Dinotti Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Imam cbr 600 rr 03.l.Ko sm hotu mal vzmetenje naštelat na trše zaradi vožnje v dvoje sem zategovau prednapetost,kompresijo,razteg sprednje vilce in dušenje zadnjega armotizerja.Nato sm opazil,da mi v ovinku vleče kolo pod motor oz.imam občutek,da mi vleče v ovinku balanco.Nato sm probal vse zivo in na koncu dal na tovarniško nastavitev problem je isti.Ima kdo izkušnje s tem,kako naj spravim ,da ko zavijam,da se mi to ne dogaja.Prebrau sm vse o nastavitvah,probal marsikaj in mi ne rata spravit na normalno.Predn sm se lotil tega se je motor v ovinku obnašal normalno. hvala
danci1973 Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Pritisk v gumah si preveril? Stanje gum? D.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 emm, kaj to sploh je 'vleče sprednje kolo pod motor' ?
sboy Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Za to ni potrebno odpirat nove teme :headbang: Ne da sem neprijazen, vsakokrat ko sem jo jaz na tak način opru so mi vsi zatežili pa morem še jst malo :P Greš pod iskalnik in vpišeš cbr 600 :yes:
Dinotti Objavljeno Avgust 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Zakaj bi se omejeval samo na mojo znamko oz.določeno število ljudi,ki poseduje enak motor kot jaz?Tudi druge znamke imajo lahko enak problem,s tem si odprem večji krog oz.večjo možnost,da mi kdo pomaga.
Frips Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 (popravljeno) Imam cbr 600 rr 03.l.Ko sm hotu mal vzmetenje naštelat na trše zaradi vožnje v dvoje sem zategovau prednapetost,kompresijo,razteg sprednje vilce in dušenje zadnjega armotizerja.Nato sm opazil,da mi v ovinku vleče kolo pod motor oz.imam občutek,da mi vleče v ovinku balanco.Nato sm probal vse zivo in na koncu dal na tovarniško nastavitev problem je isti.Ima kdo izkušnje s tem,kako naj spravim ,da ko zavijam,da se mi to ne dogaja.Prebrau sm vse o nastavitvah,probal marsikaj in mi ne rata spravit na normalno.Predn sm se lotil tega se je motor v ovinku obnašal normalno.hvala … prednje kolo zapira krivuljo, hoče "pasti" pod motor; zadnja guma oddrsuje?Premalo zategnjene prednje vzmeti; preveč zategnjena zadnja vzmet ali preveč zaprta hidravlika kompresije. Če maš res vse na tovarniških nastavitvah, zategni malo prednjo vzmet. (obrat) Kliki n obrati so v malih korakih. Ne kar šraufat..... Več TUKAJ Popravljeno Avgust 8, 2008. Popravil Frips
Brdaus Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Po mojem imaš rebound narobi nastavljen. Ampak če si res dal nazaj na tovarniške nastavitve in ti je še vedno "opletal", potem res preveri tlak v gumicah, kot je napisal Danči .) Samo za info: spredaj sem imel za 0.3bar premal napumpano in se je motor na cesti čisto drugače obnašal :yes:
k0ci Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 premehak oz. preveč odprt compression, malce zapri in probaj
bladzo Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Imam cbr 600 rr 03.l.Ko sm hotu mal vzmetenje naštelat na trše zaradi vožnje v dvoje sem zategovau prednapetost,kompresijo,razteg sprednje vilce in dušenje zadnjega armotizerja.Nato sm opazil,da mi v ovinku vleče kolo pod motor oz.imam občutek,da mi vleče v ovinku balanco.Nato sm probal vse zivo in na koncu dal na tovarniško nastavitev problem je isti.Ima kdo izkušnje s tem,kako naj spravim ,da ko zavijam,da se mi to ne dogaja.Prebrau sm vse o nastavitvah,probal marsikaj in mi ne rata spravit na normalno.Predn sm se lotil tega se je motor v ovinku obnašal normalno.hvala Ne poslušaj neumnosti o vzmetenju in raje menjaj prednjo gumo...
Dinotti Objavljeno Avgust 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Gume so nove Metzeler m3 sporttec :unsure:
JEJŽ Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Rešitev je na dlani: Kawasaki :krneki:
bladzo Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Gume so nove Metzeler m3 sporttec :unsure: Torej to je to... Očitno ti bo s temi gumami motor padal v ovinek. Če želiš odpraviti problem, boš moral menjati gume!
Frips Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Z M3 se CBR-ka čist lepo pele...nikam ne pada kr tja v tri dni. Lahko, pa da samo ni vajen občutka , ki ga ta guma daje...Kaj si prej vozil?
casper7 Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Dinotti sam povej mi, ce to gor une M3 k so ble ze takrt, k sm jz pelu tvoj motor? Ker ce so pol definitivno niso nove, pa se vec al mn so po sredin obrablene, zarad tvojga zganja po obvozncah :krneki: :whistle: Ker ves da mam jz tut M3 gor, plus to da mam mal spuscene sicr zanalsc, pa se motor pele in drzi bols kukr s prejsnjimi gumami....
Dinotti Objavljeno Avgust 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Jz sm reku,da se je to začelo dogajat po mojem nastavljanju.Gume so gor od samega začetka,pred in po nastavljanju.Pač men se zdi,k grem v ovink,da mi spren deu not vleče,kokr štelam enkrat več enkrat mn,ampak v vsakem primeru mi not balanco vleče.Moru bi it nekomu,ki to obvlada pa ,da pogleda in mi pomaga.Gume niso sploh obrabljene nit posredin nit po robovih.
kuntakinte Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Preveri, če si res vse nastavitve dal nazaj na tovarniške vrednosti(magar 2x preveriš). Če so gume iste(da nisi vmes neke blazne km delu in jih znucu) se mora motor isto pelat(ostalo sam v glavi ponavad). Razlika bi bla edino, če bi ti kaj crknal(kar v tok kratkem času, kot pravš ne bi smel).
Dinotti Objavljeno Avgust 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Edin čudn mi je pr raztegu sprednjih vilic mi piše v navodilih da,od skrajne desne lega vijaka za nastavljanje,je samo 1,5 obrata v levo in to je tovarniška nastavitev,a vijak se lahko zavrti še 3 kroge.
casper7 Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Kaj pa stabilizator, a si to tut kej spreminju? Jz sicer ne vem ce ma to lahko upliv, ampak sam tok da te spomnem.... Pa dobr zrihti, ce ti pa nau ratal pa cim prej pel nekam pogledat.....
danci1973 Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Edin čudn mi je pr raztegu sprednjih vilic mi piše v navodilih da,od skrajne desne lega vijaka za nastavljanje,je samo 1,5 obrata v levo in to je tovarniška nastavitev,a vijak se lahko zavrti še 3 kroge. Kam se lahko zavrti še 3 kroge!? D.
Dinotti Objavljeno Avgust 9, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 stabilizator kvečem drži kolo,da ne gre po svoje.Vijak se lahko zavrti še v levo 3 kroge.
danci1973 Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Edin čudn mi je pr raztegu sprednjih vilic mi piše v navodilih da,od skrajne desne lega vijaka za nastavljanje,je samo 1,5 obrata v levo in to je tovarniška nastavitev,a vijak se lahko zavrti še 3 kroge. Vijak se lahko zavrti še v levo 3 kroge. In zakaj ti je to čudno? D.
Dinotti Objavljeno Avgust 9, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Logično mi je če so štirje obrati da je za normalno nastavitev oz.srednjo,treba obrnti vijak za dva kroga ne pa 1 in četrt.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 Logično mi je če so štirje obrati da je za normalno nastavitev oz.srednjo,treba obrnti vijak za dva kroga ne pa 1 in četrt. Ma ni to linearna zadeva ....
Dinotti Objavljeno Avgust 12, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 Imeli ste prav!Gume so tok bile prazne.Sedaj ko sm jih nafilal kot morajo bit,je spet vse normalno. hvala za nasvete. :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se