Demon Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 (popravljeno) Zanimajo me FZ1 z oklepom torej fazerke in to rabljene do 7,5 tisoč EUR, na forumu sem opazil eno ali dve celo z oklepom GT, ki so mi še posebej všeč. Omenil sem samo veliko razliko v ceni med N in S varianto, saj po nekaterih izračunih oklepi in luči ne bi mogli preseči tisoč EUR, za kolikor je razlika v ceni teh dveh različic. Ravno tako me zanima Honda VFR do cene, ki sem jo navedel v začetku. Peljal sem se z obema in na obeh sem imel dober občutek, vendar premalo km ter premalo izkušenosti, ki sem jo zgubil po nekaj letih brez motorja, da bi potegnil črto. Lp Hja, Honda bo kar nekaj let starejša od Yamahe za ta denar, ki ga imaš namen dati za motor. VFR je tudi eden redkih motorjev, ki kar dobo tudi drži ceno. Zakaj že?? Verjetno ne zato, ker bi bil nek povprečen moped... Čeprav sem popolnoma za VFR pa še vedno trdim, da tako STAR model NI vreden toliko denarja, ampak žal, za manj denarja se ne prodaja... :whistle: Popravljeno December 22, 2008. Popravil Demon
no_name Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 @T Ali si mogoče kje opisal kako si spoliral pa polakiral feltne? Hvala. LP
GRUNF Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 Nekje daleč nazaj, v zato namenjeni temi seveda, je opisal postopek.... :naughty:
Fazer03 Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 Če takole na hitro primerjam S in N : S ima poloklep ( + notranje črne plastike) s pleksijem, druge luči, ogledala, žmigavce spredaj in še držali ob sedežu za sopotnika ... Tudi jaz dvomim, da se to splača dokupit :whistle: LP
3xATA Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Sem v hudi dilemi. Ko sem bil že prepričan v nakup Honde VFR 800 od l. 2004 naprej, sem ponovno začel premišljevati o nakupu Yamahe FZ1 (od l.2006), ki mi je bila poprej zelo všeč in nisem hotel misliti na nakup drugega, vse dokler seveda nisem opazil VFR. Ob motorja sem pregledal, prebral vse možne teste in pogovore v forumih, naredil pluse in minuse, ampak ne morem se odločit. Dolgo let sem vozil SS in bi sedaj rad vozil nekakšen kopromis med SS in touring modelom (dolge ture bodo ture na morje ter nazaj, pa še to verjetno dvakrat, trikrat letno, ostalo bo priložnostna vožnja po okoliških cestah). Prosil bi za kakšno objektivno mnenje forumaša, ki je vozil oba motorja in ki mi bo pomagal narediti kašen dodaten +. Lp No pa povej kako se je rešila huda dilema!!in rezultat je??
maus Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 No pa povej kako se je rešila huda dilema!!in rezultat je?? če je kokrtok pameten naredu, je Yanaho kupu kuntakinte, DAN, suhi in 5 others 4 4
ciobi Objavljeno Januar 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 Niti enega niti drugega. Kupil sem čisto drugo znamko motorja in sicer Suzuki GSR600. Nabavil sem ga lansko leto februarja in z njim lani naredil okrog 8.000 KM. Zelo zadovoljen, ampak... manjka malo moči pri prevozu na daljše ture z mojo drago, pa še malo cuka, kar je včasih rahlo moteče. In ponovno sem pred odločitvijo kupiti drug motor, ampak zdaj zagotovo Yamaho FZ1. Lani sem jo imel priliko vozit in ...pravljica (vozil tudi VFR-ko, ampak mi ni všeč). FZ1 mi je res zelo OK motor, tako izgled, vožnja, moč, no skratka vse. Tako, da Suzukija menjam z mojim doplačilom, če mogoče kdo koga pozna, iščem pa l. 2007 (dobrega in poceni:naughty:). Ne smem pa Suzukija preveč grajat. Je tudi zelo dober motor, še posebno izgled, zvok, brutalnost glede na kubike in pa lahkotnost vožnje:worship:.
flero Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 In ponovno sem pred odločitvijo kupiti drug motor, ampak zdaj zagotovo Yamaho FZ1. Lani sem jo imel priliko vozit in ...pravljica (vozil tudi VFR-ko, ampak mi ni všeč). FZ1 mi je res zelo OK motor, tako izgled, vožnja, moč, no skratka vse. Tako, da Suzukija menjam z mojim doplačilom, če mogoče kdo koga pozna, iščem pa l. 2007 (dobrega in poceni:naughty:) ...glede letnika FZ-1, si se kar prav odločil (remap motorja)...če boš imel možnost in denarce, bi ti jaz svetoval, da pogledaš za ABS modeli...ABS je edina stvar, ki jo sam pogrešam pri cestni uporabi...se bosta pa z novo pridobitvijo sigurno udobneje vozila... p.s....glede hitrosti VFR vs. FZ1, bi pa tudi sam pripisal zmagovalca Yamahi , vsaj glede na podatke o teži in moči, in po občutkih, ki jih imam na moji mašini :evilgrin: ...meni z Akrapotom brez problema pokaže večjo številko, kot naj bi jo dosegala VFR...je pa res, da aerodinamika igra veliko vlogo, hmm?! ...dobro kupi in veliko varnih km... lp Pecy 1
maus Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 sj pol sm prau napisu, sam so me hondaši zminusal :glare: ... popolnoma neupravičeno :angry: flero, roko, T in 1 other 2 2
NejcN Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Kot lastnik FZ1-S ti ga več kot toplo priporočam. FZ1-s potrebuje 2 stvari, karbon izpuh(original je grd in preveč duši motor) ter bug spoiler. Bug spoiler motor poveže v celoto in ga naredi izjemno sexy!! Motor je namenjen vsakodnevni vožnji in se dobro odreže tudi v slabšem vremeu( veterna zaščita na nivoju v primerjavi z ostalimi nakedi). Moči ima več kot dovolj in z svojimi malo pod 160 konji(z akrapovičem) poskrbi za adrenalin. Drža je pokončna in minimalno utruja telo. Meni osebno je zelo všeč 190mm guma zadaj. Skratka veliko dobrih stvari in če iščeš vsestranski motor, ki je prijazen do voznika tudi na daljših vožnjah, potem je to prava zadeva zate. Hondo vfr sem na žalost peljal le 10 min. Veliko premalo da bi podal pluse in minuse. Po izjavah ostalih forumašev je motor odličen v vseh pogledih. Na koncu se mi zdi da je največja razlika v videzu(logično) ter v zahvalo 200 kubikov več ter R1 agregatom ki naredi FZ1 bolj brutalen motor.(moje mnenje) Prilagam slikco 2007 fz1-s v meni osebno najbol posrečeni barvi(poleg črne,ki pa je nisem zasledil v tem letniku): Pecy, roko in Dadi 2 1
simonsi Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 meni z Akrapotom brez problema pokaže večjo številko, kot naj bi jo dosegala VFR kolk pa gre kej po števcu?
flero Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 (popravljeno) kolk pa gre kej po števcu? ...na Tubi imaš kar nekaj posnetkov in približno take hitrosti dosega...če pa primerjaš posnetke VFR in FZ1s, se pa prav lepo vidi, da se Hondi pri 230+ končuje, Yamahi pa pri 260+ (res pa je, da ne vemo ali so motorji povsem stock ali so kaj tunirani)...v glavnem, če je varno 260 doseže b.p., z občutkom, da dodatnih 10+ ne bi bil problem :evilgrin: (z Akrapotom)...sicer pa to spljoh ni pomembno, a n?!...važn, da se je luštn pelat... ...pa srečno in varno... lp Popravljeno Januar 22, 2010. Popravil flero
flero Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 ...še tole sm pozabu, preden me prehiti...hehe...@Pervy bi tukaj zapisal, tako je začela nastajat legenda o FZ1 .) ...pa sorč za lp .) roko in Pecy 1 1
TIMIS Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Po moje pa Vfr gre komaj 220, FZ 1 pa vsaj 270 a? Na netu je testov obeh koliko želiš in je FZ cca 10 km/h hitrejša to je dejstvo (VFR 245, FZ 1 255). Teh 30 km/h diference je pa blo malo lovskih.
sesir Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Po moje pa Vfr gre komaj 220, FZ 1 pa vsaj 270 a? Na netu je testov obeh koliko želiš in je FZ cca 10 km/h hitrejša to je dejstvo (VFR 245, FZ 1 255). Kake pa ti strelaš.... FZ1 nisem peljal v blokado tako,da to končno pustimo....Star fazer je "kucal"števec v 260km/h VFR800 pa gre po števcu 257 vedno-čeprav v primerjavi s SS1000 to traja!Do 262 mislim,pa se moraš potrudit!Mislim,da sem enkrat v temi vfr tudi napisal točno po prestavah koliko gre po števcu-vendar se zdaj ne spomnim več... Dejstvo je,da fz1 velik bolj butne,ker z vfr se lahko s sopotnico zapelješ vse prestave s polnim plinom do blokade.Brez,da bi dvigovalo preden del ali za sopotnico izgledalo "kritično"
suhi Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Primerjava končnih hitrosti je pa res najbolj pomembna - noben od mopedov ni namenjen tišanju 240km/h + po dirkališču, se vam ne zdi? Bistvo je, če se dobro peljeta na navadnih cestah, ali se spet motim? Seveda je razlika znatna. Meni je bila VFR od kar jih izdelujejo tip-top motor in sem si jo vedno želel. Pred letom, ko sem jo prvič vozil (letnik 06), so se plusi le še podvojili, se je pa pokazal en (zame prevelik) minus - in to je njena teža. Žal ni to lahkoten motorček in je napram FZ1 precej težji. Seveda je razlika tudi v ccm in PS, a mene niti ni toliko motilo, da VFR ne vleče preveč, ker se je njen motor krasno odzival, zanimiv mi je tudi bil vklop V-teca, všeč mi je bilo, kako krasno vpija luknje, po 1km mi je bil domač, kot bi ga imel že 2 sezoni... Še vedno je to en super motor, le škoda ker že takrat niso naredili malce lažjega (no pa tud če bi bil 1000ccm motor ne bi nobenem zamiru ). Na srečo pa imamo FZ1 na voljo, ki pa še tisti minus zapolni, ostali plusi so pa tudi tu več kot prisotni ajd Pecy, flero in Andro82 3
GKeko Objavljeno Maj 1, 2012 Opozori Objavljeno Maj 1, 2012 Po moje pa Vfr gre komaj 220, FZ 1 pa vsaj 270 a? Na netu je testov obeh koliko želiš in je FZ cca 10 km/h hitrejša to je dejstvo (VFR 245, FZ 1 255). Teh 30 km/h diference je pa blo malo lovskih. Po tvojem gre 220 Po mojem pa gre še 20+ vsaj moja gre pa bi še šla pa sm spustil. :-)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se