bmw Objavljeno December 19, 2008 Opozori Objavljeno December 19, 2008 e.... zal ne. :grrr bil sam ocividec dogodka, ko je suzuki vitara vlekel dolgega puch g po celem snegu (ca. 40 cm), v hrib, po malo boljsi kozji stezi. g je bil enostavno pretezek (in tudi prenalozen) in se je prevec pogrezal. ce kdo hoce natancno vedeti kje se je to dogajalo: na schöckl-u severno od graz-a, kjer imata posta in orf telekomunikacijski stolp. če bučko ne zna vklopit blokade in reduktorja..... za kazen bi ga poslal peš. :evilgrin:
Hornet Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 Pomoje je še najbolje imet Jeep Wrangler, legenda je danes malo dražja samo se pomoje splača glede na razmere na naših cestah.
oks Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 e.... zal ne. :grrr bil sam ocividec dogodka, ko je suzuki vitara vlekel dolgega puch g po celem snegu (ca. 40 cm), v hrib, po malo boljsi kozji stezi. g je bil enostavno pretezek (in tudi prenalozen) in se je prevec pogrezal. ce kdo hoce natancno vedeti kje se je to dogajalo: na schöckl-u severno od graz-a, kjer imata posta in orf telekomunikacijski stolp. Škoda, da nisi poslikal. To pa je sramota.
Tedybear Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 (popravljeno) Škoda, da nisi poslikal. To pa je sramota. Zakaj sramota. Če je avto prenaložen, če ima "navadne" gume za na asfalt, pač tudi PUCH ne gre nikamor. Obstaja pa pri pravih terencih, kamor PUCH absolutno spada, naslednje pravilo: Avto zmore natanko toliko, kolikor zmore oziroma zna njegov voznik. Ko sem 14 ali 15 let nazaj delal tečaj terenske vožnje pod inštruktorji iz Gradca (PUCHovi tovarniški vozniki) je bil ravno avto (PUCH 350 GD in 230 GE) tisti, ki je zadnji odnehal. Prej je odpovedalo naše znanje, tudi pogum da o izkušnjah ne govorim. Popravljeno December 21, 2008. Popravil Tedybear
Fabo Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Zakaj sramota. Če je avto prenaložen, če ima "navadne" gume za na asfalt, pač tudi PUCH ne gre nikamor. Obstaja pa pri pravih terencih, kamor PUCH absolutno spada, naslednje pravilo: Avto zmore natanko toliko, kolikor zmore oziroma zna njegov voznik. Ko sem 14 ali 15 let nazaj delal tečaj terenske vožnje pod inštruktorji iz Gradca (PUCHovi tovarniški vozniki) je bil ravno avto (PUCH 350 GD in 230 GE) tisti, ki je zadnji odnehal. Prej je odpovedalo naše znanje, tudi pogum da o izkušnjah ne govorim. Točno tako. :OK:
Ice Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 če bučko ne zna vklopit blokade in reduktorja..... za kazen bi ga poslal peš. :evilgrin: vse imel vklopljeno - nic pomagalo. tudi ni bil neki dibidus, je znal off-road voziti. samo je bil avto prenalozen za tiste razmere, in gume so bile navadne zimske. verig ni imel. Pomoje je še najbolje imet Jeep Wrangler, legenda je danes malo dražja samo se pomoje splača glede na razmere na naših cestah. ja, vezde. za na ceste ze. Zakaj sramota. Če je avto prenaložen, če ima "navadne" gume za na asfalt, pač tudi PUCH ne gre nikamor. Obstaja pa pri pravih terencih, kamor PUCH absolutno spada, naslednje pravilo: Avto zmore natanko toliko, kolikor zmore oziroma zna njegov voznik. Ko sem 14 ali 15 let nazaj delal tečaj terenske vožnje pod inštruktorji iz Gradca (PUCHovi tovarniški vozniki) je bil ravno avto (PUCH 350 GD in 230 GE) tisti, ki je zadnji odnehal. Prej je odpovedalo naše znanje, tudi pogum da o izkušnjah ne govorim. yep, tocno. ampak.......... kot vedno, moraji vsi pogoji biti usklajeni. tehnika, voznik, vreme. ce je avtomobil pravilno pripravljen za dane pogoje sta merc/puch G in landi zadnja, ki odnehata. sem ze videl hummer-ja h1 vihteti belo zastavo (presirok, pretezek). BTW cez haflingerja ga ni (vsaj za tezek teren). :grrr klik
oks Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 BTW cez haflingerja ga ni (vsaj za tezek teren). :grrr klik In za prevračanje.
oks Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Obstaja pa pri pravih terencih, kamor PUCH absolutno spada, naslednje pravilo: Avto zmore natanko toliko, kolikor zmore oziroma zna njegov voznik. To pravilo velja še za veliko drugih stvari. In bi ga lahko marsikdo večkrat upošteval.
oks Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 . tudi ni bil neki dibidus, je znal off-road voziti. samo je bil avto prenalozen za tiste razmere, in gume so bile navadne zimske. verig ni imel. Zato pa se dogajajo nesreče, ker mislimo da znamo.
eXTReme13 Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Sanda če rabiš za plužit po javorniku si nabavi citroen ax. SM ga meu in me je prpelu pod veliki javornik brez ketn !!! Ok špure od enga terenca so ble to je pa tudi vse :D Ko ne zmore več mu daš ketne gor in gre. Če pa ga tut to ustavi greš pa rikverc. Sm šu pa 1x gor z ford ranger in ti povem da mi je biu bol všeč ax za take zimske norije. Če kje ostaneš ga primeš in ceu auto premakneš :D In maš športnega terenca :D Aja pa gume morajo bit maxxis :P
kotzicesva Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Glede nato, da sem lovec sem tudi ze vozil cuda primerkov SUV-ja. Moje mnenje je da je SUV ne tic ne mis. Oz. ima prej SLABE kot pa dobre lastnosti obeh vrst avtomobilov. Vozne lastnosti so povecini boge... rad zanasa itd. poraba pri teh avtih je velika cena gum npr. te spravi na kolena, dostikrat sploh ne mores izklopit 4X4 ali se pa boh pomagaj sam vklaplja "po potrebi" beri ravno takrat kot ni treba. Ce mislis na vsak nacin imeti "terenski" avto si raje omisli pravega terenca ter ne nekih kvazi zadev. Probaj dobit kakega pajerota seveda dizla - hudic je neunicljiv pa niti ne tako katastrofalno pozrezen btw. 10l poraba lepe voznje za pravega terenca se smatra da ni pozresen. Terenska voznja gre poraba v nebo... Ce se mislis poceni in udobno peljati, kljub temu pa priti tudi kam po slabi cesti raje poglej za kakim osebnim avtom tipa subaru forester, crosswagon, Volvo XC, allroad... Ti avti so se vedno avtomobili in le toliko terenci le da ne nasedes ravno na vsakem kuclju. Kar se pa pravih terencev tice sem se vedno najbolj preprican v lado nivo... sicer zre kot avion samo je res ni skoda za po luknjah pride pa povsod... pogoj je seveda odlicne terenske gume ter da ma sofer jajca. Premisli pa se nekaj Murphyjev zakon 4X4 pogona pravi: da z 4X4 pogonom ostenes v se vecjem sranju kot z navadnim pogonom :headbang:
JeRn3j Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 nakladaš v tri krasne... si se zgleda premalo prevozil z različnimi SUV ji...
suhi Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 nakladaš v tri krasne... si se zgleda premalo prevozil z različnimi SUV ji... kaj si nesposoben kakšen argument napisati al kaj? Samo neko naumno opazko poveš in pika, zdej se ti naj pa klanjamo? :headbang: Menim, da ima kotzicesva kar prav, saj so SUV-i za tiste, ki majo premajne (vsi vemo kaj) in potrebujejo nekaj za na cesto in ne za na sneg, težje razmere na cesti...tam se ne odrežejo prav nič bolje kot normalni avtomobili...Na suhi (da o mokri ne govorim) cesti so neprimerljivo slabši, na snegu se samo zaradi 4x4 tu pa tam da kaj z njimi pomagati, a kot je napisal, so s temi pogoni vedno neke težave - nadzira jih elektronika, nimajo reduktorja, ki je itak edini, ki te reši iz prave krizne situacije... Največji problem SUVov pa je seveda miselnost ljudi, da se te stvari peljejo bolje!!! Pazite nase kolegi, da si ne bo kdo daj naredu, ker ko gre po mokrem ali snegu kaj narobe, je 1800kg težko žival težje obvladovati kot pa 1400kg težko limuzino - težišče in masa sta odločilna dejavnika! Moje mnejne je da nabavi npr. Audi Quattro pa si zmagala do konca življenja :) ajd
eXTReme13 Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Jst sm zadnič s ford ranger zapeljal v blato in mi tut gume maxxis mudder buckshot niso pomagale. Zapeljal sm v blato samo z zadnjimi pogoni in avto se je valda takoj ustavu. Hitrost je bla nizka zato se je tut hitro ustavu. Ko sem vklopil reduktor za višje hitrosti se ni niti premaknil. Ko sem vklopil reduktor za nižje hitrosti si tut nism dost pomagal ker če na gas tiščiš brez občutka nardiš še večje sranje. Pol sm počasi spustu sklopko in brez dodajana plina nekako zbezljal avto iz blata vn. Kakor so že povedali moreš za 4x4 imet mal prakse drgač ti tut 4x4 ne pomaga.
JeRn3j Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 (popravljeno) hočeš argument? evo ti jih naštejem - vozne lastnosti so po večini boge... bulšit na kubik... se vidi da se je premalo z njimi vozu - ne morš izklopt 4x4... mislm da v 80 procentih so imeli avtomobili s kerimi sem se peljal možnost vklop-izklop 4x4 (outlander, freelander2, quasquai, tiguan, mislm da je mel tud rav4 ter santafee, itd.) Vse elektronsko... 4x4 se prižiga mogoče v primeru zdrsa, kjer pač naredi svoje elektronka skupaj z ESP jem... - Večina teh avtomobilov je imela POD 10L porabe, extreme sta bila mazda cx7 (2,4 turbo bencinar- poraba na testu 15,5L, ter outlander 2.2 dizl okol 12L), ostali so padali v razred okoli 8L... najboljši je biu tiguan z slabimi 7L porabe (2.0 dizel, 150 konjev - če se ne motim) - da ostaneš v še večjem sranju z 4x4 kot sicer je tud ena navadna neumnost... ok ja te avtomobili niso narejeni za ornk neprevozno hosto, zato pač tam čez ne prideš... se je lepo vidl kako se pozna 4x4 letos k smo bili v Brnu GP, je na treningu scal, parkiranje na travniku, kako je potem zgledal ko se je 5000+ avtomobilov peljal čez izhod travnika najbrž veš... kaj je delal mrcedezom, bmw jem, avdijem... z našim SUV jem smo se zapeljal vn kot da ni nič bilo - Še moje mnenje - hardcore terenc je če nisi glih iz kmetov - neumnost. Prevelika krava, draga nabava, velike porabe. SUV so top top... Popravljeno December 22, 2008. Popravil JeRn3j
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 BTW cez haflingerja ga ni (vsaj za tezek teren). :grrr klik uuu, to bi bilo za Slovensko vojsko ... pa vsakemu žepe napolnimo s petardami, pa mamo poceni nadomestek za Patrije :)
Buzdovan Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 hočeš argument? evo ti jih naštejem - vozne lastnosti so po večini boge... bulšit na kubik... se vidi da se je premalo z njimi vozu - ne morš izklopt 4x4... mislm da v 80 procentih so imeli avtomobili s kerimi sem se peljal možnost vklop-izklop 4x4 (outlander, freelander2, quasquai, tiguan, mislm da je mel tud rav4 ter santafee, itd.) Vse elektronsko... 4x4 se prižiga mogoče v primeru zdrsa, kjer pač naredi svoje elektronka skupaj z ESP jem... - Večina teh avtomobilov je imela POD 10L porabe, extreme sta bila mazda cx7 (2,4 turbo bencinar- poraba na testu 15,5L, ter outlander 2.2 dizl okol 12L), ostali so padali v razred okoli 8L... najboljši je biu tiguan z slabimi 7L porabe (2.0 dizel, 150 konjev - če se ne motim) - da ostaneš v še večjem sranju z 4x4 kot sicer je tud ena navadna neumnost... ok ja te avtomobili niso narejeni za ornk neprevozno hosto, zato pač tam čez ne prideš... se je lepo vidl kako se pozna 4x4 letos k smo bili v Brnu GP, je na treningu scal, parkiranje na travniku, kako je potem zgledal ko se je 5000+ avtomobilov peljal čez izhod travnika najbrž veš... kaj je delal mrcedezom, bmw jem, avdijem... z našim SUV jem smo se zapeljal vn kot da ni nič bilo - Še moje mnenje - hardcore terenc je če nisi glih iz kmetov - neumnost. Prevelika krava, draga nabava, velike porabe. SUV so top top... Podpis.
suhi Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 1. vozne lastnosti so po večini boge... bulšit na kubik... se vidi da se je premalo z njimi vozu2. Večina teh avtomobilov je imela POD 10L porabe, extreme sta bila mazda cx7 (2,4 turbo bencinar- poraba na testu 15,5L, ter outlander 2.2 dizl okol 12L), ostali so padali v razred okoli 8L... najboljši je biu tiguan z slabimi 7L porabe (2.0 dizel, 150 konjev - če se ne motim) 3. da ostaneš v še večjem sranju z 4x4 kot sicer je tud ena navadna neumnost... ok ja te avtomobili niso narejeni za ornk neprevozno hosto, zato pač tam čez ne prideš... se je lepo vidl kako se pozna 4x4 letos k smo bili v Brnu GP, je na treningu scal, parkiranje na travniku, kako je potem zgledal ko se je 5000+ avtomobilov peljal čez izhod travnika najbrž veš... kaj je delal mrcedezom, bmw jem, avdijem... z našim SUV jem smo se zapeljal vn kot da ni nič bilo 4. Še moje mnenje - hardcore terenc je če nisi glih iz kmetov - neumnost. Prevelika krava, draga nabava, velike porabe. 1. Kakšne pa so? (ne primerjaj jih z extremnimi terenci, ampak s cenovno podobnimi limuzinami z 4x4!!!) 2. Kdo je govoril o gigantskih porabah? Kolega je omenim Pajerota, marsikateri SUV pa lahko doseže dokaj normalno porabo, ki je še vedno večja od cenovno primerljive limuzine 4x4 3. Ne bereš natančno kolega Jernej - govoril sem o vožnji po mokri cesti, zasneženi, suhi...kjer ti precej večja teža in višje težišče naredita samo sranje in te ne rešujeta iz nastalega sranja (sranje = hitrost 80km/h in malo ostrejši ovinek, avto začne odnašati....drevo je neizogibno!!! 300kg lažja cenovno primerljiva limuzina z 4x4 pogonom - ali zanašati sploh ne začne, če pa že, se da pa vsaj kaj še narediti!!!) 4. Se strinjam, a tudi SUV ni nič drastično boljšega - ko so pri Audiju dali ven Allroada so trofili tombolo, saj je ravno to tisto kar zadovolji vse potrebe - pelje se prekrasno, prilagodljivo podvozje, dober 4x4 pogon... SUVi tip tip? Dvomim Limuzina in 4x4,to pa je že bliže popolnosti!!! :worship: ajd
danci1973 Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 3. Ne bereš natančno kolega Jernej - govoril sem o vožnji po mokri cesti, zasneženi, suhi...kjer ti precej večja teža in višje težišče naredita samo sranje in te ne rešujeta iz nastalega sranja (sranje = hitrost 80km/h in malo ostrejši ovinek, avto začne odnašati....drevo je neizogibno!!! 300kg lažja cenovno primerljiva limuzina z 4x4 pogonom - ali zanašati sploh ne začne, če pa že, se da pa vsaj kaj še narediti!!!) A si že velikokrat s SUV-om s ceste letel? 4. Se strinjam, a tudi SUV ni nič drastično boljšega - ko so pri Audiju dali ven Allroada so trofili tombolo, saj je ravno to tisto kar zadovolji vse potrebe - pelje se prekrasno, prilagodljivo podvozje, dober 4x4 pogon... Malo tako mimo grede - ta koncept ni Audijeva pogruntavščina. Limuzina in 4x4,to pa je že bliže popolnosti!!! :worship: Karavan in 4x4 - to pa je popolnost. :lol1: D.
Sanda7 Objavljeno December 23, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 23, 2008 Pomoje je še najbolje imet Jeep Wrangler, legenda je danes malo dražja samo se pomoje splača glede na razmere na naših cestah. jp tanov mi je res ušeč,tud vožnja je enkratna,sam finance vseeno ne dovoljujejo Sanda če rabiš za plužit po javorniku si nabavi citroen ax. SM ga meu in me je prpelu pod veliki javornik brez ketn !!! Ok špure od enga terenca so ble to je pa tudi vse :D Ko ne zmore več mu daš ketne gor in gre. Če pa ga tut to ustavi greš pa rikverc. Sm šu pa 1x gor z ford ranger in ti povem da mi je biu bol všeč ax za take zimske norije. Če kje ostaneš ga primeš in ceu auto premakneš :D In maš športnega terenca :D Aja pa gume morajo bit maxxis :P ja sej sm tud jz imela dva ax-a res bomba avto za po javornikih pa nalite gume gre povsod :worship: skratka bl kot raba terenskega vozila gre za to ker mi je ušeč imet tako štirikolesno prevozno sredstvo, tako kot je nekom ušeč cestak pa čeprav ga nima za na piste.Sicer za vožnjo v javornike ne potrebujem terenca ker na željeno lokacijo(vikend)pridem z osebnim avtomobilom ok problem je le ko zapade sneg takrat bi najbrž prišel terenc še kako prav z osebnim se pač takrat ne odpravljamo gor. glede na vse to napisano in prebrano sm se pač odločila da freelanderja izločim iz izbora,sicer po pogovoru s serviserjem so novejši letniki veliko boljši kot starejši a vseeno me je minilo na vse to prebrano.Ok gledala sm za rav4,všečn avto vendar drži precej ceno,skratka po pregledanih znamkah in modelih sem se nekako napalila za Nissana Pathfinder 2.5 dci letnik 05,06 ja no sicer bo treba dodat še nekje od 5 do 7 jurjev na predvideno vsoto pa nakup prestavit za ene 9-10mesecev sam mi je pa makina res
Cartman Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 jp tanov mi je res ušeč,tud vožnja je enkratna,sam finance vseeno ne dovoljujejo ja sej sm tud jz imela dva ax-a res bomba avto za po javornikih pa nalite gume gre povsod :worship: skratka bl kot raba terenskega vozila gre za to ker mi je ušeč imet tako štirikolesno prevozno sredstvo, tako kot je nekom ušeč cestak pa čeprav ga nima za na piste.Sicer za vožnjo v javornike ne potrebujem terenca ker na željeno lokacijo(vikend)pridem z osebnim avtomobilom ok problem je le ko zapade sneg takrat bi najbrž prišel terenc še kako prav z osebnim se pač takrat ne odpravljamo gor. glede na vse to napisano in prebrano sm se pač odločila da freelanderja izločim iz izbora,sicer po pogovoru s serviserjem so novejši letniki veliko boljši kot starejši a vseeno me je minilo na vse to prebrano.Ok gledala sm za rav4,všečn avto vendar drži precej ceno,skratka po pregledanih znamkah in modelih sem se nekako napalila za Nissana Pathfinder 2.5 dci letnik 05,06 ja no sicer bo treba dodat še nekje od 5 do 7 jurjev na predvideno vsoto pa nakup prestavit za ene 9-10mesecev sam mi je pa makina res bombnik. odlično vozilo. stroj. ni pa 15 kek kot si omenla hehe. imho si pravilno prilagodila taprav kriterij.
Sanda7 Objavljeno December 23, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 23, 2008 ja no za landroverja sm bla prpravlena dat okul 15 in ga kupit še letos zdej pa glede na to da se mi nikamor ne mudi pa da mi je ta bombnik ratov všeč bom zadevo prestavla ke na jesen in do takrat napraskala še neki evrotu pa tud ta kriza pravjo da zna pocenit avtomobile.Sem pa gledala tud mal po nemških straneh tako, da mau premišlujem, da bi šla po zadevšno v nemčijo,so kr cenej. A mamo tuki gor kakšnga člana k ga ima pa k ve kej o tem modelu kej pametnga povedat
Buzdovan Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 ja no za landroverja sm bla prpravlena dat okul 15 in ga kupit še letoszdej pa glede na to da se mi nikamor ne mudi pa da mi je ta bombnik ratov všeč bom zadevo prestavla ke na jesen in do takrat napraskala še neki evrotu pa tud ta kriza pravjo da zna pocenit avtomobile.Sem pa gledala tud mal po nemških straneh tako, da mau premišlujem, da bi šla po zadevšno v nemčijo,so kr cenej. A mamo tuki gor kakšnga člana k ga ima pa k ve kej o tem modelu kej pametnga povedat Na www.dat.de/leitfaden/leitfadenCO2.pdf imas vse glavne podatke o porabi in izpustih CO2 od vseh vozil, ki so naprodaj v D. Glede na vrednosti izpustov bi se tudi pri nas v prihodnosti znala obracunavati registracija vozila.
Tomyboy Objavljeno December 24, 2008 Opozori Objavljeno December 24, 2008 Za nek normalen denar se dobi tudi jeep cheeroke star ene 3 leta.
eXTReme13 Objavljeno December 24, 2008 Opozori Objavljeno December 24, 2008 jp tanov mi je res ušeč,tud vožnja je enkratna,sam finance vseeno ne dovoljujejo ja sej sm tud jz imela dva ax-a res bomba avto za po javornikih pa nalite gume gre povsod :worship: skratka bl kot raba terenskega vozila gre za to ker mi je ušeč imet tako štirikolesno prevozno sredstvo, tako kot je nekom ušeč cestak pa čeprav ga nima za na piste.Sicer za vožnjo v javornike ne potrebujem terenca ker na željeno lokacijo(vikend)pridem z osebnim avtomobilom ok problem je le ko zapade sneg takrat bi najbrž prišel terenc še kako prav z osebnim se pač takrat ne odpravljamo gor. glede na vse to napisano in prebrano sm se pač odločila da freelanderja izločim iz izbora,sicer po pogovoru s serviserjem so novejši letniki veliko boljši kot starejši a vseeno me je minilo na vse to prebrano.Ok gledala sm za rav4,všečn avto vendar drži precej ceno,skratka po pregledanih znamkah in modelih sem se nekako napalila za Nissana Pathfinder 2.5 dci letnik 05,06 ja no sicer bo treba dodat še nekje od 5 do 7 jurjev na predvideno vsoto pa nakup prestavit za ene 9-10mesecev sam mi je pa makina res Pathfinder !!!! Odlično !!!! Sanda kupi črnega !!! :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se