Skoči na vsebino

NOS sistem


KUK679

Priporočene objave

A to velja za Multistrado al na sploh?

Ne, to velja za Yamaho V-Max. Multistradi tega ne bi delal ...

To velja na splošno za vse Dukatije z ali brez NOS-a. :P :D

:whistle:

Ja pa na ventilčke ne smeš pozabt zato ker kolo tok hitr zavrti da ti jih centrifugalna sila ne odtrga...

Dejmo mal resno no. Vsaka stvar je predimenzionirana če veš kje so meje se da vse varno dodelat. Seveda če greš pa v extreme so pa seveda stroški veliko višji... Pri sebi sem zamenjal vse od batov naprej ampak mi drži tud 200 konjev več. Do 75 konjev več sem pa vozil na serijski 1.8 16v mašini dve sezoni.

Daj raj nehaj prodajat buče - stvari so zadnja leta "komaj dovolj dimenzionirane" zaradi razvoja in težnje k čimvečji moči in čimmanjši teži. Motorji niso bili še nikoli tako močni in tako lahki, ljudje pa tako zelo navajeni rečt "ah, če ga skurim, bom pa drugega kupil".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejmo mal resno no. Vsaka stvar je predimenzionirana če veš kje so meje se da vse varno dodelat. Seveda če greš pa v extreme so pa seveda stroški veliko višji... Pri sebi sem zamenjal vse od batov naprej ampak mi drži tud 200 konjev več. Do 75 konjev več sem pa vozil na serijski 1.8 16v mašini dve sezoni.

PS: Predvsem pa Yamaha V-Max ni predimenzioniran v ničemer ;) To, kaj tebi na avtu "drži", je pa bl za avtomobilizem.com ... ;))

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: Predvsem pa Yamaha V-Max ni predimenzioniran v ničemer ;) To, kaj tebi na avtu "drži", je pa bl za avtomobilizem.com ... ;) )

Za motorje se uporabljajo že v osnovi druge zlitine za bate ki niso nikoli hiperevtetske... Uporablja se navadno zlitina AL-Si z ostalimi primesmi ali pa so že kovani... Ne silim nobenega v nič ker jaz tega ne delam poklicno in ne živim od predelav to mi je le strast in hobi. Tudi vse kar napišem tukaj je le moje znanje in izkušnje. Če komu tema ni všeč se jo kamot zaklene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj raj nehaj prodajat buče - stvari so zadnja leta "komaj dovolj dimenzionirane" zaradi razvoja in težnje k čimvečji moči in čimmanjši teži. Motorji niso bili še nikoli tako močni in tako lahki, ljudje pa tako zelo navajeni rečt "ah, če ga skurim, bom pa drugega kupil".

Pejd ti raje pametovat k dukatistom,te bodo vsaj poslušali!Pa to,da so mašine komaj dimenzionirane tudi ne drži,ker se za večino ve na koliko konjev se jo lahko obremeni!Tako,da je popolnoma odvisno za katero se gre!Le malo se moraš poglobit o to!Ne pa sam pametovat!

PS: Predvsem pa Yamaha V-Max ni predimenzioniran v ničemer ;) To, kaj tebi na avtu "drži", je pa bl za avtomobilizem.com ... ;))

Glede na to,da človek pove le z izkušenj večino drugih pa palamudi kot ti....Je tema več kot odlična in se da kaj zvedet!In lepo,da imamo nekoga na tem forumu,ki ve tudi kaj o tem!Tebe seveda moti :whistle:

Za motorje se uporabljajo že v osnovi druge zlitine za bate ki niso nikoli hiperevtetske... Uporablja se navadno zlitina AL-Si z ostalimi primesmi ali pa so že kovani... Ne silim nobenega v nič ker jaz tega ne delam poklicno in ne živim od predelav to mi je le strast in hobi. Tudi vse kar napišem tukaj je le moje znanje in izkušnje. Če komu tema ni všeč se jo kamot zaklene.

Očitno se bo enostavno potrebno navadit in odgovarjat na P.M ker je na žalost na motosvetu velik takih,ki jih očitno boli,če o čem človek več ve kot oni!Upam,da se ne bo res!

Nočem zdaj po nickih izpostavljat ampak sem opazil,da jih je že velik takih tle,ki raje stvar razložijo po P.M ,kot pa se ukvarjajo s takimi modeli,ki itak sam neki brez veze...

Vi pametjakoviči pa boste dosegli samo to,da bo teh vedno manj na forumu oz. se bodo vedno manj zadrževali na njemu!

S tem pa bomo in boste nažalost ostali brez ničkolikokrat potrebne brezplačne pomoči!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav imate v bistvi vsi. masine so in niso predimenzionirane.

predimenzionirane so za serijski tuning (a.k.a. tovarniski racing paket zdrzi vecina masin bp tudi nekaj sezon ob rednem in pravilnem vzdrzevanju), poddimenzionirane so za razne eksperimente a la NOS, turbo ali kompresor, ce se masina ustrezno ne pripravi v celoti. ne recem, da ni mogoce da zdrzi nekaj tisoc kilometrov preganjanja s temi dodatki, vendar kako potem izgleda notranjost je vprasanje. odvisno kako se gleda na celo zadevo; eno, dve(?) sezoni in generalka ali dolgorocno.

vsakemu kakor mu pase. B)

osebno bi raje temeljito pripravil aregat in periferijo in imel "dlje" (kar je relativen pojem) casa mir, kot samo eno horuk-varianto in gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pejd ti raje pametovat k dukatistom,te bodo vsaj poslušali!Pa to,da so mašine komaj dimenzionirane tudi ne drži,ker se za večino ve na koliko konjev se jo lahko obremeni!Tako,da je popolnoma odvisno za katero se gre!Le malo se moraš poglobit o to!Ne pa sam pametovat!

Povedal sem za konkreten motor, za katerega čisto slučajno vem, kje so kakšne težave, ko se mu gre nabijat performanse. Gre za Yamaho V-max (stari model, ne tanovo, ki jih ima 200 v mašini).

Sicer se pa s takimi, kot ste na forumu, res ne gre 'prerekati'. Človek nekaj pove, pa vas takoj deset v luft skoči ... seveda s pavšalnimi "pejt svojim ducatistom pamet solit". Ja pismo, no ... to niso nobene manire.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem pa bomo in boste nažalost ostali brez ničkolikokrat potrebne brezplačne pomoči!

Pomoč je super, kadar je res pomoč, ne pa brezplačno oglaševanje svojih produktov/storitev.

Hemingway, če prav razumem, prodaja nitrote ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoč je super, kadar je res pomoč, ne pa brezplačno oglaševanje svojih produktov/storitev.

Hemingway, če prav razumem, prodaja nitrote ...

Nč ne prodajam :) lahko sam zrihtam al pa pomagam komu sestavit al pa dat nasvet. Kot sem rekel delam v službi čist nekaj drugega friziranje mi je pa strast in hobi... No če vas zanima kako tehnično vprašanje me lahko vprašate pa bom povedu sej ni kaj skrivat. Zaradi mene si kamot sami namontirate kar želite.

No pa velik sreče na cesti ker se bom zdej mal distanciral od te teme...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
KUK, a si kej zrihtal?

Mal sem se posvetoval v tujini,in so mi odsvetovali,če želim kilometre brezskrbno rolat.....Alternativa je kit1500ccm sam je veliko dražji kot NOS katerega pa še vedno lahko zmontiraš za kakšno drag dirko.

Za enkrat me je minlo,da bi exsperimentiral, letos bom z tako mašino užival kot je na cesti,ko se pa nabere mal viška denarja pa bomo videli,nekaj bo ,sam"kaj" še ne vem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!