Lunč Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 "začetnik" proti "veteranu" sploh pa je imel trial drugi skupni čas tako,da...Tud Omar ima trial in se je odločil za... In kje je bil 15kratni prvak,če je blo trialom pisano? Napisal si citiram "Sploh,da tudi tisti,ki so mnenja,da je to nekaj "neuporabnega" vidijo,da lahko z triali premagaš tudi endure in crose! " dosežen čas tvojo trditev demantira. Omar na vseh takih dirkah vozi enduro...trenira tudi trial.Zakaj se odloča za enduro je njegova odločitev. Kaj misliš,da bo prvak na taki vaški dirki pokazal vse svoje znanje in razkiral padce.Bodi prepričan da mu ni do tega. Vsak ,ki se malce bolj resno ukvarja z endurom ima trial motor.Tehnika je zelo podobna.Vsi bivši trialisti ,pa to bili prvaki oz neprvaki, so prešaltali na enduro.Kdo je imel kakšen čas na dirki sploh ni bilo pomembno...pomembno je bilo,da Omar prehiti lanskega zmagovalca in kakor sem slišal so prijatelji od Omarja pomagali(nesli) tako Omarjev kot Brandauerjev motor pred 5 kontrolno točko.Trialisti so imeli tudi velike težave.Progo je pa prevozil najhitreje tisti,ki je imel največ pomagačev.To pa sta Omar in pa Severin pa tudi njegov prijatelj Grega.Trial zmagovalec je postal Severin v zadnjih metrih tik pred ciljem.
kasti Objavljeno April 15, 2009 Opozori Objavljeno April 15, 2009 Nekaj utrinkov iz velikonočnega "švicanja"...
sesir Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Nova internetna stran o trialih... www.trial.si
sesir Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 pomembno je bilo,da Omar prehiti lanskega zmagovalca in kakor sem slišal so prijatelji od Omarja pomagali(nesli) tako Omarjev kot Brandauerjev motor pred 5 kontrolno točko.Trialisti so imeli tudi velike težave.Progo je pa prevozil najhitreje tisti,ki je imel največ pomagačev. Potem pa najbolje,da vas drugo leto gre en avtobus in ti kr skozi nosijo motor boš pa še ti zmagal :naughty: Prvi čas je imel Omar.Potem pa 5 mest triali,tako,da očitno so postavljali boljše čase kot vsi razen Omarja na endurah!Kaj je tu zdaj nejasno?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Kdo od tu? sesir in Ghostrider na apn 2
franc Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Je komu uspelo registrirati trial motor? Malo gledam po italijanskih straneh in tam so očitno registrirani (ne ravno vsi, ali pa jaz narobe razumem "targata"), neregistrirani so običajno občutno cenejši. lp Franc
sesir Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Je komu uspelo registrirati trial motor? Malo gledam po italijanskih straneh in tam so očitno registrirani (ne ravno vsi, ali pa jaz narobe razumem "targata"), neregistrirani so običajno občutno cenejši. lp Franc V Italiji so res registrirani-po večini.Vendar potem pri nas ne dobiš homologacije.Gre jo pa dobit v primeru,če kupiš novega in vzameš nek paket opreme,lahk točno vprašam.Prišlo pa je okol 300eu.Ga bom vprašal,če še ve...No v glavnem tega triala sem jz peljal na homologacijo,jo naredil in ga je možno registrirat!Ne vem pa,če ga je,ker ga je hitro prodal in kupil manj kubičnega(kubiki so v povezavi z težo voznika).Za rabljenega,ko sem spraševal v KP pa ni šlo,ker kao rabiš še tisti certifikat,ki ga je imel prej opisan trial zraven.Lahko pa,da se je v tem času kaj spremenilo,ker nisem kasneje več kaj spraševal,ker se ga kupil brez registracije!
franc Objavljeno Oktober 6, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2009 Hvala Sesir. Nov mi je za namene za katere ga imam v "planu" predrag (mi ga je potem škoda). Pri novem vem, da lahko dokupim sedež, žmigavce ipd (pri nekaterih modelih), ali pa če kupim kakšnega Alp-a (samo ta je potem že praktično endura, to pa imam), Načeloma je potem brez veze kupiti registriranega. lp Franc
sesir Objavljeno Oktober 6, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2009 Hvala Sesir. Nov mi je za namene za katere ga imam v "planu" predrag (mi ga je potem škoda). Pri novem vem, da lahko dokupim sedež, žmigavce ipd (pri nekaterih modelih), ali pa če kupim kakšnega Alp-a (samo ta je potem že praktično endura, to pa imam) lp Franc Sedež ni obvezen.No jz sem imel podoben problem.Sam mene je še zanimalo kako mi sploh bo.Ker do takrat sem se vozil samo z novim SHERCO ene 2uri in pol leta starim GAS-GAS dobro uro in bil zelo navdušen-kros ne maram.Pol pa sem v Italiji probal Alp in to je kr neki...zame neuporabna bedarija.Potem sem pa kupil 10let starega.Saj vozil sem se.Vendar to ni to!Če bi hotel,da bi bil "motor" bi moral vanj vložiti preveč denarja.V bistvu bi moral menjati sklopko,vse ležaje,semeringe,gume,felgne poravnat,pa še par stvari za zrihtat.Da ne govorimo,če bi še bat menjal...Plus tega,da je pil več kot enkrat več kot nov. V glavnem,če bi vse te dele kupil,plus cena motorja bi prišel še samo kakih 1keu ceneje kot nov z dobrim popustom ali skoraj enako kot leto,dve star res dober!Pol se pa človek že vpraša ali ima raje novega z garancijo ali star jajc.Je pa res,da se jz potem nisem več odločil za nakup novega! Če ni skrivnost do kolk denarja pa bi kupil Trial?
sesir Objavljeno Oktober 24, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2009 (popravljeno) Ker me večrat kaj vprašate v zvezi z njimi in ker mi je eden včeri napisal,da naj kr tle objavim,ker več koga to zanima pa bom Trenutno je moje mnenje,da se rabljenega triala ne splača kupovat!4T pa tudi ne,ker je 1000eu dražji-nov! Ker smo "dobili" nove triale firme XISPA .Španska firma.V bistvu kopija SHERCO.In stane nov 3900eu.Uvoznik pa je isti kot za sherco. KLIK Beta je odpustila 60% delavcev in so sedaj samo štirje v skladišču za celo EU.In se na dele čaka ko... Za vse "strokovne" informacije v zvezi z trial motorji se obrnite na info@trial.si Imate pa tudi forum na trial.si Popravljeno Oktober 24, 2009. Popravil sesir
sesir Objavljeno Oktober 24, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2009 Lahko pa trenirate tudi doma virtualni trial
perimund Objavljeno Oktober 29, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2009 sesir kolk ccm za 75-80kg? tnx.
sesir Objavljeno Oktober 29, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2009 sesir kolk ccm za 75-80kg? tnx. V osnovi se moraš odločit ali ga boš imel za trial ali za bolj terensko-enduro vožnjo. Trial je veliko lažje vozit z manj kubiki.Ker moraš biti dost manj pazljiv s sklopko.Ker imaš z več kubiki dost več zdrsov kolesa in posledično izgubo ravnotežja. Tekmovalci tud do 23 let še vedno vozijo 125,ker pač na samem poligonu ne potrebuješ moči,ki jo nudi večja kubikaža.Moraš pa veliko bolj obvladat sam motor. Nad 90kg in pa za tiste,ki se mislite vozit le po terenu-enduro se priporoča 280ccm Drugače,če pa mešano (voznik pod 90kg) pa 250ccm!Ker se gre lepo peljat po terenu in poligonu. V bistvu!Na poligonu moči ne rabiš in je samo težje vozit z več ccm!Na terenu-enduro pa več moči sploh ne škodi Čeprav je ima po mojem mnenju že 250 več kot dost!
Lowrenc Objavljeno Oktober 29, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2009 Kako je z vtekavanjem novih 4T in 2T trialov? Če pomislim imajo mopedi vtekavanje nekaj 100km, večji motorji pa nekaj tisoč km-trial je verjetno nekje vmes.
benny0104 Objavljeno Oktober 29, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2009 Kako je z vtekavanjem novih 4T in 2T trialov? Če pomislim imajo mopedi vtekavanje nekaj 100km, večji motorji pa nekaj tisoč km-trial je verjetno nekje vmes. Pri trialih gre najbrž po delovnih urah.
motolover Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Pri trialih gre najbrž po delovnih urah. Mojega sem utekaval par ur, Saj triala nimaš za toriranje obratov, zato je utekavanje čisto enostavno. Vžgeš, greš nekam na progo in se malo poigravaš.
motolover Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Malo nazaj je nekdo spraševal o homologaciji. Pred leti smo s prijatelji proipeljali tri Montese in jih tudi homologirali. Le eden je tablico tudi vzel, ker takrat še nismo bili v EU in je rabil za čez mejo. Ta novega sem vzel 4T tekmovalno verzijo, ker lučk, žmigavcev in podobne krame za na teren res ne potrebuješ. Pri prvih 2T ni bilo izbire, ker si lahko dobil samo homologirano verzijo in si potem moral motor odblokirati in sneti vso kramo z njega. Zdaj prihajajo prave temperature za trial in moj že čaka pripravljen za kake gozdne treninge. Če je še kdo v Domžalskem koncu se lahko zmenimo.
Lowrenc Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Zorej se ga vtekava bolj tako kot motorno žago-prvih nekaj rezervoarjev naliješ malo bolj bogato mešanico!
sesir Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 Zorej se ga vtekava bolj tako kot motorno žago-prvih nekaj rezervoarjev naliješ malo bolj bogato mešanico! Fora triala je,da samo na kratko odpiraš gas.Ni to cestni motor.Tak,da v bistvu,ga ni potrebno ulavfavat.Če pa ga uporabljaš bolj enduru pa malo paziš prvih 5ur vožnje,da ga ne obremenjuješ na max. dotem 1
perimund Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 (popravljeno) sesir:_ pol te rabljene 1500-2000€ (beta, sherco,.1996-2002) treba vlozit se 1000 za poservisirat vse da je pol "Motor" ali pač? Popravljeno November 2, 2009. Popravil perimund
actarus16 Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 So kr dragi ja tele trial...bi pa mel enga,mogoče če bo denar
sesir Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 sesir:_ pol te rabljene 1500-2000€ (beta, sherco,.1996-2002) treba vlozit se 1000 za poservisirat vse da je pol "Motor" ali pač? Nekak take so nažalost moje izkušnje.V bistvu tak veš kak je...v vsak rabljen motor neki vložit.V trial,ker si večino časa z njim na terenu in velik padcev je pač vse temu primerno obrabljeno oz.uničeno in je pač potrebno menjave.Verjamem pa,da gre najdit res lep primerek-vendar po mojem mnenju res težko oz.še velik težje,kot tak letnik ne paden SS! Plus tega,da je med letnikom 96 in 2010 "svetlobno leto"No sicer pa je podobno kot pri drugih motorjih.Jz nisem mogu verjet kakšen napredek je.Ker vsaj men se tak vizualno ni zdelo,da je neka grozna razlika.Ko pa sem peljal novega Sherco sem svojo staro Beto sam prodal in ko,če bom spet kupil trial samo novega ali od prijatelja,da vem kaj je bilo z motorjem pa še to,do 3leta starega.Ker pa imajo trenutno 3leta stari v bistvu ceno novega XISPA pa ni glih velik za razmišljat,kaj bi kupil Če pogledaš,da dobiš popolnoma nov motor za 3900eu in v bistvu veš,da niti matice ne boš rabil pritegnit nekje tri leta se mi zdi to daleč najbolj smiselen nakup.Če tak pogledama se voziš 9let in zgubiš recimo 2000eu. Je pa res,da recimo za Sherco pridejo vsi deli v zelo kratkem času. Za Beto pa se pravkar čaka na naročene dele že mesec dni...
kasti Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 Za Beto pa se pravkar čaka na naročene dele že mesec dni... Povej kaj rabiš od Bete, bomo zrihtali tik tak! PM!
sesir Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 Povej kaj rabiš od Bete, bomo zrihtali tik tak! PM! Menda bo tak že prišlo.Ne vem,če bi ti uspelo prej,ker pač oni v skladišču...razen,če bi vedel za koga,ki ima to na zalogi @perimund beta techno250 l.96 ima 84kg,nov 2010 XISPA 250 ima 68kg.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se