Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 minutami, thumper pravi:

 

na nobenem bočnem crash testu , katerih posnetke si predložil noben osebni avto manjše mase kot rešilec ni spustil gum..torej mora biti hitrost kar nekaj višja kot na crash testih ..ti to kaj pove?

 

Ja...da je bila hitrost višja kot na crah testih...oni so pri 50kmh...

Izračunaj ti kako groznna silo ima objekt z 200 kg in že 75kmh in ne nebulozno hitrostjo,ki jo je izračunal organ...

Tu seo številke organa previsoke...če drsenje tako zelo zavira smo vsi,ki želimo vedno boljše oz še izboljšati zavore res čudaki.. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Si prebral razlago? Če bi jo, ne bi spraševal tega, kar sprašuješ. 

Razlago koga? A ima ta kakšne dokaze,zapisnik ?

 

pred 7 minutami, Borutt pravi:

Spet si pokazal svoje znanje. Policija in sodišče sta različni zadevi. Ampak tebi je to vseeno. Ker nimaš pojma, kaj kdo dela. 

Seveda sta različni zadevi . Ko ne zajebe policija zajebe sodstvo in obratno, ko je na zatožni klopi  VIP......ampak ti nimaš o tem pojma. 

Objavljeno
pred 8 minutami, solorider pravi:

Da je bil resevalec premalo zbran pa ni mozno. :yawn:

seveda je možno, zato zadevo razumem kot deljeno krivdo. ampak na podlagi še 1x na podlagi sodno zapriseženega "računarja" ki je ugotovil hitrost motorista ,je imel tožilec možnost opustiti sodni pregon.

Vse skupaj je seštevek enega sranja, ki je vzelo 2 življenji, uničilo pa še kako zraven.

Objavljeno (popravljeno)
13 minutes ago, thumper said:

ti povem , da rabiš samo okvirni hitri izračun sile , ki je potrebna za sezutje obeh gum .. in ko boš potegnil iz tega hitrost s katero je objekt moral udariti v oviro , da je opravil delo ti bo rezultat strašljiv..

 

menim , da si hotel povedati, da ima 200kg pri 75kmh visoko rušilno moč? če je pa tako kot si dejansko napisal pa negiraš samega sebe ..

odloči se kaj boš zagovarjal.. enkrat govoriš o nizkih hitrostih , drugič o projektilih z visoko rušilno močjo - izračunaj približno silo za sezutje gum pa boš videl kje si z dejansko hitrostjo pri udarcu.

predložil sem ti konkretne številke ki dejansko obstajajo in so resnične .. 

na nobenem bočnem crash testu , katerih posnetke si predložil noben osebni avto manjše mase kot rešilec ni spustil gum..torej mora biti hitrost kar nekaj višja kot na crash testih ..ti to kaj pove?

 

Kje vidiš ti sezuto "gumo", jaz vidim samo prazni. Teorija, da moraš pri dveh gumah pomnožiti silo x2 tudi ni čisto pravilna.. je v obe motor priletel hkrati? Na sprednji je snelo še pokrov kolesa, kar pomeni, da se je sprostilo nekaj več energije, če smo res zelo natančni. Vse to vpliva na končen izračun hitrosti, če že pametujemo. 

Žebelj ima nekaj gramov pa vseeno predre gumo, pri tem hitrost gibanja vozila ni bistvena,..razumeš? Predpostavljaš nekaj na pamet.. 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Kva nima noben nobenga dela al kaj, sem skoraj 100 procentno preprican da model nikoli ni prisel z motorjem delj kot do obvoznce in centra,se prau da je bil pogojni motorist,ki se je zelo verjetno gonu samo po centru in obvoznici,kjer je  skusal dokazati da je bratranc od Marqeza in na koncu se mu po pricakovanjih ni vec izslo kot verjetno nekaj desetkrat prej,ubo je sebe pa prijateljico pa k sreci nobenga druzga,to je to,skoda tolk cajta nabijat za brez veze,dejte raj kej novga najdt.

Objavljeno
52 minutes ago, Kmet2 said:

 

Dokazuj tudi ti,drugače se ugasni ,ker si smešen.

Dle kot sledim "forum" manj je smešnega. Revija cerebralne revščine. Continuous loop, ojačevalci na 12. 

Objavljeno
pred 17 minutami, luxsa pravi:

Kva nima noben nobenga dela al kaj, sem skoraj 100 procentno preprican da model nikoli ni prisel z motorjem delj kot do obvoznce in centra,se prau da je bil pogojni motorist,ki se je zelo verjetno gonu samo po centru in obvoznici,kjer je  skusal dokazati da je bratranc od Marqeza in na koncu se mu po pricakovanjih ni vec izslo kot verjetno nekaj desetkrat prej,ubo je sebe pa prijateljico pa k sreci nobenga druzga,to je to,skoda tolk cajta nabijat za brez veze,dejte raj kej novga najdt.

ma ne ne, nč novga nočem, letos je Črna Kronika še prazna, pa čimdlje naj bo tako :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 41 minutami, solorider pravi:

Da je bil resevalec premalo zbran pa ni mozno. :yawn:

Seveda je možno da je bil reševalec premalo zbran. Uradno se sicer tega ni ugotovilo. Večino časa večina voznikov ni niti približno dovolj zbranih za volanom/krmilom. Sam lej. Moreš biti pa res posebne sorte idiot da zavestno v takem okolju samemu sebi na takole radikalen način zmanjšuješ možnost preživetja. Ker točno to je 100% in večja prekoračitev omejitve hitrosti v naselju - navaden idiotizem. Ki ima ob rednem ponavljanju vedno približno isti zaključek.

Zdaj pa veselo v nov krog vip teorij zarot, izvedenskih mnenj o hitrosti vozil in psihofizičnem stanju vpletenih. Juhu.

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Ja...da je bila hitrost višja kot na crah testih...oni so pri 50kmh...

Izračunaj ti kako groznna silo ima objekt z 200 kg in že 75kmh in ne nebulozno hitrostjo,ki jo je izračunal organ...

Tu seo številke organa previsoke...če drsenje tako zelo zavira smo vsi,ki želimo vedno boljše oz še izboljšati zavore res čudaki.. 

to si lepo povedal.. 

ampak mešaš zaviranje s silo - kar nima veze...sila pri znanih masah objektov je odvisna samo od hitrosti . glede crash testa - rešilec je od wv sharan-a težji 50% pa sharanu ni sezulo gum pri bočnem trku - kjer je bil zraven še voznik gor kar je povečana masa objekta , ki je udaril za 40%.

torej - če primerjava tvoj crash test s 50kmh in maso 300kg (motor +voznik) bočno v vozilo z maso 1800kg - pa ni sezulo gume 

je moj primer- kjer je masa rešilca 2900kg , masa motorja 200kg - s predpostavko za katero ostali pravite da je drsel - pa mu je sezulo gumo 

x koliko? no in ta xkoliko ti da približno hitrost trka ..minimalno približno.. 

že pri sami masi motorja smo na 75kmh na sharanu - ki mu še vedno ne sezuje gume..ko dodamo še 50% za višjo maso rešilca smo na 112.5kmh - pa rešilcu še vedno ne sezuje gume.. koliko še  višja bi morala biti hitrost da sezuje gumo?

če je motor drsel torej ni izgubljal hitrosti z zaviranjem temveč minimalno.. 

pred 37 minutami, XTR pravi:

Kje vidiš ti sezuto "gumo", jaz vidim samo prazni. Teorija, da moraš pri dveh gumah pomnožiti silo x2 tudi ni čisto pravilna.. je v obe motor priletel hkrati? Na sprednji je snelo še pokrov kolesa, kar pomeni, da se je sprostilo nekaj več energije, če smo res zelo natančni. Vse to vpliva na končen izračun hitrosti, če že pametujemo. 

Žebelj ima nekaj gramov pa vseeno predre gumo, pri tem hitrost gibanja vozila ni bistvena,..razumeš? Predpostavljaš nekaj na pamet.. 

to smo že ugotovili , da motor ni mogel poškodovati obeh gum..torej je namanj eno sezulo kajne..

potrebna sila za premaknit x  kg  na podlagi je torej znana.. za premaknit 2x pa ni dvojna?

citram ."Žebelj ima nekaj gramov pa vseeno predre gumo" 

aha.. žebelj ima površino špice veliko manj kot mm2.. če je majhen okoli 0.1mm2- pa pretiravam .. če zapelješ nanj z vozilom , katerega maso zdeliš s številom gum dobiš ploščinski pritisk pri 1600kg težkem vozilu 40000 N/mm2 ..  to pomeni , da lahko jeklen žebelje prebode titanovo ali bakreno  ploščo- - pa smo spet pri sili ki je masa x hitrost ane.. en žebelj boš pa z 2kg kladvom ja zabil skoz o.5mm bakrene pločevine ..

snov/
material
strižni modul
[N/mm²]
diamant 478.000
aluminijev oksid (safir) 175.000
jeklo 79.300
baker 44.700
titan 41.400
steklo 26.200
aluminij 25.500
polietilen 1.170
guma 0,6

 

si pa lahko izračunaš iz mase žeblja potrebno hitrost žeblja , s katero bi moral prileteti v mirujočo gumo, da bi jo predrl..

Objavljeno
Ob 10. 2. 2018 ob 11:51, sesir pravi:

Organi razpolagajo še z veliko več podatki o silah,uničenju,zaustavljanju in imajo foto dokaze z drugih nezgod za primerjavo...sam hecajo se z nami...

ne rabim organov ko pogledam posnetek .. pri 48 sekundi se točno vidi , kje je prelomilo motor na sred gištela ko zaniha prednji konec ko ga vleče na šlep - skupaj drži prednji konec samo kabli pa zajle... tolk o poškodbah motorja za katere ti praviš da so minimalne.. kar poglej si ..

http://www.24ur.com/novice/slovenija/resevalcema-vpletenima-v-nesreco-v-kateri-sta-umrla-29-letnik-in-24-letnica-nudijo-strokovno-pomoc.html

Objavljeno
23 minutes ago, thumper said:

to smo že ugotovili , da motor ni mogel poškodovati obeh gum..torej je namanj eno sezulo kajne..

Zakaj vztrajaš pri snetju gume, na osnovi česa? Sprednjo je lahko motor zadel z ostrim predmetom, z zadnjo pa gumo pa je  verjetno kombi povozil "trske". O površinskih pritiskih in hitrosti žeblja pa mi ne rabiš razlagati. Če obvladaš zadeve potem podaj izračun pa bomo nadaljevali debato o tem (bodi previden pri predpostavkah, ker bomo natančni). Upoštevaj da kombi ni stal na mestu, verjetno je bil tudi obrnjen malo pod kotom. Osnove o površinskih pritiskih me ne zanimajo, ne rabiš lepiti "špeha". 

Objavljeno
pred 4 urami, jskrablin pravi:

Takole zapisano namiguje kot da je reševalec namerno zapeljal pred motor. Zanimivo razmišljanje, ni kaj.

ne ni namerno in verjamem da nobeden ne ,lahko je bil prutrujen in koncentracija je padla,lahko je drkal po telefonu (večkrat vidieo nimam slikovnega gradiva), z kolegom sta v diskusiji, zaljubljen itd.........

pred 2 urami, Borutt pravi:

Veš, kaj ima ta tvoja predorska avantura s to temo? Da se zaradi neprilagojenih dogajajo sranja, zaradi katerih se potem tukaj nabija. 

A hočeš reč da sem neprilagojen zaradi predorske avanture in zaradi tega se tukaj nabija ma daj borutt spelji se nekam prosim te

torej sem nasplošno neprilagojen po tvoje glede predorske avanture kot ti praviš se ne počutim neprilagojen ampak znak da mi gredo razlikovanja od do na kurac.

Glede teme izsiljevanja ti bom pričaral dokaz iz našega vrlega sodišča ko je šlo do klasičnega izsiljevanja in ker sodnica ne mara motoristov ( ker so kriminalci za njo) je bila krivda na strani motorista ker je bil izsiljen - hitrost ki jo je podal sodni izvedenec je bil 40km/h .

drugače po gradivu ki ga bom postal samo še :fyou:

pred 1 uro, luxsa pravi:

Kva nima noben nobenga dela al kaj, sem skoraj 100 procentno preprican da model nikoli ni prisel z motorjem delj kot do obvoznce in centra,se prau da je bil pogojni motorist,ki se je zelo verjetno gonu samo po centru in obvoznici,kjer je  skusal dokazati da je bratranc od Marqeza in na koncu se mu po pricakovanjih ni vec izslo kot verjetno nekaj desetkrat prej,ubo je sebe pa prijateljico pa k sreci nobenga druzga,to je to,skoda tolk cajta nabijat za brez veze,dejte raj kej novga najdt.

:fyou:

Objavljeno
pred 4 minutami, XTR pravi:

Zakaj vztrajaš pri snetju gume, na osnovi česa? Sprednjo je lahko motor zadel z ostrim predmetom, z zadnjo pa gumo pa je  verjetno kombi povozil "trske". O površinskih pritiskih in hitrosti žeblja pa mi ne rabiš razlagati. Če obvladaš zadeve potem podaj izračun pa bomo nadaljevali debato o tem (bodi previden pri predpostavkah, ker bomo natančni). Upoštevaj da kombi ni stal na mestu, verjetno je bil tudi obrnjen malo pod kotom. Osnove o površinskih pritiskih me ne zanimajo, ne rabiš lepiti "špeha". 

z žebljem si ti zavil s poti..

sem pa že zgoraj napisal - pa si še ti poglej video pri 48s - kako je motor zlomljen.. 

s kakšno hitrostjo peljejo na dirkah , da se motor tako zlomi? 

Objavljeno
pred 32 minutami, Kugelschreiber pravi:

Dle kot sledim "forum" manj je smešnega. Revija cerebralne revščine. Continuous loop, ojačevalci na 12. 

Kako to misliš, da je čedalje manj smešnega? Tale forum ima nekaj edinstvenega. Nekaj, kar zagotovo nima prav noben moto forum na svetu. Nekaj, kar po smešnosti prekaša najboljše ameriške burleske...

Ta unikum se imenuje kategorija Kr'neki. Preko pol miljona postov je nabasanih tam notri. Nobena druga kategorija ji po frekventnosti ne seže niti do kolen...

Prepucavanja, smetenja, nabijanja, trolanja in nakladanja vseh vrst pa so se razbohotila po celotnem forumu v količinah, ki jih ne bi zmogel spucati niti regiment moderatorjev.

Objavljeno
pred 7 minutami, thumper pravi:

z žebljem si ti zavil s poti..

sem pa že zgoraj napisal - pa si še ti poglej video pri 48s - kako je motor zlomljen.. 

s kakšno hitrostjo peljejo na dirkah , da se motor tako zlomi? 

Raze na TT se na dirki glih ne zaletijo v rešilca oz objekt...

Objavljeno
6 minutes ago, thumper said:

sem pa že zgoraj napisal - pa si še ti poglej video pri 48s - kako je motor zlomljen.. 

Ne pove kaj dosti. Nekateri okvirji pokajo že brez kakšnih trkov, od vibracij. Googlaj "Suzuki broken frame". 

Objavljeno (popravljeno)

rabte pomoć pri medsebojni komunikaciji ... obiščite :

zastojn :P

moje mnenje je, da operiramo s podatki, ki so objavljeni v medijih in na podlagi teh objav smo izoblikovali strokovno mnenje 

p.s.

sem bil tam cca 20 minut po nesreči in sem slišal od očividcev marsikaj ... pa ne bom tlele povedu, ampak precej blizu tega, kar so ugotovili strokovnjaki prometne stroke in to tudi objavili v medijih ... več o tem pa ne bom govoril ...

hvala za razumevanje :huh: 

in ja ... vse skup je grozno zgledalo :cry:

vseeno je kdo je kriv.... škoda, pa ne finančna, je ogromna :( 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 59 minutami, thumper pravi:

ne rabim organov ko pogledam posnetek .. pri 48 sekundi se točno vidi , kje je prelomilo motor na sred gištela ko zaniha prednji konec ko ga vleče na šlep - skupaj drži prednji konec samo kabli pa zajle... tolk o poškodbah motorja za katere ti praviš da so minimalne.. kar poglej si ..

http://www.24ur.com/novice/slovenija/resevalcema-vpletenima-v-nesreco-v-kateri-sta-umrla-29-letnik-in-24-letnica-nudijo-strokovno-pomoc.html

se strinjam, ko sem pogledal video, so/je motor/kombi mnogo bolj razbita kot pa na fotkah, ki smo jih gledali lani, hkrati pa kot kaže, je oba še odbilo po trku. In imaš prav, lepo se vidi, da ga držijo samo še kabli skupaj.

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Raze na TT se na dirki glih ne zaletijo v rešilca oz objekt...

glej..motor na posnetku je totalno prelomljen ...kar dokazuje , da tvoje trditve o minimalnih poškodbah ne držijo . 

plastike pa niso raztreščene dalje od mesta nesreče , ker jih je velika površina kombija zadržala..

pred 1 minuto, XTR pravi:

Ne pove kaj dosti. Nekateri okvirji pokajo že brez kakšnih trkov, od vibracij. Googlaj "Suzuki broken frame". 

samo to je honda .. ima na googlu full več zadetkov kot suzuki.. mogoče mu je pa geštel počil ko je stisnil zavoro..

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, thumper pravi:

glej..motor na posnetku je totalno prelomljen ...kar dokazuje , da tvoje trditve o minimalnih poškodbah ne držijo . 

plastike pa niso raztreščene dalje od mesta nesreče , ker jih je velika površina kombija zadržala..

samo to je honda .. ima na googlu full več zadetkov kot suzuki.. mogoče mu je pa geštel počil ko je stisnil zavoro..

Ker...geštel hitro poči,čim sila v prednjo gumo...vidu počene geštele ko so zapeljali na pločnik po nesreči oz v izogib prometni...

Pri 90+ niti velikost tovornjaka ne bi ujela letečo,frfotajočo plastiko...

Kupo ktm superduke z počenim geštelom in cel motor...Po besedah strica stal v križišču in se mu en dotaknil riti in ga porinil v prednji avto....Stric niti padu ni...

 

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Kaj pa ima policija (in Borutt) s tem?

V članku piše, da je policija podala predlog ovadbe in je tožilstvo na osnovi izvedenskega mnenja odstopilo od pregona voznika reševalnega vozila.

Tožilstvo se za to odloči, če je možnost za obsodbo majhna ali nična. Sodni izvedenec je tisti, ki poda mnenje na osnovi pridobljenih podatkov s strani Policije, preiskovalnega sodnika (ki je obveščen in tudi opravi ogled če so smrtne žrtve) in obrambe.

Močno dvomim, da imamo tukaj prisotni toliko izkušenj in pripomočkov, da sodimo o mnenju sodnega izvedenca. Prepričan sem, da imajo sodni izvedenci za promet ogromno informacij in primerljivih podatkov na razpolago, tudi računalniške simulacije. To je področje, kjer se izmenja največ informacij in tudi največkrat negirajo mnenja izvedencev.

A res lahko laiki na osnovi nekaj fotografij podamo negativno mnenje izvedencu, ki ima razpolago prav vse izmere, mnenja in posnetke kamer?

Ali pa je kriv sneg zunaj  in motorji pokriti v garaži?

Kot je že velikokrat napisano, držimo se omejitev in do takih nesreč ne bo prihajalo.

Ker živim on Celovški cesti mi taki civilni marqezi v pomladanskih mesecih niso nepoznani, zanimivo pa je, da pleti in jeseni jih ni več. Verjetno naravna selekcija naredi svoje. 

Aja, pa poglejte si stanje čelade na posnetku.

Ali je bila hitrost res tako velika, da se je čelada razletela, ali pa je bila čelada na RRaketi le za polcaje?

 Ali to ni boljša kost za nabijanje?

 

 

   

 

 

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Sem pogledal slike in videe tu objavljene ali prek povezav:

Se mi je oko ustavilo na črnem avtomobilu na pasu za levo v smer toplarne (vožnja v motoristovi smeri):

Je bil tam v času trka ali je pripeljal zatem?

Ker če je bil takrat tam, je do dobra, če ne v celoti zakril motorista! Se da razbrat na videu iz vožnje novinarja proti praznemu križišču (druga tretjina videa).

Iz videa je razbrat tudi, da je motorist pustil začetek blokiranja kolesa na, za njega, zadnji tretjini prehoda za pešce, kar je ca 20m pred stikom z reševalnim vozilom (ocenjeno iz goole maps-a)! 

 

Reševalno vozilo ima pod pragom kr konkretno ojačitev/stopnico/zaščito praga iz nerjavnega jekla, ki je na eni od fotografij videt zapognjena.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Ker...geštel hitro poči,čim sila v prednjo gumo...vidu počene geštele ko so zapeljali na pločnik po nesreči oz v izogib prometni...

Pri 90+ niti velikost tovornjaka ne bi ujela letečo,frfotajočo plastiko...

Kupo ktm superduke z počenim geštelom in cel motor...Po besedah strica stal v križišču in se mu en dotaknil riti in ga porinil v prednji avto....Stric niti padu ni...

 

Šešire, da ne bomo izzumili kaj novega, tule bom dal link spodaj smo se prepucavali, pa že vse računali, celo jaz sem trdil, da ne zgleda hudo, ampak včasih je potrebno priznati, da smo se motili mar ne.

 

Objavljeno
3 minutes ago, izibajker said:

Kako to misliš, da je čedalje manj smešnega? Tale forum ima nekaj edinstvenega. Nekaj, kar zagotovo nima prav noben moto forum na svetu. Nekaj, kar po smešnosti prekaša najboljše ameriške burleske...

Ta unikum se imenuje kategorija Kr'neki. Preko pol miljona postov je nabasanih tam notri. Nobena druga kategorija ji po frekventnosti ne seže niti do kolen...

Prepucavanja, smetenja, nabijanja, trolanja in nakladanja vseh vrst pa so se razbohotila po celotnem forumu v količinah, ki jih ne bi zmogel spucati niti regiment moderatorjev.

Ma dj, pateticar, odjebi mi s takimi. Po slabih petih mescih ti lahk se razlozim zakaj si kar si, pac navadn pateticar. Pametn ko kravjek. Pa bistveno manj koristen. Svojo nesposobnost ste “moderatorji” preimenovali v skupinsko odgovornost, kjer nihce ni kriv, ker so kao vsi krivi, in ker je brezveze moderirat, ce se folk sam ne ustavi. Bedni ste ko jeben ZZZS.  Ce se ze moderira, Se v glavnem povrsno in brezvezno. Razlik med kr neki in splosnimi temami ni. Povsod “zmagujete”. 

 

Vodit tako banalno debato o tako delikatni situaciji, kot je samomor in umor s pomocjo motocikla je najnizja mozna oblika uporabe interneta v napacne namene. Ker nekje mora nekdo postavit mejo, in norost ustavit. Organi so svoje rekli. Price so bile jasne. Clovek je norel. Dovolit spamerjem, da 10 dni gonijo eno in isto je narobe.

 

Lp, exCartman 

 

ps: ne vem kaj delajo kraval. Nas zupan je roker. In za rokerje se spodobi de jih ni sram, ko pihnejo. 

 

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/postojnski-zupan-vozil-pod-vplivom-alkohola/445745

Objavljeno
pred 10 minutami, sesir pravi:

Ker...geštel hitro poči,čim sila v prednjo gumo...vidu počene geštele ko so zapeljali na pločnik po nesreči oz v izogib prometni...

Pri 90+ niti velikost tovornjaka ne bi ujela letečo,frfotajočo plastiko...

Kupo ktm superduke z počenim geštelom in cel motor...Po besedah strica stal v križišču in se mu en dotaknil riti in ga porinil v prednji avto....Stric niti padu ni...

 

par cevk proti preši iz dveh avtomobilov ..  super primerjava..

glede na to , da je motor drsel in ni počil v kombi pokonci se je dejansko zakajlal pod kombi .. zato tako malo kosov naprej od mesta trka..

pred 10 minutami, Kaldu pravi:

Kaj pa ima policija (in Borutt) s tem?

V članku piše, da je policija podala predlog ovadbe in je tožilstvo na osnovi izvedenskega mnenja odstopilo od pregona voznika reševalnega vozila.

Tožilstvo se za to odloči, če je možnost za obsodbo majhna ali nična. Sodni izvedenec je tisti, ki poda mnenje na osnovi pridobljenih podatkov s strani Policije, preiskovalnega sodnika (ki je obveščen in tudi opravi ogled če so smrtne žrtve) in obrambe.

Močno dvomim, da imamo tukaj prisotni toliko izkušenj in pripomočkov, da sodimo o mnenju sodnega izvedenca. Prepričan sem, da imajo sodni izvedenci za promet ogromno informacij in primerljivih podatkov na razpolago, tudi računalniške simulacije. To je področje, kjer se izmenja največ informacij in tudi največkrat negirajo mnenja izvedencev.

A res lahko laiki na osnovi nekaj fotografij podamo negativno mnenje izvedencu, ki ima razpolago prav vse izmere, mnenja in posnetke kamer?

Ali pa je kriv sneg zunaj  in motorji pokriti v garaži?

Kot je že velikokrat napisano, držimo se omejitev in do takih nesreč ne bo prihajalo.

Ker živim on Celovški cesti mi taki civilni marqezi v pomladanskih mesecih niso nepoznani, zanimivo pa je, da pleti in jeseni jih ni več. Verjetno naravna selekcija naredi svoje. 

Aja, pa poglejte si stanje čelade na posnetku.

Ali je bila hitrost res tako velika, da se je čelada razletela, ali pa je bila čelada na RRaketi le za polcaje?

 Ali to ni boljša kost za nabijanje?

ti si opazil školjko od čelade pri 26s ... samo take stvari je težko dopovedati nekaterim ker bodejo v oči..preveč da bi jih registrirali ..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!