Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

naj še meni nekdo razloži zakaj naj nebi dajali bolj široke gume na 125ccm al nevem pač po kerih kriterijah se to gleda

širša guma-boljši oprijem, slabši handling- ni tak?

Objavljeno
Ne, v bistvu zgleda bolj kot kolo.

Drgač pa:

motorno kolo= motocikel

moped= kolo z motorjem

:winkiss:

Kolo z motorjem je pony prasc ( 25Km/h)

Al je kolo z pomožnim motorjem :hmm:

Hmmm... :doze:

Objavljeno
Dej gor sliko celga motorja da vidmo kako zgleda. Ti jo je dost zvilo gumo?

bom dav dnes sm mav kasnej

drgač pa prva pride dobru

zadno pa zvije sm v ovink gre še zdej dobru :worship:

Objavljeno

Impulz, ni tak.

Guma more bit pravilna za feltno. Ker če bo guma večja od privzete se bo proti robu ostro zavila. Ne bo več lepe ovalne oblike ampak bo rob odrezan in po tem delu gume ne boš mogu vozit, se pravi ne boš prišel do roba. Če boš pa pretiraval, prideš pa takoj preko njega, pol pa veš kaj se zgodi :)

Tko da večja guma defenitivno ni bolša, če bi hotu da je tko k treba bi mogu tud feltno menat. Ampak najbrš so inžinerji, ki so naredil motor že vedel zakaj dajo take dimenzije gor ;)

Objavljeno
Impulz, ni tak.

Guma more bit pravilna za feltno. Ker če bo guma večja od privzete se bo proti robu ostro zavila. Ne bo več lepe ovalne oblike ampak bo rob odrezan in po tem delu gume ne boš mogu vozit, se pravi ne boš prišel do roba. Če boš pa pretiraval, prideš pa takoj preko njega, pol pa veš kaj se zgodi :)

Tko da večja guma defenitivno ni bolša, če bi hotu da je tko k treba bi mogu tud feltno menat. Ampak najbrš so inžinerji, ki so naredil motor že vedel zakaj dajo take dimenzije gor ;)

Se podpišem.

Objavljeno
Impulz, ni tak.

Guma more bit pravilna za feltno. Ker če bo guma večja od privzete se bo proti robu ostro zavila. Ne bo več lepe ovalne oblike ampak bo rob odrezan in po tem delu gume ne boš mogu vozit, se pravi ne boš prišel do roba. Če boš pa pretiraval, prideš pa takoj preko njega, pol pa veš kaj se zgodi :)

Tko da večja guma defenitivno ni bolša, če bi hotu da je tko k treba bi mogu tud feltno menat. Ampak najbrš so inžinerji, ki so naredil motor že vedel zakaj dajo take dimenzije gor ;)

ku sm motor kupu nov sm mu že 130 gumo gor sej se strinjam s tabo :D

ampek motor zdej lepš zgleda v ovink se pa pela ku prej kr pride itak do tačke prej :)

Objavljeno
širša guma-boljši oprijem, slabši handling- ni tak?

K sm se še za NSR zanimu... Sm zasledu, da je dau majstr 150 gor.

V ovink pade k svina, ven pobrat ga je pa težje...

Res pa je, da ma nsr 130 v originalu. :rolleyes:

Objavljeno
K sm se še za NSR zanimu... Sm zasledu, da je dau majstr 150 gor.

V ovink pade k svina, ven pobrat ga je pa težje...

Res pa je, da ma nsr 130 v originalu. :rolleyes:

Moja ninja ma 130 v originalu, js sem dau pa 140 gor.Res da jo je malo zvilo pa da ne pride do roba, samo v ovinek pade čist lepo in postavit ga ni noben problem. To je spet odvisno od motorja pomoje.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Če je kdo razbov, al pa rabi nalepke za rezervo nej pove, k jest mam še neki original nalepk, pa se zmenva za kšno ugodno ceno :)

post-23774-1243932216_thumb.jpg

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

aha uglavnem... a bi mi lastnik lohko kej povedu če se zaradi širše gume , kej vozne lastnosti poslabšajo pa če bi ga lahko slikou(zadnjo gumo mislim)

ja grej do zdej se čist istu pela u ovinkih se nagibam taku da se še tačke dvignejo pa ni problema

motor pa tut mav lepš zgleda ku je šeri guma

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!