Skoči na vsebino

F1 2009


Cartman

Priporočene objave

honda zarad krize pa pa :)

Ne prodajo več 549028157120 miljovnov motorjev pa avtomobilov ampak samo še 5403565234635276 sam zgleda ni dost :)

pogrešov jih tko ne bo noben k nč skupi ne spravjo odkar je šel senna na oni svet!

2004 je bil Button tretji v skupnem seštevku. not good enough?

Še tako ''huda'' mašina brez dobrega voznika, ni nič... Tudi jaz imam občutek, da Honda ne gre ven zaradi recesije, ampak ni ''pravega'' dirkača.

spet. button je bil tretji v skupnem. Ni Alonso. ni Vettel, ampak je precej bolši k hondin bolid zadnji dve sezoni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pilot ki je v svoji kategoriji najbrž še bolj dominanten kot je bil Schumacher v F1 in Rossi v Moto GP, Sebastian Loer serijski WRC prvak je izjavol tole:

“The team bosses think I am too old,” Loeb told French newspaper Libération, “but mentally I am not – age would not be an obstacle for me.

“With a testing programme in 2009, I would go to the Formula 1 grid in 2010.”

tip ma jajca. in na testih z RBR je pokazal da je tudi z dirkalnikom F1 zelo hiter!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
honda zarad krize pa pa :)

Ne prodajo več 549028157120 miljovnov motorjev pa avtomobilov ampak samo še 5403565234635276 sam zgleda ni dost :)

pogrešov jih tko ne bo noben k nč skupi ne spravjo odkar je šel senna na oni svet!

Honda se ne umika zarad krize, ampak je sam izkoristla trenutek za umik iz tega športa, ker rezultatov itak ni.

Je pa čisto logično, da tako velik proizvajalec kot je Honda ne bo dolgo dirkal v sredini karavane.

Lep primer je Renault, ko se je zmagovalno vrnil, sam oni so tud sposobni zmagovalno zapustit ta šport.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pilot ki je v svoji kategoriji najbrž še bolj dominanten kot je bil Schumacher v F1 in Rossi v Moto GP, Sebastian Loer serijski WRC prvak je izjavol tole:

“The team bosses think I am too old,” Loeb told French newspaper Libération, “but mentally I am not – age would not be an obstacle for me.

“With a testing programme in 2009, I would go to the Formula 1 grid in 2010.”

tip ma jajca. in na testih z RBR je pokazal da je tudi z dirkalnikom F1 zelo hiter!!

:OK: :OK: Loeb je car. Nič čudnega po moje ne bi bilo če bi jih tale francozek peljal scat vsake tolko.....Siguren pa sem da ga noben dirkač iz karavane F1 ne more izzivati v WRC-ju.... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: :OK: Loeb je car. Nič čudnega po moje ne bi bilo če bi jih tale francozek peljal scat vsake tolko.....Siguren pa sem da ga noben dirkač iz karavane F1 ne more izzivati v WRC-ju.... B)

Kimi bi si si ga ziher ipal izzzvat. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šok! :closedeyes: od leta 2011 bo Alonso po vsej verjetnosti v Ferrariju.. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Hondo in cca 200 mio $$$$ vredno premoženje se baje že zanimajo kupci, ki bi radi rešili moštvo.

za tiste, ki ne veste... hondo bo po vsej verjetnosti kupil drugi najbogatejši zemljan. Latnik Mehiškega telekomunikacijskega giganta - Telemax Carlos Slim. Dogovarjanja so v polnem teku, in zelo verjetno se bo to res zgodilo, ker je njegovo podjetje bilo glavni pokrovitelj v seriji GP2 pri ekipi kateri tekmuje Bruno Senna - honda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šok! :closedeyes: od leta 2011 bo Alonso po vsej verjetnosti v Ferrariju.. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Saj tole se že vsaj dve leti ve oz. na veliko govori vsakič, ko se govori kdo bo kje vozil v prihodnosti. Samo sezona kdaj bo prestopil k Ferrariju še vedno ni znana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav mi je Alonso včasih pošteno šel na živce in ga nikakor nisem hotel videt pri ferrariju sem mnenja, da ga morajo vzet čim prej (še boljše bi sicer bilo dobit Vetla) mu dodelit vlogo prvega voznika, naredit avto po njegovem okusu in bodo lahko spet zmagovali.... ker kaj je letos naredil z Renaultom je spoštovanja vredno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za tiste, ki ne veste... hondo bo po vsej verjetnosti kupil drugi najbogatejši zemljan. Latnik Mehiškega telekomunikacijskega giganta - Telemax Carlos Slim. Dogovarjanja so v polnem teku, in zelo verjetno se bo to res zgodilo, ker je njegovo podjetje bilo glavni pokrovitelj v seriji GP2 pri ekipi kateri tekmuje Bruno Senna - honda.

Ja baje naj bi v moštvu ostal Jenson Button, na novo pa pride Bruno Senna, nečak pokonega Ayertona Senne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav mi je Alonso včasih pošteno šel na živce in ga nikakor nisem hotel videt pri ferrariju sem mnenja, da ga morajo vzet čim prej (še boljše bi sicer bilo dobit Vetla) mu dodelit vlogo prvega voznika, naredit avto po njegovem okusu in bodo lahko spet zmagovali.... ker kaj je letos naredil z Renaultom je spoštovanja vredno....

Se popolnoma stinjam s tabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šok! :closedeyes: od leta 2011 bo Alonso po vsej verjetnosti v Ferrariju.. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Mende že leta 2010 kot sem bral neki.... :)

Dons ma Schumacher 40 let. Vse najboljše ne

Itaq, vse naj naj :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, letos bodo avto odkrili na spletni predstavitvi, torej brez kakšnega posbnega šova. Komaj čakam, me prav zanima sprememba dizajna zaradi novih pravil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predstavljen bolid za sezono 2009: Scuderia Ferrari F60

vir: Avtomanija Formula 1

mene to prednje krilo pošteno bega. če je tako veliko, bo igralo veliko vlogo, al je aerodimanika zreducirana, in je velik sam po meraah? zdej so bli vsi jezni, da se ni dalo vozit v zaveterju,m ampak zdi se mi, da bi blo tako veliko krilo lahk še bol občutlivo kot lansko. :hmm: razn če so zadnji spojlerji in difuzorji res tako osiromašeni. . . . še dva mesca. . . mal več pa bo use jasno!. . . juhej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letošnji spojlerji so čist v kur*u.. treba se bo navadt na te novosti.. ne delujejo mi najlepš :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O kakšni lepoti ali skladnosti dizajna res ne moremo govoriti. Bomo videli, kako se bodo spremembe odražale na stezi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo Bernijevi zaslužki na posameznih dirkah:

VN Avstralije, Melbourne – 27 milijonov dolarjev

VN Malezije, Sepang – 41 milijonov dolarjev

VN Kitajske, Šanghaj – 33 milijonov dolarjev

VN Bahrajna, Sakhir – 28 milijonov dolarjev

VN Španije, Barcelona – 17 milijonov dolarjev

VN Monaka, Monte Carlo – 5 milijonov dolarjev

VN Turčije, Carigrad – 26 milijonov dolarjev

VN Velike Britanije, Silverstone – 17 milijonov dolarjev

VN Nemčije, Nürburgring – 17 milijonov dolarjev

VN Madžarske, Budimpešta – 19 milijonov dolarjev

VN Evrope, Valencia – 35 milijonov dolarjev

VN Belgije, Spa-Francorchamps – 23 milijonov dolarjev

VN Italije, Monza – 5 milijonov dolarjev

VN Singapurja, Singapur – 40 milijonov dolarjev

VN Japonske, Suzuka – 35 milijonov dolarjev

VN Brazilije, Sao Paoulo – 12 milijonov dolarjev

VN Abu Dhabija, Yas Marinas – 45 milijonov dolarjev

Skupaj: 425 milijonov dolarjev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve kdo mogoče njegov TRR, da mu še jaz nakažem nekaj evrov, da bo zmogel prebroditi tole krizo :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo Bernijevi zaslužki na posameznih dirkah:

VN Avstralije, Melbourne – 27 milijonov dolarjev

VN Malezije, Sepang – 41 milijonov dolarjev

VN Kitajske, Šanghaj – 33 milijonov dolarjev

VN Bahrajna, Sakhir – 28 milijonov dolarjev

VN Španije, Barcelona – 17 milijonov dolarjev

VN Monaka, Monte Carlo – 5 milijonov dolarjev

VN Turčije, Carigrad – 26 milijonov dolarjev

VN Velike Britanije, Silverstone – 17 milijonov dolarjev

VN Nemčije, Nürburgring – 17 milijonov dolarjev

VN Madžarske, Budimpešta – 19 milijonov dolarjev

VN Evrope, Valencia – 35 milijonov dolarjev

VN Belgije, Spa-Francorchamps – 23 milijonov dolarjev

VN Italije, Monza – 5 milijonov dolarjev

VN Singapurja, Singapur – 40 milijonov dolarjev

VN Japonske, Suzuka – 35 milijonov dolarjev

VN Brazilije, Sao Paoulo – 12 milijonov dolarjev

VN Abu Dhabija, Yas Marinas – 45 milijonov dolarjev

Skupaj: 425 milijonov dolarjev!

to verjetno pol ša mal razdeli ekipam...

Tut če sam 10 % da u žep pa živi ko lord :krneki:

Popravljeno . Popravil garfield
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!