Matic386 Objavljeno September 9, 2008 Opozori Objavljeno September 9, 2008 zanima me če ve gdo kaj je narobe, ko sem enkrat na skuterju nekaj šraufal pa nekaj delal sem ga potem probaval vštartat na električni vžig in tolkokrat sem ga vštarto da sem akumolator sprazno, zdaj (po kakih 200km) se mi akumolator še vedno ni napolno in vedno ko vžgem skuter ma akumolator tolko toka približno kot ga je mel prej ko sem ga sprazno, kak bi to rešo? pa včasih se mi zdi da je zjutraj akumolator bol prazn ko zvečer, po tem kak močne so luči pa to. Kaj je mogoče akumolator fuč pa ga morem zamenjat al ga morem samo napolnit? Če ga morem napolnit mi prosim povejte če vete z kolko amperi ga naj polnim, ter kak bi naj vzel ven akumolator iz skuterja (če ga sploh morem ven jemat), če je ga že gdo ven jemo. mam skuter speedfight 2 star pa je okrog 1 leto bajkr88 1
Matic386 Objavljeno September 21, 2008 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2008 ja no kaj bi mi lahko gdo pomagal prosim??? jaz čakam ker ne vem kaj je narobe, zato sem vas vprašal tukaj na forumu, da bi kaj zvedel, pa mi noben ni pripravljen pomagat. -.-
trojan69 Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Ja poskus ga najprej nafilat.... najbolš z manjšo amperažo lahko pa za kratek čas tudi z avtomobilskim polnilcem 5A. Pomeri akumolator moral bi bit tam okol 13v. Potem ob prižganem motorju pomeri koliko ti polne akumulator-za skuterje ne vem točno moral bi pa bit tam okol 14-15V. če ne polne dovolj je lahko kriv alternator, regler ali pa zgolj kakšen kontakt. Akumulator boš pa ja znal vn uzet, sej ni težko. Odklopi plus in minus kabla (po možnosti najprej minus) ter potegni akumulator vn.
Matic386 Objavljeno September 24, 2008 Avtor Opozori Objavljeno September 24, 2008 ok hvala, za pomoč, bom danes to sprobal. Pri akumolatorju pa me je zanimalo kak ga ven dobiti, ker ima neko plastično cevko na njega speljano gor, pa ne vem za kaj bi bla ta cevka uporabna.
RSTDRIVER Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 Pri akumolatorju pa me je zanimalo kak ga ven dobiti, ker ima neko plastično cevko na njega speljano gor, pa ne vem za kaj bi bla ta cevka uporabna. cevka je zato, da ti morebitna odvečna kislina steče pod moped
benny0104 Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 Predno ga boš dal polnit poglej če imaš zadost vode v akomulatorju, ker če je ni ga ne boš mogu napolnit....če ni zadost not natoč destilirano vodo.
Guest Brumer Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 ok hvala, za pomoč, bom danes to sprobal. Pri akumolatorju pa me je zanimalo kak ga ven dobiti, ker ima neko plastično cevko na njega speljano gor, pa ne vem za kaj bi bla ta cevka uporabna. Matic Če je akumulator star več kot 4 leta kupi novga-namreč življenska doba akumulatorja je 2-4 leta.Ko ga boš zamenjal in vžgal,pa izmeri napetost na akumulatorju in daš malo gasa in napetost mora narasčati vsaj do ca 13,5-13,8 V odvisno od modela-znamke motorja.Če ti napetost ne narašča,ko daš gas potem je verjetno defekten regler,ki je ponavadi pri motorjih tudi usmernik. Ko boš montiral akumulator VEDNO najprej moniraš PLUS in nato šele minus. Pri demontaži pa obratno vdno najprej MINUS in nato šele PLUS,pa še nekaj motor NIKOLI NESME laufat brez akumulatorja crkne usmernik-regled(dijode)!!! :hmm: SCORPIONS 1
Provokator Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 Brumer, daj razloži mi, zakaj je pomembno v kakšnem zaporedju snameš in montiraš kable na akumulatorju? Gre za vražo, ali obstajajo tudi kakšni tehnični razlogi???
Guest Brumer Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 Brumer, daj razloži mi, zakaj je pomembno v kakšnem zaporedju snameš in montiraš kable na akumulatorju? Gre za vražo, ali obstajajo tudi kakšni tehnični razlogi??? Obstajajo tehnični razlogi,zaradi katerih celo padeš na izpitu.Namreč,ko odvijaš MINUS nemoreš narediti stika.Če pa najprej odvijaš PLUS,pa lahko narediš veliko škode, kot npr:pregori regler-usmernik-dijoda-de,raznese akumulator,lahko pride celo do požara-sploh če si prej še kaj delal z benzinom itd.Zato VEDNO najprej odključi minus in nato plus,ko pa montiraš vedno najprej plus in nazadnje minus. Ps; jaz sem to ptred mnogimi leti izkusil na svoji koži zato sem si tako dobro zapomnil,namreč pri demontaži plus kleme sem naredil stik in to s klučem preko mojega metalnega urinega paščka na maso je kar smrdelo nažalost od moje kože na roki!!!! :headbang: :headbang: To izkušnjo ti nepriporočam! :hmm: SCORPIONS 1
Zdrawc Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 če so moji izračuni praw je to že 1101. stran o akumulatorjih :alien1:
Guest Brumer Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 če so moji izračuni praw je to že 1101. stran o akumulatorjih :alien1: Zdravc bo držalo ampak marsikomu tu na forumu je lažje vprašati kot brati - pač taki smo SO !!!!! :beer2: SCORPIONS 1
Provokator Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 Obstajajo tehnični razlogi,................ Če bi uporabil izoliran ključ, ali ker verjetno (tako kot tudi jaz ) tega nimaš, bi pa lahkouporabil ntični kjuč (gedoro ali t-ključ), do tega ne bi prišlo. Lahko pa bi tudi snel uro..... Akumulator pa raznese samo, če narediš res fajn kratki stik in aku mora biti fajn napolnjen. Če je prazen, lajhko delaš kurcšlus 3 dni skupaj, pa ga ne bo razneslo..... Res pa je, da možnosti za nesrečo zmanjšaš, če se držiš vrstnega reda, ki si ga navedel.......
simonsi Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 na to foro mi je uspelo stopiti 13 ključ na pol kot da je iz žice, na 100ah 24v. :wacko:
bmw Objavljeno September 24, 2008 Opozori Objavljeno September 24, 2008 Brumer, daj razloži mi, zakaj je pomembno v kakšnem zaporedju snameš in montiraš kable na akumulatorju? Gre za vražo, ali obstajajo tudi kakšni tehnični razlogi??? Razlog je popolnoma preprost....namreč če najprej snemaš plus iz kleme in pri tem narediš kratki stik (takrat je to praktično "idealni" kratki stik (ob pretpostavki, da zanemarimo kontaktno upornost) ), čez ključ steče teoretični neskončni tok (kar bi lahko celo privedlo do eksplodiranja baterije).Seveda je še tukaj faktor iskrenja, ki je na pozitivni klemi bistveno višji kot na negativni (tok "teče" od plusa proti minusu). In seveda to zaporedje demontaže priključnih klem na akumulatorju velja za avtomobile,pri katerih je negativni pol (ali masa,kakor ti ljubše) na karoseriji.
Guest Brumer Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Razlog je popolnoma preprost....namreč če najprej snemaš plus iz kleme in pri tem narediš kratki stik (takrat je to praktično "idealni" kratki stik (ob pretpostavki, da zanemarimo kontaktno upornost) ), čez ključ steče teoretični neskončni tok (kar bi lahko celo privedlo do eksplodiranja baterije).Seveda je še tukaj faktor iskrenja, ki je na pozitivni klemi bistveno višji kot na negativni (tok "teče" od plusa proti minusu). In seveda to zaporedje demontaže priključnih klem na akumulatorju velja za avtomobile,pri katerih je negativni pol (ali masa,kakor ti ljubše) na karoseriji. Samo,da te popravim: na negativni - minus klemi NI iskrenja in še tole tok teče vedno iz minusa na plus in ne obratno.Razlaga pa je sledeča atom je sestavljen iz protonov(+)in nevtronov(-), če ima več nevtronov kot protonov je to prevodnik se pravi čimveć prostih nevtronov boljši prevodnik je zato ta razlaga,da tok teče vedno iz minusa proti plusu. :hmm: SCORPIONS 1
bmw Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Samo,da te popravim: na negativni - minus klemi NI iskrenja in še tole tok teče vedno iz minusa na plus in ne obratno.Razlaga pa je sledeča atom je sestavljen iz protonov(+)in nevtronov(-), če ima več nevtronov kot protonov je to prevodnik se pravi čimveć prostih nevtronov boljši prevodnik je zato ta razlaga,da tok teče vedno iz minusa proti plusu. :hmm: hvala Brumer za popravek, vendar mislim, da nimaš čisto prav....atom je sestavljen iz elektronov (-), protonov (+) in nevtronov (te so "električno" nevtralni). drugače je pa je elektični tok gibanje PROSTIH elektronov in ne vseh elektronov v materiji.....protoni in nevtroni so čisto pri miru....in več kot ima snov prostih elektronov, boljši prevodnik je in obratno.
Drejči Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 (popravljeno) Glede smeri toka ima prav, saj so elektroni tisti, ki se premikajo. Torej "teče" tok od negativnega proti pozitivnem polu. Seveda gre za gibanje prostih elektronov :) Popravljeno September 26, 2008. Popravil Drejči
Matic386 Objavljeno September 29, 2008 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2008 (popravljeno) no pred nekaj dnevi me je nekaj internet zajebavo, zdaj pa dela zopet (sem formatiro računalnik), no vglavnem, jaz sem polnil baterijo z polnilcem za avto, ko sem mel na počasno polnjenje, mi je kazalo kot da sploh ne rabi polnjenja, ko sem dal na hitro pa je začel kazat nekaj toka, s katerim polni, potem sem ga okoli 3h polno, izklopo in dal v skuter, spremembe pa ni bilo, torej kaj je zdaj narobe, meni se vse bolj dozdeva da je akumolator fuč. če je fuč, kaj se mi splača vzet malo močnejši akumolator ( z več Ah), ta je imel 4 Ah, drugega pa bi kupo okoli 8 Ah? kaj bo potem zdržal bolj dolgo, ter kaj se lahko kaj skuri če dam več amperski akumolator not, pa v primeru kratkega stika morem tut menjat varovlako(za 10Ah), če menjam akumolator ki bo imel 8Ah, al bi rabo še kako bolj močno varovalko? Akumolator je star 1 leto Hvala da ste odpisali :D Popravljeno September 29, 2008. Popravil Matic386
Drejči Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Če dobiš akumulator večje kapacitete in pravih dimenzij ga seveda lahko uprabiš brez zadržkov. Menjati ni potrebno nič, saj gre le za večjo kapaciteto akumulatorja, bo pa bolj odporen na izpraznitve oz. malce več "špage" imaš.
Matic386 Objavljeno September 30, 2008 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2008 kaj je pa potem namen varovalke, ker kolko jaz vem imam v skuter noter vgrajeno 5Ah varovalko, da če prido do kratkega sktika varovalko ven vrže ne, če pa jaz dam 8Ah akumiolator, kaj bo ta kratki stik varovalka zdržala ali se lahko zgodi kaka bol resna poškodba? kaj vi mislite, je moj akumolator zanič al ne?
Drejči Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 A pri fiziki se elektrotehnike ne uči več v šoli? Kot sem ti že prej napisal, kupil boš akumulator večje kapacitete, to je 8 ampernih ur namesto 5 ampernih ur. Torej če bi porabljal tok enega ampera bi za izpraznitev prvega rabil osem ur, za izpraznitev drugega pa pet. Večja kapaciteta! Ali po domače povedano, predstavlej si da imaš pipico, ni važno ali imaš bohinjsko jezero ali pipeto na drugi strani pipce, čez njo bo vedno teklo enako vode, le dalj časa bo tekla če boš mel več vode na voljo.
Drejči Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 kaj je pa potem namen varovalke, ker kolko jaz vem imam v skuter noter vgrajeno 5Ah varovalko, da če prido do kratkega sktika varovalko ven vrže ne, če pa jaz dam 8Ah akumiolator, kaj bo ta kratki stik varovalka zdržala ali se lahko zgodi kaka bol resna poškodba? Namen varovalke je, da zaščiti občutljivo elektroniko pred preobremenitvami, kar kratki stik tudi je. Vsako varovalko bo pri kratkem stiku"ven vrglo", saj to je tudi njen namen. Menda si ne želiš, da varovalka za nekaj centov ostane cela, tebi pa skuri celotno elektroniko na skuterju. Varovalko bo vsak tok, ki presega deklariranega uničil. Ali je tvoj akumulator še dober ali ne pa težko skozi forum ugotoviš. Verjetno ni. Edini način, da ga sprobaš pa je, da ga vzameš ven, napolniš in meriš kako hitro se izprazni pri točno določeni obremenitvi.
Matic386 Objavljeno September 30, 2008 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2008 jaz sem ga probal napolnit, pa ga niti polnilec polnit ni hoto, potem po 3 urah pollnjenja (če je blo sploh kaj polnjenja) pa sem ga dal v skuter nazaj pa je bil enak efekt kot prej. Z polnilcem ni nič narobe, torej je nekaj z akumolatorjem verjetno. Pred 2 dnevoma sem se peljal v šolo z skuterom, pa mi je 3 krat na poti tja crkno (pot je dolga cca 1km), potem sem ga mogo zaštartat na nožni štarter in ko sem prišel v nasledno gnečo, semafor,... mi je spet crkno ( ko je prišo tak pod 3000 rpm je crkno, nad temi obrati je pa delal, ampak bolj bogo), ko sem se pa vozil pa je šlo normalno, če sem pa pri max. obratih ročko spusto pa potem čez cca.1sekundo spet zategno ročko pa ni blo nič najprej, potem pa je poknilo iz auzpuha potem pa je spet potegno. Na forumu sem pa čital da je to od svečke, pa sem svečko ven vzel, jo temeljito ščistil ampak ni bilo nič boljše. kaj je mogoče vzrok tega prazen akumolator ali kaj drugega?
Matic386 Objavljeno Oktober 2, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Zdaj mi skuter zopet dela, nič več ne cuka pa nič ga ne trokira, zaj je ful vredu vglavnem, kaj sem naredil da je nehal zajebavat : -Menjal sem svečko -Ščistil sem dizo -ščistil fergazer -Zašraufal fergazer na koleno konkretno gor (ker je blo malo razraljan fergazer) in je začelo zopet vredu delat Akumolator pa je zanič, morem novega kupit, hvala za odgovore in vašo pomoč.
matejsim Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 Ko smo že pri akumulatorjih ..... Imam sym jet euro 50x 2004 letnik in se od novega motorja naprej že takoj sprazni akumulator. Bil je že polnjen, zamnejan z novim, skuter je tude že biu na servisu (zaradi tega) pa ga na uradnem servisu niso mogli popravit. Serviser na yamaha centru pa je rekel da je to seriska napaka in da so oni to že odparvili (vendar so zelo dragi tako da ga nebi k njim peljau). Je meu že kdo isti problem? Pa če mi lahko zaupa kako ga je rešil? Hvala za pomoč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se