Marjanček Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Brez zamere sam prva asociacija je CAGIVA CANYON :BUA: podpis.... :krneki:
Matic doc Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Pa to je kr en photoshop izdelek. Tle jst ne vidim, da sta izpuha en nad drugim. Počakmo raje do ponedeljka, da bo stvar uradno.
jakabmwdrei Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 (popravljeno) :naughty: Niti približno ne bo tak... .) Popravljeno Oktober 30, 2008. Popravil jakabmwdrei
simonsi Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Mislim,da je v tem segmentu absolutni zmagovalec suzuki B-king!Verjamem pa,da se jim za kupce ni bati,saj pozerjev je dost pa še več jih bo! se strinjam. V tem segmentu bi brez razmišljanja vzel b-kinga. Čeprav izgled malo šepa. :unsure:
Noise Objavljeno Oktober 31, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 Nekaj takega? --> http://www.motosvet.com/ducati-1098-naked-razlicica.html
Noise Objavljeno November 2, 2008 Avtor Opozori Objavljeno November 2, 2008 Znani so vsi tehnični podatki in tudi uradne fotografije že imamo. Dober dan in pol pred svetovno premiero. http://www.motosvet.com/ekskluzivno-znano-...tfighterju.html Dodatne povezave: - Tehnični podatki in fotografije Streetfighter 1098, Streetfighter 1098S
bmwslo Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 Zelo zanimivo je, da pri vsem delu, ki ga vložijo v dizajn, nekako "pozabijo" na tole podrobnost. Takšnale "obdelava" posodic za olje, mi zgleda, kot res malo zelo mimo, sploh za motor tega ranga. Ne rečem na kakšni enduri, katere namen je biti "delovni stroj" . Lepo rešeno mi izgleda tole
RVT Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 S tako varjanto, ki jo ima BMW je sicer lepše vendar tako skrita posodica za zavorno olje veliko manj hladi zavorno olje in prej začneš "zgubljati" bremzo ker olje prej doseže preveliko temperaturo...zato ima tudi novi BMW tko "grdo" rešitev ;) Gregc 1
bmwslo Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 S tako varjanto, ki jo ima BMW je sicer lepše vendar tako skrita posodica za zavorno olje veliko manj hladi zavorno olje in prej začneš "zgubljati" bremzo ker olje prej doseže preveliko temperaturo...zato ima tudi novi BMW tko "grdo" rešitev ;) No tole tukaj na sliki se tudi kaj veliko ne hladi za šipco po moje in če bi šlo samo za hlajenje, je dosti enostavno kakšna rebra napravit ne pa tist grd jogurtov kozarček. Ja vem, da ima velika večina novih bavarcev tudi take rešitve. Tudi tiste mi niso všeč. Na GS-u sploh ne moti na K 1200 R recimo pa grozno izstopa iz sicer super dizajna . Kaj češ. Gregc 1
suhi Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 špegle ma pa lepe a ne? malo zgrešen (vizualno, funkcionalno) primerek motorja, ki bo zagotovo izjemen za vozit. Konkurence pa prektično nima - morda res samo TNT ali pa Brutale... ajd
Gixxer Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 :kva2: :kva2: :kva2: samo cena bo pomojem tud brutalna :)
kađiva Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 pomoje bo cenovno nekje okol cene 848 :rolleyes: drgač pa več kot odlično jim je tole ratal :worship: p.s. @Noise: a ste italijanom vdrl v compe :P k so ga tko skrbno varoval pred javnostjo hehe Gregc 1
Matic doc Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 O hudo :kva2: . Pa kr TC so dal na S varianto.
primozh Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 super zadeva še višina zdica me zanima, mogoče ve kdo ? ............. upam da je vsaj 820 :rolleyes:
Prevtzer Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Vsi govorijo samo o obliki, moči... Kako se pa to kaj pelje, v primerjavi s 600SS?
biker77 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 (popravljeno) Vsi govorijo samo o obliki, moči... Kako se pa to kaj pelje, v primerjavi s 600SS? nekako tako kot aprilia tuono v primerjavi s 600SS.. enim je brezveze, drugim je zakon.. Popravljeno Junij 22, 2009. Popravil biker77 Gregc 1
Prevtzer Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 nekako tako kot aprilia tuono v primerjavi s 600SS.. enim je brezveze, drugim je zakon.. Se pravi je treba probat. Kakšna MV Agusta Brutale je tud podobna zadeva, al je tist že bl proti nakedu?
biker77 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Se pravi je treba probat. Kakšna MV Agusta Brutale je tud podobna zadeva, al je tist že bl proti nakedu? sej to je naked.. če se mu reče streetfighter ne pomen da ma strojnice zmontirane gor da se fajtaš pol po mestu Gregc 1
T-boy Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Vsi govorijo samo o obliki, moči... Kako se pa to kaj pelje, v primerjavi s 600SS? Skoci do Klinike (Lipnica ali Gradec), pa porocaj. Jaz sem prejsnji teden na "navadnem" le sedel. Hud :evilgrin: , ampak ni bojazni, da bi izrinil mojega fajterja. :trance_33_sleep:
Prevtzer Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 sej to je naked.. če se mu reče streetfighter ne pomen da ma strojnice zmontirane gor da se fajtaš pol po mestu Hehe, sej to razumem. Sem probal Z750 pa se je zvijal, pa tak čuden občutek je v ovinkih zaradi drže (najbrež).
biker77 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Hehe, sej to razumem. Sem probal Z750 pa se je zvijal, pa tak čuden občutek je v ovinkih zaradi drže (najbrež). tukaj še vedno velja: kolikor denarja toliko muzike.. Gregc 1
sesir Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 (popravljeno) Sem probal Z750 pa se je zvijal, pa tak čuden občutek je v ovinkih zaradi drže (najbrež). Prevtzer,če se pa ti tolk pelješ z Z750,da si občutil zvijanje.Si pa več kot naravni talent-bolj superboy.Sploh glede na to,da imaš šele par mesecev motor,pa še od tega polovico na popravilu!Pa ne bit jezen zdaj... Po besedah kolega iz Rima,ki je šel na ducati dan.Bolj firbec past in mal vozit Ko je sprobal navadnega in S model...Pa je prodal svoj mopi kupil slednjega.Ker naj bi se S res veliko,veliko bolje peljal na pisti?!Pravi,da je bomba motor,pravi SS z "balanco".Da človek ne more verjeti,kako stabilen je,kako ga gre premetavat skozi šikane.Je rekel,da mu na "zaprti"pisti serijski 600ccm ne more slediti!Če pa že pa ga premetava,ko je on še popolnoma siguren.DTC baje deluje odlično in je velika razlika na kateri stopnji je.On ga ima večino časa na 2 ali 3 stopnji od 8.Bremze so baje tudi ubijalske!Tako,da on ko si vedno kaj predela bo tega imel takšnega kot je(termignoni izpuha pa sta gor,pa nastavljive tačke je dal gor,ker so original prenizko za na pisto)!Pravi,da je res vrh glave in,da ima prvič res popoln motor za sebe! Popravljeno Junij 22, 2009. Popravil sesir
Prevtzer Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Prevtzer,če se pa ti tolk pelješ z Z750,da si občutil zvijanje.Si pa več kot naravni talent-bolj superboy.Sploh glede na to,da imaš šele par mesecev motor,pa še od tega polovico na popravilu!Pa ne bit jezen zdaj... Po besedah kolega iz Rima,ki je šel na ducati dan.Bolj firbec past in mal vozit Ko je sprobal navadnega in S model...Pa je prodal svoj mopi kupil slednjega.Ker naj bi se S res veliko,veliko bolje peljal na pisti?!Pravi,da je bomba motor,pravi SS z "balanco".Da človek ne more verjeti,kako stabilen je,kako ga gre premetavat skozi šikane.Je rekel,da mu na "zaprti"pisti serijski 600ccm ne more slediti!Če pa že pa ga premetava,ko je on še popolnoma siguren.DTC baje deluje odlično in je velika razlika na kateri stopnji je.On ga ima večino časa na 2 ali 3 stopnji od 8.Bremze so baje tudi ubijalske!Tako,da on ko si vedno kaj predela bo tega imel takšnega kot je(termignoni izpuha pa sta gor,pa nastavljive tačke je dal gor,ker so original prenizko za na pisto)!Pravi,da je res vrh glave in,da ima prvič res popoln motor za sebe! Mislil sem na premehko vzmetenje. Se pravi se super vozi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se