)

debica pa sva je use isto...poglej dobr gumo od znotraj..je use enako...profil je pa skor isti...tko da razlika je samo v ceni....dugje je ni...kolup pa je enak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Kulturne" gume, za solidno ceno Sava Eskimo S3;

Jih imam letos prvič na "zimskem vozilu" in moram rečt, da sem prav presenečena nad njimi. So res čisto solidne za normalno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eskimo s3 so vredu za svojo ceno, vendar je treba vzeti v zakup da so zelo mehke, kar pa jeseni (novembra, ko naš briljantni zakon že stopi v veljavo) in pa spomladi ob toplejšem asfaltu pomeni veliko obrabo pri rahlem priganjanju ;)

kar se tiče nalitih gum :grrr , sej za v čisti sneg so dobre, tukaj se strinjam, vendar vse ostalo pa :BUA:

lowc__46, ta je bla pa lovska :grrr

BAMATO, manj gasa pa ne bodo drsele (al pa ESP vklop :P )

PS: dunlop sp 9000 je za v sneg zakon, še posebej širine 215 in navzgor :P

plavutkapress

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da je letno biti 50k+ km na cesti "malce vec" kot to pocne povprecen voznik v evropi.

Res je, 189.650 v zadnjih treh letih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BAMATO, manj gasa pa ne bodo drsele (al pa ESP vklop :P )

Da bom še ob edini užitek, zdej ko se ne vozm z motorjem :blink: :D, sej ga nimam :P

Drgač pa ESP, ABS ipd. so na teh jajčkih v zimskih razmerah, snegu, plojdri . . . eno veliko sranje oz. zelo nevarni "pripomočki" (dobro poznam delovanje ABS pri boljših avtih in brez pripomb), že dvakrat bi se kmal skantal, ker se enostavno ni ustavlo, rešila me je edin ročna, problem je sam v tem, da če pri 40km/h ustavljaš z ročno, se skor sigurno ustavš počes :grim , no sej zdej sm se že počas navadu, da moram začet trikrat prej žlajfat, kot sem rabu pri twingotu brez ABS :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eskimo s3 so vredu za svojo ceno, vendar je treba vzeti v zakup da so zelo mehke, kar pa jeseni (novembra, ko naš briljantni zakon že stopi v veljavo) in pa spomladi ob toplejšem asfaltu pomeni veliko obrabo pri rahlem priganjanju ;)

kar se tiče nalitih gum :grrr , sej za v čisti sneg so dobre, tukaj se strinjam, vendar vse ostalo pa :BUA:

lowc__46, ta je bla pa lovska :grrr

BAMATO, manj gasa pa ne bodo drsele (al pa ESP vklop :P )

PS: dunlop sp 9000 je za v sneg zakon, še posebej širine 215 in navzgor :P

plavutkapress

oprosti...sam mamo doma vulakinzersko delavnico tko da vem zakaj se gre <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BAMATO, treba je varno vozit :P

lowc__46, obesu sem se na tole tvojo izjavo

poglej dobr gumo od znotraj..je use enako...profil je pa skor isti...

kaj pa češ vidt pri gumi od znotraj razen tega da je črna :P ? morda vidiš tudi vse plasti, sestavo gume?

res pa je da je da je tudi debica pod koncernom goodyeara, morda zato ta "podobnost" ki pa je nisi argumentiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BAMATO, treba je varno vozit :P

lowc__46, obesu sem se na tole tvojo izjavo

kaj pa češ vidt pri gumi od znotraj razen tega da je črna :P ? morda vidiš tudi vse plasti, sestavo gume?

res pa je da je da je tudi debica pod koncernom goodyeara, morda zato ta "podobnost" ki pa je nisi argumentiral.

ja platna pa to..poglej.. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!