Skoči na vsebino

nakup in obnova starega motocikla


Avatar

Priporočene objave

Je že bil skrajni čas, da odprem novo temo :wink:

Če se je že kje modrovalo o tem se opravičujem in prosim moderatorja, če napiše ustrezen link in zaklene temo.

A se splača kupiti star motor za okrog 400000 SIT in ga potem obnoviti. Namreč a je cenovno to ugodna rešitev..recimo da ima nekdo namen imeti motor po obnovi precej dolgo? Konkretno imam v mislih kawasakijevega ZZR 600, pa če ima mogoče kdo kaj izkušenj glede tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, načeloma se cenovno ne splača. Računaj na min. 100-200-miljaužnt kSIT za mašino, podvozje etc... pol pride še plastika.. pa elektrika... pa gume, pakne, ves potrošni material.

Raje vzemi kredit, pa kupi novega ali pa novejšega vsaj.

Nekaj takega sem se spravil delat z XS.

Motor v škatlah, nekaj stvari se je pa še geštela držalo, skor kompleten: 60k

dihtnge, ležaji, pakne, semeringi, cevke, filtri, etc: 140k

Čaka me pa še: gume, semeringi na vilcah, progresivni fedri spredi, zadini fedri, auspuh (auch), nova barva, preoblečen zic, par delov na novo kromanih, etc: cca 220-250kSIT S tem da bi blo fino enkrat še cilindre pobrusit pa nove bate... k pojma nimam kolk so.

Skupej 400-500kSIT

Da ne štejem še registracije. Pa še nagec je, bohnedej da bi mel plastiko.

V tvojem primeru bo motor 400k, mašina 200, ostalo 150 vsaj, za 750k pa dobiš že čist spodobno zadevo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Že na začetku sm bil skeptičen glede obnove starih zadev, zdej se pa to sam še stonjuje. No vsekakor bolje, da sm vprašal kot pa da bi naredil kakšno glupost (in bi šel dnar hudiču)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te prime obnavljat star motor ti lahko prodam GPZ-ja 500.

Sej če te na sredi mine ga lahko pripelješ nazaj :)

p.s. : hotu sm samo povedat da raje kupi nov motor.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor v škatlah, nekaj stvari se je pa še geštela držalo, skor kompleten: 60k

dihtnge, ležaji, pakne, semeringi, cevke, filtri, etc: 140k

Čaka me pa še: gume, semeringi na vilcah, progresivni fedri spredi, zadini fedri, auspuh (auch), nova barva, preoblečen zic, par delov na novo kromanih, etc: cca 220-250kSIT S tem da bi blo fino enkrat še cilindre pobrusit pa nove bate... k pojma nimam kolk so.

Sam mal ... jaz sem nameraval kupit rabljenega ZZRja letnik 91 70000km za 500.000sit dva majo na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) (slike)

A mislte da pr takmu tud lahko pricakujem take stroske???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor v škatlah, nekaj stvari se je pa še geštela držalo, skor kompleten: 60k

dihtnge, ležaji, pakne, semeringi, cevke, filtri, etc: 140k

Čaka me pa še: gume, semeringi na vilcah, progresivni fedri spredi, zadini fedri, auspuh (auch), nova barva, preoblečen zic, par delov na novo kromanih, etc: cca 220-250kSIT S tem da bi blo fino enkrat še cilindre pobrusit pa nove bate... k pojma nimam kolk so.

Sam mal ... jaz sem nameraval kupit rabljenega ZZRja letnik 91 70000km za 500.000sit dva majo na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) (slike)

A mislte da pr takmu tud lahko pricakujem take stroske???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avatar, ti pa padaš iz ene skrajnosti v drugo. Najprej bi kupil nov motor čez nekaj časa pa razfukano starino, poterbno obnove. A motorji, stari od 2-4 let ti pa ne ležijo? Saj tudi tak motor imaš lahko dolgo časa. Če bi se pa rad vozil, ne kupuj starine, ker se potem zajebancija šele začne. Če bi pa to počel samo z hobi, zravn pa imal en drug motor za vozit, je pa druga stvar.

Podobno je bilo pri meni. Kupil sem staro Vespo PX200. Nakar se je izkazalo, da je v bistvu potrebna ene obnove. Takoj sem videl da si s tem, glede vožnje, ne bom mogle prav veliko pomagati. Zato sem kmalu kupil še Gilero Runner 180, staro 1 leto - težko bi bila bolj podobna novi - popolnoma ohranjeno. Z nji sem bil (in sem še) ful zadovolen. Res je da zdaj kupujem tazaresni motor, ampak z Runnerjem pa res nevem kaj naj naredim (prodam, obrdžim doma za družinsko rabo, ali pa dam ljubici).

Aja še tole. Vespo imam še vedno doma in potrebuje samo še kakšne 2 dni dela, ki pa si jih nikakor ne morem vzeti, da bi jo dokončal. Vozna je pa že. Bo pa tudi ta šla ob času od hiše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnanje na zastavljeno vprašanje: Ne kupuj takega hudiča, da ga boš rabil obnavljat. Imel gsx1100 ravno z namenom obnove, ki je ni bilo nikoli konec, stala pa je preveč. Za ta denar bi dobil bandita, ki ga vozim sedaj. Res je, da ga sam nisem nič šraufal, ker pač ne znam, zato je popravilo (delna generalka - NAPAKA) stalo cca. 1800 DEM. Pa ni blo nič boljš. Sem pa navdušen, ko vidim dobro urejen star motor (ZZR to ni) in občudujem STROMA in njemu podobne. Imel sem take stare "jajce" in vem kako je stem. Bravo fantje, svaka čast. Avatar, če bi bil to tvoj prvi resen motor skrajno odsvetujem! Boš voljo do motorjev izgubil. Raje si sposodi malo denarja in kupi novejši motor.

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!