Skoči na vsebino

Maxi Scooter Tuning


g. Zeecho

Priporočene objave

Bom kar sam začel!

Torej doma čaka Piaggio x8 125 da naredim izpit. Ker sem mi nekaj čudnega hodi po glavi, sem se odločil za splavitev te teme.

Kaj se da dejansko popedenat na 4t maxiscooterjih?

1. Zamenjati vzmet na sklopki (ni velik strošek)

2. Zamenjati variator (cca. 150 €)

3. Zamenjati valjčke (ni velik strošek)

4. Pobrati ven katalizator (+1hp?)

5. Zamenjati auspuh (300+ eur)

6. Zamenjati kit iz 125 na 210 (300+ FUNTOV)(polini)

In pa še naslednje stvari: baje obstaja slepa cev na auspuhu, menjnje frgazerja, airboxa, brušenje glave), glede teh stvari mi malo pokomentirajte da nisem ničesar zabluzil, in če je še kaka zadeva ki se jo da poštimat.

Zaenkrat če bi bi zamenjal vzmet na sklopki, valjčke in pa maximalno variator, če pa bom šel že v večje stroški pa najprej kit potem pa mogoče še auspuh.

Prosil bi da tisti ki se spoznate, da mi poveste kako je frizurami maxi skuterjev. Kaj se najbolj splača glede na efekt, kaj najbolj škoduje motorju in ali se motorji x8 serije razlikujejo le po moči, ali so tudi razlike v konstrukciji, bremzah itd. Natančno bi se tu šlo za 125--->210.

Hvala vam in upam da ne bo noben Robin HUD

Popravljeno . Popravil g. Zeecho
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!