Skoči na vsebino

Vleče mi sprednje kolo pod motor.


Dinotti

Priporočene objave

Imam cbr 600 rr 03.l.Ko sm hotu mal vzmetenje naštelat na trše zaradi vožnje v dvoje sem zategovau prednapetost,kompresijo,razteg sprednje vilce in dušenje zadnjega armotizerja.Nato sm opazil,da mi v ovinku vleče kolo pod motor oz.imam občutek,da mi vleče v ovinku balanco.Nato sm probal vse zivo in na koncu dal na tovarniško nastavitev problem je isti.Ima kdo izkušnje s tem,kako naj spravim ,da ko zavijam,da se mi to ne dogaja.Prebrau sm vse o nastavitvah,probal marsikaj in mi ne rata spravit na normalno.Predn sm se lotil tega se je motor v ovinku obnašal normalno.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to ni potrebno odpirat nove teme :headbang:

Ne da sem neprijazen, vsakokrat ko sem jo jaz na tak način opru so mi vsi zatežili pa morem še jst malo :P

Greš pod iskalnik in vpišeš cbr 600 :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi se omejeval samo na mojo znamko oz.določeno število ljudi,ki poseduje enak motor kot jaz?Tudi druge znamke imajo lahko enak problem,s tem si odprem večji krog oz.večjo možnost,da mi kdo pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam cbr 600 rr 03.l.Ko sm hotu mal vzmetenje naštelat na trše zaradi vožnje v dvoje sem zategovau prednapetost,kompresijo,razteg sprednje vilce in dušenje zadnjega armotizerja.Nato sm opazil,da mi v ovinku vleče kolo pod motor oz.imam občutek,da mi vleče v ovinku balanco.Nato sm probal vse zivo in na koncu dal na tovarniško nastavitev problem je isti.Ima kdo izkušnje s tem,kako naj spravim ,da ko zavijam,da se mi to ne dogaja.Prebrau sm vse o nastavitvah,probal marsikaj in mi ne rata spravit na normalno.Predn sm se lotil tega se je motor v ovinku obnašal normalno.

hvala

prednje kolo zapira krivuljo, hoče "pasti" pod motor; zadnja guma oddrsuje?Premalo zategnjene prednje vzmeti; preveč zategnjena zadnja vzmet ali preveč zaprta hidravlika kompresije.

Če maš res vse na tovarniških nastavitvah, zategni malo prednjo vzmet. (obrat) Kliki n obrati so v malih korakih. Ne kar šraufat.....

Več TUKAJ

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem imaš rebound narobi nastavljen. Ampak če si res dal nazaj na tovarniške nastavitve in ti je še vedno "opletal", potem res preveri tlak v gumicah, kot je napisal Danči .)

Samo za info: spredaj sem imel za 0.3bar premal napumpano in se je motor na cesti čisto drugače obnašal :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam cbr 600 rr 03.l.Ko sm hotu mal vzmetenje naštelat na trše zaradi vožnje v dvoje sem zategovau prednapetost,kompresijo,razteg sprednje vilce in dušenje zadnjega armotizerja.Nato sm opazil,da mi v ovinku vleče kolo pod motor oz.imam občutek,da mi vleče v ovinku balanco.Nato sm probal vse zivo in na koncu dal na tovarniško nastavitev problem je isti.Ima kdo izkušnje s tem,kako naj spravim ,da ko zavijam,da se mi to ne dogaja.Prebrau sm vse o nastavitvah,probal marsikaj in mi ne rata spravit na normalno.Predn sm se lotil tega se je motor v ovinku obnašal normalno.

hvala

Ne poslušaj neumnosti o vzmetenju in raje menjaj prednjo gumo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume so nove Metzeler m3 sporttec :unsure:

Torej to je to...

Očitno ti bo s temi gumami motor padal v ovinek. Če želiš odpraviti problem, boš moral menjati gume!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z M3 se CBR-ka čist lepo pele...nikam ne pada kr tja v tri dni.

Lahko, pa da samo ni vajen občutka , ki ga ta guma daje...Kaj si prej vozil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dinotti sam povej mi, ce to gor une M3 k so ble ze takrt, k sm jz pelu tvoj motor?

Ker ce so pol definitivno niso nove, pa se vec al mn so po sredin obrablene, zarad tvojga zganja po obvozncah :krneki: :whistle:

Ker ves da mam jz tut M3 gor, plus to da mam mal spuscene sicr zanalsc, pa se motor pele in drzi bols kukr s prejsnjimi gumami....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sm reku,da se je to začelo dogajat po mojem nastavljanju.Gume so gor od samega začetka,pred in po nastavljanju.Pač men se zdi,k grem v ovink,da mi spren deu not vleče,kokr štelam enkrat več enkrat mn,ampak v vsakem primeru mi not balanco vleče.Moru bi it nekomu,ki to obvlada pa ,da pogleda in mi pomaga.Gume niso sploh obrabljene nit posredin nit po robovih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri, če si res vse nastavitve dal nazaj na tovarniške vrednosti(magar 2x preveriš).

Če so gume iste(da nisi vmes neke blazne km delu in jih znucu) se mora motor isto pelat(ostalo sam v glavi ponavad).

Razlika bi bla edino, če bi ti kaj crknal(kar v tok kratkem času, kot pravš ne bi smel).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edin čudn mi je pr raztegu sprednjih vilic mi piše v navodilih da,od skrajne desne lega vijaka za nastavljanje,je samo 1,5 obrata v levo in to je tovarniška nastavitev,a vijak se lahko zavrti še 3 kroge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa stabilizator, a si to tut kej spreminju? Jz sicer ne vem ce ma to lahko upliv, ampak sam tok da te spomnem....

Pa dobr zrihti, ce ti pa nau ratal pa cim prej pel nekam pogledat.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edin čudn mi je pr raztegu sprednjih vilic mi piše v navodilih da,od skrajne desne lega vijaka za nastavljanje,je samo 1,5 obrata v levo in to je tovarniška nastavitev,a vijak se lahko zavrti še 3 kroge.

Kam se lahko zavrti še 3 kroge!?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edin čudn mi je pr raztegu sprednjih vilic mi piše v navodilih da,od skrajne desne lega vijaka za nastavljanje,je samo 1,5 obrata v levo in to je tovarniška nastavitev,a vijak se lahko zavrti še 3 kroge.
Vijak se lahko zavrti še v levo 3 kroge.

In zakaj ti je to čudno?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Logično mi je če so štirje obrati da je za normalno nastavitev oz.srednjo,treba obrnti vijak za dva kroga ne pa 1 in četrt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Logično mi je če so štirje obrati da je za normalno nastavitev oz.srednjo,treba obrnti vijak za dva kroga ne pa 1 in četrt.

Ma ni to linearna zadeva ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imeli ste prav!Gume so tok bile prazne.Sedaj ko sm jih nafilal kot morajo bit,je spet vse normalno.

hvala za nasvete. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!