Skoči na vsebino

Yamaha tzr 50 ali Aprilia rs 50


tzr ali rs   

70 članov je glasovalo

  1. 1. kateri moped bi izbrali če bi izbirali ?

    • yamaha tzr 50
      44
    • aprilia rs 50
      26


Priporočene objave

Objavljeno

se opravičujem za zmoto. leovince je bulši kot arow. za gineliija pa nevem :blush:

se posipam s pepelm :whistle:

Objavljeno

se opravičujem za zmoto. leovince je bulši kot arow. za gineliija pa nevem :blush:

Tut arrow ni slb

Objavljeno

In zakaj nej bi bil bolši? performanci so isti kokr sm jst primerju....

Objavljeno
In zakaj nej bi bil bolši? performanci so isti kokr sm jst primerju....

ja sam se več zavrti v obrate, kar ti pride prav z kakšnim aluminjastim cilinderkitom. pri gusu pa se ne pozna nevemkaj

Objavljeno

nikje na motosvetu je bil graf narjen ko so merl tzr-ko na valčkih z leovinčem nato pa z gianeli in sta po krivuljah bila skos enaka razen v visokih obratih ko je leovince zmagoval.

to pa nevem če drži. rs50black ma giannellija na rs pa se mu zvri na višje obrate kot meni v6 :whistle:

Objavljeno

to pa nevem če drži. rs50black ma giannellija na rs pa se mu zvri na višje obrate kot meni v6 :whistle:

Objavljeno
to pa nevem če drži. rs50black ma giannellija na rs pa se mu zvri na višje obrate kot meni v6 :whistle:

ja sam a nima on derbi mašine :?

derbijeve ja

Objavljeno (popravljeno)

pa tudi na tzr-kah sem že videl te nove gianelli silencers pa majo moči tam do 11500 rpm, moj v6 pa še dva kolega jih tudi mata pa se tam pri ene 10500 rpm že vdajo. pa poleg tega sem mel na tem kitu gori tudi yasunija hmr2, pa sem na končni prdobu kar enih 10 kmh, pa pospeški so bli bolši, šaltati ga pa je trebalo tam na ene 11000 kar z v6 zlo teško, ga prej zmanjka.

Popravljeno . Popravil andreMHR
Objavljeno

giannelli se 100% bol zvrti na obrate :worship: (vem iz lastnih izkušen).

Objavljeno
giannelli se 100% bol zvrti na obrate :worship: (vem iz lastnih izkušen).

a ti maš gianellija ?

Objavljeno
giannelli se 100% bol zvrti na obrate :worship: (vem iz lastnih izkušen).

ja saj gianelli silencer da itak bolše pospeške pa končno(se pač bol zvrti) kot v6, ker je midrace izpuh. :winkiss:

Objavljeno
a ti maš gianellija ?

ja,in tudi tebi ga priporočam :worship:

Objavljeno

ej roky994, kupiš mojega v6, kot nov pa še bol poceni?

Objavljeno
ej roky994, kupiš mojega v6, kot nov pa še bol poceni?

pa še boljši glas ma ta v6 od mojega :worship: :worship: vprašaj nekoga ki je letos ali pa lani kupil novega v6 pa ki je že slišal kake glase majo taki kot ma ga andreMHR pa ti bo vsak rekel da majo ta novi v6 slabši glas :whistle:

Objavljeno
ej roky994, kupiš mojega v6, kot nov pa še bol poceni?

Nimam niti motorja še.. k bom kupu pa loh, če boš še meu.. (dei mi pošl ceno na PM)

Objavljeno

Mene pa zanima a ma rs-ka enak široke gume k tzr ??

Objavljeno
Mene pa zanima a ma rs-ka enak široke gume k tzr ??

najnovejši model rs-ke ma iste širine kot tzr starejši ma pa ožje B)

Objavljeno
najnovejši model rs-ke ma iste širine kot tzr starejši ma pa ožje B)

a sam 09 ??? (130/70/17)

Objavljeno
a sam 09 ??? (130/70/17)

rs-ke do let. 05 majo ožje zadaj mislim da 110 naprej pa 80 nism ziher, rs-ke od 06 let. naprej pa majo iste dimenzije kot tzr-ke torej 130 zadaj pa 100 naprej.

Objavljeno
rs-ke do let. 05 majo ožje zadaj mislim da 110 naprej pa 80 nism ziher, rs-ke od 06 let. naprej pa majo iste dimenzije kot tzr-ke torej 130 zadaj pa 100 naprej.

AHA, kaj se dej bl splača tzr al rs ?? (hitrost, vzdržljivost..)

Objavljeno
AHA, kaj se dej bl splača tzr al rs ?? (hitrost, vzdržljivost. .)

glede hitrosti je v bistvu tako, kolikor ju predelaš, tolko gre, original pa itak oba gresta 50. če glede vzdržljivosti primerjaš tastaro rs ali pa tzr imata iste agregate, plastike pa vse drugo pa je itak isti k****.tanova rs je bol zakomplicirana in ima derbijeve mašine. zanjo še morda težje dobiš kake dele oziroma dele za predelave, ker je relativno kratek čas na tržišču proti tzr in stari rs, mimogrede skoraj vsi deli zanjo so občutno dražji, pa še nova stane kar dosti več od tzr. edino kar je odvisno od vsakega posameznika je, katera mu je lepša od zunaj. odločitev pa je seveda tvoja. :D

Objavljeno
glede hitrosti je v bistvu tako, kolikor ju predelaš, tolko gre, original pa itak oba gresta 50. če glede vzdržljivosti primerjaš tastaro rs ali pa tzr imata iste agregate, plastike pa vse drugo pa je itak isti k****.tanova rs je bol zakomplicirana in ima derbijeve mašine. zanjo še morda težje dobiš kake dele oziroma dele za predelave, ker je relativno kratek čas na tržišču proti tzr in stari rs, mimogrede skoraj vsi deli zanjo so občutno dražji, pa še nova stane kar dosti več od tzr. edino kar je odvisno od vsakega posameznika je, katera mu je lepša od zunaj. odločitev pa je seveda tvoja. :D

aha, a ma kkdo izkušnje kera ma boljše vozne lastnosti.. ?

Objavljeno
aha, a ma kkdo izkušnje kera ma boljše vozne lastnosti.. ?

bol športno se sedi na rs to pomeni da lahko bolje zepelješ v ovinek :worship: ...

na tzr se pa bol sproščeno sedi... :whistle:

Objavljeno
bol športno se sedi na rs to pomeni da lahko bolje zepelješ v ovinek :worship: ...

na tzr se pa bol sproščeno sedi... :whistle:

ti maš rs-ko ne ?? Kko si kej zadovoln ???

Objavljeno (popravljeno)
aha, a ma kkdo izkušnje kera ma boljše vozne lastnosti.. ?

odvisno s kakšnim namenom se voziš :trance_33_sleep:

res je da se na rs bolj športno sedi se lažje oz. prej prideš do kolena kot na tzr-ki ( lega fustrahtarjev ), tzr-ka pa ma mehkejši zic, ima zadnji nosilec( če koga pelješ ), za daljše ture je tzr boljša izbira, čepa hočeš voziti po kolenu ipd. pa je rs boljša izbira. to mislim za najnovejši model rs-ke. po mojem bi na tzr-ki mogli spremeniti da bi bili fustrahterji malo bol nazaj in malo višje pomaknjeni lahko bi naredili tako da bi lahko spreminjel lego fustrahtarjev kot na novi rs-ki :rolleyes:

moje mnenje

Popravljeno . Popravil 666

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!