Skoči na vsebino

Velike ENDURE


Priporočene objave

Objavljeno

Povej kaj rabiš da vidim če imam :?

Ozimnica pride v upoštev :?

Objavljeno

Povej kaj rabiš da vidim če imam :?

Ozimnica pride v upoštev :?

Poslal sem ti privatno sporočilo.

Objavljeno

...v zadnjem Motosiju je primerjalni test: Varadero, KTM, GS... je kdo že bral?, ga bo kdo prilimal?

Objavljeno

...v zadnjem Motosiju je primerjalni test: Varadero, KTM, GS... je kdo že bral?, ga bo kdo prilimal?

zakaj pa ne bi moto.si-ja enostavno šel kupit?

in ne..zanalašč ga ne bom primlimal..

Objavljeno (popravljeno)

Citiram uvodnik:

Se vam zdi, da lahko te tri izdelke, ki sicer sodijo v isti razred, primerjate?

NIKAKOR! :grrr

Povsem vsak zase so! :grim

Da dodam svoje, jaz bi sestavil enega iz teh treh

Nemško pedantnost izdelave, Hondino udobje in KTM-ovo živahnost :rolleyes:

Popravljeno . Popravil CAPI
Objavljeno

zakaj pa ne bi moto.si-ja enostavno šel kupit?

...ker je za moj okus to edina tema, ki bi jo sicer prebral v reviji... če pa sem iskren me velike endure sploh ne zanimajo... sem žal kak centimeter premajhen...:krneki:

...če je ne boš "primlimal" je to tvoja stvar... če pa bi jo, bi se pa tale tema spet malo razvila, oglasilo bi se nekaj "pametovalcev" izmenjalo nekaj "izkušenih mnenj" in to je bil ves moj "point"... OK?:rolleyes:

Objavljeno

Izdam samo tole.

1. BMW

2. KTM

3. Honda

Ja nimaš kaj GS še vedno brez konkurence :naughty:

Objavljeno

Izdam samo tole.

1. BMW

2. KTM

3. Honda

Ja nimaš kaj GS še vedno brez konkurence :naughty:

Ma tako zlahka pa spet ne gre! Za to kar večina uporablja BMW GS-a, je vsak novi Tiger ali KTM SM-T neprimerno boljši! Če potrebuje kdo kaj bl živahnega za po makadamu ga KTM definitivno pošlje gladko domu. Zakaj bi sploh nabavil BMW, če imaš na voljo precej bolj igrive zadeve ne vem...marketing in ime sta po mojem naredila svoje. Med temi tremi pa je res BMW vsestransko najbolj popoln, a daleč od tega, da je brez konkurence. Novega Moto Morinija Grenpasso in Guzija Stelvio bi dali zraven in bi bil boj precej precej bolj tesen! A vseeno vztrajam pri mnenju, da če bi 90% dosedanjih voznikov GS-a prešlo na Tigra ali SM-T-ja bi vsi skakali od sreče. 19 col in neka češ terenska namembnost je za omenjenih 90% ali več ljudi popolnoma nepotrebna.

ajd

Objavljeno (popravljeno)

Jao

Najprej novinar napiše tole:

Se vam zdi, da lahko te tri izdelke, ki sicer sodijo v isti razred, primerjate?

NIKAKOR!

Potem pa jih primerjajo med sabo in določijo kateri izmed treh je najboljši. Temu se pravi da je z rokami nekaj naredil in z ritjo podrl.

Primerjati te tri motorje med sabo je oslarija na kubik. Očitno fantom pri Motosiju niso ravno jasni segmenti kamor bi te motorje uvrstili, oziroma so testirali kar so jim pač uvozniki priskrbeli za test. Še dobro da jim niso dali kakšne CBR-ke vmes bi jo veleumi po sili razmer kar na hitro razglasili za offroad mašino.

Za nekoga, ki rad zapelje z asfalta bo KTM zmagovalec in Honda poraženec, za dolgoprogaše po urejenih cestah bo KTM neuporaben stroj za vibracije in Honda glavni favorit........

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

...zgolj moje opažanje... GS bi lahko, pa si ga sploh nisem upal pelat - mi je deloval prevelik preokoren, sem bil pa na skupinskih vožnjah navdušen nad njegovo okretnostjo, pospeški, ugodno porabo, a obvlada ga lahko popolnoma le malo "višji motorist"... no pa zame je preprosto GRD.:evilgrin:..

KTM - me sPLOH ne pritegne saj mi je enostavno previsok...:krneki:

Varadero: ...vozil testnega... čudovit in neverjetno udoben motor, a sem občutno "cvikal" pri vsakem ustavljanju in parkiranju, kdaj bo "krava padla"...:alien1:

Vstrom: ...tudi udobno sedenje (blizu vare), sicer po občutku malo bolj cenen, a se mi ni zdel bistveno slabši... mogoče celo lažji za manevrirat kot vara...:unsure:

A ŠPICA brez pripomb in daleč THE BEST in bi ga tudi TAKOJ IMEL če bi posegal v tem rangu JE zame TIGER...- seveda zadnji, cestni model!:rolleyes:

Objavljeno

Noben motor ni prevelik pa pretežek. Potrebna je samo tehnika in malo premislit pri ustavljanju in parkiranju. Če ti ne znaš peljat, še ne pomen da je motor okoren.

Moj prvi zaresni moped pr1 19-ih je bila super tenere in se jo je bilo treba zelo hitro naučit obvladat.

Objavljeno

...maš sicer prav, ampak zakaj se je na nekatere mopede treba privajat in pripravljat na druge pa pač NE... osebno bom vedno gledal za takimi na katere se mi ne bo treba NITI PRIVAJAT niti niti čuvat kako bom parkiral ali ustavljal... enostavno, na nekaterih si "takoj domač" in v tem rangu "velikih endur" je zame to definitivno TIGER... AJA, prej sem pozabil, na drugo mesto bi pa "tako po občutku" postavil Stelvia - ampak sem samo sedel na njem...:rolleyes:

Objavljeno

Na vsak motor se je treba privadit tako ali drugače. Če bi gs rider na tvojega sedel, bi se najprej moral privaditi na občutek in vozne lastnosti mopeda. :whistle:

Če voziš enostaven moped, si prej ali slej zaželiš nekaj več in takrat pridejo tudi določene relativne slabosti, ki jih pa prednosti več kot odtehtajo.

Objavljeno

...imaš prav ampak vseeno nisem govoril o velikosti... na nekaterih veliko večjih in težjih se ravno tako hitro počutiš kot doma... privajanje pa , ja to pride kasneje...

Objavljeno

Ne gre se toliko za velikost in težo kot občutek med vožnjo. Samo s sedenjem na motorju ne moreš veliko izvedeti.

Objavljeno (popravljeno)

Ne gre se toliko za velikost in težo kot občutek med vožnjo. Samo s sedenjem na motorju ne moreš veliko izvedeti.

Tako je, se morš enkrat peljat s Caponordom, da vidiš kako je težka "endura" kar naenkrat lahka :naughty:

Sta kar čez noč najboljša prijatelja :yea1:

Popravljeno . Popravil CAPI
Objavljeno

Ja pa kak je to fajn brat. Drugače pa nardiš to kar sem js naredu. Vržeš motor turistično in glavnega štendra in ti pade po tleh. Tak sam ugotoviš, da nimaš več v rokah APN, ampak marcino. Po tistem se ni več naredilo, ker sem obral drugačen način in sicer da se usedeš gor in ga vržeš iz štendra. In vola obdržiš tam ko je treba.

Objavljeno

Dragotich, jaz sem probal tako pa mi še ni uspelo, vedno imam stransko stojalo odprto ko ga dam iz centralca, potem ga pa naslonim :rolleyes:

Drugače pa tole branje je zeloooo zanimivo in me vedno bolj nagiba k nakupu GS-a, seveda če Aprilia ne bo nič naredila s kakšno novo 1200ccm "kravo" :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Ma tako zlahka pa spet ne gre! Za to kar večina uporablja BMW GS-a, je vsak novi Tiger ali KTM SM-T neprimerno boljši! Če potrebuje kdo kaj bl živahnega za po makadamu ga KTM definitivno pošlje gladko domu. Zakaj bi sploh nabavil BMW, če imaš na voljo precej bolj igrive zadeve ne vem...marketing in ime sta po mojem naredila svoje. Med temi tremi pa je res BMW vsestransko najbolj popoln, a daleč od tega, da je brez konkurence. Novega Moto Morinija Grenpasso in Guzija Stelvio bi dali zraven in bi bil boj precej precej bolj tesen! A vseeno vztrajam pri mnenju, da če bi 90% dosedanjih voznikov GS-a prešlo na Tigra ali SM-T-ja bi vsi skakali od sreče. 19 col in neka češ terenska namembnost je za omenjenih 90% ali več ljudi popolnoma nepotrebna.

ajd

zanimivo razmišljanje.....le zakaj potem vsi kupujejo ta jajca?

Samo zate.....v reviji MOTOREVIJA (hrvaški motorrad) so testirali te "velike endure".....

scan0001.jpg

Popravljeno . Popravil bmw
Objavljeno (popravljeno)

zanimivo razmišljanje.....le zakaj potem vsi kupujejo ta jajca?

Samo zate.....v reviji MOTOREVIJA (hrvaški motorrad) so testirali te "velike endure".....

To pa je lepo, da se samo za mene tako potrudiš :inlove:

Bom dokaj kratek: Upam, da se zavedaš, da si z besedo "motorrad" povedal vse?! In drugo, zakaj ni poleg SM-T ja in Tigra? Očitno bodo potrebna na stare lete bralna očala, saj sem sam napisal, da med temi testiranimi je (citiram samega sebe :) ) BMW vsestransko najbolj popoln. Pri tem ostajam, a ni kot je nekdo hitro zaključil, da nima konkurence! Kar precejšnjo ima, je pa zame še vedno nejasno (no mi ni, ker mam dobro pokovano mnenje, pa bi bli lastniki BMW-jev hudi name če povem naglas) , zakaj vsi kupujejo GS-a, če ga niti v 90% ne uporabljajo za to, za kar je namenjen. Tiger in SM-T se oba peljeta krepko bolje in sta za podoben denar lahkotnejša, igrivejša, prav tako lahko nosita 200kg... Kdor se pa odpravlja okoli sveta ali podobno, bo pa prej ko slej najverjetneje pobegnil iz težkih kobil na kaj temu primernejšega. Temu je KTM ADV od kobil najbliže. GS je žal ne tič ne miš, pa ne zamerit no :) še vedno je pa to dober motor, ga niti najmanj ne šinfam, da ne bo spet kdo brez očal narobe prebral, le za to, za kar ga večina uporablja obstajajo bolj primerni mopedi, to je vse.

p.s.: Kak bo fajn k bote zdej vsi spet pisal, da to en mulo piše, k si ne more GS-a prvošt...pa se bomo spet smejal :friend1:

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Dragotich, jaz sem probal tako pa mi še ni uspelo, vedno imam stransko stojalo odprto ko ga dam iz centralca, potem ga pa naslonim :rolleyes:

Drugače pa tole branje je zeloooo zanimivo in me vedno bolj nagiba k nakupu GS-a, seveda če Aprilia ne bo nič naredila s kakšno novo 1200ccm "kravo" :whistle:

HaHaHA. :). Men je nagnu na nasprotno stran od tačke, tak, da če ga nebi spustu bi bil Ippon, čez motor.

Objavljeno

Tigra pri testih ni zraven, ker mu še niso določil kam spada! So na cestaka mal dalš vilce namontiral in mu privzdignili rit, pa že mislijo da je tavelka enduraheadbang.gif

Objavljeno

To pa je lepo, da se samo za mene tako potrudiš :inlove:

Bom dokaj kratek: Upam, da se zavedaš, da si z besedo "motorrad" povedal vse?! In drugo, zakaj ni poleg SM-T ja in Tigra? Očitno bodo potrebna na stare lete bralna očala, saj sem sam napisal, da med temi testiranimi je (citiram samega sebe :) ) BMW vsestransko najbolj popoln. Pri tem ostajam, a ni kot je nekdo hitro zaključil, da nima konkurence! Kar precejšnjo ima, je pa zame še vedno nejasno (no mi ni, ker mam dobro pokovano mnenje, pa bi bli lastniki BMW-jev hudi name če povem naglas) , zakaj vsi kupujejo GS-a, če ga niti v 90% ne uporabljajo za to, za kar je namenjen. Tiger in SM-T se oba peljeta krepko bolje in sta za podoben denar lahkotnejša, igrivejša, prav tako lahko nosita 200kg... Kdor se pa odpravlja okoli sveta ali podobno, bo pa prej ko slej najverjetneje pobegnil iz težkih kobil na kaj temu primernejšega. Temu je KTM ADV od kobil najbliže. GS je žal ne tič ne miš, pa ne zamerit no :) še vedno je pa to dober motor, ga niti najmanj ne šinfam, da ne bo spet kdo brez očal narobe prebral, le za to, za kar ga večina uporablja obstajajo bolj primerni mopedi, to je vse.

p.s.: Kak bo fajn k bote zdej vsi spet pisal, da to en mulo piše, k si ne more GS-a prvošt...pa se bomo spet smejal :friend1:

zadrži solze veselja, kajti še enkrat sem se potrudil....in to samo zate....

>KLIK TUKAJ< ZA PRESENEČENJE

upam, da se zavedaš da beseda "MOTOSI" ne pomeni motoradd....

zakaj ni poleg SM-T in Tigra? ne vem in me ne zanima....prejšnji test sem prilimal zaradi tvojega razočaranja, ker ni Guzzija zraven....samo ustregel sem tvoji radovednosti (in ne zaradi potrebe po bralnih očalih, da ne bo pomote)...

in nihče ne bo hud nate, če poveš svoje "dobro podkovano mnenje" , le razjasniva popreje koliko kilometrov si se prevozil s katerim od teh motorjev, da bova lahko to mnenje imela za referenčno....osebno sem z GS-om naredil v sezoni in pol 52.000 km-jev, pa si še vedno ne upam trditi da je "vsemogočen" , oziroma da so drugi motorji slabši.Pač imam svoja merila oziroma zahteve (med katerimi ni igrivost in lahkotnost) in te popolnoma zadosti.

V nečem se pa strinjava....na nobenem področju ni najboljši.....je pa zato na vseh področjih najboljši kompromis.

Objavljeno

Tigra pri testih ni zraven, ker mu še niso določil kam spada! So na cestaka mal dalš vilce namontiral in mu privzdignili rit, pa že mislijo da je tavelka enduraheadbang.gif

bravo.....kot TDM-ka....

Objavljeno

Tigra pri testih ni zraven, ker mu še niso določil kam spada! So na cestaka mal dalš vilce namontiral in mu privzdignili rit, pa že mislijo da je tavelka enduraheadbang.gif

...ja tisto za kar pri nas večina "ta velike" endure uporablja je TIGER točno to! In zato (beri asfalt) se je tudi meni najbolj priljubil - pa nimam nobenih omembe vrednih izkušenj z njim... me prav zanima kakšen bi bil procent varaderotov in GS-jev ki so dejansko malo več makedama v življenju obdelal... in kot je že Suhi omenil... na CESTAH je gotovo TIGER v prednosti... z obliko, aerodinamiko, gumami, motorjem... napoti preko Sahare pa res nima kaj iskat!:closedeyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!