janezjeleb Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 Lep pozdrav!!! Videl sem že kar nekaj tem o tem kako se da predelati 125 kubične motocikle!!! Mene pa zanima kontakt kakšne osebe ki se prav ukvarja s tem!!! Za moj motor sem našel le polini cilinder za 160ccm ampak stane skoraj 400 evrov. Zanima me če je še kakšna druga firma ki izdeluje kej podobnega in kje se to najde!!! Hvala za odgovore in lep pozdrav
andrej17 Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 (popravljeno) glej ...če predelaš motor maš veliko veliko stroškov... recimo nou bat pa cilinder...zamenjaš ok neki časa bo laufalo pol se ti bo pa blajerca sfukala ..torej mor menjat tut blajerco..ko imaš večjo blajerco je priporočlivo menjati tudi zobnike ..itd tak da predelava 125 ni priporočliva z moje strani...počakaj kako leto in kupi večji motor pač... Popravljeno Januar 23, 2009. Popravil andrej17
Lencdo Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 glej ...če predelaš motor maš veliko veliko stroškov...recimo nou bat pa cilinder...zamenjaš ok neki časa bo laufalo pol se ti bo pa blajerca sfukala ..torej mor menjat tut blajerco..ko imaš večjo blajerco je priporočlivo menjati tudi zobnike ..itd tak da predelava 125 ni priporočliva z moje strani...počakaj kako leto in kupi večji motor pač... 100% se strinjam
janezjeleb Objavljeno Januar 23, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 Lj sj je vse lepo in prav!!! Sam tud vem da so takoj stroški, samo se gre za to da je motor letnik 99 in da pač ne dobim nič več za njega. Nakup močnejšega se mi zdi malo neumen saj študiram in me tako ni nič doma. Tako da takrat ko pridem bi pač mel tega tok da se mal zdivjam!!! Sej verjamem da je to totalna bedarija sam vseen mi je pa še večja bedarija da kupim drug motor ki bo doma stal v garaži!!!
skofk Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 Lj sj je vse lepo in prav!!! Sam tud vem da so takoj stroški, samo se gre za to da je motor letnik 99 in da pač ne dobim nič več za njega. Nakup močnejšega se mi zdi malo neumen saj študiram in me tako ni nič doma. Tako da takrat ko pridem bi pač mel tega tok da se mal zdivjam!!!Sej verjamem da je to totalna bedarija sam vseen mi je pa še večja bedarija da kupim drug motor ki bo doma stal v garaži!!! za dušo sprostit je pa tud nepredelan motor čist dost če ga boš predelu bo mal močnej samo pa nebo velik pa še več problemov boš imel za ta dnar k ga bi dau za predelavo pa pol za stroške lahko kupiš en starejši močnejši motor ne splača se predelovat 100%
andrej17 Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 no sicer pa še zdej ne vemo keri motor maš v mislih ???
Lencdo Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 no sicer pa še zdej ne vemo keri motor maš v mislih ??? tomos atx :worship:
benny0104 Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 tomos atx :worship: A so atx-a kdej naredl 125?
janezjeleb Objavljeno Januar 24, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 U bistvu je ETX in ne ATX znamke aprilia!!!
Lencdo Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 U bistvu je ETX in ne ATX znamke aprilia!!! No vidm da se nism glihk kej preveč zmotu :whistle: Za predelavo ti pa svetujm nov frgazr + športni filter ( z dizo boš mel mal problemov da boš najdu tapravo nastavitev) pol dej pa dober avspuh pa je to to dubu boš pa cerka 3-6 km to je pa tud to
JeRn3j Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 v grabn ga porin... najboljši pospešek za zihr :OK: ko litrca :D
andrej17 Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 A so atx-a kdej naredl 125? niso ga nardil ...smo ga pa predelal :naughty: :evilgrin:
no_name Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Na Gileri Arizona sem imel polini cilinder; mislim da je bil 160 al pa 170ccm. Pa sem kupil rableno pa 1,5 leta sem se z njim vozil BP, moči je bilo pa ogromn, vlekel je že od 4000 naprej pr 7000 je pa prišel v resonanco in je šlo ko šus! Končna po ravnini je bila 140 z enduro :eek: . Moj nasvet: našravbaj ga gor, ne bo ti žal, samo dobit ga moraš nekje, cenej od 400€; mogoče na EBAY kej solidnega za ene 150€ dobiš...
janezjeleb Objavljeno Januar 25, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Na Gileri Arizona sem imel polini cilinder; mislim da je bil 160 al pa 170ccm. Pa sem kupil rableno pa 1,5 leta sem se z njim vozil BP, moči je bilo pa ogromn, vlekel je že od 4000 naprej pr 7000 je pa prišel v resonanco in je šlo ko šus! Končna po ravnini je bila 140 z enduro :eek: . Moj nasvet: našravbaj ga gor, ne bo ti žal, samo dobit ga moraš nekje, cenej od 400€; mogoče na EBAY kej solidnega za ene 150€ dobiš... To sem tudi sam slišu!!! Frend je mel DT yamaho tk spedenano!!! pa vem da je po predelavi letela ko prasica!!! Pa tud vem da mu ni nič crkval sam pač problem je najdit to!!! Lej če slučajn kje kej takega najdeš mi javi prosim lepo!!!
zverac Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Lep pozdrav!!! Videl sem že kar nekaj tem o tem kako se da predelati 125 kubične motocikle!!! Mene pa zanima kontakt kakšne osebe ki se prav ukvarja s tem!!! Za moj motor sem našel le polini cilinder za 160ccm ampak stane skoraj 400 evrov. Zanima me če je še kakšna druga firma ki izdeluje kej podobnega in kje se to najde!!! Hvala za odgovore in lep pozdrav Greš k MotoČerne pa na puf uzameš enga litrača. :naughty: Sploh ni prublema pr predelavi. :trance_33_sleep: Namest Moto Černe lohk pa tut kr direkt men nakažeš tist dnar, :winkiss: sej učink bo čist enak. Številko mojga os. računa lohk dubiš pa na PM. :whistle: Pa mej se. lp B.Černe
Brejker Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 U bistvu je ETX in ne ATX znamke aprilia!!! Zihr je biu prei ATX v prodaji kot pa ETX (kdo koga kopera_po obliki in imenu?) Za predelavo ti pa svetujm nov frgazr + športni filter...dober avspuh pa je to to dubu boš pa cerka 3-6 km to je pa tud to Večji ferg+ športn filter (najlonka) Za navedenih 3-6Km/h se tega nesplača delat_če gledaš KOLIKO ti motor VEČ popije... Morš vsaj stunerat kanale (popilt) ali povečat delavno prostornino. _Še najboljš če: - Povečaš prostornino (daš cilinder stružt + kupiš večji BAT) - Zbrusiš kanale (spiliš na meje mogočega :evilgrin: ) - Daš večji fergazer (a je velikost odvisna od vrste naštetih predelav! Če daš največjega ni nujno da bo "delal" kot največji) - In navse zadnje odpreš avspuff (ali ga samo spucaš saj) v grabn ga porin... Jest sm svojga ATXa usaj 3x hotu porint čez kkšno pečino :slap: 1x mi ja bratc spraznu ceu tank in ni nč povedu. Se grem z lubico zapelat mal okol po Vasi... in mi zmanka benza :BUA: Hause :doze: ...smo ga pa predelal :naughty: :evilgrin: Smo ga ja :grim
Brejker Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 @janezjeleb:Kupit kit se ti vseeno SPLAČA! A odvisno kaj kit vsebuje! Če se praktično s njemu zamenja celotna mašina (menjalnik zaenkrat pustiva) ti bo delal kot 160ccm motor. P.S. Če ga maš za "dušco spustit" je to idealka.Rajš več keša dat za kakovosten kit. Kot pa šparat in imaš dosti problemov...
RSTDRIVER Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Lep pozdrav!!! Videl sem že kar nekaj tem o tem kako se da predelati 125 kubične motocikle!!! Mene pa zanima kontakt kakšne osebe ki se prav ukvarja s tem!!! Za moj motor sem našel le polini cilinder za 160ccm ampak stane skoraj 400 evrov. Zanima me če je še kakšna druga firma ki izdeluje kej podobnega in kje se to najde!!! Hvala za odgovore in lep pozdrav a nima rotax-a? odpri tko, kokr se rotax odpira pa boš dobil kaj več kot dobrih 12KM poglej malo temo o rs125
trojan69 Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Najbolš je kupit kar kit za predelavo ter ustrezen ferg in po možnosti izpuh. Je še najbolj zihr pa najmanj problemov boš imel. Cilindra ponavadi ne moreš toliko napilit kolikor ti da kit, pride tudi do odstopanja med batom in valjem, posledično zgubiš na kompresiji, kanali so pa na kitih ponavadi kar se da optimalno preračunani, če jih pa sam brusiš je pa tko-tko-moraš tudi vedet kako ga zbrušiš, ker če se ti bosta prekrivala izpušni ter vsisni kanal pri delovanju bata lahko cilinder samo še stran vržeš. Če ima pa motor alu cilinder se pa zadeve sploh ne splača pilit, ker bi moral ali zaprešati notr gus pušo oziroma hardkromat cyl. kar se pa ne splača. Moje mnenje-pil se mopede, k cilindriu ležijo praktično v vsakem skednju, z akaj večjega pa dražjega se pa splača plunt tistih nekaj evrov pa met zadevo kot se šika.
_LuX_ Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Zihr je biu prei ATX v prodaji kot pa ETX (kdo koga kopera_po obliki in imenu?) Večji ferg+ športn filter (najlonka) Za navedenih 3-6Km/h se tega nesplača delat_če gledaš KOLIKO ti motor VEČ popije... Morš vsaj stunerat kanale (popilt) ali povečat delavno prostornino. _Še najboljš če: - Povečaš prostornino (daš cilinder stružt + kupiš večji BAT) - Zbrusiš kanale (spiliš na meje mogočega :evilgrin: ) - Daš večji fergazer (a je velikost odvisna od vrste naštetih predelav! Če daš največjega ni nujno da bo "delal" kot največji) - In navse zadnje odpreš avspuff (ali ga samo spucaš saj) Jest sm svojga ATXa usaj 3x hotu porint čez kkšno pečino :slap: 1x mi ja bratc spraznu ceu tank in ni nč povedu. Se grem z lubico zapelat mal okol po Vasi... in mi zmanka benza :BUA: Hause :doze: Smo ga ja :grim Ej priporočam ti da si mal več prebereš od tega motorja, sicer bi že moral kaj vedeti saj ima isto mašino kot tvoja rs-ka. Ni ti to atx al pa apn6, da bi sam pilo v roke vzev pa bi bolj letel.
janezjeleb Objavljeno Januar 26, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Amm pa še neki!!! Zdej sem se spovnu da sem enkrat se že hotu lotit tega da bi vn dal tisto blokado pri srednjih obratih!!! Danes sem iskal temo pro rs125 kjer je to razloženo pa je nisem najdu!!! a mi lahka da kdo link od tega da dam to končno enkrat ven!!! Drgač pa če kdo res ve za kak polini kit mi naj pove!!!
Miha27 Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Greš k MotoČerne pa na puf uzameš enga litrača. :naughty: Sploh ni prublema pr predelavi. :trance_33_sleep: Namest Moto Černe lohk pa tut kr direkt men nakažeš tist dnar, :winkiss: sej učink bo čist enak. Številko mojga os. računa lohk dubiš pa na PM. :whistle: Pa mej se. lp B.Černe Veš da si lahko kazensko odogovoren če se izdajaš za nekoga drugega in blatiš njegovo ime? :topic:
JeRn3j Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 @janezjeleb v tvoje dobro ti prioročam da brejkerjeve poste ne jemleš resno moje mnenje... prodaj motor, kupi drugega... to je vse kar ti lahko rečem...
_LuX_ Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Amm pa še neki!!! Zdej sem se spovnu da sem enkrat se že hotu lotit tega da bi vn dal tisto blokado pri srednjih obratih!!! Danes sem iskal temo pro rs125 kjer je to razloženo pa je nisem najdu!!! a mi lahka da kdo link od tega da dam to končno enkrat ven!!! Drgač pa če kdo res ve za kak polini kit mi naj pove!!! Vzameš zic dol, nekje na sredi je ena taka črna škatlica. Na eni strani so priklopljeni kabli, na drugi pa je zasilikonan nekakšen kabel oz. nekaj podobnega :) , tam spraskaš slikon dol preščipneš tist kabl oz. kontakt, zasilikonaš nazaj in to je to. Drugače pa polini kita ne priporočam ker nikjer ne dobiš močnejše ojnice in ti lahko prej zariba. Če imaš to bolj za po gozdu vozit bi jaz dal zadaj malo večji zobnik, pa če je že ravno denar še drug avspuh.
Brejker Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 @Jery: In kaj sm mu narobe "naložu" ? Valda, da je najboljš DOBR kit kupt :rolleyes: Puleraš-šniclaš...če nimaš $ za kei druzga. @Lux: Sm pa nakonc stavka dal vprašaj (beri: ? )Tko da nisem trdil izjave, ampak sm postavil vprašaj... p.s. Ni vam treba vsega dobesedno jemat...
Priporočene objave