Marecbr600rr Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 Lep pozdrav vsem skupaj na forumu. Vem da je tema o vzmetenjih zelo široka tukaj, ampak za moj motor ne najdem nič konkretnega!! Vozim Hondo Cbr 600 rr l. 2007 in imam problem glede nastavitev! Ali mogoče kdo ve, kje bi lahko dobil nastavitve za ta motor?? Pozna kdo katerega mojstra, ki to obvlada?? Predvsem me zanimajo nastavitve za športno vožnjo oz. za na dirkališče (grobnik). Hvala vsem, ki mi lahko kakorkoli pomagate z takšnimi ali drugačnimi nasveti!! Lp Mare
suzuki Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 Hola mojster, za športne motorje je eden od naslovov za nastavitev vzmetenja že nekaj let www.sportrider.com osnove vzmetenja potem poišči še nastavitve za svoj model (striček Google bo zagotovo našel še kaj, če ga boš vprašal :) )
Marecbr600rr Objavljeno Avgust 19, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 Živjo! Hvala ti za pomoč, ampak na www.sportrider.com nisem našel nastavitev za moj model!! Samo za starejše modele (03-06). Prepričan pa sem, da nastavitve delajo težave še marsikomu, ki se želi dobro peljati!! Če se pojavi še kakšna ideja prosim za informacijo! Hvala Lp Mare Hola mojster, za športne motorje je eden od naslovov za nastavitev vzmetenja že nekaj let www.sportrider.com osnove vzmetenja potem poišči še nastavitve za svoj model (striček Google bo zagotovo našel še kaj, če ga boš vprašal :) )
P182 Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 Vozim Hondo Cbr 600 rr l. 2007 in imam problem glede nastavitev... kašen problem pa imaš oz. kaj bi rad nastavil :hmm:
k0ci Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 kašen problem pa imaš oz. kaj bi rad nastavil :hmm: točno to ja :) večina še sama ne ve čemu kaj služi, vendar bi radi nastavljali, ker mislijo da bo potem gp dirkalnik najprej je treba ugotovit kaj te moti pri vožnji, nato prebrat nekaj literature o nastavljanju vzmetenja, šele nato se nastavlja, in to ni kar ena univerzalna nastavitev za na pisto, odvisno je od teže voznika ter občutka v vožnji, nekomu paše tako, drugemu pač drugače, ne more pa ti zdaj nekdo reči tako pa tako mora bit ker to ni res, boš moral sam probavat in boš na koncu ugotovil kaj ti najbolj ustreza evo nekaj za domače branje: Motorcycle_Suspension_Setup.doc
Marecbr600rr Objavljeno Avgust 20, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Živjo! Kar se nastavljanja motorja tiče sem že kar dosti preizkušal ampak ne najdem tiste optimalne nastavitve! Recimo, če se osredotočim na grobnik me najbolj motijo izhodi iz ovinkov, ker me vleče ven iz njega namesto da bi držal linijo katero vzameš v ovinek!! Poizkušal sem otrditi sprednji konec motorja ampak še vedno to ni tisto kar bi moralo biti. Kaj meniš ali bi bilo ok če ga spustim v križih za cca. 3-5mm in mu s tem malo spremenim geometrijo, potem bi vrjetno lažje "padel" motor v ovinek in držal željeno smer!! Hvala za odgovor in lp Mare točno to ja :) večina še sama ne ve čemu kaj služi, vendar bi radi nastavljali, ker mislijo da bo potem gp dirkalnik najprej je treba ugotovit kaj te moti pri vožnji, nato prebrat nekaj literature o nastavljanju vzmetenja, šele nato se nastavlja, in to ni kar ena univerzalna nastavitev za na pisto, odvisno je od teže voznika ter občutka v vožnji, nekomu paše tako, drugemu pač drugače, ne more pa ti zdaj nekdo reči tako pa tako mora bit ker to ni res, boš moral sam probavat in boš na koncu ugotovil kaj ti najbolj ustreza evo nekaj za domače branje: Motorcycle_Suspension_Setup.doc
Dolenc™ Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Evo še od mene, pri tistem excelu ti piše kaj naj bi pomagalo, če ne drži linije v ovinku. Fajn bi blo če bi kdo to temo združil z obstoječo da je vse na kupu. 8900MotorcycleManual.zip
Sam dePihlja Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Evo še od mene, pri tistem excelu ti piše kaj naj bi pomagalo, če ne drži linije v ovinku. Fajn bi blo če bi kdo to temo združil z obstoječo da je vse na kupu. Puj..jebenti, cela znanost :worship: . Kar se tiče izhodov iz ovinkov: Ta pojav nima s sprednjim vzmetenjem skoraj nobene veze :grrr Širjenje linije (RSV) na izhodu iz ovinka sem jaz rešil z dvigom zadnjega dela (nastavitev na amortizerju).
P182 Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Problem širjenja linije v izstopu iz ovinka je lahko tudi v (pre)mehkem z. amortizerju oz premalo kompresije; ko dodaš na izstopu iz ovinka plin, se preveč teže prenese na zadnje kolo, zaradi česar se spremeni kot glave prednjih vilic in začne motor širit linijo. Problem pa lahko nastane tudi če je v prednjih vilicah premalo kompresije v raztegu, kjer se pri dodajanju plina prav tako spremeni kot glave prednjih vilic.
Brdaus Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Jest priporočem, da si pogledaš posnetke Dave Mossa... sm v drugi temi prilimal linke na posnetke.... marsikaj ti zelo lepo pove :yes:
girox Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 fino, po vsem tem se ve toliko kot prej.
P182 Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 gigi aka ant..s razsvetli nas s svojim znanjem in idejami, mogoče bomo vedeli več kot ''prej'' ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se