Skoči na vsebino

Velike ENDURE


bmwslo

Priporočene objave

royal vsako tele ma svoje vesele, ti maš varo jaz pa kobilico, važno da sva oba zadovoljna vsak s svojim še dobro, da imamo kaj izbirat :OK:

Leteči: upam da se kje vidimo, pa da dam za rundo, da pogasiš žejo ne samo debate na forumu ;)

Lahko sicer pa je tvoj stroj huda mašina. Koliko si odprl denarnico za njega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

par nas je bilo glihkar tukaj....

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=478192

Vse skupaj okoli 25 Endurasev:

- skoraj tretjina KTM adv in 2 krat super end

- 3do 4 krat Yamaha (tenere new & old, 1krat ST)

- BMW (1200, 1100, 800, HP2)

- Honda (3 krat TA, 1 krat AT)

- nekaj ostalega.... Triumph Scrambler, Suzuki VS & DR450, Cagiva ?

Mostly dirt roads... some tarmac...

Okoli velikih endur bo vedno ostala razlika v mnenju...

Ce zelite dobit vec kot pravo mero zadovoljstva in priblizno oceno med motorji (velikim edurami) glede na sposobnosti je to pravi test.

p.s: na koncu je vse odvisno od voznika....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

No saj to niso neki km....poročaj ko bo jih, če boš še ga imel pri 100tkm... :whistle: ali pa čez kaki dve sezoni :rolleyes:

lp

(ktm 950adv 2003) prevožno 100k+ brez večjih problemov.

kar se mene tiče je motor nad pričakovanji (glede na to,da je iz prve serije).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

par nas je bilo glihkar tukaj....

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=478192

Vse skupaj okoli 25 Endurasev:

- skoraj tretjina KTM adv in 2 krat super end

- 3do 4 krat Yamaha (tenere new & old, 1krat ST)

- BMW (1200, 1100, 800, HP2)

- Honda (3 krat TA, 1 krat AT)

- nekaj ostalega.... Triumph Scrambler, Suzuki VS & DR450, Cagiva ?

Mostly dirt roads... some tarmac...

Okoli velikih endur bo vedno ostala razlika v mnenju...

Ce zelite dobit vec kot pravo mero zadovoljstva in priblizno oceno med motorji (velikim edurami) glede na sposobnosti je to pravi test.

p.s: na koncu je vse odvisno od voznika....

Lepo, pravi enduro, škoda da prej nisem vedel.

Pretestirali ste pa sebe in opremo, takšne možnosti bi morale biti pred nakupom ;)

psss royal zakaj te ni blo nobenga varaderota? :whistle:

Filčke pa še kr gledam nekako sem se vživel :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, pravi enduro, škoda da prej nisem vedel.

Pretestirali ste pa sebe in opremo, takšne možnosti bi morale biti pred nakupom ;)

psss royal zakaj te ni blo nobenga varaderota? :whistle:

Filčke pa še kr gledam nekako sem se vživel :worship:

psss... vara preslab motor .) , za nas , ki nimamo dnara za vsakodnevno šraufanje pa je glih pravi :topic::yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo treba odpret temo Srečanje Veeeelike (goflje :rolleyes: ) endure! Tak da bomo lohk v živo primerjal!

Sobota nedelja sem eno fino turco za tako srečanje naredu!

Bovec - Učja - Planina Bošča (vmes še peš na Stol 1600m++)- Breginj - Platišče(It) - Prošenik(Ita)-Logje - Mal se pokopat v Nadižo pa domov. Vsega dost za svakojake velke endure. Iz Bošče v Breginj za Varo že kar mal hud Mcadam(cestne gume), v It. zapuščena asfaltna cesta kjer trava raste (prbližno kot naše magistralke!)Ipd, pa še kakšno bližnco se bi najdl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred enim tednom smo bili na cavalcati. 1. dan je bil bolj namenjen nam, ki furamo tiste kobilice od hardendur. 2. dan je bil bolj za velike endure. čeprav nisem neki ljubitelj hajderlanda, pa sem se na lastne oči prepričal, da je za prašne ceste in tudi malo težje kolovoze edina prava reč med velikimi endurami ktm.

je pa bil en možakar, ki je iz svojega adventurja lc8 odstranil vso odvečno navlako in je resnično obvladal plezanje. in iz ene planinske koče dol do doline sva vozila skupaj.. zelo hitro je šlo in povsod počrez. pa neverjetno koliko gramoza lahko tista krava lahko dvigne ko navije plin ven iz ovinka...pravi užitek je bilo ga videt slajdat.. pri brenzanju in pospeševanju.

ni mi zbežal, pa tudi prehitet ga nisem mogel..

pa krampe je imel gor.

Smo pa pobirali gs-a 850, ki je možu se zvrnil na nogo, smo videli druge ki so dvigali krave..

je pa blo res fajn tam, ko lezeš na preko 2000 metrov po cestah ki niso asfaltne, tudi po planinskih poteh. neverjetno, vse legalno.

še url:cavalcata

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebemti :devil: velike endure, če pa v naših časih še niso delali tako velikih motoristov zanje!! :angry:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebemti :devil: velike endure, če pa v naših časih še niso delali tako velikih motoristov zanje!! :angry:

Jaz imam srečo da sem ravno na knap na 950 advenčerju, 990 pa je 2 cm nižji in segnem do tal z obema nogama s celim podplatom, tako da zgleda so moj letnik že kr prilagodili big enduro segmentu :)

Royala sem samo mimo greede omenil, nimam namena meriti ničesar, edino velike endure pa rad primerjam med seboj, je vsaka po svoje zanimiva, pa nikol se ne ve mogoče pa bom celo vozil še kaj druga.

Pa da ne pozabim ta zadnji bmw gs, se samo meni zdi al se nekako čudno sedi na njem, zelo zanimiv motor ampak nikakor mi ni pasal pod rit.

Imate kaj izkušenj v primerjavi bmw advenčerjev predvsem mali 800 kubov bi znal bit zanimiva zadeva, bi blo treba nekje v roke dobit pa malo probat.

Brane:

kar si opisal je zelo zanimivo, tud sam zelo rad v prazno vrtim zadnjo kolo, res da na bolj odprtih terenih, pa na števec nikakor ne smem gledat, zgleda se poznajo izkušnje ktm iz relijev. Za kake bolj tehnične terene pa vsekakor hard enduro, samo mi ne ustreza slo zakonodaja da je že vse nelegalno, še celo z kolesom sem v prekršku po terenu, tako da hvala za informacijo glede cavalcate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Lepo, pravi enduro, škoda da prej nisem vedel.

Pretestirali ste pa sebe in opremo, takšne možnosti bi morale biti pred nakupom ;)

psss royal zakaj te ni blo nobenga varaderota? :whistle:

Filčke pa še kr gledam nekako sem se vživel :worship:

Saj je bil en z Varaderko, samo se je "stegnil" na prvi furi in "pustil" nogo pod motorjem, pa je imel težave z gležnjem ("cestni" čevlji) tako, da ga potem ni bilo več, je pa enemu kar dobro uspevalo z Vstromom (glede na to da je bil popolni začetnik na makadamu).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je bil en z Varaderko, samo se je "stegnil" na prvi furi in "pustil" nogo pod motorjem, pa je imel težave z gležnjem ("cestni" čevlji) tako, da ga potem ni bilo več, je pa enemu kar dobro uspevalo z Vstromom (glede na to da je bil popolni začetnik na makadamu).

lp

Franc

Francelj nič se preveč obremenjevati z varaderkoti ni to za vsakega pajaca :topic::yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz imam srečo da sem ravno na knap na 950 advenčerju, 990 pa je 2 cm nižji in segnem do tal z obema nogama s celim podplatom, tako da zgleda so moj letnik že kr prilagodili big enduro segmentu :)

Royala sem samo mimo greede omenil, nimam namena meriti ničesar, edino velike endure pa rad primerjam med seboj, je vsaka po svoje zanimiva, pa nikol se ne ve mogoče pa bom celo vozil še kaj druga.

Pa da ne pozabim ta zadnji bmw gs, se samo meni zdi al se nekako čudno sedi na njem, zelo zanimiv motor ampak nikakor mi ni pasal pod rit.

Imate kaj izkušenj v primerjavi bmw advenčerjev predvsem mali 800 kubov bi znal bit zanimiva zadeva, bi blo treba nekje v roke dobit pa malo probat.

Brane:

kar si opisal je zelo zanimivo, tud sam zelo rad v prazno vrtim zadnjo kolo, res da na bolj odprtih terenih, pa na števec nikakor ne smem gledat, zgleda se poznajo izkušnje ktm iz relijev. Za kake bolj tehnične terene pa vsekakor hard enduro, samo mi ne ustreza slo zakonodaja da je že vse nelegalno, še celo z kolesom sem v prekršku po terenu, tako da hvala za informacijo glede cavalcate.

Electric

Koliko je Adventure 990 udoben za dolga potovanja v dvoje? Okvare in kvaliteta izdelave??? Servis: cene in pohvale?

Sprašujem, ker kupujem novo veliko enduro in KTM 990 adventure je eden od motorjev na mojem seznamu.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Electric

Koliko je Adventure 990 udoben za dolga potovanja v dvoje? Okvare in kvaliteta izdelave??? Servis: cene in pohvale?

Sprašujem, ker kupujem novo veliko enduro in KTM 990 adventure je eden od motorjev na mojem seznamu.

Hvala

Zanimivo vprašanje, tudi mene muči LC8, mislim da sem prišel v fazo za zamenjavo.

Najbolj me pri KTM muči dolg spisek okvar ki jih imajo in kratki servisni intervali. Ne vem ali je najbolj primeren za dolga potovanja kot tudi ne vem ali lahko računam da bo zdržal pod ritjo naslednjih 150.000km.

Nekako se čedalje bolj nagibam k novi Tenerejki ali kakšni lepo ohranjeni Afriki.

Drugače kar se tiče vzmetenja in voznih lastnosti se pred KTM skrije vsa konkurenca od Honde do BMW-ja, samo vprašanje je če se je zato potem kje na poti vredno ukvarjati z prebitimi tesnili glave, odpovedjo sklopke ali zadnje zavore.

Bi bilo zanimivo slišati mnenje kakega lastnika ki je na njemo naredil kakih 100.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo vprašanje, tudi mene muči LC8, mislim da sem prišel v fazo za zamenjavo.

Najbolj me pri KTM muči dolg spisek okvar ki jih imajo in kratki servisni intervali. Ne vem ali je najbolj primeren za dolga potovanja kot tudi ne vem ali lahko računam da bo zdržal pod ritjo naslednjih 150.000km.

Nekako se čedalje bolj nagibam k novi Tenerejki ali kakšni lepo ohranjeni Afriki.

Drugače kar se tiče vzmetenja in voznih lastnosti se pred KTM skrije vsa konkurenca od Honde do BMW-ja, samo vprašanje je če se je zato potem kje na poti vredno ukvarjati z prebitimi tesnili glave, odpovedjo sklopke ali zadnje zavore.

Bi bilo zanimivo slišati mnenje kakega lastnika ki je na njemo naredil kakih 100.000km.

Mislim da ima cene_r blizu 100k na svojem lc 8 950 Adventure.

Cene!?

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Electric

Koliko je Adventure 990 udoben za dolga potovanja v dvoje? Okvare in kvaliteta izdelave??? Servis: cene in pohvale?

Sprašujem, ker kupujem novo veliko enduro in KTM 990 adventure je eden od motorjev na mojem seznamu.

Hvala

Koliko je udoben je vsaj po moje merilo vsakega posameznika, naprimer jaz imam 950 ki ima orginal ozek, ampak pravi enduro sedež, ki ga imam zelo rad na kratke proge ker je ozek in se lahko voziš gor in dol po njem. Za daljše ture pa imam gel sedež, ki je širši oz tak kot na novih 990, je pa tud boljši za vožnjo v dvoje ker sovoznik ne leze in se stiska na premoženje voznika :). Vetrna zaščite je pa nekomu orginal čisto ok, sam imam višjo turing šipo pa gre zadeva skozi.

Tovarniške napake in s tem povezane napake so bile pri prvih letnikih 950 se pravi 2003, ki pa so jih sproti odpravljali na servisih brez da bi lastnik sploh vedel, je pa res da je blo treba servisirat pri pooblaščenem servisu ne pa nekje na sivo.

Kvaliteta izdelave, zame je zadeva vredu sestavljena, nimam težav s plastikami ali pa z razpadanjem mopeda, pa je moj 2003 letnik.

Servisiram na motorjetu, Simon in Matej pa sta tako in tako kriva da sem sploh kupil ta motor, jima popolnoma zaupam in zaradi tega tudi zaupam motorju.

Drugače pa priporočam testno vožnjo, sposodi si zadevo za cel dan če je le možno pa ti bo takoj jasno ali je zate ali ne.

Aja pa če kupuješ novega, naj bi imel možnost navadni 990 agregat maping na 990R to pa pomeni skor dodatnih 15 konjev, čisto informativno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo vprašanje, tudi mene muči LC8, mislim da sem prišel v fazo za zamenjavo.

Najbolj me pri KTM muči dolg spisek okvar ki jih imajo in kratki servisni intervali. Ne vem ali je najbolj primeren za dolga potovanja kot tudi ne vem ali lahko računam da bo zdržal pod ritjo naslednjih 150.000km.

Nekako se čedalje bolj nagibam k novi Tenerejki ali kakšni lepo ohranjeni Afriki.

Drugače kar se tiče vzmetenja in voznih lastnosti se pred KTM skrije vsa konkurenca od Honde do BMW-ja, samo vprašanje je če se je zato potem kje na poti vredno ukvarjati z prebitimi tesnili glave, odpovedjo sklopke ali zadnje zavore.

Bi bilo zanimivo slišati mnenje kakega lastnika ki je na njemo naredil kakih 100.000km.

Tesnila glave so prebijala ker so se posedale matice, zadnja zavore je bila zamenjana na vseh motorjih, ki so bili servisirani na pooblaščenem servisu, med drugim celo nekaterim tudi celinder sklopke. Na mojem 950 imam samo še 2 vprašaja, in to je celinder sklopke, ki zaenkrat dela brez težav in verige za pogon ventilov, ki pa bodo ponovno preverjene na naslednjem servisu.

Verige za pogon ventilov so mislim da malo več kot 100€, celinder za sklopko pa je orginal cca 120€, se pa da dobiti izboljšano verzijo, ki pa je mislim da 180$ in jo vgrajujejo tudi na ostale znamke motorjev. Tako da se mi ne nič kaj takega še izven sezone zamenjati vprašljivi komponenti in pol še samo voziti z :D

Glede kilometrine pa bo zgleda res cene najboljši odgovor moj jim ima samo 25k in je še daleč od tvojih 150k km :whistle:

Drugače pa če boš kaj v Framu pokliči, se lahko vidima pa da probaš v živo kako se obnese 2003 letnik.

Imam možnost da lahko probaš direktno primerjavo zelo lepo ohranjeno in poštimano afriko in pa advenčerja, jaz sem jo ravno včeraj spet vozil.

Popravljeno . Popravil Electric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Electric dogovorjeno. Afriko ima pa moja boljša polovica tako da jo precej dobro poznam in je super motor. Saj pravim KTM je najhujša mašina v tem segmentu samo malce me odvrača zaradi tehle napak. Bom malce tegale Ceneta pobaral kako in kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Electric dogovorjeno. Afriko ima pa moja boljša polovica tako da jo precej dobro poznam in je super motor. Saj pravim KTM je najhujša mašina v tem segmentu samo malce me odvrača zaradi tehle napak. Bom malce tegale Ceneta pobaral kako in kaj.

Ni problema samo pokliči oz če nimaš cifre pa se javi preko foruma.

Ste vozili kaj f800gs?

Sam sem uspel samo sedeti na njem, bo treba nafehtat kaki krog 2 pa da direktno primerjam z 950.

Uživajte v vožnji še naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A je to T verzija ali navadna Karoo

Navadna verzija Karooja (do 170 km/h).T verzija je boljša za ABS vendar slabša na terenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!