KUK679 Objavljeno December 7, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 7, 2008 Ena ni nobena :P Sploh pa prve ne pozabiš nikoli O:-) Se bom vzdržal nasljenič. Saj vsi kdaj kakšnega kozla ustrelimo! :P
sesir Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 Letos poleti sem imel na dirkališču, prvič v življenju, videti motor z NOS-om v akciji. Sistem je bil montiran na (ne, se ne hecam) Triumph Tiger (zadnji model) in ko je priletel mimo po ciljni ravnini, je bilo kaj videti. Motor je pospešil po ravnini približno tako, kot ostali tisočaki, ki imajo krepko preko 160 KM! Kaj več o srečanju s tem čudom na stezi, bi pa lahko povedal Rude, Gregs ali pa Suzuki, saj so imeli kar nekaj težav na ravnini s "potovalno" enduro! Kje je bilo to?Kaj to ma slovenec?Kakšen je mel pa čas na 402m?
rude Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 Letos poleti sem imel na dirkališču, prvič v življenju, videti motor z NOS-om v akciji. Sistem je bil montiran na (ne, se ne hecam) Triumph Tiger (zadnji model) in ko je priletel mimo po ciljni ravnini, je bilo kaj videti. Motor je pospešil po ravnini približno tako, kot ostali tisočaki, ki imajo krepko preko 160 KM! Kaj več o srečanju s tem čudom na stezi, bi pa lahko povedal Rude, Gregs ali pa Suzuki, saj so imeli kar nekaj težav na ravnini s "potovalno" enduro! Jest nisem mel nobenih problemov z njim. :angry: Sva se na koncu ciljne vse zmenla. :P
bladzo Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 Jest nisem mel nobenih problemov z njim. :angry: Sva se na koncu ciljne vse zmenla. :P Pa glih, glih za glih... Zanimivo je bilo to, da ga je Rude na vstopu v ciljno že bogato prehitel, nakar je model na Tigru pritisnil magični gumb in se mu je brez težav pripeljal ob bok na ciljni ravnini, na koncu pa bi seveda proti Rudetu rabil tudi "NOS" zavore, teh pa (še) ni imel...
no_name Objavljeno December 8, 2008 Opozori Objavljeno December 8, 2008 pritisnil magični gumb Ni nujno. Zadeve so lahko računalniško krmiljene, sa re začnejo postopoma vklapljat nad določenimi vrtlaji, ravno tako de določa količina vrizgane zmesi...
hemingway Objavljeno December 8, 2008 Opozori Objavljeno December 8, 2008 Tudi turbo kit lahko zmontiramo pri nas ampak verjemite da se to nikoli ne naredi tudi slučajno za samo 1000E... Glede nitra je pa tako kot je rekel že noname da imaš lahko zraven napravico ki ti štarta nitro brez pritiska na gumb ampak je pogoj za štart da imate ročico za gas odprto do konca in pa ste v območju obratov ki ste si jih predhodno izbrali kjer želite da vam sistem deluje se pravi na primer od 6300 do 11 000 oziroma po želji. Lahko si pa vgradite večstopenjksi sistem da vam recimo do tretje prestave fila nekje 30 konjev več od tretje naprej pa 50... Obstajao pa tudi progresive controlerji ki zvišujejo moč glede na obrate. Kot sem rekel osnovni sistemi so okoli 600E potem pa se lahko špilate v nedogled :D
hemingway Objavljeno December 8, 2008 Opozori Objavljeno December 8, 2008 Evo slika mojga sistema zdej mam pa v pripravi še mal hujšega :D
hemingway Objavljeno December 8, 2008 Opozori Objavljeno December 8, 2008 Še enkat bi rad povedal da je sistem brez grelca zelo nepraktičen!
TBoxer Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 Ti v avtu imaš 'grelec', na sliki ga ni videt ? Zgolj za info... lp
hemingway Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 Ti v avtu imaš 'grelec', na sliki ga ni videt ?Zgolj za info... lp Jah na sliki ga ni drugač pa sm mel za vsako bombo enga a ne... Pač slika je sam slika kako sm mel bombe notr našraufane.
Kawl Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 mislm da na motorju ne rabmo tega sranja ... niti turbota,.... najprej se fantje naučte čez ovinke pelat. Ne pa da ste vsi mokri pol k nekoga pustite zadaj na križišču in 3 kilometrski ravnini! LP
hemingway Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 (popravljeno) No tuki mi dva grelca ležita zraven bombe sta pa oranžne barve je pa sam ena bomba pa upam da ne bo kdo podvomu da pa zdej dveh bomb ni ker pač nism mel navade slikat vse živo v detajle sm se mogu za to fotko že potrudit je pa iz KOE na Poljskem... Popravljeno December 10, 2008. Popravil hemingway
k0ci Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 a to potem oviješ okrog bombe da jo greje? na koliko st. C se pa ta grelec ogreje oz. verjetno je to odvisno od tega koliko plina je še v bombi? ali lahko s tem ogreješ in na primeren tlak spraviš tudi recimo samo še 5% polno bombo, približno koliko časa jo moraš gret če je recimo napol prazna?...daj mal več povej ko vidim da se spoznaš
hemingway Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 Ja tako je da se grelec ovije okoli bombe in se ga priklopi na akomulator.Ko je plin še v tekočem stanju je odzivnost zelo hitra saj ponavadi ni treba imeti grelca prižganega več kot minuto preden dosežeš željeni tlak. Grelec se lahko priklopi na manometersko stikalo ki skrbi za to da je bomba vedno ogreta na optimalen tlak. Ko je enkrat v bombi premalo vtekočinjenega plina se tlak še vedno dvigne na željenega vendar pa je gostota plina premajhna zato ni več efekta ko ga vbrizgamo v motor. Je pa tako da gre v eno jeklenko toliko tekočine da je pri temperaturi jeklenke na 20 stopinj tlak v jeklenki približno 650 psi, če je recimo poletje in je jeklenka v senci na 30 stopinj pa je tlak nekje 850 psi. Ne priporoča se da se jeklenko pozabi na soncu ker lahko tlak naraste preko 1300 psi kjer se odpre plomba varnostnega ventila... Zato so tudi šobice za reguliranje moči zdimenzionirane na tlak od 700 do 900 psi saj bi bil večji problem bombo ohlajati če bi imele šobe večji premer luknjic in obratno če bi želeli greti bombo na višje tlake bi bila vprašljiva varnost jeklenk. Vsaka jeklenka ki se uporablja za nitro sistem naj ima DOT oznako kar pomeni da je testirana in varna 5 let. Upam da nism preveč čudn razložil :)
k0ci Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 nisem še zasledil.....kje pa to polneš in koliko stane polnjenje neke povprečno velike jeklenke
hemingway Objavljeno December 10, 2008 Opozori Objavljeno December 10, 2008 Polniš lahko doma plin pa kupiš v Lj ali kje drugje po sloveniji mislim da se da tudi že v MB in na primorskem... Polnjenje ene 5kg jeklenke kot sem jo imel sam je okoli 15E.
KUK679 Objavljeno December 16, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2008 mislm da na motorju ne rabmo tega sranja ... niti turbota,.... najprej se fantje naučte čez ovinke pelat. Ne pa da ste vsi mokri pol k nekoga pustite zadaj na križišču in 3 kilometrski ravnini! LP Ja drag dirkanje po ovinkih,le zakaj se tega nisem sam spomnil!:lol1:
Brejker Objavljeno December 16, 2008 Opozori Objavljeno December 16, 2008 Polniš lahko doma plin pa kupiš v Lj ali kje drugje po sloveniji mislim da se da tudi že v MB in na primorskem... Polnjenje ene 5kg jeklenke kot sem jo imel sam je okoli 15E. In koliko "shot" ov zdrži 5Kg jeklenka? 20 če vsakega držiš 3-5s?
Fabo Objavljeno December 16, 2008 Opozori Objavljeno December 16, 2008 NOS Tiger :naughty: S tkole montirano jeklenko se pa jst nebi vozu.... :slap:
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 16, 2008 Opozori Objavljeno December 16, 2008 (popravljeno) Poštena cena. Kakšno zalogo plina bi pa imel s sabo? Ali mogoče že veš, kakšne so kaj cene polnenja? Bolj kot to naj ga zanimaj ocene novih batov, ventilov in gredi ... :-) Aja, pa morda cena ojačitve geštela (braces), pa da o boljših zavorah spredaj in morda zamenjavi prednjih vilic ne govorim. Zadnjo gumo in feltno sem že omenil? No, tudi to je treba prišteti ... Ker drugače je brezveze, gre vsa moč v prazno oziroma 'v škodo'. Popravljeno December 16, 2008. Popravil mashina
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 16, 2008 Opozori Objavljeno December 16, 2008 Svašta! Kako pa odpreš ventil med vožnjo, ne da spustiš balanco in padeš? Namest troblje se zmontira na knof. Beep, beep - wroooom! :-)
no_name Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 Bolj kot to naj ga zanimaj ocene novih batov, ventilov in gredi ... :-) Aja, pa morda cena ojačitve geštela (braces), pa da o boljših zavorah spredaj in morda zamenjavi prednjih vilic ne govorim. Zadnjo gumo in feltno sem že omenil? No, tudi to je treba prišteti ... Ker drugače je brezveze, gre vsa moč v prazno oziroma 'v škodo'. A to velja za Multistrado al na sploh?
rude Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 Bolj kot to naj ga zanimaj ocene novih batov, ventilov in gredi ... :-) Aja, pa morda cena ojačitve geštela (braces), pa da o boljših zavorah spredaj in morda zamenjavi prednjih vilic ne govorim. Zadnjo gumo in feltno sem že omenil? No, tudi to je treba prišteti ... Ker drugače je brezveze, gre vsa moč v prazno oziroma 'v škodo'. A to velja za Multistrado al na sploh? To velja na splošno za vse Dukatije z ali brez NOS-a. :P :D
hemingway Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 Bolj kot to naj ga zanimaj ocene novih batov, ventilov in gredi ... :-) Aja, pa morda cena ojačitve geštela (braces), pa da o boljših zavorah spredaj in morda zamenjavi prednjih vilic ne govorim. Zadnjo gumo in feltno sem že omenil? No, tudi to je treba prišteti ... Ker drugače je brezveze, gre vsa moč v prazno oziroma 'v škodo'. Ja pa na ventilčke ne smeš pozabt zato ker kolo tok hitr zavrti da ti jih centrifugalna sila ne odtrga... Dejmo mal resno no. Vsaka stvar je predimenzionirana če veš kje so meje se da vse varno dodelat. Seveda če greš pa v extreme so pa seveda stroški veliko višji... Pri sebi sem zamenjal vse od batov naprej ampak mi drži tud 200 konjev več. Do 75 konjev več sem pa vozil na serijski 1.8 16v mašini dve sezoni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se