Zok Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 On 8/27/2019 at 10:03 AM, Borutt said: http://www.primorske.si/kronika/Plocevina-ali-zivljenje Quote Letno zavarovanje za približno 100.000 evrov vreden avto znaša slabih 2000 evrov. Samo en ocvirk (pa da ne bo pomote - tudi jaz strogo obsojam ustavljanje v tunelih, ampak clanek vseeno ne navaja vsega) - moj avto je trenutno vreden cca 10k eur. Letno kasko zavarovanje pa se vedno znasa slabih 2000 eur. In X6, ki je omenjen v clanku, je lahko star ze 11 let. Tu se pa racunica malo podre. In 300 eur kazni (oz. polovica le tega) je mila, veliko premila kazen.
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 Vsakršno ustavljanje na Ac je smrtno nevarno. Slej ko prej bo karambol. To je dejstvo. SF in sesir 2
SF Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred eno uro, DAMI34 pravi: Drajsanje po tački destabilizira motor, še malo nerodnosti in so maline. Je bil to projektil, ali motorist s slabim znanjem? Čisto mogoče je, da je bil samo nekdo, ki je v kratkem obiskal kakšno slovensko šolo varne vožnje, kjer so mu zabijali v glavo, da mora motor v ovinku tlačit pod sebe, poleg vsega pa je nasedel prijateljem in kupil tisočaka+ (da ne bo treba prestavljat v dvoje), in zaradi strahu pred preveliko močjo pripeljal v previsoki prestavi. Ko se je ovinek začel zapirat, z odvzemanjem plina ni bilo več mogoče krajšat linije vožnje... DAMI34 in smasher 1 1
SF Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 (popravljeno) pred eno uro, ukica pravi: Fazer ni narejen za tole. Ce se vozi en malo bolj sportno, je zadnji feder hitro premehek. Zato se zapne. Ma tako slabo pa spet ni... Popravljeno Avgust 31, 2019. Popravil SF skalar36 1
jskrablin Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 15 minutami, SF pravi: ki je v kratkem obiskal kakšno slovensko šolo varne vožnje, kjer so mu zabijali v glavo, da mora motor v ovinku tlačit pod sebe, 'Angleška tehnika' je čisto OK način vožnje. Od vseh ostalih ti pusti daleč največ kontrole nad motorjem v ovinku. Seveda pa ima svoje omejitve, kot jih imata motor in predvsem voznik. In zajebe vedno voznik. Pomoje je malo podrajsal s tačko, se usral in poravnal direkt iz ovinka. V nasprotju s splošnim ljudskim prepričanjem moraš s tačko res ornk zapet v cesto da to destabilizira motor. Če ga tako založiš da pride do tega, pol itak nimaš šanse zvozit ovinka. Malo brušenja in iskrenja te ne bo spravilo s ceste... če se seveda ne ustrašiš in narediš kaj glupega. MiNa, ligenjček, KARMEN1 in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 36 minutami, SF pravi: Čisto mogoče je, da je bil samo nekdo, ki je v kratkem obiskal kakšno slovensko šolo varne vožnje, kjer so mu zabijali v glavo, da mora motor v ovinku tlačit pod sebe, poleg vsega pa je nasedel prijateljem in kupil tisočaka+ (da ne bo treba prestavljat v dvoje), in zaradi strahu pred preveliko močjo pripeljal v previsoki prestavi. Ko se je ovinek začel zapirat, z odvzemanjem plina ni bilo več mogoče krajšat linije vožnje... Al pa ni mel asistenčnih dodatkov, ki tudi opicam pomagajo zvoziti ovinek ? pred 13 minutami, jskrablin pravi: 'Angleška tehnika' je čisto OK način vožnje. Od vseh ostalih ti pusti daleč največ kontrole nad motorjem v ovinku. Seveda pa ima svoje omejitve, kot jih imata motor in predvsem voznik. In zajebe vedno voznik. Pomoje je malo podrajsal s tačko, se usral in poravnal direkt iz ovinka. V nasprotju s splošnim ljudskim prepričanjem moraš s tačko res ornk zapet v cesto da to destabilizira motor. Če ga tako založiš da pride do tega, pol itak nimaš šanse zvozit ovinka. Malo brušenja in iskrenja te ne bo spravilo s ceste... če se seveda ne ustrašiš in narediš kaj glupega. Jo, sem veliko slišal o angleški tehniki, tudi pri visokih brzinah, baje je fajn... za maline, marsikdo si narobe tolmači porivanje motorja, oziroma krmila v ovinek, ki je dobra tehnika za nizke hitrosti in serpentine. se strinjam da malo brušenja se ni nesreča, ampak malo nerodnosti, pa je lahko veliko brušenja, lahko je mel HD, kjer se tačka ne spravi itd ce drsaš s tačko po tleh ni prav, ne voziš prav, je moped lahko prenizek (torej ni prilagodil vzmetenja dvem osebam), brez veze rineš motor v naklon itd..je bolje presest in problem rešen, ali pa bolj počasi vozit. ligenjček in SF 1 1
smasher Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 Ha ha si moraš upat jaz se nisem želel pustit prehitet od verjento bistveno bolj izkušenega motorista na 650 enduri, ker jaz sem imel cesto 250ko in sem šel v ovinek malo prehitro za moje občutke.... vso voljo tega sveta sem potreboval da sem se držal tistega iz "twist of the wrist".... dodajaj gas .... dodajaj gas.. in hkrati sem si že govoril " boli.. boli... boli..." nism mogu vjret ko sem prišel ven na drugi strani ovinka. Vsem izkušenim mačkom.. ste verjetno že pozabili ko "si mlad motorist" in si sredi ovinka rečeš "o! fak!" Jaz sem se parkrat skor usrau enkrat polagal dol po bankini pa sem se odločil da bom počasen motorist. Pa sem potem dosti prej pošmirglau čevelj pod menjalnikom kot pa tačko @Zok, kako je lahko zavarovanje za 10k vreden avto 2 jurja kolko konjev pa imaš, moj je cca 8-9 sicer švoh mlinček pa je kasko 700€ pa sam čisto počasi lezem počasi dol po lestvici brez nobenih posebnih prijatlov na zavarovalnici.
vandrovec Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 V glavnem, Avstrijci po naših cestah divjajo...zakaj je tako ne vem. Prejšnjo nedeljo me je prehitel eden z KTM 1290 ADV, ker me je malo ujezilo sem odprl gas za njim. Uboga GSka, z gasom do konca sem ga komaj dohajal, zadaj jih je bilo še enih 4 al 5, vsi na KTMih. Nekaj časa sem vozil med njimi, samo jaz poznam ceste v okolici, oni so bili verjetno prvič tu...to je šlo mimo italijanskega motorista in avtomobilov...po kakšnih 3 do 4 km sem jih spustil naprej, se mi ni ljubilo dirkat. To so bili napaljeni, pa vprašanje že po koliko prevoženih km. Joker 1
SF Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 24 minutami, jskrablin pravi: 'Angleška tehnika' je čisto OK način vožnje. Od vseh ostalih ti pusti daleč največ kontrole nad motorjem v ovinku. Seveda pa ima svoje omejitve, kot jih imata motor in predvsem voznik. Motor ima omejitve postavljene precej višje, vozit pa se da naučiti tudi opico, kar pomeni, da je najšibkejši člen "angleška" tehnika vožnje. Z njo so začeli posiljevati z namenom, upočasnitve prometa, saj se človek z neprimerno tehniko vožnje pri večjih hitrostih počuti negotov . Namen je v ljudeh ubiti vsakršno samozavest, samoiniciativnost in samozadostnost, jih stlačit v geta in kontrolirati vsak njihov korak. Če ob tem pobijejo še nekaj uporabnih idiotov, pa je korist dvojna - ljudi je itak preveč...
ukica Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 35 minutes ago, smasher said: Ha ha si moraš upat jaz se nisem želel pustit prehitet od verjento bistveno bolj izkušenega motorista na 650 enduri, ker jaz sem imel cesto 250ko in sem šel v ovinek malo prehitro za moje občutke.... vso voljo tega sveta sem potreboval da sem se držal tistega iz "twist of the wrist".... dodajaj gas .... dodajaj gas.. in hkrati sem si že govoril " boli.. boli... boli..." nism mogu vjret ko sem prišel ven na drugi strani ovinka. Vsem izkušenim mačkom.. ste verjetno že pozabili ko "si mlad motorist" in si sredi ovinka rečeš "o! fak!" Jaz sem se parkrat skor usrau enkrat polagal dol po bankini pa sem se odločil da bom počasen motorist. Pa sem potem dosti prej pošmirglau čevelj pod menjalnikom kot pa tačko @Zok, kako je lahko zavarovanje za 10k vreden avto 2 jurja kolko konjev pa imaš, moj je cca 8-9 sicer švoh mlinček pa je kasko 700€ pa sam čisto počasi lezem počasi dol po lestvici brez nobenih posebnih prijatlov na zavarovalnici. Zavarovanje se naredi na vrednost novega vozila. Zmeraj. Tudi ce je star 10 let. Glej ko zacnes brusit tacke, menjaj vzmetenje/motor ali pa zacni bolj normalno vozit. Tisti k pa brusi skornje, pa za moje pojme vozi stil po imenu pingvin ligenjček, Zok in DAMI34 3
Zok Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 43 minutes ago, smasher said: @Zok, kako je lahko zavarovanje za 10k vreden avto 2 jurja kolko konjev pa imaš, moj je cca 8-9 sicer švoh mlinček pa je kasko 700€ pa sam čisto počasi lezem počasi dol po lestvici brez nobenih posebnih prijatlov na zavarovalnici. Drzi, kar je @ukica napisal. Konjev? Ne vem tocno, okrog 300. Dovolj za lezerno voznjo. In dovolj, da se tu in tam otreses kaksnega prepotentneza s cipiranim Golfom.
Zok Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 35 minutes ago, SF said: Motor ima omejitve postavljene precej višje, vozit pa se da naučiti tudi opico, kar pomeni, da je najšibkejši člen "angleška" tehnika vožnje. Z njo so začeli posiljevati z namenom, upočasnitve prometa, saj se človek z neprimerno tehniko vožnje pri večjih hitrostih počuti negotov . Namen je v ljudeh ubiti vsakršno samozavest, samoiniciativnost in samozadostnost, jih stlačit v geta in kontrolirati vsak njihov korak. Če ob tem pobijejo še nekaj uporabnih idiotov, pa je korist dvojna - ljudi je itak preveč... Se ne bi cisto strinjal. Pri nizkih hitrostih je ta tehnika cisto OK - lazje in hitreje je nagniti samo motor, kot pa sebe na motorju preloziti na drugo stran in sele potem nagniti... Zal pa se na treningih predpostavlja, da vsi vozijo/mo po omejitvah, zato se do tehnike hitre(jse) voznje niti ne pride - vsaj ne v takem obsegu kot tole... Ampak kot je @kronik rekel v sosednji temi - Konfucijus je jednom rekao:“pretpostavka je majka svih zajeba“ ! kronik in C eagle 2
jskrablin Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 22 minutami, SF pravi: Motor ima omejitve postavljene precej višje, vozit pa se da naučiti tudi opico, kar pomeni, da je najšibkejši člen "angleška" tehnika vožnje. Z njo so začeli posiljevati z namenom, upočasnitve prometa, saj se človek z neprimerno tehniko vožnje pri večjih hitrostih počuti negotov . Namen je v ljudeh ubiti vsakršno samozavest, samoiniciativnost in samozadostnost, jih stlačit v geta in kontrolirati vsak njihov korak. Če ob tem pobijejo še nekaj uporabnih idiotov, pa je korist dvojna - ljudi je itak preveč... Najšibkejši člen je vedno voznik. Po angleško bo dober voznik peljal skoz ovinek precej hitreje od lokalnim Markezov, ki s popolnoma poravnanega cestaka tiščijo rit, koleno pa komolce v 'nagib'. In za obiranje zaprtih ovinkov, serpentin pa kopanje skoz zavoje na lokalni MX progi je 'angleška tehnika' kr zmaga. Za peljat motor na robu gume res hitro v ovinek... je treba pa drugačno tehniko ponucat. Sam na cesti take tehnike ne rabiš, je tudi angleška dovolj, v kolikor on/a za krmilom ve, kaj počne. V veliki večini primerov pa itak velja da stroj zmore precej več od voznika. pred 54 minutami, DAMI34 pravi: se strinjam da malo brušenja se ni nesreča, ampak malo nerodnosti, pa je lahko veliko brušenja, lahko je mel HD, kjer se tačka ne spravi itd ce drsaš s tačko po tleh ni prav, ne voziš prav, je moped lahko prenizek (torej ni prilagodil vzmetenja dvem osebam), brez veze rineš motor v naklon itd..je bolje presest in problem rešen, ali pa bolj počasi vozit. HD bo prej z avspuhom nasedel kot s tačko. Vsaj nekateri modeli. Če se to zgodi - je to vozniška napaka. Drsanje po tleh s tačko na relativno povprečnem motorju ni lih neka tragedija, je bolj opozorilo da lahko z še malo dodajanja hitrosti stvari ratajo zabavne na napačen način. Eni pol malo upočasnijo, eni dodelajo vzmetenje, eni pa nabavijo športne tačke, pri kerih greš po tleh prej, ko imajo šanso zagrabit v asfalt. Pol pa drsajo po tleh z izpušnim kolektorjem recimo Presedanje ne pomeni, da ne bo šlo železje po tleh... seveda gre tudi tako. Odvisno od poguma voznika (al vakuuma v glavi, kakorkoli komu to zgleda). Vsekakor pa pri tehniki vožnje ne gre iskati lih neke ideologije in političnih zarot. Vsak vozi malo po svoje... in različni motorji se različno vozijo. Mene riti tiščati s 640 Adv ne boš videl, ker mi za asfaltne transferje več kot zadošča 'angleženje' in nagibanje skupaj z motorjem. Pa tudi sicer to ni take sorte moped, ki bi mel rad hitre ovinke ker je preprosto 'premehek' (šasija, vzmetenje) za gonjenje po asfaltu.
SF Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred eno uro, jskrablin pravi: Najšibkejši člen je vedno voznik. Po angleško bo dober voznik peljal skoz ovinek precej hitreje od lokalnim Markezov, ki s popolnoma poravnanega cestaka tiščijo rit, koleno pa komolce v 'nagib'. In za obiranje zaprtih ovinkov, serpentin pa kopanje skoz zavoje na lokalni MX progi je 'angleška tehnika' kr zmaga. Za peljat motor na robu gume res hitro v ovinek... je treba pa drugačno tehniko ponucat. Sam na cesti take tehnike ne rabiš, je tudi angleška dovolj, v kolikor on/a za krmilom ve, kaj počne. V veliki večini primerov pa itak velja da stroj zmore precej več od voznika. HD bo prej z avspuhom nasedel kot s tačko. Vsaj nekateri modeli. Če se to zgodi - je to vozniška napaka. Drsanje po tleh s tačko na relativno povprečnem motorju ni lih neka tragedija, je bolj opozorilo da lahko z še malo dodajanja hitrosti stvari ratajo zabavne na napačen način. Eni pol malo upočasnijo, eni dodelajo vzmetenje, eni pa nabavijo športne tačke, pri kerih greš po tleh prej, ko imajo šanso zagrabit v asfalt. Pol pa drsajo po tleh z izpušnim kolektorjem recimo Presedanje ne pomeni, da ne bo šlo železje po tleh... seveda gre tudi tak... Daj ti meni pojasni... Če ena tehnika omogoča obvladovanje pri večji hitrosti je menda bolj varna od tiste, pri kateri se zmožnost obvladovanja s povečanjem hitrosti zmanjšuje ali ni? Pa ne mi zdaj prodajat bučk, da je za vožnjo po predpisih to dovolj... Zanima me samo: Je tista, ki omogoča večje hitrosti varnejša ali ni?
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 2 urami, vandrovec pravi: V glavnem, Avstrijci po naših cestah divjajo...zakaj je tako ne vem. Prejšnjo nedeljo me je prehitel eden z KTM 1290 ADV, ker me je malo ujezilo sem odprl gas za njim. Uboga GSka, z gasom do konca sem ga komaj dohajal, zadaj jih je bilo še enih 4 al 5, vsi na KTMih. Nekaj časa sem vozil med njimi, samo jaz poznam ceste v okolici, oni so bili verjetno prvič tu...to je šlo mimo italijanskega motorista in avtomobilov...po kakšnih 3 do 4 km sem jih spustil naprej, se mi ni ljubilo dirkat. To so bili napaljeni, pa vprašanje že po koliko prevoženih km. Sami diujaki in ti
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 1 uro, jskrablin pravi: Najšibkejši člen je vedno voznik. Po angleško bo dober voznik peljal skoz ovinek precej hitreje od lokalnim Markezov, ki s popolnoma poravnanega cestaka tiščijo rit, koleno pa komolce v 'nagib'. In za obiranje zaprtih ovinkov, serpentin pa kopanje skoz zavoje na lokalni MX progi je 'angleška tehnika' kr zmaga. Za peljat motor na robu gume res hitro v ovinek... je treba pa drugačno tehniko ponucat. Sam na cesti take tehnike ne rabiš, je tudi angleška dovolj, v kolikor on/a za krmilom ve, kaj počne. V veliki večini primerov pa itak velja da stroj zmore precej več od voznika. HD bo prej z avspuhom nasedel kot s tačko. Vsaj nekateri modeli. Če se to zgodi - je to vozniška napaka. Drsanje po tleh s tačko na relativno povprečnem motorju ni lih neka tragedija, je bolj opozorilo da lahko z še malo dodajanja hitrosti stvari ratajo zabavne na napačen način. Eni pol malo upočasnijo, eni dodelajo vzmetenje, eni pa nabavijo športne tačke, pri kerih greš po tleh prej, ko imajo šanso zagrabit v asfalt. Pol pa drsajo po tleh z izpušnim kolektorjem recimo Presedanje ne pomeni, da ne bo šlo železje po tleh... seveda gre tudi tako. Odvisno od poguma voznika (al vakuuma v glavi, kakorkoli komu to zgleda). Vsekakor pa pri tehniki vožnje ne gre iskati lih neke ideologije in političnih zarot. Vsak vozi malo po svoje... in različni motorji se različno vozijo. Mene riti tiščati s 640 Adv ne boš videl, ker mi za asfaltne transferje več kot zadošča 'angleženje' in nagibanje skupaj z motorjem. Pa tudi sicer to ni take sorte moped, ki bi mel rad hitre ovinke ker je preprosto 'premehek' (šasija, vzmetenje) za gonjenje po asfaltu. Na kratko fizika, statika, matematika. Nihče me ne bo prepričal, da hitreje in varneje odpelješ ovinek pri 100 ali 150km/h s porivanjem motorja/krmila v ovinek. To je glupost, to je večanje naklona vozila in večja zmožnost zdrsa. Konec in pika, sploh de ne bom nabijal več naprej o tem. Porivanje krmila je za serpentine in zelo nizke hitrosti, da zmanjšaš rajdni krog. In varna vožnja ne uči splošne vožnje s porivanjem krmila/motorja v ovinek ampak manevriranja v tem stilu, od izogiba oviri in podobno. Potem pa tečajniki kar prevedejo vse skupaj v angleški stil in povsod visijo kontra ovinku Sam se mal, pa bodo tudi v moto GP osvojili to znanje. ? Mislim pa , da bi @borutt o tem vedel veliko povedati. Angleškem stilu namreč. Pa veselem drajsanju tudi. Nobeno drajsanje ni zdravo, je pa lahko brez posledic, če imaš znanje in srečo IF7 in SF 1 1
Borutt Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 4 urami, Zok pravi: Samo en ocvirk (pa da ne bo pomote - tudi jaz strogo obsojam ustavljanje v tunelih, ampak clanek vseeno ne navaja vsega) - moj avto je trenutno vreden cca 10k eur. Letno kasko zavarovanje pa se vedno znasa slabih 2000 eur. In X6, ki je omenjen v clanku, je lahko star ze 11 let. Tu se pa racunica malo podre. In 300 eur kazni (oz. polovica le tega) je mila, veliko premila kazen. Članek piše novinar. Dejstvo je ustavljanje in ostale zadeve, ki se dogajajo oziroma jih naredijo vozniki. Glede kazni se verjetno vsi strinjamo, da je potrebna revolucija. Zok 1
Borutt Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 3 urami, DAMI34 pravi: Al pa ni mel asistenčnih dodatkov, ki tudi opicam pomagajo zvoziti ovinek ? Jo, sem veliko slišal o angleški tehniki, tudi pri visokih brzinah, baje je fajn... za maline, marsikdo si narobe tolmači porivanje motorja, oziroma krmila v ovinek, ki je dobra tehnika za nizke hitrosti in serpentine. se strinjam da malo brušenja se ni nesreča, ampak malo nerodnosti, pa je lahko veliko brušenja, lahko je mel HD, kjer se tačka ne spravi itd ce drsaš s tačko po tleh ni prav, ne voziš prav, je moped lahko prenizek (torej ni prilagodil vzmetenja dvem osebam), brez veze rineš motor v naklon itd..je bolje presest in problem rešen, ali pa bolj počasi vozit. Ne bo držalo; opico so navadili naravnost voziti. Obrazloži angleško tehniko. Tudi pri visoki hitrosti se motor položi v ovinek s kontra obračanjem krmila. Ali mogoče kako drugače položiš motor v ovinek? Tisto brušenje je bilo verjetno že kakšen fiksen del motorja. Ampak brez slik ne bomo veliko ugotovili. Tudi brez presedanja in drsanja po tleh se da vse ovinke odpeljati zelo hitro. pred 3 urami, smasher pravi: Ha ha si moraš upat jaz se nisem želel pustit prehitet od verjento bistveno bolj izkušenega motorista na 650 enduri, ker jaz sem imel cesto 250ko in sem šel v ovinek malo prehitro za moje občutke.... vso voljo tega sveta sem potreboval da sem se držal tistega iz "twist of the wrist".... dodajaj gas .... dodajaj gas.. in hkrati sem si že govoril " boli.. boli... boli..." nism mogu vjret ko sem prišel ven na drugi strani ovinka. Vsem izkušenim mačkom.. ste verjetno že pozabili ko "si mlad motorist" in si sredi ovinka rečeš "o! fak!" Jaz sem se parkrat skor usrau enkrat polagal dol po bankini pa sem se odločil da bom počasen motorist. Pa sem potem dosti prej pošmirglau čevelj pod menjalnikom kot pa tačko @Zok, kako je lahko zavarovanje za 10k vreden avto 2 jurja kolko konjev pa imaš, moj je cca 8-9 sicer švoh mlinček pa je kasko 700€ pa sam čisto počasi lezem počasi dol po lestvici brez nobenih posebnih prijatlov na zavarovalnici. Nogo premakni bolj nazaj, da ne bo nižje od tačke. Pa bodo ostali čevlji celi. ligenjček in solorider 1 1
Borutt Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 3 urami, SF pravi: Motor ima omejitve postavljene precej višje, vozit pa se da naučiti tudi opico, kar pomeni, da je najšibkejši člen "angleška" tehnika vožnje. Z njo so začeli posiljevati z namenom, upočasnitve prometa, saj se človek z neprimerno tehniko vožnje pri večjih hitrostih počuti negotov . Namen je v ljudeh ubiti vsakršno samozavest, samoiniciativnost in samozadostnost, jih stlačit v geta in kontrolirati vsak njihov korak. Če ob tem pobijejo še nekaj uporabnih idiotov, pa je korist dvojna - ljudi je itak preveč... Kdo pa to posiljuje s to tehniko in, kako zgleda ta tehnika?
Borutt Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 51 minutami, DAMI34 pravi: Na kratko fizika, statika, matematika. Nihče me ne bo prepričal, da hitreje in varneje odpelješ ovinek pri 100 ali 150km/h s porivanjem motorja/krmila v ovinek. To je glupost, to je večanje naklona vozila in večja zmožnost zdrsa. Konec in pika, sploh de ne bom nabijal več naprej o tem. Porivanje krmila je za serpentine in zelo nizke hitrosti, da zmanjšaš rajdni krog. In varna vožnja ne uči splošne vožnje s porivanjem krmila/motorja v ovinek ampak manevriranja v tem stilu, od izogiba oviri in podobno. Potem pa tečajniki kar prevedejo vse skupaj v angleški stil in povsod visijo kontra ovinku Sam se mal, pa bodo tudi v moto GP osvojili to znanje. ? Mislim pa , da bi @borutt o tem vedel veliko povedati. Angleškem stilu namreč. Pa veselem drajsanju tudi. Nobeno drajsanje ni zdravo, je pa lahko brez posledic, če imaš znanje in srečo Kakšen je angleški stil? Kako to zgleda? Kako položiš motor v ovinek? Kaj narediš?
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 46 minutami, Borutt pravi: Kakšen je angleški stil? Kako to zgleda? Kako položiš motor v ovinek? Kaj narediš? Visiš kontra. Sva debatirala že o tem privat, sem ti se fotko poslal z rid. Moped rineš v tla voznik sedi pa pokonci. Pa ni moj interes se s komerkoli tule nategovati. Kdor ne ve za kaj se gre naj se dela neumnega Kdor hoče naj drajsa z vsem po vrsti po cesti. Jebe se meni...dobesedno. ukica 1
sesir Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 (popravljeno) pred 6 minutami, DAMI34 pravi: Kdor hoče naj drajsa z vsem po vrsti po cesti. Jebe se meni...dobesedno. Pogoj je se,da ima jajc od mopija,da se drajsla...recimo primer @maus....rad bi drajslo pa mu ninja to ne umogoca ampak nasa miska je nasla resitev v kolencnikih s kovino? Popravljeno Avgust 31, 2019. Popravil sesir ligenjček 1
smasher Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 @Zok za 300 konjev imaš pol še poceni zavarovanje @Boruttnoge smzagrabu samo parkrat na 250ki, tam sem moral imet konstantno nogo na menjalniku ker je bil vsak ovinek 3 prestave dol in pol nazaj 3 gor da sem držal tisti mlinček med 10 000 in 12000 obrati če sem hotel kaj vn dobit (9000 spodnja maja za realno vožnjo), ker so imeli kolegi vsaj 3x več kubikov in 3x več konjev in jaz sem se jih poskušal držat.
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 pred 3 minutami, sesir pravi: Pogoj je se,da ima jajc od mopija,da se drajsla...recimo primer @maus....rad bi drajslo pa mu ninja to ne umogoca ampak nasa miska je nasla resitev v kolencnikih s kovino? Edino kvalitetno drajsanje ukica in sesir 1 1
Zok Objavljeno Avgust 31, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2019 (popravljeno) 11 minutes ago, smasher said: @Zok za 300 konjev imaš pol še poceni zavarovanje Sej nimam kaska. V nekaj letih bi z zavarovanjem preplacal vrednost avta. Skode pa sem na avtu imel v treh letih za 200 eur - se to bi se krilo iz tuje police, ce ne bi povzrocitelj pobegnil. Popravljeno Avgust 31, 2019. Popravil Zok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se