franc Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 Se da tele XISPA-je kje od blizu videt (potipat), me malo moti ker so (kolikor je meni uspelo razbrati) narejeni na kitajskem (kitajski Tomos je hudo slabo sestavljen). lp Franc
sesir Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 Se da tele XISPA-je kje od blizu videt (potipat), me malo moti ker so (kolikor je meni uspelo razbrati) narejeni na kitajskem (kitajski Tomos je hudo slabo sestavljen). lp Franc Trenutno še ne!Se pa že vozijo po SLO. V bistvu je to Španski proizvajalec,ki recimo izdeluje "plagiat" Sherco.Kitajskih delov naj bi bilo do 30%.Sestavljajo pa se v Španiji se pravi niso nič drugačni kot ostali proizvajalci.Vse komponente motorja izdelane na Kitajskem se preizkusijo metalurško v Španiji za kakovost XISPA tekmuje v SSDT in TR1 v Italiji Po tujih trial forumih ni slabih besed o njih! Tolk sem si uspel prebrati na netu.... Verjamem,da bo še vedno marsikdo raje dal več in kupil Gas,Beto,Sherco vendar je vprašanje koliko % delov bo dobil made in china plačal pa...Navsezadnje so kitajski deli tudi v MB S-klasi :naughty: Google prevod od Sherco S pomočjo množičnih medijev, Sherco seznanila z začetkom poskusov motornega kolesa, ki je praktično enaka tisti, ki je bil oblikovan, preizkušen, proizvaja in trži izključno Sherco. Prepričani smo, da motor, sta šasija in pribor za te motocikla enak motocikel Sherco. To ni zgolj naključje, ampak izbiro, da izkoristijo obsežne raziskave in razvoj, ki ga je opravil Sherco. Menimo tudi, da so namerno poskušajo povzročila zmedo na trgu med ljubitelje športa. Sherco je vložila veliko let v razvoju motocikla poskusov, da bi svojim strankam ponuditi najboljše proizvode, ki se nenehno razvijajo. Sherco nima nobene veze s promocijo tega novega motocikla. Iz tega razloga Sherco dosega javnosti, da smo imeli nobene zveze s to kopijo in da se nikoli ne dovoli njeno proizvodnjo. Sherco je v tem času pripravi ustrezne pravne ukrepe, ki zahtevajo, družba vprašanje spoštovanja pravic Sherco in prekiniti proizvodnjo tega izdelka. Poleg tega bomo Sherco vztrajajo, da ne bo odgovoren za delovanje motornih koles te znamke, niti ne bomo odgovorni za kakršno koli garancijo ali popravila napake, povezane s tem, ali katero koli drugo znamko. "
sesir Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 Google prevodi Mnenje revije 1000ps Avstrija o IXSPA-klik ixspa - Poceni kitajski kopirati ali v prihodnost usmerjeno proizvodnjo rešitev? . da se premaknete na dnu tega vprašanja, smo potoval v Španijo - posebej v levji den do Girona, kjer si lahko že videli, medtem ko se približuje GasGas-svetlobni znak v daljavi. Samo streljaj stran, novo kolo sojenje z imenom Xispa. Ena, proizvedeno v 70. letih, Bultaco Trial otroci že nosila to ime. - V tem, ki jih pestijo finančne krize, čas za izgradnjo sojenja, kjer so nekateri konkurenti, so v resnih težavah, lahko vodijo celo vodijo del svoje proizvodnje le z vladnimi podpore. Podjetje ustanovitelj in podpredsednik več španski poskus Champion Enric Meseguer podrobno pojasnjuje, kaj proizvodnjo Xispa pred konkurenco. Xispa ima dobre stike z Topproduktionsstätten v azijski regiji. Če kolo povsem, ali celo motor je proizvedeno v teh državah, bi bil strošek proizvodnje še vedno veliko cenejši, ampak kakovost vgrajenih bi se sestavni deli se težko spremljati ves čas in ne bi bilo poceni kitajske kopije samih. Da bi se izognili temu, naj Xispa izključno distribuira dele za izdelavo različnih specializiranih proizvajalcev. Vsakdo, ki meni, da se ukvarjamo s temi tovarnah na dvorišču garažo, kjer delavci stojijo bosi na stružnice, ki je močno zmotil. Katera podjetja lahko proizvajajo v Xispa kot bata in cilindra, se je le 10.000 ljudi - obstajajo nekatere nemške znamke avtomobilov, kot sta Audi in BMW se lahko proizvajajo dele. Nato pride del, na primer z zadnje osi + matere + razdalja + dva napenjalci verige za Xispa bo vsako dobavo veliko špansko, metalurški inštitut na dejansko sestavo, trdota, trdnost, itd preveriti. Ali ne izpolnjuje zahteve glede kakovosti iz celotne pošiljke Xispa sega nazaj do proizvajalca. Celoti, se je vrnil zaradi stroškov, po morju, ki se ponovno sprejme tri mesece, dokler so sestavine na voljo v desno kakovosti. To je tudi pojasnilo, zakaj je bila dostava prvih vozil zamudo znova in znova. Trenutno je 30% vseh delov, so izdelane na Kitajskem (ena zadnja odbijača je okrog 30 EUR, - stroški, cilinder + bat max. 150 EUR ,--), hladilniki KTM prihajajo iz Avstrije, okvir je v isti družbi, v Španija proizvodnje, ki lahko proizvajajo tudi GasGas. zavore so AJP, itd Proizvodnja je še vedno v gradnji in bo sestavljena 3-4 vozil na dan. Toda že leta 2010 Xispa želi doseči letno proizvodnjo 1.000 enot. 4-taktni motorji poskuse in poskuse, se absolutno ne vprašanje, ampak načrtuje, da bo višji Meseguer poseben model za ceno Repsol Montesa, šele takrat Xispa sestoji v celoti iz ogljikovih vlaken in magnezija, ter bo korak za 50 kilogramov - Raga je gledal in tudi mi! Test XIPSA 250 solooffroad.com-KLIK Ker Xispa napovedala tržne uvedbe sojenje stroj cenejši kot njegovi konkurenti, mnogi strokovnjaki pa so bili industrija skeptičen o upravičenosti projekta. X 250 R je tu in je veliko več kot kolo za dobro ceno. Oglejte si fotogalerijo Ideja ni nova, in Xispa ni prvo podjetje, ki dopolnjuje nizke proizvodne stroške na Kitajskem za zmanjšanje cene svojih izdelkov. Pravzaprav veliko blagovnih znamk, in tudi zelo prestižne, služil v takih okoliščinah. To je lahko relativno nov med graditelji motornih koles, vendar je zelo pogost med druge postavke. V primeru Xispa, s čimer se zmanjša proizvodne stroške večine forme za litje delov. Seveda, nekatere od teh komponent se proizvaja tudi na Kitajskem, vendar pa sta koles in motorjev, so sestavljeni v Španiji, tako da X 250 ponosen pogled "Made in Spain" na grafike v vašem krožniku svetilniku. Trenutno nič ne kaže, da motor ne more preseči 2T evropskimi odobritvami, ki urejajo emisije plinov, ki onesnažujejo. Večina proizvajalcev presega Euro 3 motorje, brez težav z 2T, in obstajajo dokazi, da navedejo tudi presegajo Euro 4. Glede na te razmere, Xispa zavezanost opremiti vaše X 250 R z 2T motorju, in je trenutno izvajanje te vrste pogonsko gorivo je manjša od 4T, s proizvodnimi stroški precej nižji. Tako, eno-valjni motor je klasična 2T tekočinsko hlajeni 249 cm ³. Območje okvir je Cr-Mo jeklenih cevi z ovalnim oddelek, ki se razlikujejo od tistih, ki smo videli v prvi prototip predstavljena v Andori. Ta novi profil omogoča prihranek 1 kg v primerjavi z začetnega prototipa. Kot pri podvozju, vilice je narejena s konvencionalnimi Xispa s jeklene palice 40 mm v premeru in urejanja hidravličnega stiskanja in preobratu, medtem ko so zadnji šok drugih pomembnih razlik glede Prva različica X 250 R. Trenutno blažilec je Paioli in je pritrjen neposredno swingarm (via link suspension v original). AJP zavor združujejo elemente iz črpalke, in spone, disk NG. Objemko je štiri-batne spredaj in deluje na 185 mm plavajoči diski, medtem ko zadnja dva bata, ne na eni od 150 mm.Črpalka je prednje zavorne tekočine zbiralnik velikih španskega proizvajalca. Pesta so istega proizvajalca, medtem ko so gume Xispa. X 250 R kakovosti vsebuje veliko podrobnosti. Ti vključujejo različne premera krmilo, pestmi HEBO, Domino nadzor dušilne lopute, aluminijaste stirrups in moč, ki se nahajajo v bližini ločite nadzor sklopko, zaradi česar dvojno funkcijo za zaustavitev in krajo. V ta seznam lahko vključuje različne varovalne (dušilca zvoka in vilice) in most vilic, ki so ogljikovih vlaken Delay blagovno znamko. Različica odobrila opremljeno pnevmatik Michelin, medtem ko bo konkurenca najcenejše Dunlop. Prav tako je treba opozoriti, da so morebitni kupci, ki dvodelne rokav za kritje kolo. Proizvajalec oglašuje skupno težo 68 kg suhega. Xispa bo katalog vključuje tri različne pomiki: 125, 280 in 250, ki smo testirali za vas zdaj. Prvič območja, prvi vtisi Prva stvar, bomo videli, ko bomo na skok je odličen položaj za vožnjo. Je zelo udoben oblike in širine balansa in tudi položaj ročico za prvo. Preostali nadzora tudi sedež, razen za kick-starter, ki sega nekoliko z desne strani krmilo v položaju mirovanja. Motor se začne najprej v tako hladno in toplo, in dejstvo je, da je tako pomembno, manever je popolnoma odpravljena. Hrup, ki ga glušnik, dokaj majhna in sploh ne moteč.Delovanje vijaka je bil prijetno presenečenje. Njegov odgovor je nemoteno in postopno in omogoča dober odmerek moči. Kaj je res všeč, je stabilno delovanje propelerja. Za daljše, kot smo bili, ko motor deluje, njegovo delovanje je bil neoporečen. Eden od najbolj pomembnih elementov v umazanijo kolo je sklopka, in resnica je, da Xispa deluje zelo dobro. Smo opazili, da je drag, niti hladen niti vroč, prav tako pa ni pokazala znakov utrujenosti, ko so ga zlorabili. Touch se nam zdi zelo dobro, je potrebno hitrostjo kadar je to potrebno, vendar pa sploh ni težko nadzorovati. Dober kompromis Kolo je živčen na vse, in daje veliko zaupanje, da soočajo s številnimi ovirami na vrsti. Slednji občutek je predvsem zato, ker vilice palice 40 mm. Lahko poveste malo težko na spremembe v položaju, temveč zagotavlja potrebna zagotovila za sprednje kolo, tako stroj je zaznana sposobnosti reakcij. Delovanje vilice je gladka in na dotik občutljiv, z dokaj hiter rebound. Edina slaba stran na vilice je cenjena ko gremo iz enega kamna na drugega s prednjega kolesa v zraku, smo opazili majhno mehansko stop podaljšanja. Prijetno presenečenje, da je zaradi zadnjega vzmetenja. Občutek šoka Paioli nas je očarala, ter da je njihovo vedenje je precej v postopno umikanje vpliva na zadnje kolo na točke, ki jih ostale neopažene. Njegova sposobnost za preobratu, je odlična in zelo koristen pri hoji po stopnicah, ker ste nekoga, ki se postavlja. Če primerjamo z drugimi motorji brez povezave, kaže bolj postopno in to vedenje je morda zaradi svoje središče in navpični položaj kot drugi, s tem sistemom. Morda najmočnejši točko Xispa svoje cene, vendar se zdi, da nas še več, potem ko preveri svoje odlične zmogljivosti, zelo enaka tisti, ki od svojih konkurentov. Mogoče je to dejstvo, ki ne prosim vsakdo na tem področju, vendar je jasno, da za večino navijačev in prihrankov več kot $ 1000, je dobra novica. Vaša cena: 4.150 € (3.750 € Neakreditovan version) Najboljši: odlično razmerje med ceno in uspešnosti Najslabši: zelo odprt boot Pedal
sesir Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 Povej kaj rabiš od Bete, bomo zrihtali tik tak! PM! Maš P.m
sesir Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 (popravljeno) Sherco predstavil 2010 modele.Predstavljene konkretne spremembe! Rezervar za bencin in air box sta zmenjala položaj! Predstavitev KLIK Popravljeno November 10, 2009. Popravil sesir
sesir Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 (popravljeno) Ena izmed najstarejših trial firm OSSA se vrača na sceno in kot zgleda v velikem slogu... http://www.trial-club.com/ossa.3274.0.html http://66.196.80.202/babelfish/translat ... igo%3d1192 Obrnjena mašina (dosedaj najmanjša), elektronski vbrizg goriva!!, USD vilice Marzocchi, zadnji amortizer Ohlins, okvir-chrommolybden (kot pri Ducatijih..), teža:67kg. Popravljeno November 18, 2009. Popravil sesir
sesir Objavljeno December 25, 2009 Opozori Objavljeno December 25, 2009 Se da tele XISPA-je kje od blizu videt (potipat), me malo moti ker so (kolikor je meni uspelo razbrati) narejeni na kitajskem (kitajski Tomos je hudo slabo sestavljen). lp Franc XISPA letnik 2010 na zalogi
kasti Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Če kdo potrebuje rezervne oz. nadomestne dele za Beto... veliko novih delov najdete TUKAJ
sesir Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 V Labinu zopet zmagal naš tekmovalec Prva tri mesta zasedli Slovenci...Tretje mesto zasedel Jager Marko,ki ima drugače svetovne rezultate z štirikolesniki...Vsi na trial motociklih znamke SHERCO . V enduro klasi pa je zmagal Erich Braundauver,ki je že dvakral zmagal,drugi pa je bil Gearhard Forster,ki je tovarniški off road voznik za BMW
Ice Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Erich "Tower Of Power" Brandauer. kamnosek drugace.
kasti Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 V Labinu zopet zmagal naš tekmovalec Prva tri mesta zasedli Slovenci...Tretje mesto zasedel Jager Marko,ki ima drugače svetovne rezultate z štirikolesniki...Vsi na trial motociklih znamke SHERCO . V enduro klasi pa je zmagal Erich Braundauver,ki je že dvakral zmagal,drugi pa je bil Gearhard Forster,ki je tovarniški off road voznik za BMW Me samo zanima, katere Shercote pa so vozili:2T ali 4T?
sesir Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Me samo zanima, katere Shercote pa so vozili:2T ali 4T? Vsi na 2T,ker so neprimerno boljši.Tudi svetovni pokal se vrača na 2T ,ker je enostavno boljši!
Lowrenc Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 sesir-ali za motor Xispa ni več zastopnika/serviserja v SLO?
sesir Objavljeno Marec 15, 2011 Opozori Objavljeno Marec 15, 2011 sesir-ali za motor Xispa ni več zastopnika/serviserja v SLO? XISPA so kupili Španci in jo sedaj tržijo sami-če jo še...Pod drugim imenom... Bom jutri napisal malo o omejenini seriji Sherco za letošnje leto...
sesir Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 Kot sem že omenil je letos izšla omejena serija SHERCO SSDT 100 Limited edition.Proizvodnja bo v čast šeste zmage na "Scottish Six Days Trial" .To tekmovanje je eno nastarejših v tej panogi in sicer letos praznuje 100 obletnico(1911-2011).Sherco je že na svojem debiju leta 1998 odnesel zmago. Osnova je lani predstavljen model.Malenkost pa so mu dodelali mašino,podaljšali blatnike,dodali zaščito agregata in ga obarvali v grafiko Škotskih kiltov,ki takoj pade v oči in zgleda res odlično.Agregat je dvotakni 272ccm in menjalnikom s 5.prestavami in težo le 68kg.Cena omejene serije je le 100eu višja od osnovnega modela. Več na SHERCO Scottish Six Days Trial
Spade Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 zdravo, mene zanima kako je zdaj to s policijo?? se lahko pelješ po pločniku če ni homologiran oz. registriran za cestno porabo?? ker ga ja ne bi peljal na neki prikolci da pridem do kakšnega hriba itd... LP
Stevie Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 To tudi mene zanima kako je s tem? Vožnja po mestu/vasi..? Je možna registracija motorja, da potem plavi ne težijo?
tucko Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 Tega se ne da ragistrirat, ker je narejen namensko za na progo kot cross motorji Lowrenc in sesir 2
kasti Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 Tega se ne da ragistrirat, ker je narejen namensko za na progo kot cross motorji Skoraj vse trial motorje je možno registrirati; Monteso Coto 4RT 100% lahko. Stevie 1
sesir Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 To tudi mene zanima kako je s tem? Vožnja po mestu/vasi..? Je možna registracija motorja, da potem plavi ne težijo? Če kupiš novega shercota moraš ob naročilu povedati,da ga misliš registrirati in dobiš poleg motorja še dodatke za cesto-posebej v škatli in pa še en bolj zaprt izpuh.Motor s takšnim kitom stane circa 170-180eu več-zraven pa dobiš eu homologacijo! Stevie 1
motolover Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Mojo prvo Monteso sem homologiral, registriral je nisem nikoli. Sedanjo sem nabavil tekmovalno, registracija za tak motor je brez veze.
kasti Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 Nekaj originalnih in popolnoma novih delov za Beto REV3 imam viška. Podrobnosti najdeš TUKAJ.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se