Skoči na vsebino

Yamaha tzr 50 ali Aprilia rs 50


tzr ali rs   

70 članov je glasovalo

  1. 1. kateri moped bi izbrali če bi izbirali ?

    • yamaha tzr 50
      44
    • aprilia rs 50
      26


Priporočene objave

Objavljeno
:worship: , vsak svojga osla hval nimaš kej :alien1: (na rs50black je to letel)

ne hvalim aprilie,pravim pač da z yamahami (vsaj tzr) nimam dobrga mnenja,ker so jim že par ribnile pri 10000km...kako pa drugim grejo pa jas nevem.

Objavljeno
ne hvalim aprilie,pravim pač da z yamahami (vsaj tzr) nimam dobrga mnenja,ker so jim že par ribnile pri 10000km...kako pa drugim grejo pa jas nevem.

:worship: Tud če jo, te razumem da jo hvalš, sej jo maš :whistle:

Objavljeno
1x sem jo dal na avto net za hec :evilgrin: ...

aja, no k je moj brat gledu, pa si je pol premislu :P

Objavljeno

Sam imam TZR in mi je super konjiček.

Mislim pa da se ne splača dati 3.000€ za motor ki gre samo 50,no po predelavi(+ €€€) pa realnih 100.

Za tak denar dobiš dobro/lepo ohranjeno 125cc,ki gre 180(cagivo mito :) ali pa RS 125).

Mislim,da se splača počakati leto in iti delat izpit za 125cc in kupiti motor,ki ga imaš potem lahko celo življenje(če nimaš neke pretirane želje po hitrosti),ker če smo iskreni z 50cc ne moreš iti na Slovensko obalo(če si npr. iz dolenjske,gorenjske,sam sem iz severne primorske in mi je težava iti na obalo).Če imate tako radi sklopko in prestave kupite kakšen Tomos :).

Ne me sedaj napadat,to je moje skromno mnjenje.Drugače pa sem zadovoljen z TZR-jko vendar se sedaj tolčem po glavi ker sem takrat zapravil vsa denar(birma+prišparano od obhajila,roj, dnevov) in sem bil do 15 leta(20. septembra to leto) bil odvisen od staršev.Sedaj pa hvalakurcu delam med vikendi in zaslužim kolikor toliko vendar še vedno nimam denarja za moj drug najljubši konjiček(poleg motorjev,da ne bi kdo podvomil, no 1. mesto zasedajo tudi dekleta :whistle: ),računalništvo saj bi nujno rabil novo mašino(stara je stara cirka 5 let).

Torej če si res želite imeti šmeksi motor potem kupite TZR ali RS,če pa hočete imeti motor celo življenje ali večje obdobje(več kot 2 leti) kupite skuterja/tomosa in pojdite delat izpit za 125.

Uf...sm se napisal :)

Objavljeno
lahk pa tut da je kupu obe tzr-ki že skor zaribane pol je pa sam crklnu. nesreča pač

In folk dejansko dela. Proda motor ravno pred servisom... Pa ma konc sitnosti...

Pa še tebe nažauba, da se še pelat nemorš k člouk.

Objavljeno
In folk dejansko dela. Proda motor ravno pred servisom... Pa ma konc sitnosti...

Pa še tebe nažauba, da se še pelat nemorš k člouk.

tut to sm že vidu :worship: :headbang:

Objavljeno

po moje bolje da das denar na stran in pocaka ter kupis nekaj mocnejsega

Objavljeno
po moje bolje da das denar na stran in pocaka ter kupis nekaj mocnejsega

nepideupoštevpress :evilgrin:

Objavljeno
jst še vsazga k sm ga spoznov ali ga poznam majo vsi supr izkušne od tzr-ke. lastniki aprilije pa pravjo da jih edinu položaj sedenja mot.

ja za tvojga frenda pa nwm al nima pojma o 2t motorjih, al ma pa velko nesrečo (pa ne da bi koga žalu) lahk pa tut da je kupu obe tzr-ki že skor zaribane pol je pa sam crklnu. nesreča pač

ja,na ta novih se sedi veliko bol športno :worship: .

Objavljeno
se sedi veliko bol športno :worship: .

Upraš to lastnike Ninje 250 :slap:

Kwa je blo Kawasakiju, res nevem :BUA:

Objavljeno
:worship: Tud če jo, te razumem da jo hvalš, sej jo maš :whistle:

pa saj to je normalno da bo vsaki svojo hvalil

Objavljeno (popravljeno)
po moje bolje da das denar na stran in pocaka ter kupis nekaj mocnejsega

ja samo ko pa že maš tak 50cc moped pa se ti skoraj ne splača iti delat za 125 ispit ( razen če maš veliko denarja ), npr. če maš moped ki je vreden približno 2000e. pa ga prodaš za 2000, greš delat ispita za 125 daš okoli 700e. pa hočeš še kar ohranjeno 125 kupit, in ne dosti voženo pa spet daš za motor veliko, še posebej če kupiš 125 2t vsaj odprto te že vzdrževanje dosti stane kaj šele njegova cena ( govorim za sport obliko ), če pa kupiš 125 4t pa ti nikam ne gre in bi prišel boljše, ceneje skoz če bi dal na 50-ko 80 kit ( že z mid race kitom pa z sport aspuhom greš mimo :headbang: , je pa večja poraba vendar te še vseeno na prida tako drago, pa še te maš zvok boljši vsaj meni)

moje mnenje

Popravljeno . Popravil 666
Objavljeno
ja samo ko pa že maš tak 50cc moped pa se ti skoraj ne splača iti delat za 125 ispit ( razen če maš veliko denarja ), npr. če maš moped ki je vreden približno 2000e. pa ga prodaš za 2000, greš delat ispita za 125 daš okoli 700e. pa hočeš še kar ohranjeno 125 kupit, in ne dosti voženo pa spet daš za motor veliko, še posebej če kupiš 125 2t vsaj odprto te že vzdrževanje dosti stane kaj šele njegova cena ( govorim za sport obliko ), če pa kupiš 125 4t pa ti nikam ne gre in bi prišel boljše, ceneje skoz če bi dal na 50-ko 80 kit ( že z mid race kitom pa z sport aspuhom greš mimo :headbang: , je pa večja poraba vendar te še vseeno na prida tako drago, pa še te maš zvok boljši vsaj meni)

moje mnenje

prav imaš...jas sem z svojo rs (končna 90 km/h) šel v drag race mimo 4t 125 (jonway yy :afro2: )

Objavljeno
ja samo ko pa že maš tak 50cc moped pa se ti skoraj ne splača iti delat za 125 ispit ( razen če maš veliko denarja ), npr. če maš moped ki je vreden približno 2000e. pa ga prodaš za 2000, greš delat ispita za 125 daš okoli 700e. pa hočeš še kar ohranjeno 125 kupit, in ne dosti voženo pa spet daš za motor veliko, še posebej če kupiš 125 2t vsaj odprto te že vzdrževanje dosti stane kaj šele njegova cena ( govorim za sport obliko ), če pa kupiš 125 4t pa ti nikam ne gre in bi prišel boljše, ceneje skoz če bi dal na 50-ko 80 kit ( že z mid race kitom pa z sport aspuhom greš mimo :headbang: , je pa večja poraba vendar te še vseeno na prida tako drago, pa še te maš zvok boljši vsaj meni)

moje mnenje

se strinjam, čeprou je res da se da s 125 peljat že kam dlje, ker je le že bolj resen "motor". Sam pa imam raje 50 2T in čakam na neomejeno... :worship: Moje mnenje ! :worship:

Objavljeno
se strinjam, čeprou je res da se da s 125 peljat že kam dlje, ker je le že bolj resen "motor". Sam pa imam raje 50 2T in čakam na neomejeno... :worship: Moje mnenje ! :worship:

ja to je res da se lahko pelješ s 125 4t na daljše ture vendar pri kakem predelanim 125 2t pa še se ti prej kaj pokvari kot na 50 2t ( normalno ) pa ne da bi šinfal 125 2t. se strinjam s tabo glede ispita za neomejeno

Objavljeno
ja to je res da se lahko pelješ s 125 4t na daljše ture vendar pri kakem predelanim 125 2t pa še se ti prej kaj pokvari kot na 50 2t ( normalno ) pa ne da bi šinfal 125 2t. se strinjam s tabo glede ispita za neomejeno

ja vse dobro pa prav, samo kako grejo kake rs ali pa mitoti 125 ... s tem se že da fajn sprostiti adrenalin :worship: :worship: :worship:

Objavljeno
ja vse dobro pa prav, samo kako grejo kake rs ali pa mitoti 125 ... s tem se že da fajn sprostiti adrenalin :worship: :worship: :worship:

če verjameš u božička

Objavljeno
ja vse dobro pa prav, samo kako grejo kake rs ali pa mitoti 125 ... s tem se že da fajn sprostiti adrenalin :worship: :worship: :worship:

jo to je glih za adrenalit spuščat (zarat pospeškov) okol 4.5 do 100

2t 125 je živ strup :worship: :worship: :worship:

Objavljeno
se strinjam, čeprou je res da se da s 125 peljat že kam dlje, ker je le že bolj resen "motor". Sam pa imam raje 50 2T in čakam na neomejeno... :worship: Moje mnenje ! :worship:

ti kar čakaj ja :worship: boš šele pri 24 lahko šel delat za neomejeno, če ne bodo spet kaj novega pogruntal.....najbolj se ti splača naredit za 125, potem dobiš po 2 letih za 25kW (ali 35 bo letos po novem), ter potem po dveh letih (spet po novem) še za neomejeno, torej teoretično boš lahko imel izpit za neomejeno že pri 20 letih, zdaj pa gruntaj kaj se ti bolj splača

jo to je glih za adrenalit spuščat (zarat pospeškov) okol 4.5 do 100

2t 125 je živ strup :worship: :worship: :worship:

4,5 ja :lol1: če dodaš še slabi 2 sekundi pa prideš na realno cifro

Objavljeno

ti kar čakaj ja :worship: boš šele pri 24 lahko šel delat za neomejeno, če ne bodo spet kaj novega pogruntal.....najbolj se ti splača naredit za 125, potem dobiš po 2 letih za 25kW (ali 35 bo letos po novem), ter potem po dveh letih (spet po novem) še za neomejeno, torej teoretično boš lahko imel izpit za neomejeno že pri 20 letih, zdaj pa gruntaj kaj se ti bolj splača

kolko jas vem je baje novi zakon da se ti izpit več ne povečuje :unsure: da baje moraš iti za vse posebej delat. tak sem slišal če pa je res pa nevem

Objavljeno
jo to je glih za adrenalit spuščat (zarat pospeškov) okol 4.5 do 100

2t 125 je živ strup :worship: :worship: :worship:

se strinjam

Objavljeno (popravljeno)
jo to je glih za adrenalit spuščat (zarat pospeškov) okol 4.5 do 100

2t 125 je živ strup :worship: :worship: :worship:

Se strinjam :worship: sošolec ma tuonota 125 z gianeliom pa mislim da nima pokrova na filtru za zrak, :worship: pospešek od 0-100 je 5 s je rekel pa vidi se ko spelje kako potegne :OK: 666 ti si videl tudi?

Popravljeno . Popravil andreMHR
Objavljeno (popravljeno)
Se strinjam :worship: sošolec ma tuonota 125 z gianeliom pa mislim da nima pokrova na filtru za zrak, :worship: pospešek od 0-100 je 5 s je rekel pa vidi se ko spelje kako potegne :OK: 666 ti si videl tudi?

sem videl ja. pospeške ma ta tuono res zelo dobre :worship: pa še zvok je odličen

Popravljeno . Popravil 666
Objavljeno
sem videl ja. pospeške ma ta tuono res zelo dobre :worship: pa še zvok je odličen

ja samo ima zelo velike dize,giannellia...zvok pa ima še posebej dober ker ima na dušilcu odrezan zadnji del :worship: pospeški od 0-100 se pa res izjemni :worship:

Objavljeno (popravljeno)
kolko jas vem je baje novi zakon da se ti izpit več ne povečuje :unsure: da baje moraš iti za vse posebej delat. tak sem slišal če pa je res pa nevem

mislm da je res tko k je 666, nism pa zihr :hmm:

Popravljeno . Popravil Roky994

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!