Skoči na vsebino

Moja MR2


hemingway

Priporočene objave

No pa naj vam predstavim še moj avto če že nimam motorja sem pa nov na tem forumu :)

Torej:

Karoserija: Toyota MR2 letnik 94

Motor: FORD ZETEC 2.0 letnik 95

Gume: TOYO R888 zadaj 255 17" 40 spredaj 215 17" 45

Podvozje: K&W VERSION 3 INOX COILOVERS

Platišča: 5 ZIGEN GN+ HYPER BLACK PRO RACER zadaj 17/35/9 spredaj 17/45/8

Menjalnik: Toyota 5 stopenjski

Kompresor: EATON M62 ( vzet iz Mercedesa SLK )

elektronika: MEGASQUIRT stand alone managemant

NOS: po meri narejen zmožnost povečanja moči do 500 konjev ( v uporabi 150+ )

Intercooler: air to water custom built

Predelave motorja: SCHRICK odmične, povrtana in polirana glava motorja, večslojno jekleno tesnilo glave, ARP vsi vijaki, JE kovani bati kompresijsko razmerje 9:1, EAGLE ojnice, CLUTCHMASTERS aluminij vztrajnik, CLUTCH MASTERS stage 3 košara za sklopko, SINTER lamela, HEMINGWAY inox hardcore izpušni kolektor 4-2-1, vsi deli na novo prebrušeni in zbalansirani.

Moč motorja: :evilgrin:

Slikice :

2996671.jpg

20483pict0007.jpg

dsc00379.jpg

dsc00373.jpg

dsc00303.jpg

dsc00292.jpg

img1088.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tekmuješ?

drgač pa se je delo obrestovalo :yes:

ja ta avto zdej pripravljam šele za resne tekme prej pa sem že tekmoval z fordom fiesto... ta avto je pa zdej mal bl zares čeprav je bla tud una prej razred zase :)

slika1ffdsfd.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo!Kaj to si sam predeloval?Kolk pa maš čas na 402

Z fiesto je bil uraden čas 13.04 neuraden pa 12.xx Toyote še ni bilo priložnost sprobati na uradni tekmi računamo pa na nizkih 11 ko bo pripravljena. Na prvih dirkah bom pa vesel če bo šlo pod 13. Use predelave delam sam s pomočjo dobrih prijateljev.

Popravljeno . Popravil hemingway
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi bi rad bil pod TUŠEM in se boril z Založnikom?

TUŠ je razred zase in se sploh ne moreva primerjati več:

On ima FWD jaz pa sedaj RWD on je NA jz pa FI On ima avto oklesten do amena zdej mislm da ma clo ful karbona in avto težak med 600 in 700 kg moj je pa 1000 z vso opremo in nč žagan. Drugač pa vse spoštovanje do tuša k smo že marsikero dirko skup odfural pa še jo bomo on zmer reče da ga usak k ma 11s časa prehiti :D pol pa kaj si ja nor :D

Cilj mojega novega avtomobila ni samo ravna špura ker potem bi si tud jz rajši izbral eno lahko opel corso ali pa hondo al pa nekaj gromozanskega z V8 mašino pa gor ceu kup turbin ampak imam namen biti hiter tud v ovinkih zato sem naredu avto s sredinskim motorjem in z kompresorjem da imam navor skzi celo območje obratov.

Vsak rezulatat ki ga bom dosegel na drag racu mi bo zato v veselje tud če ne bom najhitrejši kar je skoraj gotovo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepa konjenica :evilgrin: in avto....pohvale za trud, ker verjamem da ga je blo vloženega še pa še....ce bo kdaj €€€ pa prilika bi tud sam rad mel nekaj podobnega za vsakdanjo uporabo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TUŠ je razred zase in se sploh ne moreva primerjati več:

On ima FWD jaz pa sedaj RWD on je NA jz pa FI On ima avto oklesten do amena zdej mislm da ma clo ful karbona in avto težak med 600 in 700 kg moj je pa 1000 z vso opremo in nč žagan. Drugač pa vse spoštovanje do tuša k smo že marsikero dirko skup odfural pa še jo bomo on zmer reče da ga usak k ma 11s časa prehiti :D pol pa kaj si ja nor :D

Cilj mojega novega avtomobila ni samo ravna špura ker potem bi si tud jz rajši izbral eno lahko opel corso ali pa hondo al pa nekaj gromozanskega z V8 mašino pa gor ceu kup turbin ampak imam namen biti hiter tud v ovinkih zato sem naredu avto s sredinskim motorjem in z kompresorjem da imam navor skzi celo območje obratov.

Vsak rezulatat ki ga bom dosegel na drag racu mi bo zato v veselje tud če ne bom najhitrejši kar je skoraj gotovo...

Sej pa to ni pomembno kje maš pogon al je?V zagrebu se mi ni zdelo druga pomembno kot čas!Pa to a je NA ali turbo tud ne.

Pol je pa Tuš boljši zdaj,ko takrat je 12plus vozu.Ti pa si napisal,da bi tvoja šla 11.Zato sem mislil Založnik-bivši Ribičev audi.Je lepo videt,ko odleti mimo porscha :whistle:

Sej,če bi dal nanjo poliesterski kit bi kr fajn profitiral na teži.Je pa res,da ta MR2 se tud pelje lepo.Oziroma ma dobro porazporejeno težo.Sicer je veliko let kar sem jo vozil(rdečo)ampak vem,da sem bil takrat navdušen.Plus tega,da lepo drži ceno!

Osebno pa bi si za drag in vožnjo naredil oz. kupil odvisno. kak Lotus 7 uz. Locost

Sam pol bi moral bit neki časa brez motorja :krneki: to pa ne gre :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja je res da imamo v sloveniji drugačen pravilnok kot na KOE ( king of europe ) tekmah. V sloveniji je sekundni sistem v tujini pa glede na pogon ( 4x4, fwd, rwd in pa ali je motor prisilno polnjen ali pa je NA ) tko da je ubistvu 6 razredov. Pol so pa še ti razdeljeni na avtomobile ki grejo nad 12s to so stock street ki ni potrebno imeti varnostne kletke ter pod 12s pa jo je treba imet.

Se pa drugače iz štarta zelo pozna ali si fwd ali rwd itak pa 4x4 na štartu owna sceno teža avtomobila in gume pa tud ful vplivajo na pospeške...

Sej pravm men ni do tega da bi avto žagal pa vse ven pobiral pri meni je v fiesti manjkala samo zadnja klop in pa rezervno kolo ostali imajo pa ponavadi vrata iz poliestra da so kot papir pa havbe tud pa vse ojačitve v vratih požagane ven pa vse odvečne profile na karoseriji in s takim se jz ne upam na cesto grem zato rajš pol sekunde počasnej...

Sej pravm ta toyota je za mojo dušo čez ovinke gre pa k satan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!