Skoči na vsebino

NOS sistem


KUK679

Priporočene objave

Ena ni nobena :P

Sploh pa prve ne pozabiš nikoli O:-)

Se bom vzdržal nasljenič.

Saj vsi kdaj kakšnega kozla ustrelimo! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos poleti sem imel na dirkališču, prvič v življenju, videti motor z NOS-om v akciji.

Sistem je bil montiran na (ne, se ne hecam) Triumph Tiger (zadnji model) in ko je priletel mimo po ciljni ravnini, je bilo kaj videti. Motor je pospešil po ravnini približno tako, kot ostali tisočaki, ki imajo krepko preko 160 KM!

Kaj več o srečanju s tem čudom na stezi, bi pa lahko povedal Rude, Gregs ali pa Suzuki, saj so imeli kar nekaj težav na ravnini s "potovalno" enduro!

Kje je bilo to?Kaj to ma slovenec?Kakšen je mel pa čas na 402m?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos poleti sem imel na dirkališču, prvič v življenju, videti motor z NOS-om v akciji.

Sistem je bil montiran na (ne, se ne hecam) Triumph Tiger (zadnji model) in ko je priletel mimo po ciljni ravnini, je bilo kaj videti. Motor je pospešil po ravnini približno tako, kot ostali tisočaki, ki imajo krepko preko 160 KM!

Kaj več o srečanju s tem čudom na stezi, bi pa lahko povedal Rude, Gregs ali pa Suzuki, saj so imeli kar nekaj težav na ravnini s "potovalno" enduro!

Jest nisem mel nobenih problemov z njim. :angry: Sva se na koncu ciljne vse zmenla. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest nisem mel nobenih problemov z njim. :angry: Sva se na koncu ciljne vse zmenla. :P

Pa glih, glih za glih...

Zanimivo je bilo to, da ga je Rude na vstopu v ciljno že bogato prehitel, nakar je model na Tigru pritisnil magični gumb in se mu je brez težav pripeljal ob bok na ciljni ravnini, na koncu pa bi seveda proti Rudetu rabil tudi "NOS" zavore, teh pa (še) ni imel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pritisnil magični gumb

Ni nujno. Zadeve so lahko računalniško krmiljene, sa re začnejo postopoma vklapljat nad določenimi vrtlaji, ravno tako de določa količina vrizgane zmesi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi turbo kit lahko zmontiramo pri nas ampak verjemite da se to nikoli ne naredi tudi slučajno za samo 1000E...

Glede nitra je pa tako kot je rekel že noname da imaš lahko zraven napravico ki ti štarta nitro brez pritiska na gumb ampak je pogoj za štart da imate ročico za gas odprto do konca in pa ste v območju obratov ki ste si jih predhodno izbrali kjer želite da vam sistem deluje se pravi na primer od 6300 do 11 000 oziroma po želji.

Lahko si pa vgradite večstopenjksi sistem da vam recimo do tretje prestave fila nekje 30 konjev več od tretje naprej pa 50... Obstajao pa tudi progresive controlerji ki zvišujejo moč glede na obrate.

Kot sem rekel osnovni sistemi so okoli 600E potem pa se lahko špilate v nedogled :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti v avtu imaš 'grelec', na sliki ga ni videt ?

Zgolj za info...

lp

Jah na sliki ga ni drugač pa sm mel za vsako bombo enga a ne... Pač slika je sam slika kako sm mel bombe notr našraufane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da na motorju ne rabmo tega sranja ... niti turbota,.... najprej se fantje naučte čez ovinke pelat. Ne pa da ste vsi mokri pol k nekoga pustite zadaj na križišču in 3 kilometrski ravnini!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tuki mi dva grelca ležita zraven bombe sta pa oranžne barve je pa sam ena bomba pa upam da ne bo kdo podvomu da pa zdej dveh bomb ni ker pač nism mel navade slikat vse živo v detajle sm se mogu za to fotko že potrudit je pa iz KOE na Poljskem...

dsc00448.jpg

Popravljeno . Popravil hemingway
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to potem oviješ okrog bombe da jo greje? na koliko st. C se pa ta grelec ogreje oz. verjetno je to odvisno od tega koliko plina je še v bombi? ali lahko s tem ogreješ in na primeren tlak spraviš tudi recimo samo še 5% polno bombo, približno koliko časa jo moraš gret če je recimo napol prazna?...daj mal več povej ko vidim da se spoznaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tako je da se grelec ovije okoli bombe in se ga priklopi na akomulator.Ko je plin še v tekočem stanju je odzivnost zelo hitra saj ponavadi ni treba imeti grelca prižganega več kot minuto preden dosežeš željeni tlak. Grelec se lahko priklopi na manometersko stikalo ki skrbi za to da je bomba vedno ogreta na optimalen tlak. Ko je enkrat v bombi premalo vtekočinjenega plina se tlak še vedno dvigne na željenega vendar pa je gostota plina premajhna zato ni več efekta ko ga vbrizgamo v motor. Je pa tako da gre v eno jeklenko toliko tekočine da je pri temperaturi jeklenke na 20 stopinj tlak v jeklenki približno 650 psi, če je recimo poletje in je jeklenka v senci na 30 stopinj pa je tlak nekje 850 psi. Ne priporoča se da se jeklenko pozabi na soncu ker lahko tlak naraste preko 1300 psi kjer se odpre plomba varnostnega ventila...

Zato so tudi šobice za reguliranje moči zdimenzionirane na tlak od 700 do 900 psi saj bi bil večji problem bombo ohlajati če bi imele šobe večji premer luknjic in obratno če bi želeli greti bombo na višje tlake bi bila vprašljiva varnost jeklenk.

Vsaka jeklenka ki se uporablja za nitro sistem naj ima DOT oznako kar pomeni da je testirana in varna 5 let.

Upam da nism preveč čudn razložil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polniš lahko doma plin pa kupiš v Lj ali kje drugje po sloveniji mislim da se da tudi že v MB in na primorskem... Polnjenje ene 5kg jeklenke kot sem jo imel sam je okoli 15E.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da na motorju ne rabmo tega sranja ... niti turbota,.... najprej se fantje naučte čez ovinke pelat. Ne pa da ste vsi mokri pol k nekoga pustite zadaj na križišču in 3 kilometrski ravnini!

LP

Ja drag dirkanje po ovinkih,le zakaj se tega nisem sam spomnil!:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polniš lahko doma plin pa kupiš v Lj ali kje drugje po sloveniji mislim da se da tudi že v MB in na primorskem... Polnjenje ene 5kg jeklenke kot sem jo imel sam je okoli 15E.

In koliko "shot" ov zdrži 5Kg jeklenka? 20 če vsakega držiš 3-5s?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poštena cena.

Kakšno zalogo plina bi pa imel s sabo? Ali mogoče že veš, kakšne so kaj cene polnenja?

Bolj kot to naj ga zanimaj ocene novih batov, ventilov in gredi ... :-) Aja, pa morda cena ojačitve geštela (braces), pa da o boljših zavorah spredaj in morda zamenjavi prednjih vilic ne govorim. Zadnjo gumo in feltno sem že omenil? No, tudi to je treba prišteti ... Ker drugače je brezveze, gre vsa moč v prazno oziroma 'v škodo'.

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot to naj ga zanimaj ocene novih batov, ventilov in gredi ... :-) Aja, pa morda cena ojačitve geštela (braces), pa da o boljših zavorah spredaj in morda zamenjavi prednjih vilic ne govorim. Zadnjo gumo in feltno sem že omenil? No, tudi to je treba prišteti ... Ker drugače je brezveze, gre vsa moč v prazno oziroma 'v škodo'.

A to velja za Multistrado al na sploh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot to naj ga zanimaj ocene novih batov, ventilov in gredi ... :-) Aja, pa morda cena ojačitve geštela (braces), pa da o boljših zavorah spredaj in morda zamenjavi prednjih vilic ne govorim. Zadnjo gumo in feltno sem že omenil? No, tudi to je treba prišteti ... Ker drugače je brezveze, gre vsa moč v prazno oziroma 'v škodo'.

A to velja za Multistrado al na sploh?

To velja na splošno za vse Dukatije z ali brez NOS-a. :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot to naj ga zanimaj ocene novih batov, ventilov in gredi ... :-) Aja, pa morda cena ojačitve geštela (braces), pa da o boljših zavorah spredaj in morda zamenjavi prednjih vilic ne govorim. Zadnjo gumo in feltno sem že omenil? No, tudi to je treba prišteti ... Ker drugače je brezveze, gre vsa moč v prazno oziroma 'v škodo'.

Ja pa na ventilčke ne smeš pozabt zato ker kolo tok hitr zavrti da ti jih centrifugalna sila ne odtrga...

Dejmo mal resno no. Vsaka stvar je predimenzionirana če veš kje so meje se da vse varno dodelat. Seveda če greš pa v extreme so pa seveda stroški veliko višji... Pri sebi sem zamenjal vse od batov naprej ampak mi drži tud 200 konjev več. Do 75 konjev več sem pa vozil na serijski 1.8 16v mašini dve sezoni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!