Skoči na vsebino

Kako opravite tehnični pregled??


Priporočene objave

Objavljeno

Ti jim reč da nima kej druzga bit narobe kot pa da se omejevalec skuri če bi ga narobe prklopli, ka je tok težko zastopt al kaj? Blo je najbrž že v tej temi 100x napisan da paše na vse 50ccm modele.

Objavljeno

Odvisno kako blokado misliš.

Omejevalec obratov? To maš škatlco z dvema kablema (eden gre na maso, eden pa na cinšpulo-odvisno na ker kabel se veže kle, odvisno od motorja) pa kabl ki je vezan na stikalo.

Blokado na avspuhi? To maš mal zašvasano v avspuhi v cevi pr cilindri, ven pa dobiš tako da tisto kar je švasano stran odbiješ ali pa zvrtaš.

Blokado pri cilindru na avpuhi? Ta je mišljena za tehničen pregled če nimaš namena nabavit omejevalca obratov, lahk je pa v obliki podložke s premerom 1cm ali pa manj, daš jo pa med avspuh in cilinder.

Blokado na variomati? To jo pa maš pr variomatu, je kot obročk. Tisto daš ven pa ostalo nazaj pa dela.

Eni motori majo še blokado na elektriki pri CDI enoti, to je pa pinky žica.

Objavljeno
Odvisno kako blokado misliš.

Omejevalec obratov? To maš škatlco z dvema kablema (eden gre na maso, eden pa na cinšpulo-odvisno na ker kabel se veže kle, odvisno od motorja) pa kabl ki je vezan na stikalo.

Blokado na avspuhi? To maš mal zašvasano v avspuhi v cevi pr cilindri, ven pa dobiš tako da tisto kar je švasano stran odbiješ ali pa zvrtaš.

Blokado pri cilindru na avpuhi? Ta je mišljena za tehničen pregled če nimaš namena nabavit omejevalca obratov, lahk je pa v obliki podložke s premerom 1cm ali pa manj, daš jo pa med avspuh in cilinder.

Blokado na variomati? To jo pa maš pr variomatu, je kot obročk. Tisto daš ven pa ostalo nazaj pa dela.

Eni motori majo še blokado na elektriki pri CDI enoti, to je pa pinky žica.

hvala ti :D

Objavljeno (popravljeno)

Fantje kakšni omejevalci obratov pa kaj jz vem kaj še vse.....jz sm preprosto pred leti naredil takole - vzel pokrovček od kozarca za npr. vložene kumarice, sm pomeril kako velika je izpušna cev - to mislim tisti del, ki pride spredaj iz celindra ven in se potem pritrdi na novo cev - glej sliko in si predstavljaj!!! Sm izrezal iz omenjenega pokrovčka isto velikost, edino luknjo sm naredil malček manjšo in je takoj šel iz 90km/h samo še 40km/h :) preprosto in poceni pa za tistih 3km do tehničnega pa nazaj tudi neškodljivo!

ajd

post-14218-1225531527.jpg

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno
Fantje kakšni omejevalci obratov pa kaj jz vem kaj še vse.....jz sm preprosto pred leti naredil takole - vzel pokrovček od kozarca za npr. vložene kumarice, sm pomeril kako velika je izpušna cev - to mislim tisti del, ki pride spredaj iz celindra ven in se potem pritrdi na novo cev - glej sliko in si predstavljaj!!! Sm izrezal iz omenjenega pokrovčka isto velikost, edino luknjo sm naredil malček manjšo in je takoj šel iz 90km/h samo še 40km/h :) preprosto in poceni pa za tistih 3km do tehničnega pa nazaj tudi neškodljivo!

ajd

post-14218-1225531527.jpg

To je že res :whistle: ... samo če te pa policaj ustavi pa te da na tehničnga na valčke pa to nimaš časa naštimat tega pokrovčka tam ko pride avspuh na cilinder...zato je pa vseeno bol praktičen omejevauc samo pritisneš na tisto stikalo al pa če mas na bremzi na štimano pa je to to :worship:

Objavljeno (popravljeno)
To je že res :whistle: ... samo če te pa policaj ustavi pa te da na tehničnga na valčke pa to nimaš časa naštimat tega pokrovčka tam ko pride avspuh na cilinder...zato je pa vseeno bol praktičen omejevauc samo pritisneš na tisto stikalo al pa če mas na bremzi na štimano pa je to to :worship:

sm mislu da je blo govora samo o tehničnem pregledu, za policaje je pa omejevalec majka, se strinjam. Če pogledam sedaj nazaj na najstniške lete, bi prvo kar bi naredil, če bi se dalo, pri 16 letih registriral za 70ccm in z izpitom A-125 brezskrbno se preganjal okoli! :)

(mal strahu pa tako al tako mora bit prisotnega, drugače ni izziva :P hehe)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

če maš že 125 izpit se pa voziš z 125 seveda ne pa z 70 kar je čidto brezveze

itak pa glede unih blokad moči pri 125 ti policaji nemorjo nč zt ko si enkrat 16 si kaj se tiče motora svobodn sm da je 125

Objavljeno
če maš že 125 izpit se pa voziš z 125 seveda ne pa z 70 kar je čidto brezveze

itak pa glede unih blokad moči pri 125 ti policaji nemorjo nč zt ko si enkrat 16 si kaj se tiče motora svobodn sm da je 125

kdo bi tebe razumel :wacko:

Objavljeno

Jaz sem si včeraj naročil za obe Hondi Zoomer omejevalec (dva kom.s pošto 41.20 EU)tako,da nebo več treba vario razdirat in šajbce podlagat.Nastavil ga bom na toliko obratov,da motor nebo šel več kot dovoljeno(45 Km/h) vmes,pa bom nekje na skritem mestu namontiral še stikalo tako,da bom(omejevalec)vključil samo za tehnični in v slučaju,da bi kak policaj težil,prešaltam in mu dam motor za probat. :whistle: :whistle:

Objavljeno

Sej probat mu nesmeš dat če te ustavi pa ti reče če bi se lahko zapelal en krog, lahk ti ga sam na tehničnega odpelje v tvojem spremstvu. Mene je tok ustavu en policaj na motorji pa mi reku če gre lahk en krog da vidi koliko gre, pa rečem da mi ga lahk sam na tehničnega pelje, pa je rekel srečno vožnjo naprej in da ve da mi gre motor več kot 50km/h sam da se nej po pameti vozim. Tak da motora ne dajat policajim v roke dokler nima nek naloga da ti ga lahk vzame.

Objavljeno
Sej probat mu nesmeš dat če te ustavi pa ti reče če bi se lahko zapelal en krog, lahk ti ga sam na tehničnega odpelje v tvojem spremstvu. Mene je tok ustavu en policaj na motorji pa mi reku če gre lahk en krog da vidi koliko gre, pa rečem da mi ga lahk sam na tehničnega pelje, pa je rekel srečno vožnjo naprej in da ve da mi gre motor več kot 50km/h sam da se nej po pameti vozim. Tak da motora ne dajat policajim v roke dokler nima nek naloga da ti ga lahk vzame.

Ja mogoče imaš prav ampak sigurno nebo dolgo,ko bojo tud pri nas nabavili valčke,ki jih vozijo policaji kar v karavanu ali kombiju in ti skuter dajo na licu mesta na valjčke.Nemčija in Avstrija ima to že dolgo nepozabi,da smo v Evropi in sigurno se bodo kmalu na to domislili.Verjetno tega še ni pogruntala zavarovalnica sicer bi že davno te kontrole izvajali tudi pri nas.Takrat pa bo tako stikalo sigurno prav prišlo,seveda ga bo treba tako montirat,da nebo policaj opazil,ko prešaltaš. :whistle:

Objavljeno
Ja mogoče imaš prav ampak sigurno nebo dolgo,ko bojo tud pri nas nabavili valčke,ki jih vozijo policaji kar v karavanu ali kombiju in ti skuter dajo na licu mesta na valjčke.Nemčija in Avstrija ima to že dolgo nepozabi,da smo v Evropi in sigurno se bodo kmalu na to domislili.Verjetno tega še ni pogruntala zavarovalnica sicer bi že davno te kontrole izvajali tudi pri nas.Takrat pa bo tako stikalo sigurno prav prišlo,seveda ga bo treba tako montirat,da nebo policaj opazil,ko prešaltaš. :whistle:

Samo če te pa na radar dubi več kot lahko :whistle: .... bi znal bit pa hecno če bi ti pa na tehničnm samo 50 letu :whistle:

Objavljeno
Samo če te pa na radar dubi več kot lahko :whistle: .... bi znal bit pa hecno če bi ti pa na tehničnm samo 50 letu :whistle:

Mene na radar nebojo dobil,ker skuter uporabljam samo bolj doma in lahko rečam,da vem za vse lokacije v mestu in bližnji oklici kjer postavljajo radarje,pač tam že iz navade zmanjšam in sem res pozoren na radar,problem bi bila pro vida v avtih teh pa ponavadi na navadnih cestah vsaj po mestih še ni imajo dost dela po AC. :whistle:

Objavljeno

Brumer nevem zakaj se ti sploh sekiraš, sej maš že izpit za neomejeno in lahk legalno furaš več kot 45 :whistle: sam registrirat morš skuter na belo tablco (razn če nočeš met tiste tavlke tablce zadi na skuterju :hmm: )

Objavljeno

Fantje mal je treba tud na gnar gledat saj imam že dost za registrirat:2-avta.2-motorja,1-gliser,1-prikolica,2-skuterja (rumena tablica pride pa precej ceneje)verjetno kar 1/2 cene bele. :whistle:

Objavljeno
Fantje mal je treba tud na gnar gledat saj imam že dost za registrirat:2-avta.2-motorja,1-gliser,1-prikolica,2-skuterja (rumena tablica pride pa precej ceneje)verjetno kar 1/2 cene bele. :whistle:

+rumena tablica je pol manjša od one bele :P če bi dal belo gor bi ti tak 10 km/h manj šlo zarad zračnega upora :D

Objavljeno

Kako pa to, da lahko 50ccm registriraš pod 125ccm :? Moraš kakšno dodatno homologacijo naredit :?

Objavljeno

Sej ne registriraš pod 125cc. kubikaža ostane ista. Sam če gre moped več kot 45 te da v višjo kategorijo pa dobiš pol belo tablco.

Objavljeno

plus to da je moped potem predelan (kar pomeni posege v mašino) in je treba peljat na homologacijo in testiranja, da ti potem lahko registriraš kot vozilo ki lahko preseže 45km/h...........vem, sliši se komplicirano, v resnici je simpl k pasulj ampak imamo tak zakon :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

Ola, kaj obstajajo dvoje tablce za 49ccm skuter? To sezono sm si omislu Piagota NRG in sm po defaultu dobu novo belo tablco, res da nisem delal tehničnega ker mi velja še eno leto, saj novih rumenih tablc ni več v igri, ali se motim?

Popravljeno . Popravil darex
Objavljeno

Rumene tablice so zamenjale nove majhne bele, pravokotne oblike. Izgledajo kul.

Objavljeno

Moje mnenje je, da so nove tablice za 50ccm veliko lepše kot stare, pa še iste velikosti mislim da so. Morda bi edino lahko ostale vertikalno orientirane.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Men so ble pa rumene najbl ušeč :rolleyes: So ful pasale na moiga rmenga ATXa :lol:

Drgač je pa najlaži zablokarat motor na oldscool varjanto:

Nardiš si šeeno dihtngo za auspuff le, da je tokrat narejena iz kovine,pleha,skratka iz česar koli podobnega.

Na sredino zvrtaš luknjo fi10 premera in to je to. Pol boš mogu pa pomoje še mal fergazr zapret, k bo ity zamorjen u podn(ne rab tok bezcina ker itq nikamor ne leti :doze: )

post-20043-1228616088_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!