sesir Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 (popravljeno) BMW misli resno z razvojem in prodajo električnih avtomobilov v okviru ene od svojih blagovnih znamk. Dokaz temu je mini E, ki je prvi povsem električni mini izpod »rok« Bavarcev. Miniji E bodo enako kot ostali klasični modeli izdelani v domači angleški tovarni Oxfordu, a s to razliko, da v njih ne bodo vgradili pogonskega sklopa. Izdelan avto bodo nato poslali v München, kjer ga bodo založili še vse elemente električnega pogona. Srčika slednjega je seveda elektromotor, ki naj bi zmogel kar 150 kW (204 KM) in največji navor 220 Nm, kar zadostuje, da kar 1456 kg težek E pospeši do stotice v še vedno zglednih 8,5 sekundah, pospeševati pa neha pri hitrosti 152 km/h. Elektromotor se napaja iz 260 kg težkih litij-ionskih akumulatorjev, ki so vgrajeni v avto namesto zadnje sedežne klopi (ja, mini E je dvosedežnik), polnijo pa se s priklopom na navadno hišno električno omrežje, pri čemer popolno napajanje baterij traja približno osem ur. Komur je tako dolg polnilni čas v današnjem poskočnem utripu življenja predolg, pa bo Mini ponudil možno doplačila za polnilno postajo, ki bo dopuščala večje polnilne tokove in tako skrajšala polnilni čas na primernejših 2,5 ur. Skupni domet z eno polnitvijo akumulatorjev zmogljivosti 35 kWh, od katerih jih je 28 kWh uporabniku razpoložljivih, naj bi znašal 240 km, slednjega pa naj bi omogočal tudi v miniju E vgrajeni sistem regeneracije energije med zaviranjem in iztekanjem avta, ki v nasprotnem primeru izgubljeno energijo ponovno shranjuje v akumulatorje . Neprikrito električen V avtu je poleg tega, da je E le dvosedežnik, omembe vredna še zamenjava merilnika motornih vrtljajev z merilnikom napolnjenosti akumulatorjev in umestitev indikatorja odsotnost merilnika motornih vrtljajev. Na zunaj je E, razen po odsotnosti izpušne cevi, prepoznaven tudi po svetlo rumenih simbolih električnega vtikača na strehi, prednjem in zadnjem pokrovu, maski motorja in pokrovu, kjer sicer najdemo cev za točenje goriva v posodo, tokrat pa je tam vtičnica za priklop minija na hišno omrežje. Mini bo 500 E-jev, z namenom pridobivanja izkušenj o obnašanju vgrajene tehnike med vsakdanjo uporabo, posodil (leasing) 500 strankam v južnem predelu Kalifornije, mestu New Yorku in državi New Jersey za obdobje enega leta. V tem trenutku razmišljajo tudi o razširitvi »testnega poligona« še v nekatera večja mesta Evrope, a končna odločitev še ni padla. Ne piše pa,da bo najemnina 850$ na mesec in je povpraševanje takoj preseglo ponudbo! Bom dodal še link,kjer si lahko avto predelaš na elektriko sam,da najdem! Popravljeno Januar 10, 2009. Popravil sesir Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 11, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 11, 2009 (popravljeno) Letos pa bo šlo končno tudi kupit TESLA Roadster-ja,ki ima električen pogon in 252"konjev" Od 0-100km/h pospeši v 4sekundah,domet ima do 350kilometrov.Predviden čas polnjenja pa je 3,5ure. Cena okoli 100.000$ www.teslamotors.com Venturi Fetish ima električni pogon z okoli 221kilovati.Od 0-100km/h okoli 5sekund,domet do 250kilometrov.Cena brez davka je 297.000eu www.venturi.fr V Ženevi pa bo predstavljen tudi športnik iz podjetja Protoscar Lambo,ki ima dva elektromotorja s skupno močjo 200kilovatov(268konjev) in 440Nm navora.Na vsaki osi bo po en motor.Namen sprednjega motorja pa je predvsem shranjevenje in obnavljanje zavorne energije www.protoscar.com Tako,da ta tehnologija se kar razvija,niti specifikacije niso več tako slabo.Je pa vprašanje kako je vozit avto brez zvoka,če pustimo zaenkrat še zelo visoke cene! Popravljeno Januar 11, 2009. Popravil sesir Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 11, 2009 Deli Objavljeno Januar 11, 2009 meni še vedno najbolj potegne una tata na zračni pogon kar se tehnologije pogona tiče. Ampak kot avto pa vse ostalo šepa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se