Skoči na vsebino

VODENI IZLETI DOLOMITI


polzek

Priporočene objave

Spoštovani motoristi,

že nekaj let je ko tu in tam zaidem na forum in malce prebiram mnenja o potovanjih in izletih. Sam sem motorist (cca 20 let) in mislim, da je izlet z motorjem posebno doživetje, ki ga ni mogoče primerjat izletu z avtom, avtodomom, avtobusom!.... skratka, z nobenim drugim prevoznim sredstvom (moje osebno mnenje). Če pa se vse skupaj odvija v čudoviti naravi, na razgibanih in vijugastih cestah s pretežno zelo dobrim asfaltom je to še lepše! Menim, da je v Sloveniji veliko motoristov, ki bi se radi podali na nekajdnevni izlet v tujino brez odvečnih skrbi kot so npr.: organizacija poti, hrana, prenočitev...

Zato sem se odločil ponuditi VODENE IZLETE V DOLOMITE za motoriste. Izleti ne bodo organizirani na nivoju "polzka" ampak profesionalno, kot agencija. Za začetek bosta na voljo dva tridnevna paketa: TURISTIČNI in DRIVE, vodena izleta z odhodom v četrtek zjutraj in povratkom v soboto pozno popoldan.

Oba paketa zajemata:

-četrtek: kosilo, večerja in prenočitev

-petek: zajterk, kosilo, večerja in prenočitev

-sobota: zajterk, kosilo in zaključna večerja v SLO, z možnostjo prenočitve po dogovoru.

a.) TURISTIČNI PAKET bo kondicijsko manj zahteven, namenjen motoristom, ki radi uživajo v panoramskih vožnjah, radi potujejo z boljšo polovico, si radi med potjo ogledajo tudi kraje, lokalne znamenitosti in naravne lepote pokrajine. V treh dneh se prevozi dobrih 700km, kar je cca 240km na dan. Zato je turistični paket primeren tudi za manj izkušene oz. motoriste začetnike.

b.) DRIVE PAKET bo kondicijsko zahtevnejši, namenjen predvsem motoristom, ki dajo na prvo mesto užitek v vožnji. Prevozi se 1.200km oz. cca 400 na dan. Glede na to, da se vozi pretežno po gorskih poteh in je povprečna hitrost nizka, če pretvorimo v čas bo vožnje za 8-9 ur dnevno (odvisno od skupine). V treh dneh prevozimo 8 gorskih prelazov, med temi tudi Passo dello Stelvio (2.758m), ki je najvišji gorski prelaz v Italiji in drugi najvišji v Evropi.

Skupine bodo od 10 do 15 motorjev, za večje skupine (max 20) je potreben poseben dogovor.

Veliko mi pomeni Vaše mnenje, zato, preden uradno predstavim ponudbo, prosim za vaše predloge, pripombe in GRAJE, kajti rad bi jih upošteval!

Lepo sezono 2009!

polzek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S takimi zadevami se ukvarjam(o) že nekaj let...

Tu si lahko prebereš več, www.smtours.com. Glede na to, da imamo stran le v angleščini, se ti lahko sanja, kako "dobre" stranke so za nas Slovenci (samo v razmislek) :naughty: .

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi to dobra ideja. upam da bo tudi cena sprejemljiva.

dr.looney :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je napisal bladzo je šment v SLO, ker smo tako majhni, da bi ta stvar zaživela! Lahko ti uspe 1x, 2x, večkrat bo po mojem zelo težko. Morda pa se motim (upam, da je tako) in ti zadeva zalaufa. Zagotovo je kar nekaj takih, ki si močno želijo pogledati čez mejo naše male kure, a jim še nikoli ni uspelo brez agencije in zagotovo je za takšne tale ponudba tombola!:) A naredi maximalno na reklami, da bodo ti ljudje to sploh opazili.

Pa javi kako je kaj šlo - uspeha polno!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z prjatli smo se neki menil kako pa kaj bi to izvedl čez poletne dni tako da načeloma če bo cena ugodna smo za!!! (drive paket nam čist ustreza)

P.S na hudih uvinkih se zapeljemo večkrat!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ni slaba ideja. Če bi bile cene sprejmljive, zakaj pa ne.

P.S na hudih uvinkih se zapeljemo večkrat!!!!

Ni v "šponanju" čar Dolomitov, veš. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa poznam enih par, ki bi bli za turistični paket.

Res pa sem malo skeptičen do take ieje v SLO. Par skupin bi se že našlo, ki bi šle. Kaj pa pol, ko bo naša peščica SLO motoristov videla Dolomite, vsako leto pa tudi ne bomo šli plazit po istih bregih?

Good luck!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rabim agencije in GPS-a...potrebujem pa dobro karto (tudi te ne več, ker poznam pot na pamet), nekaj šuškov, sobo najt ni noben problem (sploh, če se uporabi internet), obilo dobre volje in Dolomiti so moji....znova in znova.......Sem pač raje samotar na tovrstnih kratkih popotovanjih.... :rolleyes: Ovce so pa zato, da se strižejo, mar ne? ..... B)

Popravljeno . Popravil GRUNF
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani motoristi,

najprej Vam moram priznat, da sem prijetno presenečen nad Vašim odzivom! Veselim se že tega, da vas tema zanima!

Zaenkrat bi rad dodal samo to:

-Matic7, nekje moramo začeti. Vkolikor bo zanimanje, bomo z velikim veseljem pripravili še druge itinerarje upoštevajoč predvsem Vaše želje!

-GRUNF, tudi sam imam najraje "samotarske izlete" v lastni režiji in tudi ta zamisel se je porodila prav na podlagi osebnih "solo" izletov. Veliko je takih, ki jih moja ponudba ne in ne bo nikoli zanimala; to je popolnoma normalno. Toda sem mnenja, da niso vsi takšni kot midva. Z veliko motoristi sem se pogovarjal, ki bi šli radi na podobne krajše izlete v tujino, pa to iz različnih razlogov ne uspejo realizirati. Prepričan sem tudi v to, da je vask slovenec sposoben svoj oz. družinski dopust zorganizirati sam, vseeno pa se nekateri obrnejo na agencije. Nekateri preprosto zato, ker si želijo zgolj udoben in brezskrben dopust (izlet).

Pozdravljeni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e ful mam željo vsaj enkrat Dolomite obiskat. Hm, a ni skupina 10-15 motorjev za kakšen drive paket že kar mal (pre)velika.

Vse je od cene odvisno, ima pa tudi izlet v lastni režiji svoj čar. Je pa to v današnji dobi navigacijske in informacijske tehnologije mnogo lažje kot 20 let nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma se mi ideja ne zdi slaba. Z ženo imava sicer najraje solo potovanje! Osebno se nebi odločil za kaj takega. Čar potovanja je tudi sestavljanje poti, brskanje po internetu in potem ko greš od doma neodvisnost in avanturizem. Ampak verjetno je kar nekaj ljudi, ki tega ne marajo, se nimajo časa ukvarjat s tem ali pa jim je s kakšnega drugega razloga to početje tuje. Imajo pa denar, da to nekdo naredi namesto njih.

Hvala bogu smo si različni!

Se pa stinjam z že napisanim, da je Slovenija za kaj takega verjetno premajhna, oziroma da nas je premalo.

Ampak če ne poskusiš ne izveš, zato....

Popravljeno . Popravil Metlca
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S takimi zadevami se ukvarjam(o) že nekaj let...

Tu si lahko prebereš več, www.smtours.com. Glede na to, da imamo stran le v angleščini, se ti lahko sanja, kako "dobre" stranke so za nas Slovenci (samo v razmislek) :naughty: .

To kr zanimiva zadeva ja .... sam morš imet pa kr pod palcem ... ah jebi ga to je pač luksuz, da se za tabo vozi kombi z pritljago :naughty:

Js bom z mojim študentskim proračunom moral kar sam ( + :wub: ) potovat z navezanim šotorom zadaj. Jebi ga tut v tem je čar.

LP

Popravljeno . Popravil gusti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar zadeva sam aranžma je cilj (zaenkrat sem optimist), pripraviti takšno ponudbo, da bi bila cena približno enaka ali malce dražja (odvisno tudi od velikosti skupine), kakor če bi se nekdo podal na pot v lastni režiji. Seveda, vkolikor se motorist odloči za kampiranje, bo naša ponudba dražja. Še nekaj bodo nanesla razna zavarovanja, predvsem nezgodna. Nevšečnosti lahko nastanejo, če pride do nesreče višje v hribih. Upajmo da nikoli, a vseeno moramo biti pripravljeni. Vkolikor bi udeleženec potreboval zdravniško oskrbo, to lahko pri klasičnem reševalnem vozilu predolgo traja. Zato se v takšnih primerih najpogosteje odločajo za reševanje s helikoperjem in odvoz na oskrbo do najbližje klinike. To je lahko za udeleženca zelo drago. Menim, da bomo tudi tukaj konkurenčni, ampak o tem ko bodo vse številke jasne (čakam še nekaj ponudb).

Delam tudi na temu, da bi imeli urejen odvoz za motorna kolesa v primeru okvare oz. padca (upam, da ne bomo potrebovali niti tega, ampak vseeno... ).

Klasičnega spremstva (kombiji in podobno) pa vsaj zaenkrat nimamo v planu, že zato ker bi bil aranžma na račun tega kar nekaj dražji.

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

b.) DRIVE PAKET bo kondicijsko zahtevnejši, namenjen predvsem motoristom, ki dajo na prvo mesto užitek v vožnji. Prevozi se 1.200km oz. cca 400 na dan. Glede na to, da se vozi pretežno po gorskih poteh in je povprečna hitrost nizka, če pretvorimo v čas bo vožnje za 8-9 ur dnevno (odvisno od skupine). V treh dneh prevozimo 8 gorskih prelazov, med temi tudi Passo dello Stelvio (2.758m), ki je najvišji gorski prelaz v Italiji in drugi najvišji v Evropi.

Skupine bodo od 10 do 15 motorjev, za večje skupine (max 20) je potreben poseben dogovor.

Vprašanje, ki ravno ne sodi v to temo... Si napisal, da je Passo dello Stelvio drugi najvišji prelaz, kateri pa je najvišji v Evropi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2802m La Bonette - pravzaprav ne vem, če se še da it na to višino z motorjem, drugače je cca 2715 (na tej točki je prelaz, višje pa gre posebna razgledna cesta)

2770m Col de l'Iseran

2757m Stilfser Joch -STELVIO

to so asfaltirani, imaš pa še višje makedamske ceste tudi do 3.400m

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato se v takšnih primerih najpogosteje odločajo za reševanje s helikoperjem in odvoz na oskrbo do najbližje klinike. To je lahko za udeleženca zelo drago.

Če se ne motim, vsem ki imajo veljavno brezplačno evropsko zdravstveno kartico, zavarovalnica krije tudi prevoz s helikopterjem v primeru nesreče. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim, vsem ki imajo veljavno brezplačno evropsko zdravstveno kartico, zavarovalnica krije tudi prevoz s helikopterjem v primeru nesreče. :worship:

Po mojih informacijah to ne drži... Menda je treba imeti sklenjen npr. Coris ali pa Elvio ali kaj podobnega... Poleg tega je to relativno majhen strošek, okrog 13€ se mi zdi da pride trojno kritje za en teden...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2802m La Bonette - pravzaprav ne vem, če se še da it na to višino z motorjem, drugače je cca 2715 (na tej točki je prelaz, višje pa gre posebna razgledna cesta)

2770m Col de l'Iseran

2757m Stilfser Joch -STELVIO

to so asfaltirani, imaš pa še višje makedamske ceste tudi do 3.400m

Če se da it na stelvio in iseran pol gre verjetno na Bonette tudi :) Glede na to da ni več kot 50m razlike v nad. višini. Al je v čem drugem fora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se da it na stelvio in iseran pol gre verjetno na Bonette tudi :) Glede na to da ni več kot 50m razlike v nad. višini. Al je v čem drugem fora?

Od prelaza pa do vrha je slaba pot in težka za motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od prelaza pa do vrha je slaba pot in težka za motor.

Od prelaza vodi krožna asfaltirana pot okoli samega vrha. Pri parkirišču je označena omenjena višina, potem pa lahko še kakih 100m greš peš gor (lih tolko, da si višje od Triglava) na razgledno točko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

kot je napisal že Barth, Col de la Bonette (prelaz) je na 2715 m, ampak ker so domorodci hoteli imeti daljšega - ups, višjega - kot sosedna vas, so zgradili iz prelaza še krožno cesto, Cime de la Bonette, ki gre na 2802 m... in uspelo jim je, zaenkrat so prvi, pa še brez hotelov, trgovin, klobasc in zelja na vrhu :) ne pa prodani, turistični Stilfserjoch :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!