Skoči na vsebino

TOMOS APN 6s


krispic

Priporočene objave

Zdravo!

Jz sm kupo tomosa apn 6 s za 100€ (letnik: 1988). Cilinder in bat sta še original, zamenjani pa so vsi zobčeniki. In sedaj me zanima kaj bi se bolj splačalo. Ali bi kupil nov cilinder ali bi pa tega dal brusit. Pa na kuk bi ga dal brusit?? Glede bata me zanima, kateri bat bi blo najpametneje dat noter?? Namreč pomebnejše mi je da bi motor bol "vlekel" in imel pospeške kot pa končna hitrost. Povejte mi še svoje mnenje glede izpuha, bi moral novga gor dat al je original vredi?

Če bi tole vse zamenjal al pa dal zbrusit še pol treba kaj druga zamenjat al je samo to?

vem, da so že takšne teme bile ampak nikjer nisem zasledil onkretnega odgovora na tašna vprašanja kot so odzgori, zato vas prosim da mi pomagate in odgovorite.

hvala! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi obdržal ta celinder in bat_kupil BT cilinder ki bi ga dau brust (sam mam na 40_so primerki k brusjo na 42) A maš prisilno hlajenje?

jest ga nism meu pa sm kupu zravn še bloke od 4ke da mi sedaj hladi. Za pospeške je najbolš pol še zamenjat zobnike za ketno.

Ker fergazr pa imaš? slike dobrodošle... Glede auspuha pa: MFpower,Lipnik,Homemade resonanca...

Zdei je popularn od scooterjev obešat auspuhe_na TOMOSE (greh) sei zgleda mal bol hightech, če daš kei na sLOVEnsko poreklo

boš kupu MF alpa Lipnik. :whistle:

Popravljeno . Popravil brejker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej naj bi kupil BT cilinder in ga dal brusit na 40mm??

Kje bi pa lahko tole kupo??(dej kašn link od spletne trgovine ali pa kaj če maš)

Pa kuk pride nov BT cilinder?

tole je fargazer:

dsc00408.jpg

pa mislim da je to prisilno hlajenje??:

dsc00410.jpg

glede bata..eni rečejo da se tut neki brusi?? a se to splača??

glede auspuha hvalijo na bolj MF POWER, bom pol mnda kar tega vzel..

Popravljeno . Popravil krispic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spredaj rukni manjši zobnik in bo vlekel ko pri norcih, če ne rabiš končne hitrosti.

Js mam na svoji L42 bat notr...'lamo' cilinder, znižana glava, itak maš vetrnco da ti hladi k je tok zbrušen...spredaj večji zobnik 14 zob, 5 prestava..MF power avspuh...leti ko sneta sekira...če dam pa nazaj spredaj original zobnik 13 zob...pa vleče kamor hočeš...Eni dajejo še celo večje frgazarje gor...bing 24 itd. samo tisto morš že znat vžgat B)

Za brušenje cilindrov pa prašaj v kaki trgovini z rezervnimi deli za motorje, če že nobenga tko ne poznaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pobrusi na 42 pa se vozi sam spomladi pa jeseni :D Pa pozimi pol lahko brez problema :D Če te pa zadane 35 celzija pa se poslovi od mašine :D Drgač pa pejt u italijo po eno mašino od kake honde cr 80 pa gor zmontiraj pa ojačaj zadnjo vilco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

42L je res že mal hard-core...to je glih tam nekje na meji da več nemore bit_hehe

pri menjavi fergazarja pa zna bit kr problem pr užigu ja :yes:

Če fergazarja neboš menjaval se lahko poslušžiš vsaj piljenja kanalov,ali pa tudi ne.

Probaj kako ti bo šlo pa po želji modificeraš naprej.

Seveda na svojo odgovornost_da nebomo kei mi krivi če bo šašuštru kej :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh kake mate 42L hard core?? moja 6ka v klanec al pa s klanca z 39 batom poč vsakega vašega 42 tomosa. 42 je popolnoma navadna predelava(kaki hard.. .) ki se uporablja za klance običajno, potrebno je nastavit temp. cilindra in pol se lahko voziš tud pri 40°C zunanji temperaturi. Če pa mislite da vam gre motor hitro h koncu z 42 batom in zaradi njega(samo zarad tega ker povečate kubaturo za 10ccm) pol pa pejte mal preštudirat tele mašine še...

Drugače je zadnja mera 43mm tko da to ni nikakor še na robu...

Se pa strinjam za klance spredaj manjši zobnik.

Je pa spet odvisno kako obsežno predelavo bi naredil, al bl u izi al mal bol pač...

Popravljeno . Popravil TomosRacing
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo mel tut na 43 brušene ja :whistle: smo bli bl cestni dirkači, da je letel...pa od kosilnce bing 22 :naughty: da je lohk sprot filu benz :rolleyes: ...za še boljši zvok pa pri MF power odbij zadaj lonec pa našvasaj cev notranji premer 1-2 cm...se fajn dere :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veči premer daš bol se ti motor zvrti :naughty: Tud jest sm bl cestni dirkač ja .) u klanc potrpim da me vleče v 2gi prestavi gor, se mi nikamor ne mudi ker vem da je važn da pride gor (kar pr tomosu ni vprašanje sploh) je pa zato use poplačan ko ga dol pičiš :grim dere se pa itq zakon. Orto kanali tud nardijo svoje O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo kdorkoli res švasal zadaj cev more dat premer od 15-16,5mm in ne kar tako 1-2cm(pol boste pa začudeno gledali zakaj motor negre nikamor z 2cm cevjo). Večja kot je vrtina večji je navor in ne obrati.

In pa tisti ki trdite lipnik klanc pawrca ravnina kaj ko bi se mal pozanimal da ma LIPNIK kakih 5 in več različnih avspuhov in lih tko MF kakih 5 in več različnih avspuhov...

glede binga 22 od kosilnice, to je čist fajn sam če ste ga znali nastavit(to pa dvomim :whistle: )

orto kanali? me prav zanima :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je pa kr sorazmerna razlika_navor,vrtlaji... Jest sm najprej opazu spremembo obratou_prosti tek je biu višji zihr za 0.6x 1000 obratou_škoda da nimam obratomerja :cry: Morš tkoi u prestavo dat pa popuščat sklopko, da se obrati mal znižajo... :blush: kanale morm pa pofotkat mal. :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heheh...

Mal odvij štantgas in to je to. NOrmalno je da se z večanjem kubature spremeni mal delovanje ker druga kubatura rab drugo zmes za prov delovanje(sicer minimalna razlika spet ampak na štantgasu se pa pozna!)

Vrtljaji se ti pa povečjo le če ti motor prej ni zvrtel do konca in z navorom dobi tok da zavrti do konca, če ti je že prej zavrtelo do konca pol se ti obrati na več ne spremenijo, kvečemu na manj ker se z brušenjem manjšajo koti(minimalno, ampak se!).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal odvij štantgas in to je to.

Če bi to naredu bi motor crknu :winkiss: sam, da potegnm kurbl zčne tkoi žagat :kva2: sei pravm_kwa je poanta štant gasa če motor ne obratuje?

Usakmu drgač mašina dela_usak ma svoje začimbe k začinjo motor posvoje...

A boš najdu dva tomosa k se bosta 100% enak odzivala? (stari letniki,pustmo nove)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Bom kr tle prašov.

A bi spravu na apn6 45 zadni zobnik? Bi mogu lukne zvrtat pa vrjetn ketno podaljšat an?

Sej vem da bi šlo to zlo počas, sam itk jest to rabm za v breg. V kombinaciji s kramparco bi blo to ql.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

45 zobnik moreš pošvasat noter nosilec za apn feltno,original ni nobenga takga, predlagam da daš raj zadej 35(original največji pač) pa spredaj 11 zob pa boš meu efekt za klanec. Drugače pa ctx feltna na katero sedejo 42,46,47,49,50 zobniki pa to daš gor...moreš pa pol nihajki lukno povečat ker ma ctx večjo os...

Nekej skombiniri pa bo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!