Skoči na vsebino

Velike ENDURE


bmwslo

Priporočene objave

...ja tisto za kar pri nas večina "ta velike" endure uporablja je TIGER točno to! In zato (beri asfalt) se je tudi meni najbolj priljubil - pa nimam nobenih omembe vrednih izkušenj z njim... me prav zanima kakšen bi bil procent varaderotov in GS-jev ki so dejansko malo več makedama v življenju obdelal... in kot je že Suhi omenil... na CESTAH je gotovo TIGER v prednosti... z obliko, aerodinamiko, gumami, motorjem... napoti preko Sahare pa res nima kaj iskat!closedeyes.gif

Za na cesto so pa toooooooooolk drugh, boljših motorjev naredl.............. Tigr ni več tigr kot je nekoč bil! Zdej je cestna spaka, ki ne na cesti in ne na makadamu nima kaj konkurirat!

Ma pa motor in dva kolesa, k se jih da kupit in verjetno tud pelat.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja tisto za kar pri nas večina "ta velike" endure uporablja je TIGER točno to! In zato (beri asfalt) se je tudi meni najbolj priljubil - pa nimam nobenih omembe vrednih izkušenj z njim... me prav zanima kakšen bi bil procent varaderotov in GS-jev ki so dejansko malo več makedama v življenju obdelal... in kot je že Suhi omenil... na CESTAH je gotovo TIGER v prednosti... z obliko, aerodinamiko, gumami, motorjem... napoti preko Sahare pa res nima kaj iskat!:closedeyes:

procent varaderotov in bmw-jev?....zadnjih 5 let kar se potepam po Romuniji in Bolgariji nisem srečal še nobenega Tigra (ne starega ne novega), Guzzija tudi ne , KTM-a samo enega (pod Transfargarašanom, pa še ta je čakal na kombi iz Nemčije, saj je zadeva "riknila"), sem pa videl kubike bmw-jev in nekaj malega Hond (nekaj Varadero-tov in dve Transalpki)...in tam v teh deželah je "cesta" in "asfalt" (resda dobita ti dve besedi tam drugačne pomene in dimenzije, pa vendar....)

me pa zelo zanima, kako bi se Tiger obnašal, ko bi ga polno "naloudal" s tremi kufri,tank torbo,louisovo vrečo na top-caseu,svojimi 120 kg in "uporabniško prijaznim pralnim strojem" ki vaga dobrih 75kg....bi bil še tako "superioren" na cesti? močno dvomim, predvsem me zanima kako bi se zadeva zvijala v ovinkih in kako bi se peljala...zanimivo bi bilo tudi vedeti, kako bi se šofer in sopotnica počutili po kakšnih 700-800 km prevoženih na dan....

mogoče sem pa napačen motor kupil? Kdo ve.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja tisto za kar pri nas večina "ta velike" endure uporablja je TIGER točno to! In zato (beri asfalt) se je tudi meni najbolj priljubil - pa nimam nobenih omembe vrednih izkušenj z njim... me prav zanima kakšen bi bil procent varaderotov in GS-jev ki so dejansko malo več makedama v življenju obdelal... in kot je že Suhi omenil... na CESTAH je gotovo TIGER v prednosti... z obliko, aerodinamiko, gumami, motorjem... napoti preko Sahare pa res nima kaj iskat!:closedeyes:

Ma who cares ... vsakemu je tisto boljše, kar si pač kupi po lastni presoji ... ko ima denar, gre v štacuno in "pare na sunce" ... in če z motorjem ni zadovoljen, čez par mesecev/let ponovi vajo, tokrat za drugo firmo odkarta keš, in je ... vmes pa folk teoretizira in pametuje ... in vpije "joooj, slabo si kupi, oni tam je boljši!"

Meni recimo je od velikih endur najboljša Multistrada ... čeprav ni E od endure .... :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Karkoli od velikih ... GS, vara, tudi tiger - čeprav stari - ima prednosti in slabosti. Če prej ne, je v pesku jeba. Ma kakšna Sahara!. Pa ne mislim na motor, ki ga na avto naložiš in ga praznega spustiš v pesek, po peskovniku pa spet na prikolico in domov. Mislim na takega, ki ga naložiš in se odpelješ z vsemi zgodbami tranzita vred (marsikatera velika endura je tukaj muka). Kar je mehkega prevoziš, prerineš in včasih prekolneš, potem pa naprej - do doma. Pretežak, pa preokoren je skoraj vsak od omenjenih, ampak z malo ihte gre. Po trdem, tam se pa vsak pelje. Hitreje ali počasneje. Pogosto je prej vprašanje, kateri bi se z 80oktancem peljal. Jih veliko odpade. Tako da testi gor ali dol, letos sva tastarga tigra in tastaro tamalo GSko nemalokrat skozi pesek rinila in zavidala modelom, kot je tale na sliki. 250kil +obloga je pač težka zadeva, pa če še tako vsak kovač razlaga, da ima najboljšo kobilo.

rrrr

post-11555-125469052156_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadrži solze veselja, kajti še enkrat sem se potrudil....in to samo zate....

upam, da se zavedaš da beseda "MOTOSI" ne pomeni motoradd....

V nečem se pa strinjava....na nobenem področju ni najboljši.....je pa zato na vseh področjih najboljši kompromis.

Seveda bom zadržal solze zase, kakopak :slap: a argumentirana debata mi je bolj povšeči kot prazno mlatenje koruze ali česa že. Se zavedam da MOTOSI ni motorrad, a ponovno bi se moral ponavljati in cetirati samega sebe pa se mi ne da. Ne vem če se zavedaš, da si samo obrnil moje besede in jih ponovno spisal v še en post.

Mnenja ne bom podal, ker ste/so že vsi preveč užaljeni, če kdorkoli napiše najmanjšo slabo reč čez te bogospevne BMWje in bi s tem povzročil preveliko provokacijo, kar pa sem se odvadil na tem forumu, nikoli ne pelje nikamor, samo nizkotneži pljuvajo malo močneje.

Kar se KM na GS-u tiče pa pomoje tako ali tako veš, je blo pa več kot zadosti, da sem vedel, da ni to to kar želim in sem se zatekel k drugim igračam, ki prav tako izpeljejo vse kar je zmorel GS in večino še precej bolje.

Glede strinjanja si pa očitno spet malček nenatančno bral, pa ne vem če je sedaj ponovno potrebno zbadanje, samo ne da se mi teh slabih debat izvajat tu. Nikoli nisem rekel nič o najboljšem kompromisu, saj če bi GS to bil, bi ga še imel doma, ali pa najverjetneje novejšega. Vendar niti slučajno to ni. Je pa soliden moped, za tistega, ki misli da je to tisto kar on potrebuje.

Dovolj bo, lp

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. zadnjih 5 let kar se potepam po Romuniji in Bolgariji nisem srečal še nobenega Tigra (ne starega ne novega), Guzzija tudi ne , KTM-a samo enega (pod Transfargarašanom, pa še ta je čakal na kombi iz Nemčije, saj je zadeva "riknila"), sem pa videl kubike bmw-jev in nekaj malega Hond (nekaj Varadero-tov in dve Transalpki)...

me pa zelo zanima, kako bi se Tiger obnašal, ko bi ga polno "naloudal" s tremi kufri,tank torbo,louisovo vrečo na top-caseu,svojimi 120 kg in "uporabniško prijaznim pralnim strojem" ki vaga dobrih 75kg....bi bil še tako "superioren" na cesti? močno dvomim, predvsem me zanima kako bi se zadeva zvijala v ovinkih in kako bi se peljala...zanimivo bi bilo tudi vedeti, kako bi se šofer in sopotnica počutili po kakšnih 700-800 km prevoženih na dan....

mogoče sem pa napačen motor kupil? Kdo ve.....

1. 5 let non stop po Romuniji in Bolgariji pa vidu vsega skup recimo po tovjem 6 ne BMWjev? Ti pa maš argumente :)

2. Res ne veš kaj govoriš in bilo bi modro da sprobaš še kaj kar ni BMW in boš videl, kaj je superiornost na cesti. Sam lahko naložim svojo FZ1 popolnoma identično kot ti svojega GS-a in bom še vedno superioren (kaka izjemno dobra beseda :) ) na cesti. Za 700km na dan mi je pa itak škoda življenja, da bi ga takole pognal stran. Pa je FZ1 daleč od tega, da bi bil Tiger.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

procent varaderotov in bmw-jev?....zadnjih 5 let kar se potepam po Romuniji in Bolgariji nisem srečal še nobenega Tigra (ne starega ne novega), Guzzija tudi ne , KTM-a samo enega (pod Transfargarašanom, pa še ta je čakal na kombi iz Nemčije, saj je zadeva "riknila"), sem pa videl kubike bmw-jev in nekaj malega Hond (nekaj Varadero-tov in dve Transalpki)...in tam v teh deželah je "cesta" in "asfalt" (resda dobita ti dve besedi tam drugačne pomene in dimenzije, pa vendar....)

me pa zelo zanima, kako bi se Tiger obnašal, ko bi ga polno "naloudal" s tremi kufri,tank torbo,louisovo vrečo na top-caseu,svojimi 120 kg in "uporabniško prijaznim pralnim strojem" ki vaga dobrih 75kg....bi bil še tako "superioren" na cesti? močno dvomim, predvsem me zanima kako bi se zadeva zvijala v ovinkih in kako bi se peljala...zanimivo bi bilo tudi vedeti, kako bi se šofer in sopotnica počutili po kakšnih 700-800 km prevoženih na dan....

mogoče sem pa napačen motor kupil? Kdo ve.....

120kil nimam, Tigra pa ženem nekoliko dlje kot do Romunije in Bolgarije. Do letos z dvema gor, letos pa sva kolono naredila. Z dvema jo je pred leti čez Albanijo cikcak pritrgal v Makedonijo pa tam na Kajmakčelan, potem pa čez Jugo domov, leto kasneje jo je pičil v Zahodno Saharo gledat kje sipine v morje zginejo, lani do meje s Savdsko Arabijo - dobro je bilo, letošnjo špuro je pa v šlingi odpeljal - rusija-Kazahstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Iran, Turčija -domov. Skupna masa je bila do letos takole ene dobre pol tone, v tranzitih delaš pa 700-800 pa tudi do 1200 (kadar so dobre ceste). Do 1000 kar gre.

Pa če letošnjo špuro gledam - tam sva srečala: 2 afriki, enega Urala (novodobnega), 1x GS - vendar pravi, star cca 15 let z 240kkm, pa morje klasičnih Uralov, Ižev, Jupitrov .... pa nobenega KTM,GSA.TDM,Vara

...je treba kam dlje pogledat da tigra srečaš.

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120kil nimam, Tigra pa ženem nekoliko dlje kot do Romunije in Bolgarije. Do letos z dvema gor, letos pa sva kolono naredila. Z dvema jo je pred leti čez Albanijo cikcak pritrgal v Makedonijo pa tam na Kajmakčelan, potem pa čez Jugo domov, leto kasneje jo je pičil v Zahodno Saharo gledat kje sipine v morje zginejo, lani do meje s Savdsko Arabijo - dobro je bilo, letošnjo špuro je pa v šlingi odpeljal - rusija-Kazahstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Iran, Turčija -domov. Skupna masa je bila do letos takole ene dobre pol tone, v tranzitih delaš pa 700-800 pa tudi do 1200 (kadar so dobre ceste). Do 1000 kar gre.

Pa če letošnjo špuro gledam - tam sva srečala: 2 afriki, enega Urala (novodobnega), 1x GS - vendar pravi, star cca 15 let z 240kkm, pa morje klasičnih Uralov, Ižev, Jupitrov .... pa nobenega KTM,GSA.TDM,Vara

...je treba kam dlje pogledat da tigra srečaš.

rrrr

čestitam za opravljene poti in tudi sam si želim "obdelati" te dežele, vendar žal nimam toliko časa (če stisnem lahko v najboljših pogojih dobim 3. tedne dopusta....), zato sem bolj osredotočen na balkan..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

procent varaderotov in bmw-jev?....zadnjih 5 let kar se potepam po Romuniji in Bolgariji nisem srečal še nobenega Tigra (ne starega ne novega), Guzzija tudi ne , KTM-a samo enega (pod Transfargarašanom, pa še ta je čakal na kombi iz Nemčije, saj je zadeva "riknila"), sem pa videl kubike bmw-jev in nekaj malega Hond (nekaj Varadero-tov in dve Transalpki)...in tam v teh deželah je "cesta" in "asfalt" (resda dobita ti dve besedi tam drugačne pomene in dimenzije, pa vendar....)

me pa zelo zanima, kako bi se Tiger obnašal, ko bi ga polno "naloudal" s tremi kufri,tank torbo,louisovo vrečo na top-caseu,svojimi 120 kg in "uporabniško prijaznim pralnim strojem" ki vaga dobrih 75kg....bi bil še tako "superioren" na cesti? močno dvomim, predvsem me zanima kako bi se zadeva zvijala v ovinkih in kako bi se peljala...zanimivo bi bilo tudi vedeti, kako bi se šofer in sopotnica počutili po kakšnih 700-800 km prevoženih na dan....

mogoče sem pa napačen motor kupil? Kdo ve.....

Jaz vozim Tigra z tremi kufri in ženo. Brez problema prevoziva 1000 km na dan.

Priporočam da stestiraš starega Tigra 955.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velike endure! To je vprašanje. V to skupino motorjev težko štejemo vse omenjene težkokategornike.

Enduro motocikel ima 21" prednje kolo 17" ali 18" zadnje kolo obvezno na "špice".... Od novejših bi sem lahko šteli Yamaho XT660Z, Kakšnega KTM-a potem pa je že "velikih" endur konec.

Vse ostalo je pa veliko po kubikih, konjih ter seveda "suhi" teži. To so motocikli, ki so in (kot PORCHE CAYENNE in vsi veliki terenci) taka so pač načela trga. Dokler se kaj takšnega prodaja najbrž kot proizvajalec in prodajalec ne boš vsiljeval kaj bolj uporabnega.

Tudi jaz kot lastnik "svete krave" bom v njej iskal le dobre lastnosti, če jih zame ima. Še vedno pa bom "škilil" po trgu, če le ni kaj bolj uporabnega, še posebej, če je za manj denarja :naughty::whistle:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ke omenjate Motorad..., v Igoumenitsi sem srečal novinarja Motorra..., starega cca 65 let z lih tolk staro veš mašino zadej, je testirov Granpassota po celem Balkanu (Zagreb - Beograd, Bolgarija, grčijapost-20301-125473075117_thumb.jpgpost-20301-125473077589_thumb.jpg, pa je reku da je BMW karjola napram MotoMoriniju, tako glede voznih kot motornih sposobnostih. baje da bo test v Okt ali Nov številki, bi prov rad vidu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa je reku da je BMW karjola napram MotoMoriniju, tako glede voznih kot motornih sposobnostih. baje da bo test v Okt ali Nov številki, bi prov rad vidu.

In solze sreče so spet nazaj :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmagal SMT! :worship:

no tole JE PA RES za lase privlečena primerjava... ti šele znajo zmetat vse v en koš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-11617-125476556001.jpgpost-11617-125476553961.jpg

Ne se preveč kregat VELIKE ENDURE v pravem smislu besede sta samo dve :whistle:

hehe, legenda, pa si zaklučo temo :worship:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tole JE PA RES za lase privlečena primerjava... ti šele znajo zmetat vse v en koš!

Oni so skupaj zbrali motorje, ki so kao najboljši v svojem razredu in nekako dokazali, da je KTM SMT najbolj vsestranski motor, ki združuje vse te različne razrede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima, ima tale "zadeva" na sliki je s "pomočjo" Petra ravnokar prevozila naš modri planetek :worship:.

Sem vozil takšno Tenerejko in je svetlobna leta od Afrike, motor je kot kavni mlinček v primerjavi z Hondinim agregatom.

ŽAl je to bolj slaba konkurenca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma who cares ... vsakemu je tisto boljše, kar si pač kupi po lastni presoji ... ko ima denar, gre v štacuno in "pare na sunce" ... in če z motorjem ni zadovoljen, čez par mesecev/let ponovi vajo, tokrat za drugo firmo odkarta keš, in je ... vmes pa folk teoretizira in pametuje ... in vpije "joooj, slabo si kupi, oni tam je boljši!"

Malo dramatizacije... vendar je resnicna...

Na zacetku prejsne sezone sraufam svoj moped na dvoriscu (redni servis) in pride mimo sosed kolega, ki ima dva naked motorja. Nekaj mi pomaga s prestavljanjem Africe nato pa pogleda moje kilometre in nasmejano in dobrovolnjo, cetudi pametno komentira:

56000 km ? Uaaaaaaa ta pa je dala ze malo prevec skozi... legenda... starinaaaaa. A bos pocasi zamenjal?

Zdej vam povem svoje obcutke v tistem trenutku sekundo preden mu odgovorim :)

OBCUTKI, ki se mi mesajo po glavi:

- Starina? starina? Kaj ta tip govori... A res tko bad zgleda moj motor? OK. Res da je blaten non stop... vcasih samo stoflji na gumah prilezejo iz blata...

Mislim se: Ampak ko ga operem je kot nov... Sej res... Tipicno za slovenske endure ko jih gledam na cesti so kot iz skatlice, ne vidi se nobene prave rabe motorja ali pa jih vestno pucajo vec kot vozijo.... da ne govorimo o offroad gumah, ki jih ima mogoce 2% endurasev (ker seveda z njimi kar hitreje pades na asfaltu BWHAHAHAHAHAHAHA, kolikokrat sem to slisal - se posebej od kvazi endurasev, ki se jim sanja ne da je ponavadi komponenta take gume zelo mehka in drzi grip na asfaltu zapopizdit noro.... zraven jo pozira seveda)

- Kdo zaboga mu je dal vedet da je motor pri 50000 km ze dalec za zamenjat? Mislim si....Pred leti ko sem bil se panicar peljem Africo na redni servis pri 42000km na nastavljanje ventilov. Serviser se mi smeje in rece: Ok ce hoces, ampak ti povem da bos placal zastonj servis, ker motor laufa kot nov. Vse skupaj bo (ce bo) zanemarljivo desetinko premaknjeno... Recem si, pizda mores spoznat svoj motor enkrat zavselej. Sraufaj ga ce imas cas in bodi vesten tocno kaj se je zgodilo. Ne prelagaj vse na serviserje... Beri TUJE forume (ADV rider itd...)

- Kaksna je to filozofija, da zamenjas motor pri 13000 km ko ga niti ne spoznas dobro? Mislim si: Moj motor je glihkar potrdil da dobro dela - ogrel se je, to pomeni da ga bom vozil se dolgo in ga redno negoval... Tak obcutek imam in to mi daje, ko se peljem z njim.... WTF bi ga sedaj zamenjal????

Odgovorim si sam pri sebi: Tip nima VEZE.. Tip nima POJMA in razmislja tako kot 90 procentov slovenskih motoristov. Nato se se na koncu vprasam.... Pizda pa odkje jim denar? Mislim si: Ja sej poglej vozni park po sloveniji pa bos videl kaj se vozi samo od avtomobilov.... kje je njim kupit vsako leto nov moped za 15000Eur problem

V tisti sekudni se mi jeza na obrazu spremeni v smeh... odgovorim mu, ja sej ves mas prav... bomo vidli

Osebno si mislim: nima smisla mu karkoli razlagat.....

Veliko afric na ADV forumu ter nemskem AT.de forumu gre krepko cez 200.000. predvsem ljudje, ki noro veliko potujejo in motoristi iz Avstralije. Motorje ne sparajo in jih vozijo, kot so temu namerni.

Nisem nasel pravega linka, je pa nekdo zacel novo debato na Xrv forumu. Poglejmo mogoce ima kdo cez 200.000 :)

http://www.xrv.org.u...o-you-have.html

miles ni enako km :)

brez zamer...

Popravljeno . Popravil diskow
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!