tombgo Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 (popravljeno) mogoče tale? je še cenejši. LINK in še stranski žmigavci za luknje zaponit: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUZUKI-GSXR...sspagenameZWDVW http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSXR-600-750-...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-GSXR...sspagenameZWDVW http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-2003-S...sspagenameZWDVW http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FLUSH-MOUNT...sspagenameZWDVW Popravljeno Avgust 11, 2008. Popravil tombgo
danci1973 Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 mogoče tale? je še cenejši. LINK Ta ni 'plug&play'. Tisti na 'Ebay' linku je tak, da ga vtakneš v podnožje, iz katerega odstraniš originalnega. Pri tem Louis-ovem pa je verjetno potrebno kar precej kablov naredit na novo... D.
tombgo Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 (popravljeno) sem malo prečekiru sv-portal.com in je potrebno samo dve žici iz original releja prevezat, tisti plug&play ima še dodatno kot original stikalo za stransko stojalo in neko diodo.... bla bla bom naroču pa sporočim kako deluje, ker me je malo sram s tem hitrim žmrklanjem :whistle: Danči, ko boš mel kaj cajta bi nam zaupal kako je bilo kaj z vzdrževanjem tvojga SV pri vseh kilometrih, ki si jih do zdaj zvozu. Me malo zanima kako je z obrabo in kaj si do zdaj moral vse zamenjati/naštelat pri in katerih kilometrih (ventili, sklopka, zobniki, kaki ležaji.... ). Jaz sem ravno zdaj navozu 25.000km pa bo verjetno potrebno kaj poštimat ;) Malo me tako zanima koliko stroškov še bo v naslednjih......... ;) 15 letih ko pridem do cca 100.000km. lp Popravljeno Avgust 11, 2008. Popravil tombgo
danci1973 Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 sem malo prečekiru sv-portal.com in je potrebno samo dve žici iz original releja prevezat, tisti plug&play ima še dodatno kot original stikalo za stransko stojalo in neko diodo.... bla bla bom naroču pa sporočim kako deluje, ker me je malo sram s tem hitrim žmrklanjem :whistle: Kul... :) Danči, ko boš mel kaj cajta bi nam zaupal kako je bilo kaj z vzdrževanjem tvojga SV pri vseh kilometrih, ki si jih do zdaj zvozu. Me malo zanima kako je z obrabo in kaj si do zdaj moral vse zamenjati/naštelat pri in katerih kilometrih (ventili, sklopka, zobniki, kaki ležaji.... ). Jaz sem ravno zdaj navozu 25.000km pa bo verjetno potrebno kaj poštimat ;) Malo me tako zanima koliko stroškov še bo v naslednjih......... ;) 15 letih ko pridem do cca 100.000km. Izvoliš: kmalu po tem, ko sem moped dobil, je začel puščati hidravlični cilinder sklopke - menjava tesnila - to je serijska 'napaka' samo pri letniku 2003, ki se odpravi z dodatno gumo, ki zadržuje svinjarijo z verige - če tega še nisi rabil narediti, te še čaka (če imaš K3) veriga / zobniki zdržijo cca. 30000km olje in filter menjavam vsakih 6000km (filter OEM Suzuki, olje Hein Gericke sintetično, včasih tudi ProCycle sintetično) zračni filter sem menjal 2x (hmm, bo počasi čas za spet) zamenjal sem prednje diske, ker so 'pulzirali'; kasneje sem ugotovil, da menjava ni bila potrebna, ampak bi pulziranje lahko odpravil s primernim ponovnim utekanjem zamenjal sem lamele sklopke, ker mi je šlo (in mi še vedno gre) na živce, da sklopka prime čisto na koncu in sem upal, da bo to morda kaj pomagalo - pa ni; očitno je to pač tako zamenjal sem olje v prednjih vilicah - to se je poznalo precej in je priporočeno storiti že mnogo prej (jaz sem pri cca. 75000 km); semeringi so še originalni zamenjal sem zadnji amortizer, uporabil pa skoraj novi amortizer od GSX-R1000 (K4 se mi zdi) - vendar neke blazne razlike ni bilo opazit, tako da je original amortizer še v kar dobrem stanju nekje pri 45000km sem dal pregledat/nastavit ventile nekje vmes je še menjava svečk ali dve (sedaj so noter Denso Iridium) Kolikor se spomnim, je to vse... :hmm: D.
tombgo Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 THX. Zgleda, da ni panike. Glede ventilov - koliko so odstopali od priporočene vrednosti pri 45Kkm? Misliš, da bi jih bilo potrebno kaj prej prečekirat?
danci1973 Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 THX. Zgleda, da ni panike. Glede ventilov - koliko so odstopali od priporočene vrednosti pri 45Kkm? Misliš, da bi jih bilo potrebno kaj prej prečekirat? Ne vem... Te zadeve se še nisem sam lotil, serviser pa mi ni nič povedal ('ni imel časa, da bi se pogovarjal')... D.
VmasIna Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 No jaz iščem eno poceni opcijo, da pridem do novih ogledal. Originalna ogledala me pridejo 102 € (par). Kar se pa tiče vzdržljivosti originalnih naj povem to, da sta oba odletela kot za hec :), torej je trdnost primerljiva plastičnim nosilcem :).
danci1973 Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 No jaz iščem eno poceni opcijo, da pridem do novih ogledal. Originalna ogledala me pridejo 102 € (par). Kar se pa tiče vzdržljivosti originalnih naj povem to, da sta oba odletela kot za hec :), torej je trdnost primerljiva plastičnim nosilcem :). Poskusi na E-Bay-u - ogledala so tudi pod 35€ /par... D.
VmasIna Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 Poskusi na E-Bay-u - ogledala so tudi pod 35€ /par... D. Verjetno bom kar te z smerokazom vzel, ker bolj gledam motor od tombgo, bolj so mi všeč :D. MMG kako je z nabavo tega v Louis Graz, je treba zadeve predhodno naročiti, ali jih imajo ponavadi na zalogi?
tombgo Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 kakih 2-3 tedne, bomo vsi iste mopede pol imeli :) :unsure:
VmasIna Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 kakih 2-3 tedne, bomo vsi iste mopede pol imeli :) :unsure: Nič bat moj je moder ;):D MMG, to si gor v naročil ali si naročil prek interneta in izbral opcijo dvig v trgovini? Sprašujem zato, ker v Louisu nisem še nisem kupoval preko spleta, oz. naročeval v trgovini.
tombgo Objavljeno Avgust 12, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2008 2-3 tedne sem mislil za preko TRG, da ne bo pomote.... meni je že 2x obstal na original špeglih, ko se je na mestu prevrnil, obakrat neumnost....... :whistle:
Core Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 Pozdrav vsem, da ne bom odpiral nove teme bom kar tukaj vprašal. Koliko mi je znano, da bi naj imeli sv 1000 s od letnika 2005 modificirano mašino, večja sesalna grla pa malo spremembe na teži odmične gredi, ter odpravljenih nekaj malenkostnih napak. Ter tako pridobili 3kw če se ne motim. Koliko sem gledal na www.bikepic.com bi naj že imel letnik 2005 k5 namesto napisa suzuki na keslu samo s. Sedaj sem zasledil da ima le malo kateri letnik 2005 na keslu samo s. Zdaj me pa zanima kako naj vem natančno, kdaj bom kupo "prenovljen sv" ? Od sv 1000 s, ki se prodaja na največjem slovenskem internetnem iskalniku vozil piše da je letnik 2005, ko sem se pozanimal pa pravi lastnik da ima v prometni 88kw, ali jih nebi moral imet 91kw? Drugače sem jih gledal v Italiji od K5 dalje. Zanima me tudi, če je mogoče kdo že uvozil iz Italije ter seveda stroški brez goriva, če je vrednost motorja 4000€. Se plača davek na vozila, ter koliko, cena homologacija, ter če sem še kaj spregledal razen registracije :blush: Sprašujem zaradi tega, ker ga načrtujem kupiti nazaj, imel sem že sv 1000s k3 in ne morem več brez njega. :blush: Vsem hvala za odgovore. L.p. Matija
danci1973 Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 Koliko mi je znano, da bi naj imeli sv 1000 s od letnika 2005 modificirano mašino, večja sesalna grla pa malo spremembe na teži odmične gredi, ter odpravljenih nekaj malenkostnih napak. Ter tako pridobili 3kw če se ne motim. Povečano je tudi kompresijsko razmerje (11,3 na 11,6). Koliko sem gledal na www.bikepic.com bi naj že imel letnik 2005 k5 namesto napisa suzuki na keslu samo s. Sedaj sem zasledil da ima le malo kateri letnik 2005 na keslu samo s. Zdaj me pa zanima kako naj vem natančno, kdaj bom kupo "prenovljen sv" ? Modeli K3 in K4 (2003 in 2004) imajo srebrn okvir, pri modelih K5 (2005) in naprej pa je okvir črn. Tudi model 2004 je na tanku imel samo 'S'. Če znaš kaj nemško, si lahko tukaj prebereš še kaj več o zgodovini SV1000(S). Od sv 1000 s, ki se prodaja na največjem slovenskem internetnem iskalniku vozil piše da je letnik 2005, ko sem se pozanimal pa pravi lastnik da ima v prometni 88kw, ali jih nebi moral imet 91kw? Če ima črn okvir, je model K5 in ima 91kW. Vprašanje pa je, kako je to slovenski uvoznik zbrkljal... Drugače sem jih gledal v Italiji od K5 dalje. Zanima me tudi, če je mogoče kdo že uvozil iz Italije ter seveda stroški brez goriva, če je vrednost motorja 4000€. Se plača davek na vozila, ter koliko, cena homologacija, ter če sem še kaj spregledal razen registracije :blush: Ko sem jaz leta 2005 pripeljal moped iz Nemčije, davka na motorna vozila (DMV) in okoljske takse ni bilo potrebno plačati. Homologacija je stala ~26000 SIT (in seveda pot v Koper). Stroški na italijanske birokracije mi niso znani, v Nemčiji pa nisem imel dodatnih stroškov, saj je odjavo in overitev pogodbe plačal prodajalec. Sprašujem zaradi tega, ker ga načrtujem kupiti nazaj, imel sem že sv 1000s k3 in ne morem več brez njega. :blush: Te popolnoma razumem... ;) D.
exe`FZS Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 Modeli K3 in K4 (2003 in 2004) imajo srebrn okvir, pri modelih K5 (2005) in naprej pa je okvir črn. Tudi model 2004 je na tanku imel samo 'S'. Danci upam, da ne zameriš, če te bom malo popravil. :) Model se je verjetno menjal sredi leta, saj imam jaz letnik 05, ki pa še ima srebrn okvir oz. je modelno leto 2004. Če boš gledal tiste, ki so modelno leto 05, tam nekje od maja naprej, pa že imajo črn okvir in v originalu temne izpuhe. To so dve najopaznejši razliki, za kaj več pa googlaj. :) Glede tega S-a, na keslu, to so po moje malo random gor lepili, jaz imam napis suzuki, pa tudi na novejšem letniku(črn okvir) sem opazil nalepko suzuki. Lp
danci1973 Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 Model se je verjetno menjal sredi leta, saj imam jaz letnik 05, ki pa še ima srebrn okvir oz. je modelno leto 2004. No, saj jaz sem govoril o modelih - torej K3, K4 sta 'stara', K5 pa je prenovljen in ima črn okvir. Če boš gledal tiste, ki so modelno leto 05, tam nekje od maja naprej, pa že imajo črn okvir in v originalu temne izpuhe. Temne izpuhe? :hmm: Tega pa še nisem opazil - na kaj točno misliš? Glede tega S-a, na keslu, to so po moje malo random gor lepili, jaz imam napis suzuki, pa tudi na novejšem letniku(črn okvir) sem opazil nalepko suzuki. Možno, da je to različno glede na tržišče. Morda je tvoj celo model K3? D.
Tomyboy Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 Stroški za birokrate so v Italiji okrog 60€, 100€ homologacija, + prevoz. Jih je pa na Motoit kar nekaj po ugodnih cenah.Ko sem jaz kupoval, sicer sem potem vzel 650, ker bi bilo 1000 malo preveč, sem gledal v Benetkah letnik 2004, 20000km za 3500€.
exe`FZS Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 Temne izpuhe? :hmm: Tega pa še nisem opazil - na kaj točno misliš?Možno, da je to različno glede na tržišče. Morda je tvoj celo model K3? D. Ja novejši model, vsaj naked varianta nima v originalu svetlih aluminijastih loncev ampak so temno sivi oz skoraj črni. Hm, da bi bil model k3.. ne vem, kakšna pa naj bi bila razlika med k3 in k4? Z Vmashino imava enake motorje oz vsaj nisem opazil razlike, pa naj bi bil njegov tudi k4. bom pogooglal malo. :) lp
danci1973 Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 Ja novejši model, vsaj naked varianta nima v originalu svetlih aluminijastih loncev ampak so temno sivi oz skoraj črni. Zanimivo, tega pa nisem še nikjer zasledil... Hm, da bi bil model k3.. ne vem, kakšna pa naj bi bila razlika med k3 in k4? Z Vmashino imava enake motorje oz vsaj nisem opazil razlike, pa naj bi bil njegov tudi k4. Razlika je samo pri izvedbi 'S' - s poloklepom. Pri K3 je 'S' verzija imela višji zadek kot 'N'. S tem so tudi tačke bile nekoliko višje in nosilec izpuha je bil par centimetrov bolj nazaj (ali naprej, nisem 100%). Z višjimi tačkami je K3-S verzija bila primernejša za športno vožnjo na dirkališče, saj je omogočala globlje nagibe. Pri K4 so zadek 'S'-a poenotili z 'N'-om, tako da je K4-S manj 'športna'. Razlika se dokaj dobro vidi tudi na tej slikci: Poleg tega bi K4 naj imel nekakšen 'predalček' za orodje pri akumulatorju. D.
exe`FZS Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Razlika se dokaj dobro vidi tudi na tej slikci: Mislim da imam k3. Hvala za razsvetljenje :whistle: btw: lastniki sv1000, kaj pravite na kakšno sv1000 s/n srečanje? Da malo podiskutiramo o svojih motociklih, izmenjava mnenj, nasveti.. Nekaj podobnega tej temi na forumu, vendar verjamem, da se da v živo veliko stvari lažje obrazložit. Lp :)
Core Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Vsem hvala za odgovor. Se pravi, da edino če ima črn okvir je 91 kw model. Pod nobeni možnosti ne more imeti v originalu 91kw, če je srebrn okvir. Tako zdaj pa v iskanje sv ja. Če pa mogoče ve gdo za prodajo sv-ja (črn štel :rolleyes: ), za normalno ceno, mi prosim naj javi. Hvala
SVetek Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Živjo! Sedaj imam SV650S letnik 2001 in ga imam namen zamenjati s SV1000S od K4 naprej. Zanima me kakšna je pozicija za dedca na 1000 napram staremu 650. Pa a ma kej boljše vilice spredaj, ker na 650S kr nimam nekega "filinga" :blush: . PS: Zgoraj je debata o črnem geštelu. Sem gledal na moto.it, mobil.de in nisem nikjer zapazil SV1000S s črnim okvirjem, četudi piše da je letnik 2005 ali 2006 :? . Nekje sem prebral da so bili "črni" motorji le za nekatere trge (Amerika). LP in srečno!
danci1973 Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 Živjo! Sedaj imam SV650S letnik 2001 in ga imam namen zamenjati s SV1000S od K4 naprej. Zanima me kakšna je pozicija za dedca na 1000 napram staremu 650. Pa a ma kej boljše vilice spredaj, ker na 650S kr nimam nekega "filinga" :blush: . Kar se pozicije tiče, ti ne morem pomagat, ker starega (pa tudi novega) SV650S (še) nisem vozil. Je pa meni osebo pri 188cm pozicija kar OK, tudi ture čez 800km na dan niso preveč problematične. SV1000S ima spredaj popolnoma nastavljive vilice (spring preload, rebound & compression damping). Sicer starega SV-ja nisem vozil, sem pa prepričan, da so vilice na SV1000 boljše. Če pa te je malo več, tako kot mene, pa je v vsakem primeru smotrno razmisliti o primernih vzmeteh... PS: Zgoraj je debata o črnem geštelu. Sem gledal na moto.it, mobil.de in nisem nikjer zapazil SV1000S s črnim okvirjem, četudi piše da je letnik 2005 ali 2006 :? . Nekje sem prebral da so bili "črni" motorji le za nekatere trge (Amerika). Verjetno je 'nekje' pisalo narobe - z modelom 2005 so uvedli črne okvirje tako v Nemčiji, kot tudi v Sloveniji in ZDA. Skoraj prepričan sem, da Suzuki za Italijo ni delal posebnega modela, ki bi se tako zelo razlikoval od nemškega. Na Moto.it sem našel vsaj enega, ki je res model 2005 in ima črn okvir. Prav tako sem našel model 2004, ki ima na tanku znak 'S' namesto napisa 'Suzuki'. Tako da očitno tudi v Italiji veljajo ista 'pravila' glede modelnega leta: napis 'Suzuki' na tanku = model K3 (2003) znak 'S' na tanku = model K4 (2004) črn okvir = model K5+ (2005+) Še vedno pa je možno, da je model 2003 bil prvič prodan šele leta 2005 in se to šteje kot 'letnik'. D.
tombgo Objavljeno September 25, 2008 Opozori Objavljeno September 25, 2008 V Italijo so uradno uvažali SV1000 samo leta 03, nekaj izjem je bilo tudi 04, ostalo pa verjetno samo po naročilu, se je zelo slabo prodajal zato si lahko kupil novega letnik 03 še celo leta 06 (za 5500-6000€ :) ).... V oglasih mogoče piše datum prve registracije, zato so verjetno sivi okvirji tudi v 05 in 06... Aja pri odarju so mi ponujali, da mi napišejo za SV letnik '03 v prometno, da je letnik '04... tako da je verjetno vse mogoče....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se