Skoči na vsebino

Ducati 1098 Streetfigter


Priporočene objave

Objavljeno
Brez zamere sam prva asociacija je CAGIVA CANYON :BUA:

podpis.... :krneki:

Objavljeno

Pa to je kr en photoshop izdelek. Tle jst ne vidim, da sta izpuha en nad drugim. Počakmo raje do ponedeljka, da bo stvar uradno.

Objavljeno (popravljeno)
:naughty:

Niti približno ne bo tak... .)

Popravljeno . Popravil jakabmwdrei
Objavljeno
Mislim,da je v tem segmentu absolutni zmagovalec suzuki B-king!

Verjamem pa,da se jim za kupce ni bati,saj pozerjev je dost pa še več jih bo!

se strinjam. V tem segmentu bi brez razmišljanja vzel b-kinga. Čeprav izgled malo šepa. :unsure:

Objavljeno

Zelo zanimivo je, da pri vsem delu, ki ga vložijo v dizajn, nekako "pozabijo" na tole podrobnost.

post-5391-1225601852.png

Takšnale "obdelava" posodic za olje, mi zgleda, kot res malo zelo mimo, sploh za motor tega ranga. Ne rečem na kakšni enduri, katere namen je biti "delovni stroj" .

Lepo rešeno mi izgleda tole

post-5391-1225602433.png

Objavljeno

S tako varjanto, ki jo ima BMW je sicer lepše vendar tako skrita posodica za zavorno olje veliko manj hladi zavorno olje in prej začneš "zgubljati" bremzo ker olje prej doseže preveliko temperaturo...zato ima tudi novi BMW tko "grdo" rešitev ;)

post-8975-1225617825_thumb.jpg

Objavljeno
S tako varjanto, ki jo ima BMW je sicer lepše vendar tako skrita posodica za zavorno olje veliko manj hladi zavorno olje in prej začneš "zgubljati" bremzo ker olje prej doseže preveliko temperaturo...zato ima tudi novi BMW tko "grdo" rešitev ;)

No tole tukaj na sliki se tudi kaj veliko ne hladi za šipco po moje in če bi šlo samo za hlajenje, je dosti enostavno kakšna rebra napravit ne pa tist grd jogurtov kozarček. Ja vem, da ima velika večina novih bavarcev tudi take rešitve. Tudi tiste mi niso všeč. Na GS-u sploh ne moti na K 1200 R recimo pa grozno izstopa iz sicer super dizajna . Kaj češ.

Objavljeno

špegle ma pa lepe a ne? malo zgrešen (vizualno, funkcionalno) primerek motorja, ki bo zagotovo izjemen za vozit. Konkurence pa prektično nima - morda res samo TNT ali pa Brutale...

ajd

Objavljeno

pomoje bo cenovno nekje okol cene 848 :rolleyes:

drgač pa več kot odlično jim je tole ratal :worship:

p.s. @Noise: a ste italijanom vdrl v compe :P k so ga tko skrbno varoval pred javnostjo hehe

Objavljeno

super zadeva še višina zdica me zanima, mogoče ve kdo ? ............. upam da je vsaj 820 :rolleyes:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vsi govorijo samo o obliki, moči... Kako se pa to kaj pelje, v primerjavi s 600SS?

Objavljeno (popravljeno)
Vsi govorijo samo o obliki, moči... Kako se pa to kaj pelje, v primerjavi s 600SS?

nekako tako kot aprilia tuono v primerjavi s 600SS..

enim je brezveze, drugim je zakon..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno
nekako tako kot aprilia tuono v primerjavi s 600SS..

enim je brezveze, drugim je zakon..

Se pravi je treba probat.

Kakšna MV Agusta Brutale je tud podobna zadeva, al je tist že bl proti nakedu?

Objavljeno
Se pravi je treba probat.

Kakšna MV Agusta Brutale je tud podobna zadeva, al je tist že bl proti nakedu?

sej to je naked..

če se mu reče streetfighter ne pomen da ma strojnice zmontirane gor da se fajtaš pol po mestu ;)

Objavljeno
Vsi govorijo samo o obliki, moči... Kako se pa to kaj pelje, v primerjavi s 600SS?

Skoci do Klinike (Lipnica ali Gradec), pa porocaj. Jaz sem prejsnji teden na "navadnem" le sedel. Hud :evilgrin: , ampak ni bojazni, da bi izrinil mojega fajterja. :trance_33_sleep:

Objavljeno
sej to je naked..

če se mu reče streetfighter ne pomen da ma strojnice zmontirane gor da se fajtaš pol po mestu ;)

Hehe, sej to razumem. Sem probal Z750 pa se je zvijal, pa tak čuden občutek je v ovinkih zaradi drže (najbrež).

Objavljeno
Hehe, sej to razumem. Sem probal Z750 pa se je zvijal, pa tak čuden občutek je v ovinkih zaradi drže (najbrež).

tukaj še vedno velja: kolikor denarja toliko muzike..

Objavljeno

tema je duc streetfighter.

Objavljeno (popravljeno)
Sem probal Z750 pa se je zvijal, pa tak čuden občutek je v ovinkih zaradi drže (najbrež).

Prevtzer,če se pa ti tolk pelješ z Z750,da si občutil zvijanje.Si pa več kot naravni talent-bolj superboy.Sploh glede na to,da imaš šele par mesecev motor,pa še od tega polovico na popravilu!Pa ne bit jezen zdaj...:)

Po besedah kolega iz Rima,ki je šel na ducati dan.Bolj firbec past in mal vozit :P

Ko je sprobal navadnega in S model...Pa je prodal svoj mopi kupil slednjega.Ker naj bi se S res veliko,veliko bolje peljal na pisti?!Pravi,da je bomba motor,pravi SS z "balanco".Da človek ne more verjeti,kako stabilen je,kako ga gre premetavat skozi šikane.Je rekel,da mu na "zaprti"pisti serijski 600ccm ne more slediti!Če pa že pa ga premetava,ko je on še popolnoma siguren.DTC baje deluje odlično in je velika razlika na kateri stopnji je.On ga ima večino časa na 2 ali 3 stopnji od 8.Bremze so baje tudi ubijalske!Tako,da on ko si vedno kaj predela bo tega imel takšnega kot je(termignoni izpuha pa sta gor,pa nastavljive tačke je dal gor,ker so original prenizko za na pisto)!Pravi,da je res vrh glave in,da ima prvič res popoln motor za sebe!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Prevtzer,če se pa ti tolk pelješ z Z750,da si občutil zvijanje.Si pa več kot naravni talent-bolj superboy.Sploh glede na to,da imaš šele par mesecev motor,pa še od tega polovico na popravilu!Pa ne bit jezen zdaj... :)

Po besedah kolega iz Rima,ki je šel na ducati dan.Bolj firbec past in mal vozit :P

Ko je sprobal navadnega in S model...Pa je prodal svoj mopi kupil slednjega.Ker naj bi se S res veliko,veliko bolje peljal na pisti?!Pravi,da je bomba motor,pravi SS z "balanco".Da človek ne more verjeti,kako stabilen je,kako ga gre premetavat skozi šikane.Je rekel,da mu na "zaprti"pisti serijski 600ccm ne more slediti!Če pa že pa ga premetava,ko je on še popolnoma siguren.DTC baje deluje odlično in je velika razlika na kateri stopnji je.On ga ima večino časa na 2 ali 3 stopnji od 8.Bremze so baje tudi ubijalske!Tako,da on ko si vedno kaj predela bo tega imel takšnega kot je(termignoni izpuha pa sta gor,pa nastavljive tačke je dal gor,ker so original prenizko za na pisto)!Pravi,da je res vrh glave in,da ima prvič res popoln motor za sebe!

Mislil sem na premehko vzmetenje. Se pravi se super vozi :yea1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!