Skoči na vsebino

Prvi test 1000 2009


greg570

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Zucuki je ta naj tabolš :evilgrin:

:kva2: Glede na tvoj link gre zmaga na MCN-jevem track testu Yamahi R1, drugi je Kawasaki, tretji Ducati, četrta Honda in zadnji Suzuki. Slednji s časom, ki je za 2,5 s slabši od Yamahinega. :krneki:

He, he...res je Suzi na stezi najboljši :evilgrin: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

evo še en test tisočk iz današnjega Motorrada, 08/2009...

mimogrede: zanimive so tudi cene tehle motorčkov...

post-163-1238440031_thumb.jpg

post-163-1238440042_thumb.jpg

post-163-1238440052_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, pozabil še tole...

ja, ve se Who Owns the Racetrack :naughty:

post-163-1238440150_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... :blink: :blink: v čem je pa fora Augustine CENE? :krneki: :krneki: - na sportake se res nič ne spoznam, sam 22000€ napram ostalim... :slap: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... :blink: :blink: v čem je pa fora Augustine CENE? :krneki: :krneki: - na sportake se res nič ne spoznam, sam 22000€ napram ostalim... :slap: :slap:

sej bo bolš :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... :blink: :blink: v čem je pa fora Augustine CENE? :krneki: :krneki: - na sportake se res nič ne spoznam, sam 22000€ napram ostalim... :slap: :slap:

Iz istega razloga, kakor je Ferrari še enkrat dražji od recimo Porscheja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... :blink: :blink: v čem je pa fora Augustine CENE? :krneki: :krneki: - na sportake se res nič ne spoznam, sam 22000€ napram ostalim... :slap: :slap:

jah, kufre ti zravn dajo, a ne ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zlo objektivno točkovanje, lani je dobil zx enako točk pri handlingu kot honda, letos 1 točko manj čeprav ima honda abs in je zaradi tega težja 9 kg. Pri opremi sta yamaha in suzuki dobila cel kup točk več od ninje. Zakaj? Vedo samo pri Motorradu :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še najbl test je masterbike, tam je tolk različnih šoferjev, da teško da kak motor zmaga če res ni vsem najbolši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2: Glede na tvoj link gre zmaga na MCN-jevem track testu Yamahi R1, drugi je Kawasaki, tretji Ducati, četrta Honda in zadnji Suzuki. Slednji s časom, ki je za 2,5 s slabši od Yamahinega. :krneki:

He, he...res je Suzi na stezi najboljši :evilgrin: :devil:

jaz mam zeleno rad, da nebo pomote, AMPAK, lani je fireblade na MCN testu nabil 10ko. :hmm: tako da. . . očitno se točkovanje mal spreminja čez zimo. in ja, ta nov bmw 1000 manjka. 1198R na pisti najbrž res vse nabije. . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

morda bomo dobili odgovore na vsa ta vprašanja že čez kak mesec, ko bo spet izbira Masterbikea, tam so ponavadi čist vsi prisotni - ampak če ne bodo vozili na Pirellijih zna bit da bo Ducati spet protestno zbojkotiral zadevo, tako kot lansko leto :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam zeleno rad, da nebo pomote, AMPAK, lani je fireblade na MCN testu nabil 10ko. :hmm: tako da. . . očitno se točkovanje mal spreminja čez zimo. in ja, ta nov bmw 1000 manjka. 1198R na pisti najbrž res vse nabije. . . .

Mal za info. Lani sta Motorrad in mcn imela skupni track test tisočakov. Pri mcn je res zmagala honda, ker so upoštevali samo čas, ki ga je dosegel njihov novinar. Najhitrejši čas dneva pa je z ninjo postavil Fuchs, cca sekundo hitrejši je bil kot s hondo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

sam tolk da se spomnimo: pri izbiri Masterbikea so dve leti nazaj spremenili pravila; ne zmaga več absolutno najhitrejši motor, ampak povprečno najhitrejši - tisti, s katerim je bila večina testnikov najhitrejša (sej neka logika je v tem, pravzaprav... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fireblade!!! :grupni:

No, čisto iskreno povedano, vsi motorji so vrhunski, nianse med njimi v zmogljivostih so za nas navadne smrtnike nezaznavne...Torej vsi zmorejo za nas preveč!

Najbolj pomembno je, kateri ti je na oko bolj všeč, tistega kupiš! Pa ne glede na konkurenco, ti bo ponudil toliko, da neboš prenesel!! Tako da ti nobeden ne more ponuditi več!!

Zato pa, zame je FIREBLADE :inlove: zakon!!!!! Najlepši, najjači!!! Zmagal je lani, zmaguje letos!!! :evilgrin: :grupni: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zlo objektivno točkovanje, lani je dobil zx enako točk pri handlingu kot honda, letos 1 točko manj čeprav ima honda abs in je zaradi tega težja 9 kg. Pri opremi sta yamaha in suzuki dobila cel kup točk več od ninje. Zakaj? Vedo samo pri Motorradu :headbang:

Ne morejo dat honde (krave težke)kr na zadnje mesto kamor si zasluži!Bi vsi rekli,da so krivični,čeprav... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gixxer je res nekako najbol racer, vsaj zame.

Nevem zakaj ampak tud na dirkališču mi deluje najbolj agresivno.

Vrjamem pa da je Honda najbolj umirjena in primerna za cestno uporabo.

Ne vem kam je izginila karizma Kavasakija ki jo je imela Zx-9R tam okoli leta 98-99 takrat je bil to :eek: stroj.

Pa prve generacije 10k so mi bile tud nekako bolj pri srcu

R1 je pa itak lepa že skoz...

Bolj kot je nov motor bolj je vse majhno pa čudno :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morejo dat honde (krave težke)kr na zadnje mesto kamor si zasluži!Bi vsi rekli,da so krivični,čeprav... :evilgrin:

Haha, krave težke.... Še dobro da ni lani bila NAJLAŽJI 1000 ccm SS motor..... Z vsemi tekočinami, pripravljena na vožnjo z polnim tankom goriva je tehtala 199 kg. EDINI SS motor, ki je bil pod 200 kg! :whistle: Prazna pa tehta 171 kg. In kaj je zdaj tu težka krava?? :kva2: Vse ostalo prej! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič čudnega, sej tut zgleda kot ena 125ka :D

Hahaha, kakor za koga... Nebom pa se spuščal več v detajle, ker to pripelje samo do brezveznega trucanja.. Vsake oči, svojega malarja! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro da ni lani bila NAJLAŽJI 1000 ccm SS motor..... Z vsemi tekočinami, pripravljena na vožnjo z polnim tankom goriva je tehtala 199 kg. EDINI SS motor, ki je bil pod 200 kg! :whistle: Prazna pa tehta 171 kg. In kaj je zdaj tu težka krava??

Lani...sem mislil,da je tema o testu 2009?Vsaj tako je naslov teme!Al kaj boste zdaj hondisti,ker ste enkrat uspeli povohat vrh govorili še 5 let,kot,da je to zdaj :evilgrin:

Honda je težka krava :evilgrin: vsak,ki bi imel 9-10kg več,pri vsem enakem je težka krava!

Dejansko so določene ocene v primerjavah z prejšnjimi malo čudne in to je vse!

Cbr ma sam izpuh tak velik,kot je 125ccm motor :lol1:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!