Skoči na vsebino

IMV1600


cb1300

Priporočene objave

Zdravo, za čez zimo sem si našel malce dela, kupil sem IMV1600 letnik 1973.....zbiram predloge in ideje, kako bi ga vi preuredili :naughty: Je tak model kot v testu (zanimivo branje :D ), samo da je zadaj brez šip.....slikce pridejo pozneje

imv_test.pdf

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, za čez zimo sem si našel malce dela, kupil sem IMV1600 letnik 1973.....zbiram predloge in ideje, kako bi ga vi preuredili :naughty: Je tak model kot v testu (zanimivo branje :D ), samo da je zadaj brez šip.....slikce pridejo pozneje

ojej. :D to smo meli za trgovino, ega 93 leta. takat sm šu prvič u ilirsko bistrico, in pol do svojga izpita mislil, da je bistrica ene 3 ure stran :D ko že omenjam bistrico, se mi zdi da je tak bus parkiran nasprot OMVja, Je klubski kombi. kaj so že ? feistric al neki podobnega. lep za videt. se mi pa zdi zeeelooo neuporabna žival. res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne bo za kako vsakodnevno vožnjo ampak čist ljubiteljsko.....da bo krajša zima :whistle:

Drugače pa......mal poglejte ta filmček....ni glih taka legenda,zna bit pa glih tko lep :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z imv-jem sem se prevozil vsaj 50.000 kilometrov..pa nikol ni crknu..če pa je je pa kladu vse zrihtal..

odlična ideja, sam jest bi vseen se spravu nad "folksvagna" raj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne bo za kako vsakodnevno vožnjo ampak čist ljubiteljsko.....da bo krajša zima :whistle:

Drugače pa......mal poglejte ta filmček....ni glih taka legenda,zna bit pa glih tko lep :whistle:

hehe ja si mislim de neboš odpru avtoprevozništva z njim. ampak, VW ma en drug karakter. tud dost lepš se vozi in precej bol okretn je. VW rules! extremno zabaven stroj. imv pač ne. (morda sem malo pristranski z VWsmo se zabavali ene dve poletji, z imv pa delali :D )

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z imv-jem sem se prevozil vsaj 50.000 kilometrov..pa nikol ni crknu..če pa je je pa kladu vse zrihtal..

odlična ideja, sam jest bi vseen se spravu nad "folksvagna" raj :D

Jest bi tud raj se spravi na VW, samo dobiš podrtga za 3000€, jest pa tega dobil za 125€, 16000km, brez pikice rje (gasilski)

Homologacijo za spremembo namembnosti, certifikat starodobnika, nekaj malga materiala in svoje delo.....poceni zabavica, ki zna zanimivo podobico in igračko za vikende ven dat :naughty:

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi tud raj se spravi na VW, samo dobiš podrtga za 3000€, jest pa tega dobil za 125€, 16000km, brez pikice rje (gasilski)

Homologacijo za spremembo namembnosti, certifikat starodobnika, nekaj malga materiala in svoje delo.....poceni zabavica, ki zna zanimivo podobico in igračko za vikende ven dat :naughty:

sam res..pismu..dobra ideja..treba mal pomislt na kej tazga :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam res..pismu..dobra ideja..treba mal pomislt na kej tazga :D

Mhm....v profilu piše da si iz Vrhnike.......ta je čist zraven tebe bil :whistle: :naughty: .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IMV legenda :whistle:

meni je sicer 3axer bolj všeč (takega smo meli wčasih tudi v watrogasni stanici)

IMG_2200_bled.jpg

še boljši mi je pa tovorni, lahko še kako šwerc furo zategneš, al pa roštiljato & piwe gor naložiš :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mhm....v profilu piše da si iz Vrhnike.......ta je čist zraven tebe bil :whistle: :naughty: .....

si mi ga spizdu a ne ;)

ti ga dobr poštimej pa prpel nazaj pokazat pol ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tega sem izbrskal že na netu.

Ja, nekaj za prespat definitivno. A to je tvoje delo? Ga maš še? Kako ti dela?

Ta vikend se olje zamenja, bremze razdre (verjetno kak cilinder ali cev spustila, ker je pedal zavore not padu), včeraj nov akumulator dobil.....da vidmo, če bo obrnu....3 leta je stal.

Jutri v službi bom slikco gor dal....še izpod kozolca :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je tvoje delo? Ga maš še? Kako ti dela?

Žal ne :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je to....3 leta je takole sameval.....ta vikend bo menda zalaufal.....upam da niso bati zapigal :unsure:

mal ga v prestavi prej premaknte..da bate premakne..pa mogoče prej mal olja v cilindre..sicer pa..udariš s kladvom po njem pa bo zalaufal 100% ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je v tvojem IMVju od Austina mašina ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal ga v prestavi prej premaknte..da bate premakne..pa mogoče prej mal olja v cilindre..sicer pa..udariš s kladvom po njem pa bo zalaufal 100% ;)

Pri tej zastareli mašini menda res kladu najbl pomaga :rolleyes: :evilgrin:

je v tvojem IMVju od Austina mašina ??

Moj je letnik 73, takrat so ravno začeli sodelovat z renojem in je njihova licenčna mašina....austine so vgrajevali do 1972.

Zakaj?

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj je letnik 73, takrat so ravno začeli sodelovat z renojem in je njihova licenčna mašina....austine so vgrajevali do 1972.

Zakaj?

sam prašam.....sem malo gledal kake mašine so imeli notri

1959 dkw 896 kubikov

1960 dkw 981 kubikov, oba trivaljna dvotaktnika

1967 austin 1600, štirivaljni štiritaktni, nov ZF menjalnik

od 1970 do 1974 je bil tudi dizel angleški, iz BLMC (British Leyland Motor Corporation)

1974 renault 1600, iz renaulta 16, menjalnik ostane ZF

od 1975, mercedes dizel 2200 kubikov iz mb220d

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam prašam.....sem malo gledal kake mašine so imeli notri

1959 dkw 896 kubikov

1960 dkw 981 kubikov, oba trivaljna dvotaktnika

1967 austin 1600, štirivaljni štiritaktni, nov ZF menjalnik

od 1970 do 1974 je bil tudi dizel angleški, iz BLMC (British Leyland Motor Corporation)

1974 renault 1600, iz renaulta 16, menjalnik ostane ZF

od 1975, mercedes dizel 2200 kubikov iz mb220d

Austin 1600 je imel 57kw, če moj podatek ne laže, moj ima pa 1622ccm in 41kw

Se nebi branil mercedes mašine 2200, pa magar cdi :whistle: , velik dela, denarja, pol bi pa nekak tkole zgledal :whistle:

http://www.youtube.com/watch?v=4SW8CmgcfmE

če najdeš kakeršnekoli podatke od imv lahko tle prpopaš al pa na pm pošl.....

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da skoraj ni prostovoljnega gasilskega društva na slovenskem, ki ni imelo IMVejčka.

Tudi moji prvi kilometri z gasilskim vozilom so bili v enakem GV-1, kot je tvoj. Seveda na zadnjih sedežih kot pionir :D

Vozilo je bilo letnik 1968, služil nam je 29 le. Leta 1997 smo ga zamenjali za VW Transporter Synchro 2.5 bencin, ki pa ga bo verjetno v naslednjem letu nadomestilo novo vozilo.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je v tvojem IMVju od Austina mašina ??

Jap, si mel prav, je še od Austina mašina not......očitno so res od 74 not renojeve. Se ne pritožujem, baje je austinova bolš delala.

Stvar je taka.....avtoček zalaufal, ima novo kri, nov akumulatorček, peljal še ni......razdrte bremze....dva cilindrčka za zamenjat......v petek gremo kak krog :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, testna vožnja prestavljena na drug teden.....zamenjati bo treba zavorne cevi....danes naročil......če bi imel več konjev bi dal pletenice, tko bodo pa tud sam gumjaste :evilgrin: :whistle: uredu.

Nato avto na klocne in sledi zaščita podvozja........karoserija je v odličnem stanju, podvozje je bilo pa zelo slabo zaščiteno.......pridejo tudi slikice

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!