Skoči na vsebino

2-taktni in 4-taktni motorji


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdrav!

Veliko sem prebiral o 2 in 4 taktnih motorjih in zmeraj prebral, da so 2 taktni motorji veliko boljši od 4 taktnih, kao 4 taktni motorji so en jajc, nikamor ne povleče, končna itd...

Niti enega opisa nisem našel, zakaj je temu tako.

Jaz mislim, da so to neumne govorice, ker to je ravno tako, kot, če bi rekel: ''eeeeh 4 taktni avti so jajc, :trance_33_sleep: sploh nikamor negre, tabol se ti splača kupt 2 taktnega, :trance_33_sleep: seveda to piči ko strela :naughty: ''. Zato bom jaz opisal zakaj mislim, da so 4 taktni motorji boljši.

Prvič: Manjša poraba goriva

Drugič: Večji izkoristek motorja

Tretjič: Daljša življenska doba

Četrtič: Tiho delovanje motorja

Če malo pogledaš delovanja 2 taktnih in 4 taktnih motorjev, vidiš v čem je razlika.

4 taktni motorji omogočajo vse te prednosti, ventili, ki se odpirajo in zapirajo.

Treba je vedeti, da nemoreš primerjati recimo: 2t 4KM motor z 4t 2KM motorjem, ker imajo velik pomen konjske moči.

No in zdaj pričakujem odgovor tistih, ki tako močno trdijo, da je 4t motor jajc, povedo pa ne zakaj, razen tega da nevleče, nima končne itd... :whistle:

Lp

Objavljeno
Pozdrav!

Veliko sem prebiral o 2 in 4 taktnih motorjih in zmeraj prebral, da so 2 taktni motorji veliko boljši od 4 taktnih, kao 4 taktni motorji so en jajc, nikamor ne povleče, končna itd...

Niti enega opisa nisem našel, zakaj je temu tako.

Jaz mislim, da so to neumne govorice, ker to je ravno tako, kot, če bi rekel: ''eeeeh 4 taktni avti so jajc, :trance_33_sleep: sploh nikamor negre, tabol se ti splača kupt 2 taktnega, :trance_33_sleep: seveda to piči ko strela :naughty: ''. Zato bom jaz opisal zakaj mislim, da so 4 taktni motorji boljši.

Prvič: Manjša poraba goriva

Drugič: Večji izkoristek motorja

Tretjič: Daljša življenska doba

Četrtič: Tiho delovanje motorja

Če malo pogledaš delovanja 2 taktnih in 4 taktnih motorjev, vidiš v čem je razlika.

4 taktni motorji omogočajo vse te prednosti, ventili, ki se odpirajo in zapirajo.

Treba je vedeti, da nemoreš primerjati recimo: 2t 4KM motor z 4t 2KM motorjem, ker imajo velik pomen konjske moči.

No in zdaj pričakujem odgovor tistih, ki tako močno trdijo, da je 4t motor jajc, povedo pa ne zakaj, razen tega da nevleče, nima končne itd... :whistle:

Lp

No bom kr jz zaceu :whistle: ...4t so itq zakon zarad useh stvari ko si ih nastev.... sm tle se bol govori o 50cc skuterjih, ki so 4t in je problem u tem da nikamor negrejo pa se usi so kitajskega porekla

Objavljeno
No bom kr jz zaceu :whistle: ...4t so itq zakon zarad useh stvari ko si ih nastev.... sm tle se bol govori o 50cc skuterjih, ki so 4t in je problem u tem da nikamor negrejo pa se usi so kitajskega porekla

:worship: :worship:

Objavljeno

Moraš vedeti, da je pomembno koliko konjskih moči ima.

Problem je v tem, ker ljudje kupujejo 1.5 KM (konjskih moči) in 4t, potem pa primerjajo s skuterjem 2t 3 KM in potem prfrčijo take trditve na dan, ampak še zmeraj pa nisem dobil odgovor, zakaj naj bi bil 2t boljši od 4t.

Čakam pravi odgovor, ampak verjetno nebo odgovora, razen: 4 taktni nikamor negrejo.

Pa brez zamere,

Lp

Objavljeno
Moraš vedeti, da je pomembno koliko konjskih moči ima.

Problem je v tem, ker ljudje kupujejo 1.5 KM (konjskih moči) in 4t, potem pa primerjajo s skuterjem 2t 3 KM in potem prfrčijo take trditve na dan, ampak še zmeraj pa nisem dobil odgovor, zakaj naj bi bil 2t boljši od 4t.

Čakam pravi odgovor, ampak verjetno nebo odgovora, razen: 4 taktni nikamor negrejo.

Pa brez zamere,

Lp

Je precej enostavno: 2t motorji imajo 2 delovna takta (sesanje, kompresijo, vzig in izpuh naredijo pri ENEM obratu glavne gredi, ali vzig in eksplozija se sgodi vsak obrat. 4t motorji imajo 4 delovne takte, po dva na obrat, tako da se vzig dogaja vsak DRUGI obrat glavne gredi, in se moc izgublja. dodatno se malo moci zgubi za poganjanje jermenice/ketne za krmiljenje ventilov in premagovanje moci vzmeti ventilov. Pri enocilindricnih motorjih je to zelo pomembno, saj je logicno da ce se eksplozija zgodi vsak drugi obrat, in se en obrat naredi v prazno, da je moci manj. Pri vec valjnih motorjih je to manjsi problem, zaradi zaporednega vziga.. Torej: vzig vsak obrat, manj gibajocih delov (ni ketne, odmicnih gredi, ventilov, vzmeti) pomeni vecjo moc.

Po drugi strani pa ventili ki se odpirajo in zapirajo (:) a to delajo ventili??) bolj tocno dozirajo dotok goriva ali lazje povedano: 4t motorji zaradi drugacnega (boljsega) nacina sesanja mesanice, in drugacnega (boljsega) nacina ciscenja (izpuha) bolje izkoristijo gorivo, zato je navor boljsi in motor dela lepo tudi v nizjih obratih. Seveda pa enovaljni 4t motor precej izgublja zaradi enega "praznega hoda"

Za majhne kubature je 2t boljsa izbira, za vecje pa 4t, se posebej za vecvaljne motorje. Ce te zanima kaj zmore 2t, poglej moto GP, pa bos videl koliko sekund (ne prevec) je ultra dragi in zadnji krik moto in elektronske tehnike 800ccm gp hitrejsi od 250ccm 2t prdca...

To je to. Dobil si odgovor :)

Objavljeno
Je precej enostavno: 2t motorji imajo 2 delovna takta (sesanje, kompresijo, vzig in izpuh naredijo pri ENEM obratu glavne gredi, ali vzig in eksplozija se sgodi vsak obrat. 4t motorji imajo 4 delovne takte, po dva na obrat, tako da se vzig dogaja vsak DRUGI obrat glavne gredi, in se moc izgublja. dodatno se malo moci zgubi za poganjanje jermenice/ketne za krmiljenje ventilov in premagovanje moci vzmeti ventilov. Pri enocilindricnih motorjih je to zelo pomembno, saj je logicno da ce se eksplozija zgodi vsak drugi obrat, in se en obrat naredi v prazno, da je moci manj. Pri vec valjnih motorjih je to manjsi problem, zaradi zaporednega vziga.. Torej: vzig vsak obrat, manj gibajocih delov (ni ketne, odmicnih gredi, ventilov, vzmeti) pomeni vecjo moc.

Po drugi strani pa ventili ki se odpirajo in zapirajo (:) a to delajo ventili??) bolj tocno dozirajo dotok goriva ali lazje povedano: 4t motorji zaradi drugacnega (boljsega) nacina sesanja mesanice, in drugacnega (boljsega) nacina ciscenja (izpuha) bolje izkoristijo gorivo, zato je navor boljsi in motor dela lepo tudi v nizjih obratih. Seveda pa enovaljni 4t motor precej izgublja zaradi enega "praznega hoda"

Za majhne kubature je 2t boljsa izbira, za vecje pa 4t, se posebej za vecvaljne motorje. Ce te zanima kaj zmore 2t, poglej moto GP, pa bos videl koliko sekund (ne prevec) je ultra dragi in zadnji krik moto in elektronske tehnike 800ccm gp hitrejsi od 250ccm 2t prdca...

To je to. Dobil si odgovor :)

Lepo si to napisau :naughty: ... S tega se bomo kej malega naucili :trance_33_sleep:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav!

Veliko sem prebiral o 2 in 4 taktnih motorjih in zmeraj prebral, da so 2 taktni motorji veliko boljši od 4 taktnih, kao 4 taktni motorji so en jajc, nikamor ne povleče, končna itd...

Niti enega opisa nisem našel, zakaj je temu tako.

Jaz mislim, da so to neumne govorice, ker to je ravno tako, kot, če bi rekel: ''eeeeh 4 taktni avti so jajc, :trance_33_sleep: sploh nikamor negre, tabol se ti splača kupt 2 taktnega, :trance_33_sleep: seveda to piči ko strela :naughty: ''. Zato bom jaz opisal zakaj mislim, da so 4 taktni motorji boljši.

Prvič: Manjša poraba goriva

Drugič: Večji izkoristek motorja

Tretjič: Daljša življenska doba Vsaj 5X

Četrtič: Tiho delovanje motorja

Petič : Neonesnažujejo imajo (kat.)

Sicer pa imam dve Hondi Zoomer ena je orig.končna 55 Km/h,druga pa ima Polini Satz končna 73 Km/h in to je za 50 ccm več kot preveč.Da sploh neomenjam porabe goriva od dvotaktne Yamahe,ki sem jo oimel prej je poraba sigurno 2X manjša garantirano Nm - Krško in nazaj ca 80 Km 1,7 benzina.

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Pozdrav!

Veliko sem prebiral o 2 in 4 taktnih motorjih in zmeraj prebral, da so 2 taktni motorji veliko boljši od 4 taktnih, kao 4 taktni motorji so en jajc, nikamor ne povleče, končna itd...

Niti enega opisa nisem našel, zakaj je temu tako.

Jaz mislim, da so to neumne govorice, ker to je ravno tako, kot, če bi rekel: ''eeeeh 4 taktni avti so jajc, :trance_33_sleep: sploh nikamor negre, tabol se ti splača kupt 2 taktnega, :trance_33_sleep: seveda to piči ko strela :naughty: ''. Zato bom jaz opisal zakaj mislim, da so 4 taktni motorji boljši.

Prvič: Manjša poraba goriva

Drugič: Večji izkoristek motorja

Tretjič: Daljša življenska doba

Četrtič: Tiho delovanje motorja

Če malo pogledaš delovanja 2 taktnih in 4 taktnih motorjev, vidiš v čem je razlika.

4 taktni motorji omogočajo vse te prednosti, ventili, ki se odpirajo in zapirajo.

Treba je vedeti, da nemoreš primerjati recimo: 2t 4KM motor z 4t 2KM motorjem, ker imajo velik pomen konjske moči.

No in zdaj pričakujem odgovor tistih, ki tako močno trdijo, da je 4t motor jajc, povedo pa ne zakaj, razen tega da nevleče, nima končne itd... :whistle:

Lp

1. dvotaktnih avtov ni :D

glej mašin nemorš primerjat sam po KM. pri isti kubikaži (recimo da sta oba 50cc) bo mel 2t večjo moč - posledično tud večjo porabo in večjo obrabo delov-krajšo življensko dobo.4t manjša moč, manjša poraba, manjša obraba delov-daljša življenska doba.Glede glasnosti pa... eni mamo radi da fajn zaropoče B)

Objavljeno (popravljeno)
1. dvotaktnih avtov ni :D

VSEVED: KOLIKO TAKTOV PA PREMORE VZHODNONEMŠKI TRABANT? KAJ PA PRVOTNE IZVEDBE WARTBURGOV? :blink:

Popravljeno . Popravil zkuna
Objavljeno (popravljeno)

Prvič: Manjša poraba goriva = Drzi.

Drugič: Večji izkoristek motorja = Drzi ali je enako tocki 1.

Tretjič: Daljša življenska doba Vsaj 5X = Kaj pa vem, MZ, Puchi, APNji prezivijo veliko. Ce je 2t nenavit, vzdrzevan in z pravo mesanico je po moje lahko precej dolgoziv... In ce je 4t navit, mogoce se kak nasponan kompresor, bo pa kmal crknu....

Četrtič: Tiho delovanje motorja = 2t je lahko zelo tih...

Petič : Neonesnažujejo imajo (kat.) = Hm, kaksen razlog da katalizator ne bi delal z 2t?

Mislim da je zaton dvotaktnikov povezan s tem da jih pac ne razvijajo... KTM se se trudi in kot se slisi po testih so popravili navor, dosegajo euro3 norme, trgajo gate in zmagujejo na Erzberg rodeu itd.... Dizel naprimer je podobna zgodba, nekako je bil forsiran naprej, gorivo je blo poceni, kao ekoloska subvencija, lepo so ga razvili, dosegli precej moci itd, pol so pa dizel podrazili! Zdej pa ze VW pa Fiat ponujata precej kool, varcne in mocne bencinarcke....

Janez

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
VSEVED: KOLIKO TAKTOV PA PREMORE VZHODNONEMŠKI TRABANT? KAJ PA PRVOTNE IZVEDBE WARTBURGOV? :blink:

Da ne omenjamo Kraz-a, ruski 2t kamion :)

Objavljeno
Da ne omenjamo Kraz-a, ruski 2t kamion :)

pa saab :yes: , 93 se mi zdi

Objavljeno

Najlepša hvala za vse odgovore in natančne obrazložitve, ampak še zmeraj me niste povsem prepričali :rolleyes:

Dokler nebom oba poizkusil in primerjal, nebom več komentiral.

Lp

Objavljeno
VSEVED: KOLIKO TAKTOV PA PREMORE VZHODNONEMŠKI TRABANT? KAJ PA PRVOTNE IZVEDBE WARTBURGOV? :blink:

sami oldtimerji torej.

popravek : dvotaktnih avtov že lep cajt ne delajo več ;)

Objavljeno (popravljeno)

Prvič: Manjša poraba goriva

Drugič: Večji izkoristek motorja

Tretjič: Daljša življenska doba Vsaj 5X v primeru pravilega vzdrževanja !!!!!!!!!

Četrtič: Tiho delovanje motorja ??? alipno ???

Petič : Neonesnažujejo imajo (kat.)

Popravljeno . Popravil binko
Objavljeno (popravljeno)
Najlepša hvala za vse odgovore in natančne obrazložitve, ampak še zmeraj me niste povsem prepričali :rolleyes:

Dokler nebom oba poizkusil in primerjal, nebom več komentiral.

Lp

Točno to naredi, ker ti verjetno noben ne bo podal natančne razlage. To moraš občutit.

Jz mam 4T Gilero runnerja 125ccm, ki je zelo dober motor. Sem se pa precej navozil tudi z 2-taktnim Runnerjem, ki je čist druga zgodba. :worship:

Ko boš enkrat probal, ti bo vseeno za mal večjo porabo in tankanje olja.

p.s.: glede 2-taktnih motorjev in okvar pa lahko rečem samo, da ga je mel brat, je z njim naredil 15000km, večina je bla

vožnja na polno, z dvema osebama in ni blo nikol nč narobe z njim. Samo redni servisi. Z vsako zadevo je treba znat ravnat, ne pa bit "mesar".

lp

Popravljeno . Popravil peroVXR
Objavljeno
Pozdrav!

Veliko sem prebiral o 2 in 4 taktnih motorjih in zmeraj prebral, da so 2 taktni motorji veliko boljši od 4 taktnih, kao 4 taktni motorji so en jajc, nikamor ne povleče, končna itd...

Niti enega opisa nisem našel, zakaj je temu tako.

Jaz mislim, da so to neumne govorice, ker to je ravno tako, kot, če bi rekel: ''eeeeh 4 taktni avti so jajc, :trance_33_sleep: sploh nikamor negre, tabol se ti splača kupt 2 taktnega, :trance_33_sleep: seveda to piči ko strela :naughty: ''. Zato bom jaz opisal zakaj mislim, da so 4 taktni motorji boljši.

Prvič: Manjša poraba goriva

Drugič: Večji izkoristek motorja

Tretjič: Daljša življenska doba

Četrtič: Tiho delovanje motorja

Če malo pogledaš delovanja 2 taktnih in 4 taktnih motorjev, vidiš v čem je razlika.

4 taktni motorji omogočajo vse te prednosti, ventili, ki se odpirajo in zapirajo.

Treba je vedeti, da nemoreš primerjati recimo: 2t 4KM motor z 4t 2KM motorjem, ker imajo velik pomen konjske moči.

No in zdaj pričakujem odgovor tistih, ki tako močno trdijo, da je 4t motor jajc, povedo pa ne zakaj, razen tega da nevleče, nima končne itd... :whistle:

Lp

moje mnenje je da ma 2-taktnik lepši glas pa da se je večji užitek voziti z 2t (resonanca). B)

Objavljeno
mene sm moti zvok pr 2 taktnikih(ko motorka)

Mene pa bolj dim in smrad za njim,kot pa zvok!!! Zadnji čas,da jih nehajo delat !!!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred kratkim sem kupil Piaggiota zip 4t in moram reči, da sem izredno zadovoljen. Naredil sem okrog 1000 km in vsega skupaj sem šel 3x na bencinsko črpalko, tako da poraba je res minimalna. Zvok je, vsaj po mojem mnenju boljši, pospeški in hitrost pa so za mestno normalno vožnjo čisto zadovoljivi. Če bi želel imeti dirkalni motor si skuterja sploh ne bi omislil, pač pa bi si kupil motor.

Vse negativne kritike na forumih so vedno v smislu, da so 4t skuterji za v smeti, ker ne grejo nikamor in da rajši daješ več za bencin in za olje niso upravičene. Če želiš dirkat, si potem rajši omisli motor.

Objavljeno

je še kr razlika sm mam rejši dvotaktnega ki vleče ko svinja pa še to gledaj vsi najdražji motorji in skuteri(50 ccm) so 2 taktni to pomeni da 50 ccm 2-taktni rulajo :naughty: :naughty:

Objavljeno

no edino če nimaš motor zaradi užitka ampak kakšnih drugih razlogov :winkiss:

Objavljeno
je še kr razlika sm mam rejši dvotaktnega ki vleče ko svinja pa še to gledaj vsi najdražji motorji in skuteri(50 ccm) so 2 taktni to pomeni da 50 ccm 2-taktni rulajo :naughty: :naughty:

To sploh nedrži,da so 2-taktni motorji dražji poglej si ceno Honde Zoomer,ki je samo 50ccm in ima zelo majhno porabo goriva olje menjaš enkrat letno( in to 3/4 lit.),namotiraš Polinija in gre z temi 50 ccm 73 Km/h garantirano. Pozabil pa si napisat,da vi vsi z vašimi 2-taknimi smrdlivci vozite z 80 ccm in vsaj 2X-no porabo olja, goriva in zavor.Narediš pa maximum 10K kil potem,pa je vse v k..cu,štiritaktni,pa je z 10K kil. šele dobro ulaufan. :hmm:

Počakaj še par let 2-taktnega sploh nebojo smeli več prodajat v Evropi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!