Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Pravkar, Borutt pravi:

Tvoj point je povezava prometnih nesreč z nakupom radarjev. Vozi po omejitvah in ne boš plačeval. 

očitno je tvoj eno samo nakladanje kako jaz vozim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

tisti Brane pa še nekaj "strokovnjakov" so pri meni dokončno zgubili vse pike, ko so pripomogli k postavitvi nelegalnih črt na Rakitno ....

sam gobc jih je, samo na Vransko vabjo, da kasirajo ... skratka ... nakladači :ras:

divjake se ve, kako se jih polovi, da pa lovijo za 10 km preveč, je pa bolano ... 

pred leti sem na avtocesti dobil kazen ( za avtom seveda - pri Lopati na AC), ker sem divjal 139 km/h ... 40 € in plačal polovičko .... bolestniki ... 

:huh: 

Divjak :lol1:.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

tisti Brane pa še nekaj "strokovnjakov" so pri meni dokončno zgubili vse pike, ko so pripomogli k postavitvi nelegalnih črt na Rakitno ....

sam gobc jih je, samo na Vransko vabjo, da kasirajo ... skratka ... nakladači :ras:

divjake se ve, kako se jih polovi, da pa lovijo za 10 km preveč, je pa bolano ... 

pred leti sem na avtocesti dobil kazen ( za avtom seveda - pri Lopati na AC), ker sem divjal 139 km/h ... 40 € in plačal polovičko .... bolestniki ... 

:huh: 

 Vozi po omejitvah in ne boš plačeval. 

lp

Borutt :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Divjak :lol1:.

:ras: 

 

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

 Vozi po omejitvah in ne boš plačeval. 

lp

Borutt :P

se pa strinjam... če bi vozu 128,5 km/h, verjetn ne bi bil sankcioniran :P 

Popravljeno . Popravil maus
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jskrablin pravi:

Dejstvo je, da je od 14 mrtvih na naših cestah junija 2017 7 motoristov. Kar je točno polovica vseh mrtvih v tem mesecu. Izpeljuj iz tega karkoli češ. Sam cifra ostaja točno taka kot je.

Lahko izpeljem:

da so motoristi podvrženi smrti je znano dejstvo, da je pa toliko avtomobilistov mrtvih se je pa za zamislit.

Nadalje, v članku je bilo omenjeno, da je velik procent smrtnih žrtev v desnem ovinku.....in spet smo tam, ne vem kako bodo z radarji rešili desne ovinke :P

Natolcevanje, nabijanje, napeljevanje vode na svoj mlin in denarcev v svoj lonček. Vsaka nesreča je za nekaj dobra....sem se 10 strani nazaj nabijal z nekom tukaj, ko sem trdil, da opažam veliko neznanja med motoristi in izreden porast le teh. Tukaj je problem, ne pa v izjavi:

ne krši, pa ne bo položnice. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni na račun trupel ni preveč zabavno izpeljevati karkoli. Razen tega, da je ljudem očitno prekleto malo mar za lastno varnost in varnost okolice. Da bojo oni z apetiti po več sredstvih v proračunu to izkoristili je jasno ko beli dan. Ne razumem pa, zakaj jim je pri tem treba aktivno pomagati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, jskrablin pravi:

Meni na račun trupel ni preveč zabavno izpeljevati karkoli. Razen tega, da je ljudem očitno prekleto malo mar za lastno varnost in varnost okolice. Da bojo oni z apetiti po več sredstvih v proračunu to izkoristili je jasno ko beli dan. Ne razumem pa, zakaj jim je pri tem treba aktivno pomagati.

se strinjam, ampak bi res rekel, da je ljudem prekleto mar za lastno varnost? Predvsem med motoristi? Ne vem, če je to odraz malomarnosti, jaz trdim da bolj neznanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

Lahko izpeljem:

da so motoristi podvrženi smrti je znano dejstvo, da je pa toliko avtomobilistov mrtvih se je pa za zamislit.

Nadalje, v članku je bilo omenjeno, da je velik procent smrtnih žrtev v desnem ovinku.....in spet smo tam, ne vem kako bodo z radarji rešili desne ovinke :P

Natolcevanje, nabijanje, napeljevanje vode na svoj mlin in denarcev v svoj lonček. Vsaka nesreča je za nekaj dobra....sem se 10 strani nazaj nabijal z nekom tukaj, ko sem trdil, da opažam veliko neznanja med motoristi in izreden porast le teh. Tukaj je problem, ne pa v izjavi:

ne krši, pa ne bo položnice. :D

Glede neznanja in preseravanja sem jaz že veliko napisal. In sedaj odkrivaš toplo vodo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, jskrablin said:

Dejstvo je, da je od 14 mrtvih na naših cestah junija 2017 7 motoristov. Kar je točno polovica vseh mrtvih v prometu v tem mesecu. Izpeljuj iz tega karkoli češ. Sam cifra ostaja točno taka kot je.

Točno je, in vsak ki nastrada je preveč. Ta del mojega komentarja je šel na "ton" naslova članka. Morda je tukaj moja zaznava, da se iz vsakega motorista dela ceu halo, seveda je potrebno seznaniti javnost ko se zogodi nesreča in je potrebno  to upoštevati, samo se mi zdi da bi novinarji pa še kdo radi spremenili, kar kos zakonodaje vsakič ko se kaj zgodi kakšnemu motoristu. Kjer delam mi kolega zmiri komentira, ti si nor vozit motor veš kolko motoristov umre letno, tudi če ti ne nardiš napake te kdo drug zbije... Koliko kadilcev umre letno. pa še kar jim dovolijo kadit na ulicah, pred kafiči, v avtih.. čista norost (ok malce sm pretiraval)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

Ne vem, če je to odraz malomarnosti, jaz trdim da bolj neznanja.

Neznanje je odraz malomarnosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Glede neznanja in preseravanja sem jaz že veliko napisal. In sedaj odkrivaš toplo vodo. 

torej je po tvojem mišljenju napačno, da se opozarja na napake in pomankljivosti? 

Ok, bom tiho :ras:

pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Neznanje je odraz malomarnosti. 

Ja in ne, saj ne bi rad da citiram tvoje začetke? (bdw, moji so bili enaki ali podobni, le sreče smo imeli več)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Ja in ne, saj ne bi rad da citiram tvoje začetke? (bdw, moji so bili enaki ali podobni, le sreče smo imeli več)

Kr citiraj. Skupaj s tem kako sem se problema lotil takoj, ko je osnovna koordinacija lavfala vsaj za silo dobro. Pa to pokaži vsakemu samooklicanemu znalcu, ki je prepričan da ve in zna vse.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle pre hitro klamfate, dejte se malo umirit pa napisat poste dolge par stavkov ki tle vsako minuto pade nov post pa ne uspem sledit o čemu je zdej sploh debata?

ČE gre o nezannju vožnje tukaj lahko jaz povem, da če nisi preveč še sposoben, se lepo držiš navodil iz knjice ki so jo talali po amzsjih, vedno po sredini svojega voznega pasu, tako da če zajebeš imaš še nekaj placa do bankine ali do bele črte.

To seveda ni atraktivna in šprtna vožnja, ampak ene 3x sem skoraj prišel domov rjavimi hlačami na notranji strani, pa sem se odločil da bom vozil motor za lastno veselje ne pa izživljanje, ampak seveda ljudje smo si različni.

(to še ne pomeni da moreš vedno vozit kot  babica, še vedno če čisto lepa vožnja izven naselja 120km/h na kakšnih dolgih ovinkih, ni treba it 200km/h ) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jskrablin pravi:

Kr citiraj. Skupaj s tem kako sem se problema lotil takoj, ko je osnovna koordinacija lavfala vsaj za silo dobro. Pa to pokaži vsakemu samooklicanemu znalcu, ki je prepričan da ve in zna vse.

Mal si zašel, daleč od tega, da te kakorkoli šimfam, si eden redkih, ki se še spomnijo ali zavedajo svojih začetkov in do rešitve si prišel sam, ali s treninigom. 

Sedaj, ne bi pa želel nekih neprimernih žrtev ali situacij, ki se predvsem dogajajo populaciji 50 in več let imenovati za "samooklicane znalce." 

Po mojem mišljenju gre pri tej generaciji ravno za nekaj drugega, navajeni so avtomobilov in tehnike vožnje iz avtomobila, kjer pesek ni problem, zlom ovinka ni problem, prehitevanje tudi če mal zapleteš ni problem in zato žal to razumevanje vožnje prenašajo na motor, kar pa je narobe. Motor ima drugačno obnašanje, naše reagiranje mora biti nekajkrat hitrejše, usklajeno, veliko več je predvidevanja itd.

Ampak dejstvo je da tako ti kot jaz priznava, da so v začetku "bili problemi" in kljub zavedanju le teh smo imeli tudi malce sreče, ali izkušenj, ali boljše motorike, pa nismo šli v maline.

Snete sekire je nemogoče obvladat in snete sekire bodo šle u 3pm, to je dejstvo, bi pa z nekim malce boljšim programom usposabljanja za starejšo generacijo mogoče lahko prišli tudi do boljših rezultatov.

S tem, da trenutno debatirava samo o smrtnih žrtvah, kaj pa o težko poškodovanih? Tega nihče ne omenja, vendar ti povem boli, zelo boli in veliko volje in energije je potrebno da se človek spravi k sebi. In v vseh teh nabijanjih, katere članke berem, se o poškodovanih in nekrivih nič ne piše.

Ker od njih ni denarja, od njih ne bo novih radarjev in denarja. Ampak v smislu prometne varnosti je potrebno tudi poskrbeti za "nekrive", torej, da bo manj izsiljevanj in podobnega. Ampak ne, non stop prebiram, kako so si motoristi sami krivi za vse. Ma lepo vas prosim...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Mal si zašel, daleč od tega, da te kakorkoli šimfam, si eden redkih, ki se še spomnijo ali zavedajo svojih začetkov in do rešitve si prišel sam, ali s treninigom. 

Nisem vzel kot šimfanja, bati nič. Sam opozoril sem da je razlika med začetnikom in nekom, ki par sezon presedi na motorju pa v izboljševanje lastnega znanja ni pripravljen vložiti ničesar. Če je za motor pa gume... bi se lahko tudi za izobraževanje kaj spraskalo.

 

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Snete sekire je nemogoče obvladat in snete sekire bodo šle u 3pm, to je dejstvo, bi pa z nekim malce boljšim programom usposabljanja za starejšo generacijo mogoče lahko prišli tudi do boljših rezultatov.

En stranski efekt lanske ubitačne sezone je uvedba obvezne šole varne vožnje za motoriste začetnike. Sam na rezultate tega bo treba počakati par let. Je pa definitivno korak v pravo smer. Bolj kot radarji.

 

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Ker od njih ni denarja, od njih ne bo novih radarjev in denarja. Ampak v smislu prometne varnosti je potrebno tudi poskrbeti za "nekrive", torej, da bo manj izsiljevanj in podobnega. Ampak ne, non stop prebiram, kako so si motoristi sami krivi za vse. Ma lepo vas prosim...

Pred leti so bile preventivne akcije - se vsi spomnimo motorista poleg svinčnika na plakatu. Danes tega ni. Zakaj ne? Verjetno zato ker je lažje uvesti represivni ukrep, kot pa se iti dobro organizirano osveščevalno akcijo. In pol še merit učinke. Pri denarju je jasno, kolko se ga nabere. Preprečenih nesreč pa ni lahko preštet.

 

Ko pa so akcije pa folk jamra da so filmčki prebrutalni. In še naprej buli v telefone. Pol pa ko jih kaj brutalnega doleti pa v jok pa na drevo. Jaz druge rešitve kot furat resno zastavljeno vzgojo za vedenje v prometu od vrtca naprej ne vidim. Sam spet, to traja. Je relativno drago. Učinki so vidni skoz kako desetletje. Politikanti in lep del javnosti pa zahtevajo ukrepe tukaj in zdaj. Pol pa je kak je. Seveda pa vsaka sneta sekira obilno prispeva k tem, da se bolj posega po represiji kot ostalih ukrepih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da je na cesti občasno nekaj BMK odnosa predvsem voznikov BMK ups BMW, audi,  in suvi čez vse znamke.

Ampak stanje na cestah se skozi leta po mojem ne slabša, medtem ko je represivnih ljudi vedno več, to ne leti toliko na policaje kod občinske šerife. Včasih so bili policaji za resne prekrške in občinski redarji za narobe parkirane avte. Sedaj policaji lovijo kolesarje občinski redarji pa so oboroženi in bi kaznovali vse kar se premika. Sej se vidi kje je dnar, policaji so na kolesih in konjih (za po mestu), občinski šerifi pa se vozijo za MP3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Borutt pravi:

Zanimivo je, da vsa ta represija moti samo prekrškarje oziroma neprilagojene, zaradi katerih je pravzaprav represija tudi nastala oziroma katerim gre zahvala za radarje, kontrole in ostale zadeve. 

Dokler ne bo vsak pri sebi razčistil te zelo enostavne pojme in pravila, kako se obnašati v prometu, bo stanje takšno, kakršno je in sicer drkači na cesti namesto na dirkališču. 

Poleg tega je na cestah veliko preveč BMK odnosa, sebičnosti, izživljanja in ostalih lepih ljudskih lastnosti. 

Represija, ni nikoli dobra, sploh če je uperjena na široke množice, ali slučajno misliš, da je Kanglerju šlo za varnost v prometu? :P

In prosim, povej mi tiste, ki imajo radi:

radarje,

občinske redarje,

in vse ki jim še za tako mali pasji qurac pišejo položnice.

Res, klobuk jim dam dol :D
 

 

potem je pa tu še nadaljevalna stopnja, ko nekateri"represivni organi" začno sami pretirano uporabljati, birokracijo, igrat šerife in se kasira za čisto navadne bedarije. Vem da poznaš sam kup primerov, ko se to počne. Pač ni mel tisti dan dobrega ulova, pa je potrebno nekaj pokasirat, a ne. 

Dokler bom jaz sam pri sebi imel čisto vest kako vozim, in dokler se bom trudil voziti po pravilih z mislijo na sočloveka, si bom tudi vzel pravico, po AC po desni prehiteti blesavega turista po desni, ko sanja 110km/h in se ne umakne, pa četudi mu blendam ali potrobim.

No, pa si me dobil, objestneža :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, DAMI34 pravi:

Dokler bom jaz sam pri sebi imel čisto vest kako vozim, in dokler se bom trudil voziti po pravilih z mislijo na sočloveka, si bom tudi vzel pravico, po AC po desni prehiteti blesavega turista po desni, ko sanja 110km/h in se ne umakne, pa četudi mu blendam ali potrobim.

http://siol.net/avtomoto/promet/americani-uvedli-kazen-za-prepocasne-voznike-na-prehitevalnem-pasu-446653

Takšno represijo podpiram.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, zoranko pravi:

v bistvu z represijo nad represivce :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Represija, ni nikoli dobra, sploh če je uperjena na široke množice, ali slučajno misliš, da je Kanglerju šlo za varnost v prometu? :P

In prosim, povej mi tiste, ki imajo radi:

radarje,

občinske redarje,

in vse ki jim še za tako mali pasji qurac pišejo položnice.

Res, klobuk jim dam dol :D
 

 

potem je pa tu še nadaljevalna stopnja, ko nekateri"represivni organi" začno sami pretirano uporabljati, birokracijo, igrat šerife in se kasira za čisto navadne bedarije. Vem da poznaš sam kup primerov, ko se to počne. Pač ni mel tisti dan dobrega ulova, pa je potrebno nekaj pokasirat, a ne. 

Dokler bom jaz sam pri sebi imel čisto vest kako vozim, in dokler se bom trudil voziti po pravilih z mislijo na sočloveka, si bom tudi vzel pravico, po AC po desni prehiteti blesavega turista po desni, ko sanja 110km/h in se ne umakne, pa četudi mu blendam ali potrobim.

No, pa si me dobil, objestneža :P

 

 

Pojdi enkrat ta svoja pravila uveljavljati v Švico ali nekam proti severu. Boš hitro dobil lekcijo iz praznjenje računa in bližnjico iz države. Ampak tam nimaš jajc voziti, kot voziš doma in na Balkanu. Ker pes laja samo na domačem dvorišču. 

In zaradi takšnega razmišljanja, kot ga imaš, je stanje na cestah takšno, kot ga imamo, saj je vsak pametnjakovič svojega pravila kovač. In, kot tista o več kuharjih, je tudi ta o prometu enaka; vsak počne nekaj po svoji glavi in na svoj način, namesto po predpisih, kateri so samo eni in edini. Pa se potem čudimo dogajanju na cestah. Pravila in predpisi. Upoštevati jih je treba, pa bo vsak premik predvidljiv in razumljiv. 

Je pa najlažje jokcati po forumu, kako se nekomu dogaja krivica, ker je bil radar zopet na nepravem mestu ob nepravem času. Spet se je nekomu to zgodilo. In spet na istem mestu. Še osel ne gre tolikokrat na led. Pa je samo osel. 

pred 2 urami, zoranko pravi:

Pri nas obstajata dve kazni za podobno zadevo. In ju veselo pišemo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Stara jajca ni tema o preventivi in lažnem sočutju, niti ni namenjena moraliziranju, ampak dobrim, starim a ničvrednim motorjem...

Gp na javni cesti? Jebi ga desc se je stresel, kot se je tisti dan po svetu streslo še na tisoče takih, ki so vozili popolnoma po predpisih ... 

Ni ne lažnega, ne iskrenega sočutja. Ded je pretiraval na skoraj vsakem koraku in sedaj plačuje. Sicer pa daje komentarje in update o rehabu na youtube/instagramu. Kr napreduje in zgleda ga je spametoval, kar je pozitivno, žalostno pa je da je moral Matildo v oči prej pogledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Borutt pravi:

Pri nas obstajata dve kazni za podobno zadevo. In ju veselo pišemo. 

Misliš to?

"(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo."

"(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!