Skoči na vsebino

Športni motor za višjega voznika


GT4turb0

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Vozil prve primerke....motor se odlično pelje, zamera sprednjemu vzmetenju, ker mi ni dajal dovolj informacij in pa zavorni elektroniki, zaradi katere sem se že videl na onem svetu....baje so to kmalu porihtali. Nor mišičast motor, nore zmogljivosti, zanimiv zvok

Nevem kako moreš o prednjem vzmetenju sploh kaj nepohvalnega pisat saj to vzmetenje vsi hvalijo.Sicer pa sploh nevem kakšno informacijo bi rad dobil od vzmetenja,saj motor pri zaviranju ali pospeševanju skoraj nereagira proti klasičnemu vzmetenju,ki pri zaviranju dobesedno počepne in pri večini motorjev amortizer udari do konca,ko pa spet pospešiš se dvigne amortizer do konca nato še kolo in gas moraš popustiti.Kar pa se tiče zavor delno integriranih z dodatnim servo motorjem bi bilo dobro,da si malo prebereš ne na moto svetu ampak na nemških forumih in boš točno ugotovil zakaj je ta novinar padel.Če si res vozil ta motor kot si napisal mi opiši tvojo izkušnjo in kaj si doživel,ker ti preprosto neverjamem in tudi raznim čenčan ne kajti,če bi karkoli bilo narobe s temi zavorami bi nam sigurno v garanciji vse poštimal. Res pa je da modeli 2006 imajo že spremenjen nek povratni ventil in za ca 1mm debelejše prednje diske.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skromni nasvet: ninja 6 ali 9 letnik 98-00 oba lepa motorja, zelo udobna pa še kar hiter si z njim. Dobijo se tudi za zmeren denar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skromni nasvet: ninja 6 ali 9 letnik 98-00 oba lepa motorja, zelo udobna pa še kar hiter si z njim. Dobijo se tudi za zmeren denar.

:lol1: :lol1: :lol1: :SS

Popravljeno . Popravil balkanac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz sem si nabavil Kawa zx10 letnik 1988,v bistvu je predhodnica ZZR1100;

visok pa sem cirka 195 za 120kg, pa se dobim super!

Motor je zelo udoben,tudi s sopotnico,za daljse proge je pa totalka...edino na ozjih ovinkih je joj ker "nekaj vaga" pa je tudi precej dolg!

Za dolgine bi svetoval tasne masine iz prvih '90 sej so ble res velike v primerjavi z danasnjimi!

Seveda niso to dirkalniki da bi na vsakem ovinkom drsal s koleni...ampak za sportni turizem (beri avtocesta na 180km\h kostnatno ipd) so idealni.

Zdaj imam samo zadnji kovcek a nameravam dodati se stranske...komaj dobim nosilce,tako d abo motor totalka za naokrog.

Poraba pa je okoli 7%,zato ni panike...vsakih 10.000 pa menjam 4lt olja pa amen!Nikakrsnega problema kljub 108.000km!!!

Drugace pa FJZ1200 od Yamahe je lep velik za tasne korenjake!

Seveda mores odlocit kaj bi rad z motorjem...

imam prjatla ki je se visji od mene in ima se vec "tripce" pa si je vzel R1 ta novo...zgleda kot medved na triciklu,samo on gre laufat na Grobnik ipd...tako da po cesti ga ne vidis,na sreco!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hehe nism mislu, da bom kdaj slisu da imajo velki ljudje probleme z motorji. Jaz sam imam 174cm in se mi zdi, da mi je vsak motor prevelik. :) K sm dons sedel na CBR1000R morm z nogami prow na prstih stat, pa z rokami tud ni vse na komot, kaj sele ko sem se vsedu na BMW 1200 R katerga nazalost nikol neb mogu vozt, ker se mi zdi da je delan za ljudi cez 180+ :( Sem pa slisal, da se da sedeze pa motor malce znizat, ce si mejhn in se problem zmanjsa, ce pa si prevelk pa ne vem, verjetn najbol da gledas za enduro modeli.

Rad bi slisal ljudi moje velikosti, kako jim je vozit Monsterje, Bandite, R6 itd. Ni problem al smo tud za to premejhni? :)

Popravljeno . Popravil Dejch
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nekje srednje velikosti 185 cm in do danes so mi vsi motorji pasali pač noge so malo bolj ali pa malo manj skrčene,balanco se da pri večini motorjev prilagoditi in tudi sedeže se da naročit ali celo nastavit na različne višine.

Problem pa nastane pri manjših ljudeh,ki nedosežejo do tal,to velja še posebno za nežni spol,ki se najbolje počuti na motorju takrat,ko z obema petama doseže do tal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nekje srednje velikosti 185 cm in do danes so mi vsi motorji pasali pač noge so malo bolj ali pa malo manj skrčene,balanco se da pri večini motorjev prilagoditi in tudi sedeže se da naročit ali celo nastavit na različne višine.

Problem pa nastane pri manjših ljudeh,ki nedosežejo do tal,to velja še posebno za nežni spol,ki se najbolje počuti na motorju takrat,ko z obema petama doseže do tal.

Jaz pa 186 in se pridružujem Brumerju :) Vse kar je "moteče" je samo to, da zgledaš na kakšnem manjšem motorčku, ala er5, kakšen novodoben 600ss, ipd, kot Krpan na kobilici, ampak nič hudega. Vseeno se da vozit s takim motorjem :)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma poslušaj Brumerja, ker on res edini ve kaj je motor (je le že vozil 10 let v-maxa in govoril okoli kako je to najboljši motor na svetu, da nič drugega ni tako dobro za vozit kot v-max - pa mnda vsi vemo kaj v-max v resnici je. Sedaj pa je kupil BMWja in misli, da je vse druga jajc - zanimivo - preberimo si kakšen test, ko ga naščije vsak SuperDuke in Tuono in raznorazni drugi... ) in nabavi K 1200 r. Vse ostalo je itak jajc, ne boš sedel na njem vredu, vzmetenje premehko, geštel se itak na vseh zvija.... Samo K 1200 r (ko se ravno pogovarjamo o špotakih :headbang: ) je pravi!!!!

Pa še k temi: vseeno je kar nabaviš ker boš itak zgledal kot Martin na kobilici, je pa stara 954 bila še največja (če so v igri samo Honde).

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če je že kdo omenil Hayabuso, poskusi tudi tega saj se mi zdi od vseh sportakov nekako največji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!