Skoči na vsebino

Regulator napetosti


dokreti2

Priporočene objave

Imam problem, včeraj ko sem se vračal z ene ture mi je začel motor čudno delat, ko sem imel luči vžgane je delal slabo, ko sem jih ugasnil je delal normalno nekaj časa potem sem moral zmanjšati hitrost. Kmalu zatem je ugasnilo vse skupaj. Sumim da mi je šel regulator napetosti. Če mi je šel, kje se nahaja, ali ga lahko sam menjam in koliko stane ta zadevica.Motor je dragstar XVS 125. Hvala vsem skupaj za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem, včeraj ko sem se vračal z ene ture mi je začel motor čudno delat, ko sem imel luči vžgane je delal slabo, ko sem jih ugasnil je delal normalno nekaj časa potem sem moral zmanjšati hitrost. Kmalu zatem je ugasnilo vse skupaj. Sumim da mi je šel regulator napetosti. Če mi je šel, kje se nahaja, ali ga lahko sam menjam in koliko stane ta zadevica.Motor je dragstar XVS 125. Hvala vsem skupaj za odgovor.

Morda boš na tej strani našel kaj uporabnega KLIK

LP.Andi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh, ni nujno da je lih regler....lahko je samo zanic akumulator al pa recimo navitje od alternatorja...

Pomoje je bl alternator kokr regler k sm meu js tud tako tezavo... previtje alternatorja drugo ti nepomaga... oz se pred tem pomer use da nebos neki brezveze delu;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh, ni nujno da je lih regler....lahko je samo zanic akumulator al pa recimo navitje od alternatorja...

akomulator po vsej varjetnosti ni ker med vožno nima kej dost vpliva... alternator je bl varjetn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

akomulator po vsej varjetnosti ni ker med vožno nima kej dost vpliva... alternator je bl varjetn

Tako ja...regler nemore kr tko crknt akumulator pa tud ne! tko da mal pomer na akumulatorju pr vzganmu motorju napetost ce je ta vecja od 12v pol je kuuul;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam nobeden mi ni odgovoril kakšna je cena raglerja in če to lahko sam opravim in kje se to nahaja. Hvala vsem skupaj za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm niso vsi rglerji isti ves. preglej kje na netu za specifikacije, ce so iste ga bos lahko zvezou, ceprou dvomm da so...

drgac pa AvTopikanet pa poglej za razbitimi dragstarji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tipičen sindrom odhoda reglerja v Valhalo.....

Po mojem je šel tudi regulator ker sem kupil nov akumulator, vžgal motor in izmeril polnjenje baterije. Ko je bil motor na majhnih obratih je dajalo ven 14,2-14,3V, ko sem odprl luč in stisnil zavoro in dal gas je skočilo na 16,8-17V sedaj nevem ali naročit regulator ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem je šel tudi regulator ker sem kupil nov akumulator, vžgal motor in izmeril polnjenje baterije. Ko je bil motor na majhnih obratih je dajalo ven 14,2-14,3V, ko sem odprl luč in stisnil zavoro in dal gas je skočilo na 16,8-17V sedaj nevem ali naročit regulator ali ne.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: sej tko je prou... ce bi biu reglr u kurcu pol ti sploh nebi nc skocila napetost gor...bi mel konstantno 12v oz mal mn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem je šel tudi regulator ker sem kupil nov akumulator, vžgal motor in izmeril polnjenje baterije. Ko je bil motor na majhnih obratih je dajalo ven 14,2-14,3V, ko sem odprl luč in stisnil zavoro in dal gas je skočilo na 16,8-17V sedaj nevem ali naročit regulator ali ne.

KLIK....preberi to temo od tega posta pa do konca, tale je imel podobne probleme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem je šel tudi regulator ker sem kupil nov akumulator, vžgal motor in izmeril polnjenje baterije. Ko je bil motor na majhnih obratih je dajalo ven 14,2-14,3V, ko sem odprl luč in stisnil zavoro in dal gas je skočilo na 16,8-17V sedaj nevem ali naročit regulator ali ne.

Če pri novem akumulatorju gre napetost nad max. 14,8 V je regler defekten in ga je potrebno takoj zamenjat sicer se poškoduje spet akumulator.Zato pri vsaki menjavi akumulatorja izmerite polnenje.Če pa pri novem reglerju polne preveč potem je nujno zamenjat akumulator neglede na starost akumulatorja,namreč tak akumulator je v stiku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Če pri novem akumulatorju gre napetost nad max. 14,8 V je regler defekten in ga je potrebno takoj zamenjat sicer se poškoduje spet akumulator.Zato pri vsaki menjavi akumulatorja izmerite polnenje.Če pa pri novem reglerju polne preveč potem je nujno zamenjat akumulator neglede na starost akumulatorja,namreč tak akumulator je v stiku.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje rešil sem problem, vsaj upam da sem ga, kupil sem tudi regler in ga menjal sedaj mi pri vseh porabnikih elektrike kaže 14,4-14,5V pri majhnih obratih pa 13,9V. Sedaj razmišljam da bi montiral nekakšno hlajenje, nekje sem zasledil da nekdo je montiral majhen ventilator. Kaj se vam zdi?

PS. Ne menite se za moj prejšnji odgovor ker sem nekaj zabluzil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje rešil sem problem, vsaj upam da sem ga, kupil sem tudi regler in ga menjal sedaj mi pri vseh porabnikih elektrike kaže 14,4-14,5V pri majhnih obratih pa 13,9V. Sedaj razmišljam da bi montiral nekakšno hlajenje, nekje sem zasledil da nekdo je montiral majhen ventilator. Kaj se vam zdi?

PS. Ne menite se za moj prejšnji odgovor ker sem nekaj zabluzil.

Nima smisla montirat hlajenje ,če imaš plac daj med regler in gištelom tam kjer je privijačen vmes še alu ploščo in lepo namaži z silikonsko mastjo tako,da nebo aluminij oksidiral in to bo sigurno dovolj hladilo dijode v reglerju.

Pri reglerjih na motorjih je večkrat problem zaradi preobremenitve sploh pri kakih čoperjih,ki imajo precej slabo polnenje in marsikdo motira še dodatne luči,kar pa zelo obremeni vsmernik v reglerju,stator pa ponavadi zdrži ker je hlajen z oljem v motorju.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima smisla montirat hlajenje ,če imaš plac daj med regler in gištelom tam kjer je privijačen vmes še alu ploščo in lepo namaži z silikonsko mastjo tako,da nebo aluminij oksidiral in to bo sigurno dovolj hladilo dijode v reglerju.

Pri reglerjih na motorjih je večkrat problem zaradi preobremenitve sploh pri kakih čoperjih,ki imajo precej slabo polnenje in marsikdo motira še dodatne luči,kar pa zelo obremeni vsmernik v reglerju,stator pa ponavadi zdrži ker je hlajen z oljem v motorju.

Koliko debelo alu ploščo, lahko 1 cm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Logično je,da če je debelejša bolj hladi ampak po moje je 5 mm dovolj jo boš lažje izdelal.

debelejša alu plošča ne zagotavlja boljšega hlajenja......boljše hlajenje zagotavlja plošča z večjo hladilno površino (rebra)....moj nasvet (katerega pa ni nujno da upoštevaš) je , da greš kupit ALU hladilnik za elektroniko (enostranski) primerne velikosti in številom reber , ravno stran namažeš s termoprevodno pasto, potem pa vse skupaj privijačiš na okvir.....s samo debelejšim aluminijem brez reber ne boš dosegel ustreznega hlajenja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Mogoče že videno vprašanje pa ga bom vseeno zastavil :? Da orišem situacijo; zadnjič se peljem po AC proti NM, motor se zmerno priganjal (med potovalnih 180-240, na ravnih odsekih tudi več), zunanja temperatura je bila okoli 27°c. Ko pridem nekje do odcepa NM zahod, mi padejo števci na armaturki na ničlo (vsi razen tistega od rezervoarja, ki je itak vedno na svoji poziciji, neglede na kontakt). Si mislim OK, mogoče slabi stik :huh: Ko pridem do odcepa NM vzhod, pogledam na armaturko in spet normalno deluje. Vklopim smernik in kazalci spet padejo. Čudno. Pripeljem se do cilja, kjer probam motor vžgat in, čeprav je v LJ vžgal v prvo, tukaj noče v nobeno. Zasliši se samo brenčeči zvok kot, da bi ti hupal en mulo na kolibriju. Prazen akumulator :( Fajn. Potem ga prižgem na kleme, izklopim luč in se peljem do prodajalne akumulatorjev, kjer imajo tudi model za moj motor (glede na to, da verjetno paše samo še v VTR, pravi čudež). Ko prodajalec nikakor ne najde kode, da bi sestavil račun, ga vprašam, če je mogoče motor kriv? Preveriva s tisto njegovo specialno voltmeter aparaturo in pri prižganem motorju v neutralu, kaže 12,6V. Premalo, ja. Skratka, akumulator verjetno ni kriv, zato prekličem izdelavo računa, ugasnem vse porabnike in se peljem nazaj v LJ. Ko prispem na cilj, probam za finto pognat motor in kresne v prvo. Še bolj čudno. Očitno se je uspel napolniti. Potem se nekaj dni vozim sem in tja z vso možno signalizacijo, motor dela normalno, peljem se celo v MB in mi niti enkrat ne odklopi števcev (res pa, da proti večeru, ko je bolj hladno). No, danes zjutraj pa se je zadeva ponovila in sicer v precej hujši obliki. Odpravljam se iz Rač (pri MB), motor kresne v prvo, grem na AC in nobenih težav. Dokler ne pridem do zadnjega predora proti LJ, števci padejo, po kaki minuti pa začne tudi cukat. Podobno, kot če bi se vozil na rezervi, rahlo pospešuje, potem pa spet zamira in cikel se ponovi. Stisnem sklopko in se začnem kotaliti po hribu proti Blagovici pripravljen, da bom šel na izvozu ven in poklical vlečno službo. Motor namreč popolnoma zamre, nobenega zvoka, nobenih lučk, brlela je samo tista za olje, ki itak zmeraj gori, ko je motor v kontaktu. Ugasnem še dnevne luči, za finto obrnem še ročico za plin in voila, zadeva spet dela. Začnem se počasi pomikat naprej, števci se spet zbudijo, vendar pustim vso ostalo elektroniko pri miru. Vmes nekajkrat spet padejo na ničlo, motor občasno pocuka (ko želim dodat plin), ampak uspe mi priti do izvoza LJ - center, kjer sem naredil podzavestno napako in vključil smernik. Bam, spet crkne. Potem pokličem kolega, da me pride "oživet" s klemami, motor vžge v prvo, peljem se 500m, nakar uporabim zavoro in spet - mrtvilo. Prižgeva še enkrat, se spet peljem naslednjih 500m, števci se celo zbudijo, potem pa spet padejo na nulo in zgodba se ponovi. Ko želim speljat iz križišča, ga spet pobere (sumim, da se je želel vklopiti ventilator). No, do garaže sem ga uspel spravit, akumulator se pa že polni. Zdaj pa vprašanje, kaj bi to lahko bilo (regler, alternator) oziroma, kje je v LJ kaki poceni štromar? Ker trenutno sem res finančno na psu in razmišljam, da bi motor peljal nazaj v Rače h kolegu, da ga pogledamo. Hvala za odgovore in opravičujem se, če sprašujem že prebrano O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tako ti tudi na mestu crkne, če je recimo motor na tački in laufa, ali samo med vožnjo? če tudi na mestu, daj voltmeter na akumulator in vklopi en porabnik pa poglej če ti pade napetost na klemah...če ja, potem si velik del ožičenja izključil, imaš na voljo samo še napako na statorju ali reglerju...pa preglej osnovne stvari kot so varovalke, če je videti vsaj malo ˝čudna˝ jo kar zamenjaj, ker so že bili primeri ko je bila videti v redu pa je vseeno malo ˝štekala˝....aja, pa poglej tudi maso od akumulatorja, torej črn kabel ki gre od kleme na okvir, poglej če je dobro pritrjen na okvir

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!