Skoči na vsebino

Nastavitev vzmetenja!!


Marecbr600rr

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem skupaj na forumu. Vem da je tema o vzmetenjih zelo široka tukaj, ampak za moj motor ne najdem nič konkretnega!! Vozim Hondo Cbr 600 rr l. 2007 in imam problem glede nastavitev! Ali mogoče kdo ve, kje bi lahko dobil nastavitve za ta motor?? Pozna kdo katerega mojstra, ki to obvlada?? Predvsem me zanimajo nastavitve za športno vožnjo oz. za na dirkališče (grobnik). Hvala vsem, ki mi lahko kakorkoli pomagate z takšnimi ali drugačnimi nasveti!! Lp Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

za športne motorje je eden od naslovov za nastavitev vzmetenja že nekaj let www.sportrider.com

osnove vzmetenja

potem poišči še nastavitve za svoj model

(striček Google bo zagotovo našel še kaj, če ga boš vprašal :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Hvala ti za pomoč, ampak na www.sportrider.com nisem našel nastavitev za moj model!! Samo za starejše modele (03-06). Prepričan pa sem, da nastavitve delajo težave še marsikomu, ki se želi dobro peljati!! Če se pojavi še kakšna ideja prosim za informacijo! Hvala Lp Mare

Hola mojster,

za športne motorje je eden od naslovov za nastavitev vzmetenja že nekaj let www.sportrider.com

osnove vzmetenja

potem poišči še nastavitve za svoj model

(striček Google bo zagotovo našel še kaj, če ga boš vprašal :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim Hondo Cbr 600 rr l. 2007 in imam problem glede nastavitev...

kašen problem pa imaš oz. kaj bi rad nastavil :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kašen problem pa imaš oz. kaj bi rad nastavil :hmm:

točno to ja :) večina še sama ne ve čemu kaj služi, vendar bi radi nastavljali, ker mislijo da bo potem gp dirkalnik

najprej je treba ugotovit kaj te moti pri vožnji, nato prebrat nekaj literature o nastavljanju vzmetenja, šele nato se nastavlja, in to ni kar ena univerzalna nastavitev za na pisto, odvisno je od teže voznika ter občutka v vožnji, nekomu paše tako, drugemu pač drugače, ne more pa ti zdaj nekdo reči tako pa tako mora bit ker to ni res, boš moral sam probavat in boš na koncu ugotovil kaj ti najbolj ustreza

evo nekaj za domače branje:

Motorcycle_Suspension_Setup.doc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Kar se nastavljanja motorja tiče sem že kar dosti preizkušal ampak ne najdem tiste optimalne nastavitve! Recimo, če se osredotočim na grobnik me najbolj motijo izhodi iz ovinkov, ker me vleče ven iz njega namesto da bi držal linijo katero vzameš v ovinek!! Poizkušal sem otrditi sprednji konec motorja ampak še vedno to ni tisto kar bi moralo biti. Kaj meniš ali bi bilo ok če ga spustim v križih za cca. 3-5mm

in mu s tem malo spremenim geometrijo, potem bi vrjetno lažje "padel" motor v ovinek in držal željeno smer!! Hvala za odgovor in lp Mare

točno to ja :) večina še sama ne ve čemu kaj služi, vendar bi radi nastavljali, ker mislijo da bo potem gp dirkalnik

najprej je treba ugotovit kaj te moti pri vožnji, nato prebrat nekaj literature o nastavljanju vzmetenja, šele nato se nastavlja, in to ni kar ena univerzalna nastavitev za na pisto, odvisno je od teže voznika ter občutka v vožnji, nekomu paše tako, drugemu pač drugače, ne more pa ti zdaj nekdo reči tako pa tako mora bit ker to ni res, boš moral sam probavat in boš na koncu ugotovil kaj ti najbolj ustreza

evo nekaj za domače branje:

Motorcycle_Suspension_Setup.doc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še od mene, pri tistem excelu ti piše kaj naj bi pomagalo, če ne drži linije v ovinku.

Fajn bi blo če bi kdo to temo združil z obstoječo da je vse na kupu.

Puj..jebenti, cela znanost :worship: .

Kar se tiče izhodov iz ovinkov:

Ta pojav nima s sprednjim vzmetenjem skoraj nobene veze :grrr

Širjenje linije (RSV) na izhodu iz ovinka sem jaz rešil z dvigom zadnjega dela (nastavitev na amortizerju).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem širjenja linije v izstopu iz ovinka je lahko tudi v (pre)mehkem z. amortizerju oz premalo kompresije;

ko dodaš na izstopu iz ovinka plin, se preveč teže prenese na zadnje kolo, zaradi česar se spremeni kot glave prednjih

vilic in začne motor širit linijo.

Problem pa lahko nastane tudi če je v prednjih vilicah premalo kompresije v raztegu, kjer se pri dodajanju plina

prav tako spremeni kot glave prednjih vilic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest priporočem, da si pogledaš posnetke Dave Mossa... sm v drugi temi prilimal linke na posnetke.... marsikaj ti zelo lepo pove :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!