Skoči na vsebino

Velike ENDURE


bmwslo

Priporočene objave

  • 5 let pozneje...
pred 11 urami, vandrovec pravi:

meni je mal smešna izjava:

Ducati in KTM sta krasna v marsikaterem pogledu (tako oblikovno kot tehnično) in vsak z nekoliko svojevrstnim karakterjem popolna stroja, ampak ... Z vso to silno konjenico in perfektnim podvozjem motorista silita v grešno vožnjo, ki pa je bolj utrujajoča.

Hehehe

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa to,

Citiraj

Manjkala sta le še Kawasaki Versys 1000, ki sicer spada že bolj med športno potovalne modele, in Yamaha XT 1200 Z Ténéré, ki je že dlje časa na trgu skoraj nespremenjena.

Koliko časa je pa že GS na trgu...čeprav nimam nič proti GSu, samo rad bi primerjavo prav z Yamaho.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, vandrovec pravi:

Meni pa to,

Koliko časa je pa že GS na trgu...čeprav nimam nič proti GSu, samo rad bi primerjavo prav z Yamaho.

Sicer GS je doživel veliko izboljšav in sprememb, Yama pa precej manj.

Al pa jim niso hoteli dat mopeda za test.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, DAMI34 said:

silita v grešno vožnjo

Zakaj smešna? V prvih treh prestvah zlahka presegaš vse hitrostne omejitve in to brez kakšnega navijanja v obrate. Pravega občutka za hitrost pa ne daje. Enostavno rečeno, motor je v tem območju dolgočasen, ko se začne kaj dogajati si pa že precej objesten. Zame je čisto realna izjava (glede na izkušnjo z Multistrado 1260S).

Spodaj navedeno pa le potrjuje moje vtise in me spravlja v dobro voljo, ker očitno le ne gre za mojo "preobčutljivost".

Quote

pri Ducatiju pa ni bilo vprašanje, ali je moči dovolj, pogrešali smo nekoliko bolj uglajeno moč in manj tresljajev.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, XTR pravi:

Zakaj smešna? V prvih treh prestvah zlahka presegaš vse hitrostne omejitve in to brez kakšnega navijanja v obrate. Pravega občutka za hitrost pa ne daje. Enostavno rečeno, motor je v tem območju dolgočasen, ko se začne kaj dogajati si pa že precej objesten. Zame je čisto realna izjava (glede na izkušnjo z Multistrado 1260S).

Spodaj navedeno pa le potrjuje moje vtise in me spravlja v dobro voljo, ker očitno le ne gre za mojo "preobčutljivost".

 

zato, ker nista edina dva grešna modela, a misliš da GS gre kaj slabše?

Vse se da čisto normalno vozit tudi brez greha. Sem vozil oba in vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, vandrovec said:

Meni pa to,

Koliko časa je pa že GS na trgu...čeprav nimam nič proti GSu, samo rad bi primerjavo prav z Yamaho.

Yamaha kot Yamaha. Nic posebnega. Mal boljsa od V-stroma, pa se malo tezja, tako da glih en tolk primerna za teren kot ostali.

GS 2010-2012 obicen ... to je ta pravo.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, DAMI34 said:

a misliš da GS gre kaj slabše?

Ga nisem vozil in ne bom komentiral. Bi pa znal biti povsem dovolj močan zame. 160 KM ne rabim za "normalno" vožnjo. Tridesetim konjem pa se zlahka odpovem (na račun večje uglajenosti motorja). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, XTR pravi:

Ga nisem vozil in ne bom komentiral. Bi pa znal biti povsem dovolj močan zame. 160 KM ne rabim za "normalno" vožnjo. Tridesetim konjem pa se zlahka odpovem (na račun večje uglajenosti motorja). 

velikokrat se malo pretirava. Recimo 160 konjičev od 1290 Adventurja je zelo lepo polikanih (street program) primejo normalno od 2 jurja dalje, tak pavšalna ocena za 20% bolj uglajeno kot na mojmu gtju. Pa tudi tega se da voziti čisto normalno. Ker imam 2 motorja doma delam večkrat primerjave, pa opažam da vozim tako kot pač je meni lasten stil. Ni nekih bistvenih razlik pri hitrosti ali vožnji čez ovinek.

Res je če hočem 173konjev izkoristit jih lahko, ampak 125 na Zju vsaj na naših cestah in z ozirom na moje znanje ne zaostaja.

Razlike so samo v uglajenosti v čistem podnu, pri kruzanju 20km/h, kjer so dolge prve brzine V2 agregatov motoeče, pa gretje pod jajca moteče ampak vse drugo. 50km/h je 50, torej neglede s katerim mopedom greš, z enim v 3 brzini z drugim pa skoraj v 6 če hočeš.

Vsaj v zgornjem članku je 5 mopedov dovolj in hudo močnih, samo zato mi je izjava smešna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Interpretacija izjave = lazje in bolj udobno se je z GSom peljat pocasi (mestna voznja) kot pa z KaToMom al Pa z Multistrudlom.

Bo  zdaj slo?

:smoke:

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luštn test. Luštn nabor. Dejansko res mankata starikava supertenere pa morde crosstourer? Me pa mal presenecajo dve zadevi. Prva so cene. Je sprejemlijv standard ze 20000? In druga, Japonci so dejansko kapitulirali. Nobena od 4ih znamk nima za spico konkurencnega SUVja. 

 

Aja, pa se to. Kaj vse manjka standardnemu adventurju, da  dodatna oprema stane 9000€?

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

interpretacija objave, da te silita v grešno vožnjo je smešna meni. (počasna vožnja verjetno ni grešna)

bo šlo?

ekola, nisem nebenemu odgovarjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!