Skoči na vsebino

Velike ENDURE


bmwslo

Priporočene objave

Diskow :worship::worship:

Motor mora narediti 200.000km brez da prdne, ajde kakšna malenkost sem in tja to je pa tudi vse.

Tole temo sem odprl jaz na xrv.org, čist tako iz firbca. PA moramo vedeti da v Angliji motorji precej bolj najebejo kot pri nas. Fantje se vozijo celo leto, dež, sol na cesti in še kaj oni tega ne jebejo, njim je motor prevozno sredstvo.

Glede servisiranja imaš pa tudi prav. KAj imaš lepšega ko zunaj pritiska mraz ti pa lepo na toplem pripravljaš ljubico na naslednjo sezono. Spisek letošnjih opravil je že narejen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gledaš oglase v sloveniji ni nobenega motorja, ki bi imel čez 200 000km. Sem ter tja najdeš kakšnega bmwja z 150 000km.

Slovenci imamo radi nove motocikle!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo dramatizacije... vendar je resnicna...

Na zacetku prejsne sezone sraufam svoj moped na dvoriscu (redni servis) in pride mimo sosed kolega, ki ima dva naked motorja. Nekaj mi pomaga s prestavljanjem Africe nato pa pogleda moje kilometre in nasmejano in dobrovolnjo, cetudi pametno komentira:

56000 km ? Uaaaaaaa ta pa je dala ze malo prevec skozi... legenda... starinaaaaa. A bos pocasi zamenjal?

Zdej vam povem svoje obcutke v tistem trenutku sekundo preden mu odgovorim :)

OBCUTKI, ki se mi mesajo po glavi:

- Starina? starina? Kaj ta tip govori... A res tko bad zgleda moj motor? OK. Res da je blaten non stop... vcasih samo stoflji na gumah prilezejo iz blata...

Mislim se: Ampak ko ga operem je kot nov... Sej res... Tipicno za slovenske endure ko jih gledam na cesti so kot iz skatlice, ne vidi se nobene prave rabe motorja ali pa jih vestno pucajo vec kot vozijo.... da ne govorimo o offroad gumah, ki jih ima mogoce 2% endurasev (ker seveda z njimi kar hitreje pades na asfaltu BWHAHAHAHAHAHAHA, kolikokrat sem to slisal - se posebej od kvazi endurasev, ki se jim sanja ne da je ponavadi komponenta take gume zelo mehka in drzi grip na asfaltu zapopizdit noro.... zraven jo pozira seveda)

- Kdo zaboga mu je dal vedet da je motor pri 50000 km ze dalec za zamenjat? Mislim si....Pred leti ko sem bil se panicar peljem Africo na redni servis pri 42000km na nastavljanje ventilov. Serviser se mi smeje in rece: Ok ce hoces, ampak ti povem da bos placal zastonj servis, ker motor laufa kot nov. Vse skupaj bo (ce bo) zanemarljivo desetinko premaknjeno... Recem si, pizda mores spoznat svoj motor enkrat zavselej. Sraufaj ga ce imas cas in bodi vesten tocno kaj se je zgodilo. Ne prelagaj vse na serviserje... Beri TUJE forume (ADV rider itd...)

- Kaksna je to filozofija, da zamenjas motor pri 13000 km ko ga niti ne spoznas dobro? Mislim si: Moj motor je glihkar potrdil da dobro dela - ogrel se je, to pomeni da ga bom vozil se dolgo in ga redno negoval... Tak obcutek imam in to mi daje, ko se peljem z njim.... WTF bi ga sedaj zamenjal????

Odgovorim si sam pri sebi: Tip nima VEZE.. Tip nima POJMA in razmislja tako kot 90 procentov slovenskih motoristov. Nato se se na koncu vprasam.... Pizda pa odkje jim denar? Mislim si: Ja sej poglej vozni park po sloveniji pa bos videl kaj se vozi samo od avtomobilov.... kje je njim kupit vsako leto nov moped za 15000Eur problem

V tisti sekudni se mi jeza na obrazu spremeni v smeh... odgovorim mu, ja sej ves mas prav... bomo vidli

Osebno si mislim: nima smisla mu karkoli razlagat.....

Veliko afric na ADV forumu ter nemskem AT.de forumu gre krepko cez 200.000. predvsem ljudje, ki noro veliko potujejo in motoristi iz Avstralije. Motorje ne sparajo in jih vozijo, kot so temu namerni.

Nisem nasel pravega linka, je pa nekdo zacel novo debato na Xrv forumu. Poglejmo mogoce ima kdo cez 200.000 :)

http://www.xrv.org.u...o-you-have.html

miles ni enako km :)

brez zamer...

Kakor ti voziš svojega, moraš dvojno šteti kilometre :worship:

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, slovenci smo na kilometre zelo pikolovski! Motor z 100 000 km je sam še za staro šaro. Isti motor s prevrtenim števcem na 30 000 km pa izgleda kar v redu. Imam občutek da ima polovica motorjev ki se prodaja prek spleta velike probleme z realnimi kilometri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, slovenci smo na kilometre zelo pikolovski! Motor z 100 000 km je sam še za staro šaro. Isti motor s prevrtenim števcem na 30 000 km pa izgleda kar v redu. Imam občutek da ima polovica motorjev ki se prodaja prek spleta velike probleme z realnimi kilometri.

Pa po možnosti še letnik 1999 ali 2000 :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa po možnosti še letnik 1999 ali 2000 :whistle:

Za tak letnik in tak tip motorja so takšni kilometri pričakovani, saj jih nimamo za od lokala do lokala, ali pa tudi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, slovenci smo na kilometre zelo pikolovski! Motor z 100 000 km je sam še za staro šaro. Isti motor s prevrtenim števcem na 30 000 km pa izgleda kar v redu. Imam občutek da ima polovica motorjev ki se prodaja prek spleta velike probleme z realnimi kilometri.

Vsi pa tud nismo taki :) jz če bi mel trenutno na višek 3000€ bi tvojega že domu odpelju, pa žel še neki mesecev ne bo tako. Kilometri so težava tistih ki pojma nimajo o motorjih, je pa res, da če moped ni lepo vzdrževan, je po nekaj 10.000km lahko skorajda za na odpad!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, slovenci smo na kilometre zelo pikolovski! Motor z 100 000 km je sam še za staro šaro. Isti motor s prevrtenim števcem na 30 000 km pa izgleda kar v redu. Imam občutek da ima polovica motorjev ki se prodaja prek spleta velike probleme z realnimi kilometri.

lp

obstajajo tudi neprevrteni in najdejo kupca(103500).

km niso noben bav bav,če je vse redno vdrževano,vse je v naših glavah glede strahu,

raje se pustimo "našponat" in potihem upamo,da ni števec prevrten.

Psiha,he he

Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

obstajajo tudi neprevrteni in najdejo kupca(103500).

km niso noben bav bav,če je vse redno vdrževano,vse je v naših glavah glede strahu,

raje se pustimo "našponat" in potihem upamo,da ni števec prevrten.

Psiha,he he

Cene

še slikca

post-5502-125568548935_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko kaj več napišeš, kako je KTM prestal te kilometre, kakšni večji servisi, elektronika, poraba olja, vzmetenje, rja...

Lahko tudi na PM, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko kaj več napišeš, kako je KTM prestal te kilometre, kakšni večji servisi, elektronika, poraba olja, vzmetenje, rja...

Lahko tudi na PM, hvala.

To zanima menda ja vse, tako da prosim ne na PM, temveč v to ali v KTM Adventure temo.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi pa tud nismo taki :) jz če bi mel trenutno na višek 3000€ bi tvojega že domu odpelju, pa žel še neki mesecev ne bo tako. Kilometri so težava tistih ki pojma nimajo o motorjih, je pa res, da če moped ni lepo vzdrževan, je po nekaj 10.000km lahko skorajda za na odpad!

ajd

Suhi, upam da ti bo denar iz neba priletel ali pa boš zadel sedmico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CAPI, je 15. October 2009 - 02:18 PM, rekel:

Pa po možnosti še letnik 1999 ali 2000 :whistle:

Za tak letnik in tak tip motorja so takšni kilometri pričakovani, saj jih nimamo za od lokala do lokala, ali pa tudi :whistle:

Nisi me razumel, kaj sem hotel povedati....

10let star motor s 30.000km, je zlagano/prevrten števec, če pa jih res ima toliko, je pa zgonjen na kratke ture, kar je še slabše kot 100.000km.

Če ima kdo samo toliko kilometrov v tolikih letih, je brezveze da ima motor. Govorim o velikih "endurah"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

...zanimiva debata... in ne glede na to kako se "poznavalci" prepričujete, "kdo ima večjega", vračam temo nazaj.. evilgrin.gif . Očitno prevladujeta 2 tabora... VARA IN GS...ZA tistega motorista, ki se odloča za nakup takega motorja in je v dilemi, bi bilo bolj smiselno pisat o tem KATERI MOTOR ZA KAKŠNO uporabo? ...jaz sem samo enkrat vozil Varo, GS-ja nisem, se mi pa zdi da sem za big endure s svojimi 177 cm "malo mali" whistle.gif

...torej, KDAJ VARA? in KDAJ GS? rolleyes.gif

...ajd!,,,

jest jih mam tut 177cm, pa meu varaderota 2 sezoni, dokler se od silnega navdušenja nad novimi akrapoviči nism stresu na prvi furi letos. Človek s to velikostjo je na tem motorju neroden samo na mestu. Tko da zdej šaltam na cbr 1100 xx, rabljeno seveda. Po mojih izkušnjah pa je honda kvalitetno narjen motocikel ki se NE kvari. za benđolo pa nebi vedu, ma pa kolega k1300s, prej k1200s ene šter leta, pa kokr vem tut ni mel nobenih težav. Je pa res da nam je običajnim smrtnikom honda velik lažje dosegljiva. Aja, edino zamero pr benđoli (govorim o k1200s) jest vidm pr zagonu agregata, k pa to zarohni in zamelje v mašini ...... mislm ..... to pa res ne paše k nobenmu benđotu.

vsem želim vse naj naj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ali kdo pozna slovenskega lastnika Motoguzzija Stelvio (NTX). Potrebujem informacije o testni vožnji (kje so testirali motor) in še o kakšni malenkosti.

Prosim za elektronske naslove ali telefonske številke.

Žal pri naših uradnih zastopnikih nisem dobil željenih informacij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo pozna slovenskega lastnika Motoguzzija Stelvio (NTX). Potrebujem informacije o testni vožnji (kje so testirali motor) in še o kakšni malenkosti.

Prosim za elektronske naslove ali telefonske številke.

Žal pri naših uradnih zastopnikih nisem dobil željenih informacij.

boštjan v ac commercu v mariboru ti ni znal pomagat?

AUTOCOMMERCE d.o.o. RC MariborPtujska cesta 1322000 Maribortel.: (02) 460 01 20faks: (02) 460 01 71e-pošta: bostjan.dvorsak@autocommerce.si

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

... Po mojih izkušnjah pa je honda kvalitetno narjen motocikel ki se NE kvari...

Khm... prijatelj je Hondo CBF 1000 iz Francije pripeljal domov lahko s kombijem (okvara alternatorja), v celi Franciji niso imeli enega kosa za zamenjavo.

Toliko o tvojem "NE". Velja pa zagotovo tale izjava:

VSAK motor se kvari, samo nekateri bolj, drugi pa manj. :P

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Khm... prijatelj je Hondo CBF 1000 iz Francije pripeljal domov lahko s kombijem (okvara alternatorja), v celi Franciji niso imeli enega kosa za zamenjavo.

Toliko o tvojem "NE". Velja pa zagotovo tale izjava:

Ne, ne reči v celi Franciji to pa je hudič....če verjameš :whistle: ne prodajaj takih buč!

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dopuščam možnost, da je bil lokalni hondin dealer nesposoben in ni našel alternatorja. V glavne rekel je, da bo za počakati morda 2, 5, ali pa 10 dni.. pojma ni imel, zato smo takoj izkoristili možnost in naložili motor v slovenski kombi, ki je bil v bližini. Cena prevoza Marseille-LJ 300 EUR. Francoz je računal 70 EUR za svoje usluge in polnenje akumulatorja.

BTW... tudi s Sloveniji so morali alternator naročiti... kolega je čakal 14 dni. Jebat ga, nihče noče več financirati zalog.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!