KUK679 Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 a ima mogoče kdo kaj izkušenj z NOS (nitrov oksid) zadevo poznam vendar ne vem kaj o tem menijo naši zakonodajalci (sicer mi je vbistvu vseen za zakonodajo vendar je dobro vedeti).A pri nas kdo vgrajuje al sam prodaja komplete za vgradnjo?
sesir Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 (popravljeno) Prijatelj si ga je v golfa sam zmontiral! Jz bi mel raje turbo gor Popravljeno December 4, 2008. Popravil sesir
Piksna Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Zakonodaja tega ne odobrava. Niti ne moreš homologirat (če bi sploh hotu?!).
KUK679 Objavljeno December 4, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 4, 2008 Zakonodaja tega ne odobrava.Niti ne moreš homologirat (če bi sploh hotu?!). Prav si skužil,tist kar se začne na homo... me ne zanima!Flašo bi skril pod zic,po potrebi bi jo snel ali zmontiral! Z turboladerjem pa nebi rad skazil originalnega videza motorja.
crom Objavljeno December 4, 2008 Opozori Objavljeno December 4, 2008 Ja vem da so mulci pri nas kupovali neke nos kite preko scooterkita. Samo tiste varijante so najverjetneje malo šibke, ker najverjetneje ne misliš tunat ravno skuterja. Vem pa da je mnogim kar precej batke potopilo. Pozanimi se, kje skuteristi to polnejo. Tam imajo potem najverjetneje tudi večje kite. Ali pa kakšna avto tuning hiša. Saj ima danes že precej avtomobilov pri nas to vgrajeno. Če znajo tam zmontirat, znajo tutdi na motor. :) Čist tko iz radovednosti: na kater motor bi pa to montiral?
KUK679 Objavljeno December 4, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 4, 2008 Ja vem da so mulci pri nas kupovali neke nos kite preko scooterkita. Samo tiste varijante so najverjetneje malo šibke, ker najverjetneje ne misliš tunat ravno skuterja. Vem pa da je mnogim kar precej batke potopilo. Pozanimi se, kje skuteristi to polnejo. Tam imajo potem najverjetneje tudi večje kite. Ali pa kakšna avto tuning hiša. Saj ima danes že precej avtomobilov pri nas to vgrajeno. Če znajo tam zmontirat, znajo tutdi na motor. :) Čist tko iz radovednosti: na kater motor bi pa to montiral? To je šlo dans hiter,sem že v kontaktu z človekom ki montira v avtomobile pravi da pri nas še ni motocikla s tem sistemom(???) najverjetneje se bom odločil za,ko bom prečekiral vse, kar se tiče vplivov na agregat! Nemci imajo veliko izkušenj na tem področju pa bom povprašal.Če dobim OK gre to na yamaho V-MAX,EN varijanta(brez boosterja)v vsakem primeru bom javil kako se stvari odvijajo! :)
KUK679 Objavljeno December 4, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 4, 2008 To je šlo dans hiter,sem že v kontaktu z človekom ki montira v avtomobile pravi da pri nas še ni motocikla s tem sistemom(???) najverjetneje se bom odločil za,ko bom prečekiral vse, kar se tiče vplivov na agregat! Nemci imajo veliko izkušenj na tem področju pa bom povprašal.Če dobim OK gre to na yamaho V-MAX,EN varijanta(brez boosterja)v vsakem primeru bom javil kako se stvari odvijajo! :) Cena za komplet brez montaže je 600 evrov!
crom Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Poštena cena. Kakšno zalogo plina bi pa imel s sabo? Ali mogoče že veš, kakšne so kaj cene polnenja?
Brejker Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Jeklenke se polnejo v Zagrebu (tko sm jest slišu-kolega drag racea) Šeena scena je... Če jeklenke neboš takoj spraznu, moraš kupit en set (kakor za ogrevanje gum na dirkališču) Fora je, da mora biti plin ravno prav ohlajen, da sploh omogoča pravi izkoristek. Tako, da moraš imeti flašo skoraj vedno imeti doma v štekarju. Imaš indikatorje temperature gor... Upraš tega k montira. Zihr ti bo več znal povedat kukr jest. :unsure:
Osama Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Svašta! Kako pa odpreš ventil med vožnjo, ne da spustiš balanco in padeš?
sesir Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Plestenko se odpre tik prej pol se pa z gumbom sproži,vsaj tako majo tisti,ki jih poznam
Brejker Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Lahko drago kupiš, ali se poigraš z tuljavo (ko steče čez elektrika nastane magnetno polje in čez to potegne mehanizem) ki sproži ventil. Ponavadi so ventili na "metuljčka"...pozabu sm že kako se temu strokovno reče :headbang: Sistem je enak kakor pri centralnem zaklepanju vrat pri avtomobilih .) isto stranje drugo pakovanje.
no_name Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Fora je, da mora biti plin ravno prav ohlajen, da sploh omogoča pravi izkoristek. Fora je v tem, da mora biti jeklenka na pravi temperaturi, da naredi tistih 700-900Psi; grelci so zato go se jeklenka začne praznt ji temp. pade in jo je potrebno greti, da spet naredi pravi tlak...
Brejker Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Nism biu zihr, al jo morš gret al hladit :rolleyes:
hemingway Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Najprej bi vas lepo pozdravil in pohvlalil da se je končno med motoristi tudi začelo zanimanje glede nitro sistema ki sploh ni tak bav bav kot se je velikokrat razglašalo med lajiki. Sam dirkam na nitro sistemu že več kot 5 let in to precej uspešno vendar pa imam sam sistem montiran v avtomobilu naredil pa sem jih tudi že precej za druge kolege. Torej N20 oziroma didušikov oksidul se vbrizga v motor skozi šobo skupaj z dodatnim bencinom ali brez bencina tako tudi ločimo med mokrim in suhim sistemom. Nitro sistem se proži preko magnetnih ventilov ki morajo biti atestirani prav tako vse cevi in spojke saj so tlaki zelo visoki prav tako pa se N2O iz tekoče stanja v jeklenki pretvori v plinasto kjer mu temperatura pade na -70 stopinj celzija. Ko pride plin v izgorevalni prostor se pri gibanju bata proti zgornji mrtvi legi ustvari tak tlak in temperatura da N2O razpade na 2 atoma dušika in en atom kisika. Ta dodani kisik povroči večjo možnost izgorevanja bencina na pri anakem volumnu dodatni dušik pa skrbi za to da se temperatura izgorevanja ne poveča. Prav tako je na trgu že veliko preizkušenih sistemov ki pa ima ponavadi od vsake firme kako pomanjkljivost ali pa prednost zato se vam ne splača odkrivati tople vode z home made deli saj lahko pride do nesreče ampak je bolj pomembno da se pozanimate katere komponente je najbolje vključiti v vaš sistem. Cene se gibljejo od osnovnega sistema okoli 600E do hard core sistemov ki so lahko precej nad 1000E. Vzdržljivost mašine je odvisna od kubikaže in pa pravilnosti mešanice oziroma izgorevanja... Vedeti je treba tudi pri katerih obratih je varno vklopiti sistem in pri katerih končati... Sam sem glede nitro sistemov prebral in preizkusil že zelo veliko mislim pa da sem bil tud drugi v sloveniji ki si ga je vgradil sigurno pa prvi ki je imel večstopenjski sistem s katerim sem na serijski 1.8 16V mašini iztisnil iz 130 konjev spravil nad 200 brez menjave batov in ojnic. Motor mi je delal brez težav 2 sezoni dirkanja...
hemingway Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Glede polnjenja jeklenk tudi ni problema ker to lahko storite kar doma v svoji garaži. Grelce se uporablja da se dviguje tlak v jeklenki ki mora biti med 750 in 900 PSI.
nk84 Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 Kuk pa lhk škoduješ mašin s tem. Če ga preveč vbrizgaš verjetn ni dobr, pa tut glavo lhk hitr prepihaš če pretiravaš.
bladzo Objavljeno December 6, 2008 Opozori Objavljeno December 6, 2008 http://www.motosvet.com/nitro-b-king.html
Brejker Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 http://www.motosvet.com/nitro-b-king.html To so pomoje že usi vidl .) Je le naslovna stran motosveta :D
Brejker Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 Cena za komplet brez montaže je 600 evrov! Majstr mam eno cenejšo varjanto. Turbinca stane 200+ e... montaža bi te prišla kakšnih 120max. Pa bo skos ukloplena :naughty: le pod obrati se boš lahko svalkal okoli. (bencina bo pa mal manj v tanku, kot pa ponavadi :unsure: )
teac Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 sj je reku da noče met turbine gor..
rude Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 Majstr mam eno cenejšo varjanto. Turbinca stane 200+ e... montaža bi te prišla kakšnih 120max. Pa bo skos ukloplena :naughty: le pod obrati se boš lahko svalkal okoli. (bencina bo pa mal manj v tanku, kot pa ponavadi :unsure: ) Ja, turbine skor zastonj talajo: turbo kit 1 turbo kit 2
KUK679 Objavljeno December 7, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 7, 2008 Majstr mam eno cenejšo varjanto. Turbinca stane 200+ e... montaža bi te prišla kakšnih 120max. Pa bo skos ukloplena :naughty: le pod obrati se boš lahko svalkal okoli. (bencina bo pa mal manj v tanku, kot pa ponavadi :unsure: ) Mal prej sem bil slabe volje,sem prišel dam pa vidim da mi je pes tepih scotal,pol pa grem po forumu mal pogledat pa sem naletu na tvoj odgovor,fak me je zvil od smeha!Da ti ne bo ICE pribil kazenske pike ker si pisal v napačno rubriko(vici imajo svoj blok)! :lol1:
Brejker Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 Ena ni nobena :P Sploh pa prve ne pozabiš nikoli O:-) Se bom vzdržal nasljenič.
bladzo Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 (popravljeno) Letos poleti sem imel na dirkališču, prvič v življenju, videti motor z NOS-om v akciji. Sistem je bil montiran na (ne, se ne hecam) Triumph Tiger (zadnji model) in ko je priletel mimo po ciljni ravnini, je bilo kaj videti. Motor je pospešil po ravnini približno tako, kot ostali tisočaki, ki imajo krepko preko 160 KM! Kaj več o srečanju s tem čudom na stezi, bi pa lahko povedal Rude, Gregs ali pa Suzuki, saj so imeli kar nekaj težav na ravnini s "potovalno" enduro! Popravljeno December 7, 2008. Popravil bladzo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se