Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 1 minuto, maus pravi:

a zdj ženo Dunja klićeš :eek:

:P

 

sve je kličem, sve :P

moje sve

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ker smo že v temi Nabijanje:

če imaš počasnega prijatelja, daj ga voziti vmes, do njega imej veliko potrpljenja, ne pusti ga na cesti samega, vedno naj bo še nekdo za njim. Ko greš na skupno vožnjo, to pomeni SKUPNO VOŽNJO, ne pa čakanje za ovinki, v križiščih in v gostilnah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, Borutt pravi:

Naj ti tisti, ki trdi in ve, pokaže podatke. 

Evo, nisi sposoben ,speljuješ nit iz konkretnega vprašanja na tvojoobičajno meglo......kaj je google najdu preveč vaših debilizmu,pa se izmikaš odgovoru, tipično in večkrat videno pri tebi...   res argumentirani odgovori. Pa če nisi sposoben razumeti,da sprašujem tebe potem mi je jasno ,da ne razumeš zelooo veliko stvari ....  .edino kar so ti hepani vprogramirali v pisker,to ti gre,a še to si izgubljen brez googla haha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, KARMEN1 pravi:

In ker smo že v temi Nabijanje:

če imaš počasnega prijatelja, daj ga voziti vmes, do njega imej veliko potrpljenja, ne pusti ga na cesti samega, vedno naj bo še nekdo za njim. Ko greš na skupno vožnjo, to pomeni SKUPNO VOŽNJO, ne pa čakanje za ovinki, v križiščih in v gostilnah.

stvar dogovora. Pravzaprav, bom povedal iz lastnih iskušenj, na jadranki je včasih grupa 10 ali več motorjev, kar pomeni različen tempo vožnje, na en način je bolje dogovor kje se dobimo in se potem po par motorjev razdelimo, pa vsak po svoje. 

S tem hitri ne vlečejo počasnih, če pride do pizdarije je manj vozil udeleženih itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

stvar dogovora. Pravzaprav, bom povedal iz lastnih iskušenj, na jadranki je včasih grupa 10 ali več motorjev, kar pomeni različen tempo vožnje, na en način je bolje dogovor kje se dobimo in se potem po par motorjev razdelimo, pa vsak po svoje. 

S tem hitri ne vlečejo počasnih, če pride do pizdarije je manj vozil udeleženih itd..

če jih je 10 se je bolje razdeliti v enakovredne 3 skupine po 3, en pa ko ga jebe :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Evo, nisi sposoben ,speljuješ nit iz konkretnega vprašanja na tvojoobičajno meglo......kaj je google najdu preveč vaših debilizmu,pa se izmikaš odgovoru, tipično in večkrat videno pri tebi...   res argumentirani odgovori. Pa če nisi sposoben razumeti,da sprašujem tebe potem mi je jasno ,da ne razumeš zelooo veliko stvari ....  .edino kar so ti hepani vprogramirali v pisker,to ti gre,a še to si izgubljen brez googla haha

Ti luna škodi ? 

Kaj sem trdil ? Kdor je trdil, naj ti argumentira. Bo šlo sedaj ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

 

, če pride do pizdarije je manj vozil udeleženih itd..

Dost mn kakšn autodom podrajsan:P

Popravljeno . Popravil VS800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, KARMEN1 pravi:

In ker smo že v temi Nabijanje:

če imaš počasnega prijatelja, daj ga voziti vmes, do njega imej veliko potrpljenja, ne pusti ga na cesti samega, vedno naj bo še nekdo za njim. Ko greš na skupno vožnjo, to pomeni SKUPNO VOŽNJO, ne pa čakanje za ovinki, v križiščih in v gostilnah.

WTF? če so hitrejši od mene nej gredo. Če se ne počutim nej pelejo, se dobimo pred prvim križiščem. Pa kaj je treba koga ujčkat???? Morda popolnega začetnika. kjer so pravila obnašanja drugačna. Med ljudmi z iskušnjami zarad razlike u poprečni stavt človeka vmes, da je pod pritiskom z obeh strani??? 

Ne vem. Po navadi se nam razlike pojavijo med vožnjo po dežju. Če se jaz prilagajam počasnejšim, sem nezbran in obremenjen z njihovimi težavami. De poskušam koga lovit mi ne pade na pamet. Gremo vsak svojo optimalno brzino, smo vsi mirni in skoncentrirani na vožnjo. 

 

al pa jez use narobe počnem. kar je tud možno. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Cartman pravi:

WTF? če so hitrejši od mene nej gredo. Če se ne počutim nej pelejo, se dobimo pred prvim križiščem. Pa kaj je treba koga ujčkat???? Morda popolnega začetnika. kjer so pravila obnašanja drugačna. Med ljudmi z iskušnjami zarad razlike u poprečni stavt človeka vmes, da je pod pritiskom z obeh strani??? 

Ne vem. Po navadi se nam razlike pojavijo med vožnjo po dežju. Če se jaz prilagajam počasnejšim, sem nezbran in obremenjen z njihovimi težavami. De poskušam koga lovit mi ne pade na pamet. Gremo vsak svojo optimalno brzino, smo vsi mirni in skoncentrirani na vožnjo. 

 

al pa jez use narobe počnem. kar je tud možno. 

 

v bistvu je potrebno ločiti med učenjem in počasnetom.

Če nekoga učiš, ga učiš in moraš nase pozabiti ter se 100% skoncentrirati na učenje. Tak učenec naj bo spredaj in potem ko se ustavita je potrebno predebatirati vožnjo.

Če se pa nekdo "ne ujame" v stilu vožnje, je velik boljši dogovor kje se dobimo, kot pa da se počasni muči držati tempo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno bo nesreč vedno več in kot sem že večkrat omenil,še premalo mrtvih je na cesti glede na dogajanje z vsemi udeleženci v prometu od pešcev do voznikov največjih mrcin na cesti.
Res mi ni več jasno kaj se toliko jebete en drugega tukaj in vsak vleče na svojo stran in ob prebiranju raznih postov tu gor,je veliko kamikaz tudi na tem forumu in vprašanje časa koliko časa boste eni še živi,kljub temu,da obvladate v nulo svoje motocikle in tko verjamete v svoje sposobnosti,al vidiš,džabe sve,ko ti norec s tank karavanom uleti nasproti:P
 

Res je veliko pogumnežev,ki prehiteva tik pred zaprtim ovinkom,v škarjice,skozi naselja peljejo,kot da so na letališču,skratka,groooozaaaaa,izgleda je res postalo že normalno,da vsak vikend umre vsaj en motorist,al pa svoji krivdi,al po krivdi ostalih udeležencev v prometu v drugih dvoslednih vozilih,res v kurcu vse skupaj.
 

In ja,očitno ni več normalno,če mine vikend brez žrtev na cesti,žalostno:(

In kar se tiče vožnje v skupini,hja,če je nek normalen na čelu,se da,da pa bi koga lovil za rep,naaaa,jebeš to,grem sam in je tanarbulj;)

Popravljeno . Popravil kitekatus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, KARMEN1 pravi:

In ker smo že v temi Nabijanje:

če imaš počasnega prijatelja, daj ga voziti vmes, do njega imej veliko potrpljenja, ne pusti ga na cesti samega, vedno naj bo še nekdo za njim. Ko greš na skupno vožnjo, to pomeni SKUPNO VOŽNJO, ne pa čakanje za ovinki, v križiščih in v gostilnah.

Prvi mora biti pameten za vse ostale. In najpočasnejši je drugi v skupini, da se mu prvi prilagaja. Prav si prebrala; prvi se prilagaja drugemu in ne obratno. Zato pa so vzvratna ogledala. Torej prvi takoj vidi ali je drugi za njim in, kako vozi. In po potrebi zmanjšuje tempo, da drugi ne seka ovinkov ali počne kaj drugega nepotrebnega. Ker so za drugim hitrejši, je vožnja takšne skupine tekoča in brez prekinitve oziroma čakanja. 

Prav ugotavljaš, da je skupna vožnja skupna vožnja. Komur niso jasna pravila skupne vožnje, lahko gre. Ker skupina se pelje v vedno enakem vrstnem redu, kar pomeni, da ni medsebojnega prehitevanja ali kakšnega drugačnega dokazovanja. Zato še vedno velja, da enaki ptiči letijo skupaj. Skupni štart, skupna vožnja in skupni cilj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, maus pravi:

če bi hitreje pelju, bi te falila :?

 

To jz pri sebi zelo,zelo velikokrat žalosten pomislim...pol pa rečem eh je že blo usojeno....je pa dejstvo,da če bi hitreje pelju ne bi nič bolelo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Prvi mora biti pameten za vse ostale. In najpočasnejši je drugi v skupini, da se mu prvi prilagaja. Prav si prebrala; prvi se prilagaja drugemu in ne obratno. Zato pa so vzvratna ogledala. Torej prvi takoj vidi ali je drugi za njim in, kako vozi. In po potrebi zmanjšuje tempo, da drugi ne seka ovinkov ali počne kaj drugega nepotrebnega. Ker so za drugim hitrejši, je vožnja takšne skupine tekoča in brez prekinitve oziroma čakanja. 

Prav ugotavljaš, da je skupna vožnja skupna vožnja. Komur niso jasna pravila skupne vožnje, lahko gre. Ker skupina se pelje v vedno enakem vrstnem redu, kar pomeni, da ni medsebojnega prehitevanja ali kakšnega drugačnega dokazovanja. Zato še vedno velja, da enaki ptiči letijo skupaj. Skupni štart, skupna vožnja in skupni cilj. 

mal te bom popravil s tem prilagajanjem, ker sem že večkrat videl, da prvi ni še ugotovil, kako gre drugemu, zato je "normalno" odpeljal ovinke, ki ga drugi ni mogel "normalno " odpeljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Motorizem je nevaren in motorist je ranljiv. Je še kje kakšen naivnež, ki misli drugače ? 

Včeraj je bilo tudi nekaj štirikolesnih škatel z neprilagojenimi vozniki, kateri jih niso zmogli usmerjati po svojem pasu. Znanje, neznanje, idiotizem, sebičnost, malomarnost, BMK odnos, ..., ? Ali pa mogoče kar vse skupaj. 

Ampak bolj, kot vse drugo, me je zmotilo to, da motoristi ne znajo zvoziti ovinka in ga sekajo ter prehitevajo pred ovinkom, v ovinku ter postavljajo hitrostne rekorde po ravninah ter skozi naselja. Zakaj me je to zmotilo ? Saj me vedno, samo včeraj je bilo tega kar precej. In to kljub prvemu stavku. Potem je pa jokcanje, da so avtomobilisti nevarni. Malo morgen. Nekateri motoristi so v prvi vrsti sami sebi nevarni, nato pa posledično vsem ostalim. 

Pelje fant punco na izlet. Z motorjem, seveda. V tistih parih kilometrih vožnje za njim sem videl, da mu bolj ležijo ravni ovinki. Potem trije Avstrijci na GS strojih. Prehitevanje v ovinek, skozi desni nepregledni ovinek (nasproti je prišel avto), ponovno pred ovinkom in v ovinek. Pa en naš stric z bavarsko ladjico. Ta je šele bil model. Naravnost in naravnost. Tako, da je bil tisti fant s punco profesor vožnje, v primerjavi s tem izstrelkom. Pa nekdo s kolenom skoraj do tal, pred njim pa skuter na panoramski vožnji. Skuterist je pač znal in se je lepo peljal. In hitro tudi. In nato spet nekoliko motoristov, kateri so se znašli na mojem pasu in iskali svojega. In teh zadnjih sem srečal kar veliko. Je bila včeraj kakšna luna, da so tako radi prehajali na nasprotni pas ? 

Lepo je biti motorist. Mogoče celo nekaj najlepšega. Pa je res potrebno kazati vse svoje neznanje s sekanjem ovinkov in prehitevanjem pred in v ovinek ? Da ne pišem o ravninskih rekorderjih, kateri še skozi naselja kažejo svoje znanje. 

 

Samo moraliziranje in nabijanje,kazanje z prstom itd.....imej jajca ,pa zanjim ,mal podučit.......aja jajc ni ko ni šapke na glavi .......

Ti in ostali pacienti se vozite,da lahko pol jokcate tu ,če bi jaz pisal vsako vožnjo kak se mi je zgodilo bi že policijskih neumnosti bilo dovolj ,da ne bi rabil za nobenim prst kazat ....... si pozabil,prvo pred svojim pragom . 

Mogoče bi se lahko celo izpostavil ,ko se tako rad s tem hvališ in bi postavili na Rakitni ograjo na sredini ,saj vsi vemoda največ sranja naredijo avtomobilisti ,ki so tudi vsi motoristi hahsha  česa tako hepanega đe nisem prebral , ti si profesor za Snecija .....

Vsakič ko se zapelješ,jokcaš da te skor zbijejo ......ni motor za vsakega 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, Borutt said:

... Ampak bolj, kot vse drugo, me je zmotilo to, da motoristi ne znajo zvoziti ovinka in ga sekajo ter prehitevajo pred ovinkom, v ovinku ter postavljajo hitrostne rekorde po ravninah ter skozi naselja. Zakaj me je to zmotilo ? ....

To meni tudi ni najbolj jasno .. veliko vidim motoristov, ki sekajo ovinke in vozijo čez na sosednji vozni pas .. prevozi xy kilometrov, da pride do kakšnih lepih ovinkastih odsekov, naj bo to jadranka ali kje v hribovju, potem pa seka te lepe ovinke in vozi skoraj po ravni črti .. ni glih najbolj smiselno .. a ga ni lepše podirat po ovinkih kot pa jih tako sekat, da se pelješ skoraj naravnost? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

mal te bom popravil s tem prilagajanjem, ker sem že večkrat videl, da prvi ni še ugotovil, kako gre drugemu, zato je "normalno" odpeljal ovinke, ki ga drugi ni mogel "normalno " odpeljat.

Delna krivda vseeno prvega....zato pa moraš imeti živce,da greš na skupno vožnjo s takimi...za nekatere je res potrebno na prvih nekaj vožnjah metati sidre v ovinkih...jim pa pri tekoči vožnji zelo pomaga tudi kakšen obisk poligona varne vožnje...plus bolj športne gume....zato se vozimo podobni in prijatelji skupaj....

 

pred 7 minutami, Tex pravi:

To meni tudi ni najbolj jasno .. veliko vidim motoristov, ki sekajo ovinke in vozijo čez na sosednji vozni pas .. prevozi xy kilometrov, da pride do kakšnih lepih ovinkastih odsekov, naj bo to jadranka ali kje v hribovju, potem pa seka te lepe ovinke in vozi skoraj po ravni črti .. ni glih najbolj smiselno .. a ga ni lepše podirat po ovinkih kot pa jih tako sekat, da se pelješ skoraj naravnost? :)

Fizična nepripravljenost,neznanje!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, sesir pravi:

Delna krivda vseeno prvega....zato pa moraš imeti živce,da greš na skupno vožnjo s takimi...za nekatere je res potrebno na prvih nekaj vožnjah metati sidre v ovinkih...jim pa pri tekoči vožnji zelo pomaga tudi kakšen obisk poligona varne vožnje...zato se vozimo podobni in prijatelji skupaj....

 

 

ni važno kdo je kriv, nezgoda je nezgoda. Predvsem, kjer se folk še ne pozna, ni fajn taka kombinacija, ker ponavadi se fura tempo prvega, ki recimo sploh ni sporen, le znanje počasnejšega je manjše. Prvi pa ne more točno vedeti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje so cajti, k si se usedu na moped pa šou pelat...men je bla to največja sprostitev po šihtu.....Zdej greš pa na šiht z mopedom, se morš pa ceu dan sproščat na šihtu zarad poti do tja......:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja v skupini je kot..... tist k smuča bo vedu: s sedežnice poglejte vrsto smučarjev za učiteljem...... učitelj zavija, 1. in 2. se trudita enako, 3. malo manj..... zadnji gre pa smuk.... tko je to... 
 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, RSTDRIVER pravi:

Vožnja v skupini je kot..... tist k smuča bo vedu: s sedežnice poglejte vrsto smučarjev za učiteljem...... učitelj zavija, 1. in 2. se trudita enako, 3. malo manj..... zadnji gre pa smuk.... tko je to... 
 

Zato začetnik nikoli ne sme biti zadnji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, sesir said:

Zato začetnik nikoli ne sme biti zadnji!

pri smučariji je skupina največkrat sestavljena iz smučarjev podobnega znanja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, RSTDRIVER pravi:

pri smučariji je skupina največkrat sestavljena iz smučarjev podobnega znanja....

Skupinska vožnja z motorji nosi odgovornost!Nikoli je nisem maral!

Veliko lepše dva ali trije prijatelji neobremenjeni kdo kako pelje gredo na izlet...seveda podobnih sposobnosti

 

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!