matejsim Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 Ko smo že pri akumulatorjih ..... Imam sym jet euro 50x 2004 letnik in se od novega motorja naprej že takoj sprazni akumulator. Bil je že polnjen, zamnejan z novim, skuter je tude že biu na servisu (zaradi tega) pa ga na uradnem servisu niso mogli popravit. Serviser na yamaha centru pa je rekel da je to seriska napaka in da so oni to že odparvili (vendar so zelo dragi tako da ga nebi k njim peljau). Je meu že kdo isti problem? Pa če mi lahko zaupa kako ga je rešil? Hvala za pomoč res nima niše podobnega problema? jaz bi to nujno rabo
matejsim Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 CITAT(matejsim @ 16 Apr 2009 @ 17:01) Ko smo že pri akumulatorjih ..... Imam sym jet euro 50x 2004 letnik in se od novega motorja naprej že takoj sprazni akumulator. Bil je že polnjen, zamnejan z novim, skuter je tude že biu na servisu (zaradi tega) pa ga na uradnem servisu niso mogli popravit. Serviser na yamaha centru pa je rekel da je to seriska napaka in da so oni to že odparvili (vendar so zelo dragi tako da ga nebi k njim peljau). Je meu že kdo isti problem? Pa če mi lahko zaupa kako ga je rešil? Hvala za pomoč res nima niše podobnega problema? jaz bi to nujno rabo res nemmore al neve niše pomagat al me ignorirate?????????
Bremzer Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 res nemmore al neve niše pomagat al me ignorirate????????? To se po internetu NEDA popravit treba bo k DOBREMU avtoelektrikarju pa ti bo napako odpravil!!! Tebi ali nekaj izprazni ali ti premalo polni,potrebno je pogledat in malo z instrumenti premerit. :hmm: maco47 in Pips 2
drjanez Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 res nemmore al neve niše pomagat al me ignorirate????????? Že 2 leti rihtaš to stvar, pa še zdaj nisi ugotovil? Prodaj motor ali pa odpelji na yamaha servis, če so rekli da vejo kaj je narobe, potem nimaš kaj razmišljat, reskiraš tisti dnar in imaš mir. Bremzer in KUK679 2
motofrik Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Poglej.. -pelji ga k Bremzerju. Izkušen avtoelektrikar je, ziher bo vedel kako in kaj. maco47 in drjanez 1 1
Bremzer Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Poglej.. -pelji ga k Bremzerju. Izkušen avtoelektrikar je, ziher bo vedel kako in kaj. Lepo,da katerega napotiš k meni in nerečam,da mu nebi pomagal, samo zelo nerad se ukvarjam z motorji razen z svojim štirimi.Sicer pa se vsak lahko obrne name v slučaju,da ima težave z zaganjačem ali alternatorjem neglede na znamko avta,delavnega stroja ali traktorja z 12 V-oltno instalacijo.Več info na GSM v avtarju! maco47 1
lostid Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 (popravljeno) Vzemi multimeter in zmeri tok ki teče iz akumulatorja ko je motor ugasnjen. Tok bi moral biti minimalen. druga možnost je da ti pač motor ne polni akumulatorja - lahko so kakšne diode ali pa regulator napetosti zanič. (ne poznam točno tega skuterja tako da točno ne morem nič reči) Popravljeno Marec 20, 2011. Popravil lostid
motofrik Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 Lepo,da katerega napotiš k meni in nerečam,da mu nebi pomagal, samo zelo nerad se ukvarjam z motorji razen z svojim štirimi.Sicer pa se vsak lahko obrne name v slučaju,da ima težave z zaganjačem ali alternatorjem neglede na znamko avta,delavnega stroja ali traktorja z 12 V-oltno instalacijo.Več info na GSM v avtarju! ..sem mislil, da če mu nekdo v živo pove, da če po dveh letih ni uspel popraviti, da je potem nekako le čas, da se obišče pravega mehanika. Sploh, če so mu povedali, da vedo v čem je napaka. Samo dve možnosti sta -popraviti ali pa zadevo prodat. Pa čeprav greš v svojo izgubo, vsaj glava ne boli.. Bremzer, maco47 in drjanez 2 1
KUK679 Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 ..sem mislil, da če mu nekdo v živo pove, da če po dveh letih ni uspel popraviti, da je potem nekako le čas, da se obišče pravega mehanika. Sploh, če so mu povedali, da vedo v čem je napaka. Samo dve možnosti sta -popraviti ali pa zadevo prodat. Pa čeprav greš v svojo izgubo, vsaj glava ne boli.. mogoče je pa aku 2 leti polnil
motofrik Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 zanima me če ve gdo kaj je narobe, ko sem enkrat na skuterju nekaj šraufal pa nekaj delal sem ga potem probaval vštartat na električni vžig in tolkokrat sem ga vštarto da sem akumolator sprazno, zdaj (po kakih 200km) se mi akumolator še vedno ni napolno in vedno ko vžgem skuter ma akumolator tolko toka približno kot ga je mel prej ko sem ga sprazno, kak bi to rešo? pa včasih se mi zdi da je zjutraj akumolator bol prazn ko zvečer, po tem kak močne so luči pa to. Kaj je mogoče akumolator fuč pa ga morem zamenjat al ga morem samo napolnit? Če ga morem napolnit mi prosim povejte če vete z kolko amperi ga naj polnim, ter kak bi naj vzel ven akumolator iz skuterja (če ga sploh morem ven jemat), če je ga že gdo ven jemo. mam skuter speedfight 2 star pa je okrog 1 leto Malo smešno mi je vse skupaj... Motor je bil star eno leto, torej še v garanciji (saj je dvoletna, a ne?), pa ni šel na servis, da mu ga zastonj popravijo...
matejsim Objavljeno April 7, 2011 Opozori Objavljeno April 7, 2011 jaz sem samo vprašo če mi lahko kdo pomaga če pa nemore pa še ni treba brezveznih kometarjev pisat. zanima pa me če bil lahko bilo s praznjenjem akumolatorja kaj povezano to da se regulator napetosti zelo greje? hvala za odgovor
lostid Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 kdaj se greje ko motor laufa? To je normalno, ker deluje na tak način, da višek napetosti pokuri na tranzistorju
Bremzer Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 kdaj se greje ko motor laufa? To je normalno, ker deluje na tak način, da višek napetosti pokuri na tranzistorju Pojdi k avtoelektrikarju in naj ti izmeri polnenje v V-oltih pri nizkih obratih in pri srednjih ena meritev naj bo z prižgano lučjo druga pa brez prižgane luči.Izmeri ti naj še porabo pri vgasnjenem motorju z induktivnim A-metrom.Ko boš imel vse te verodostojne podatke se spet javi brez podatkov se ti NEDA dati pravilen odgovor. Ps: čarat na daljavo nažalost NEZNAM !! maco47 1
Pips Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Dragi Brumer, prosim te za nasvet,v motorju imam še orginalni akumulator,ki pa je letnik 2007.Akumulator je vedno napolnjen prezimil v hiši in do sedaj z njim nisem imel problemov.Ali je že čas,da ga zamenjam,da se izognem težavam na potovanju?Za nasvete se ti lepo zahvaljujem.Pips maco47 in Bremzer 2
Bremzer Objavljeno April 22, 2011 Opozori Objavljeno April 22, 2011 Dragi Brumer, prosim te za nasvet,v motorju imam še orginalni akumulator,ki pa je letnik 2007.Akumulator je vedno napolnjen prezimil v hiši in do sedaj z njim nisem imel problemov.Ali je že čas,da ga zamenjam,da se izognem težavam na potovanju?Za nasvete se ti lepo zahvaljujem.Pips Akumulator se ponavadi zamenja samo takrat ko CRKNE !Malo je mojstrov,ki lahko dejansko preizkusijo akumulator pod obremenitvijo pa še to ti negarantira kolko časa ti bo akumulator še služil.Za pravilno merjenje akumulatorja potrebuješ vrtljivi upor,induktivni A-meter in voltmeter hkrati.Akumulator obremeniš z 3X-no močjo npr.če ima akumulator 12AH ga je potrebno obremeniti z (12AH X 3 =) 36 A in to 10 sek.napetost pa v teh 10-tih sek.obremenitve NESME pasti pod 9,6 V,če pade v 10-tih sek. pod 9,6 V ga takoj zamenjaj !!Seveda mora biti za to meritev akumulator predhodno napolnjen ! Postojijo tudi razni aparatki,ki seveda akumulator premalo ali preveč obremenijo in tak test ti nepokaže prave kapacitete akumulatorja. Ps:sicer pa se nesekiraj včasih zdrži akumulator z pravilnim vzdrževanjem tudi do 7 let.Saj,ko začne pešat to opaziš brez meritev, začne malo jamrat pri zagonu še posebno pri hladnem motorju. LP in še veliko kil.z akumulatorjem. maco47 1
Pips Objavljeno April 22, 2011 Opozori Objavljeno April 22, 2011 Akumulator se ponavadi zamenja samo takrat ko CRKNE !Malo je mojstrov,ki lahko dejansko preizkusijo akumulator pod obremenitvijo pa še to ti negarantira kolko časa ti bo akumulator še služil.Za pravilno merjenje akumulatorja potrebuješ vrtljivi upor,induktivni A-meter in voltmeter hkrati.Akumulator obremeniš z 3X-no močjo npr.če ima akumulator 12AH ga je potrebno obremeniti z (12AH X 3 =) 36 A in to 10 sek.napetost pa v teh 10-tih sek.obremenitve NESME pasti pod 9,6 V,če pade v 10-tih sek. pod 9,6 V ga takoj zamenjaj !!Seveda mora biti za to meritev akumulator predhodno napolnjen ! Postojijo tudi razni aparatki,ki seveda akumulator premalo ali preveč obremenijo in tak test ti nepokaže prave kapacitete akumulatorja. Ps:sicer pa se nesekiraj včasih zdrži akumulator z pravilnim vzdrževanjem tudi do 7 let.Saj,ko začne pešat to opaziš brez meritev, začne malo jamrat pri zagonu še posebno pri hladnem motorju. LP in še veliko kil.z akumulatorjem. Hvala ti za izčrpen in strokoven odgovor, tako kod vedno.Tudi jaz ti želim obilo varnih kilometrov in lep pozdrav.Miran maco47 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se