Skoči na vsebino

Prvi test 1000 2009


greg570

Priporočene objave

Na ma CBR mi meni tudi deluje kot 125, ista ko najmanjša sestra. No, vsak ma svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zlo objektivno točkovanje, lani je dobil zx enako točk pri handlingu kot honda, letos 1 točko manj čeprav ima honda abs in je zaradi tega težja 9 kg. Pri opremi sta yamaha in suzuki dobila cel kup točk več od ninje. Zakaj? Vedo samo pri Motorradu :headbang:

hondin C-ABS je vreden vsake dodatne kile in vsakega dodatnega evra. ker pod handling spada tudi zaviranje pred ovinkom in na ne vedno suhi podlagi (ja ja, tudi na pisti vcasih dezuje :P ).

gixxer 1000 K9 je ze tovarnisko narejen kot tuning projekt. z relativno enostavnimi in poceni posegi se ga lahko spravi na dostojnih 200 KM na zadnjem kolesu (SBK-standard). tudi vzdrzljivost ne trpi. [tukaj moramo samo vedeti, da vzdrzljivost na cesti in vzdrzljivost na pisti nista ista ali enaka pojma. medtem ko ima cestna verzija servisni interval 10.000 km - ali tu nekje - se race verzija vsakih 1.000 km razdere in kompletno pregleda. za ta namen tudi obstaja SBK-kit, ki stane ca. € 6.000.- v AUT.]

bo spasna tale sezona SBK. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hondin C-ABS je vreden vsake dodatne kile in vsakega dodatnega evra. ker pod handling spada tudi zaviranje pred ovinkom in na ne vedno suhi podlagi (ja ja, tudi na pisti vcasih dezuje :P ).

gixxer 1000 K9 je ze tovarnisko narejen kot tuning projekt. z relativno enostavnimi in poceni posegi se ga lahko spravi na dostojnih 200 KM na zadnjem kolesu (SBK-standard). tudi vzdrzljivost ne trpi. [tukaj moramo samo vedeti, da vzdrzljivost na cesti in vzdrzljivost na pisti nista ista ali enaka pojma. medtem ko ima cestna verzija servisni interval 10.000 km - ali tu nekje - se race verzija vsakih 1.000 km razdere in kompletno pregleda. za ta namen tudi obstaja SBK-kit, ki stane ca. € 6.000.- v AUT.]

bo spasna tale sezona SBK. :evilgrin:

ah no. . .bullshit. . . . to se mi zdi poceni fora kot kasetni menjalnik na cbr 1000 05-06. ne poznam nobenga ki bi na pisti vn jemal kaseto in štelal prestavna razmerja. pa sm bil na ene dveh dirkah. dodatnih 6k € za konkurenčnost stroja? neverjamem. . Ninja 10 ma z akrapotom 178 km na kolesu. brez elektrike/elektronike. prav tako neverjamem da bi Suzuki dvakrtat naredil "slabši motor". K5 še vedno vsi hvalijo. k7 so bli skeptični, čeprav gre serijski dokazano 1:31:8 okrog grobnika. . . možno pa, da so zgrešili ciljno skupino, in motor nebo najboljši za trackdays in amaterske stock dirkače. . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani...sem mislil,da je tema o testu 2009?Vsaj tako je naslov teme!Al kaj boste zdaj hondisti,ker ste enkrat uspeli povohat vrh govorili še 5 let,kot,da je to zdaj :evilgrin:

Honda je težka krava :evilgrin: vsak,ki bi imel 9-10kg več,pri vsem enakem je težka krava!

Dejansko so določene ocene v primerjavah z prejšnjimi malo čudne in to je vse!

Cbr ma sam izpuh tak velik,kot je 125ccm motor :lol1:

Glede na to, kako zelo pameten se sam sebi zdiš, upam da se pri tej vsej tvoji modrosti skriva tudi kak milimeter možganov, zaradi katerega si morda celo pismen. Če si, potem si lepo odpri spodnje linke in nekje na straneh boš našel tudi podatke o teži motociklov. Poskusi jih primerjati in potem poskusi ugotoviti kateri je težka krava. Če pa ti tudi to nebo uspelo, potem pa je tudi meni vseeno... Svoje pa sem vseeno dokazal. :whistle:

http://www.honda-as.com/motorcycles_conten...kat=1&m=167

http://www.honda-as.com/motorcycles_conten...kat=1&m=166

http://www.yamaha-kmc.si/si/yamaha-yzf-r1-i7145.shtml

http://www.dks.si/

http://www.suzuki-odar.si/sl/GSX-R-1000.html

No, bom ti še tukaj napisal teže, če slučajno neboš našel...

CBR 1000 RR 2009: 168 kg suha teža (179 kg z ABS)

R1 2009: 184 kg suha teža

ZX 10 Ninja 2009: 179 kg suha teža

GSX R 1000: 203 kg suha teža

No, pa da čujem kak bedast odgovor boš pa zdaj skup sklamfal...

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej bi te jaz popravil pri Gixxerju. 203kg ni suha teža ampak Weight incl. oil, gas, etc. 203.0 kg

Poglej malo po netu, pa tudi na bikez.com lahko preveriš. Pa saj nismo v 90ih, da bi imel SS 200+kg suh :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah no. . .bullshit. . . . to se mi zdi poceni fora kot kasetni menjalnik na cbr 1000 05-06. ne poznam nobenga ki bi na pisti vn jemal kaseto in štelal prestavna razmerja. pa sm bil na ene dveh dirkah. dodatnih 6k € za konkurenčnost stroja? neverjamem. . Ninja 10 ma z akrapotom 178 km na kolesu. brez elektrike/elektronike. prav tako neverjamem da bi Suzuki dvakrtat naredil "slabši motor". K5 še vedno vsi hvalijo. k7 so bli skeptični, čeprav gre serijski dokazano 1:31:8 okrog grobnika. . . možno pa, da so zgrešili ciljno skupino, in motor nebo najboljši za trackdays in amaterske stock dirkače. . .

kolega, a lahko razlikujeva med weekend amaterskimi stock dirkaci in profi-SBK setup-om? bo slo ?

slednjim je SBK kit tudi namenjen. koliko je smotern za stock racing ti ne znam povedati, predvidevam da najbrz ne zelo.

za to ciljno skupino obstajajo drugi paketi in/ali dodatki.

se BTW: ninja 10 ima 178 KM na zadnjem kolesu z akrapotom. gixxer 1000 K9 bi naj imel 200 z SBK-kitom. lahko bi ti napisal kaj vse tocno vsebuje ta kit, ampak sem preprican da si dovolj spreten, da to tudi sam najdes na spletu.

in verjemi, da je vsak kaval pri taksnih konjenicah zelo tezko izbrskati. ce je vse skupaj se vzdrzljivo....... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej bi te jaz popravil pri Gixxerju. 203kg ni suha teža ampak Weight incl. oil, gas, etc. 203.0 kg

Poglej malo po netu, pa tudi na bikez.com lahko preveriš. Pa saj nismo v 90ih, da bi imel SS 200+kg suh :)

Glej, na tem linku je 203 kg SUHA TEŽA, če pa si ti našel manj pa dodaj link..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo da je na uradni strani 203kg suha teža.

Sej je jasno da je napaka, ker drugače se ze VFR kvalificira kot SS mopi :)

Pač napaka uvoznika... :closedeyes:

Motor je toliko težak koliko se težko preklada po cesti.

Hočem rect kila gor ali dol, važno da je lahkoten za vožnjo.

203kg sigurno ni suha teza, grem stavt...

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

untitled.jpg

Evo lepo pise, pripravljen za voznjo... :whistle:

Suzuki je hud :grim :grim

Res ne vem kaj se tukej kregate men so všeč motorji, ne Honda al pa Ducati al pa Suzuki,...

MOTORJI vsak je po svoje najboljši, kaj ocenijo novinarji je fino prebrat, da bi večina od nas znala to uporabit :grrr

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, na tem linku je 203 kg SUHA TEŽA, če pa si ti našel manj pa dodaj link..

No me je že T prehitel.. Drugače pa skoraj povsod piše da je 203kg curb weight, verjetno so pri uvozniku šlampasto prevedli, ali pa je podatke na stran dajal nekdo, ki sploh ne ve kaj ta izraz pomeni..

BTW, mislim da te lahko že zdrava pamet uči, da v 2009 pri vsej tej konkurenci Suzuki verjetno ne bi naredil kar naenkrat 30kg težjega motorja..

Drugače pa je sodeč po bikez.com, kjer so za vse motorje navedene teže pripravljenih na vožnjo, GSXR-1000 2. najlažji, takoj za Hondo.

Prva ima nekaj malega pod 200kg, gixxer 203, ninja 208kg ter r1 206kg.

http://www.bikez.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko mu pa še tiste "termoelektrarne" po tvoje, zamenjaš za tamalga Akrapota je verjetno pa lažji tudi od Honde, čeprav ima ta že aftermarket ror :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No me je že T prehitel.. Drugače pa skoraj povsod piše da je 203kg curb weight, verjetno so pri uvozniku šlampasto prevedli, ali pa je podatke na stran dajal nekdo, ki sploh ne ve kaj ta izraz pomeni..

BTW, mislim da te lahko že zdrava pamet uči, da v 2009 pri vsej tej konkurenci Suzuki verjetno ne bi naredil kar naenkrat 30kg težjega motorja..

Drugače pa je sodeč po bikez.com, kjer so za vse motorje navedene teže pripravljenih na vožnjo, GSXR-1000 2. najlažji, takoj za Hondo.

Prva ima nekaj malega pod 200kg, gixxer 203, ninja 208kg ter r1 206kg.

http://www.bikez.com

Ja res je, se opravičujem na zmoti! Torej CBR 1000 RR pripravljen za vožnjo je najlažji 199 kg.

No Sesir? Kaj je zdaj tu težka krava?? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko mu pa še tiste "termoelektrarne" po tvoje, zamenjaš za tamalga Akrapota je verjetno pa lažji tudi od Honde, čeprav ima ta že aftermarket ror :)

Hja, saj če ga pol odrežeš je pa verjetno tudi lažji od kake 125 kubične čebele, a ne? :grim

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No me je že T prehitel.. Drugače pa skoraj povsod piše da je 203kg curb weight, verjetno so pri uvozniku šlampasto prevedli, ali pa je podatke na stran dajal nekdo, ki sploh ne ve kaj ta izraz pomeni..

BTW, mislim da te lahko že zdrava pamet uči, da v 2009 pri vsej tej konkurenci Suzuki verjetno ne bi naredil kar naenkrat 30kg težjega motorja..

Drugače pa je sodeč po bikez.com, kjer so za vse motorje navedene teže pripravljenih na vožnjo, GSXR-1000 2. najlažji, takoj za Hondo.

Prva ima nekaj malega pod 200kg, gixxer 203, ninja 208kg ter r1 206kg.

http://www.bikez.com

Včasih so tovarne navajale le suho težo. Če je bil nato na testu motor x težji od motorja y (kljub temu, da je tovarna x navajala nižjo suho težo od y) so to zagovarjali, da oni pač drugače merijo (npr. brez pnevmatik, akumulatorja...).

Za 2009 praktično vsi navajajo "mokro" težo, se pravi motor pripravljen za vožnjo + poln tank goriva. Človek bi pričakoval, da bo dejansko izmerjena teža +/- kakšen kilogram od objavljene, vendar so razlike ogromne:

kawasaki >> tovarna 208, izmerjeno 208

honda, brez abs >> tovarna 199, izmerjeno 200

suzuki >> tovarna 203, izmerjeno 208!!!!!!!!!!

yamaha >> tovarna 206, izmerjeno 214!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, saj če ga pol odrežeš je pa verjetno tudi lažji od kake 125 kubične čebele, a ne?

Mogoče, ampak zgleda pa še vedno stroj :)

Drugače pa ne samo pri tanovi Honda, pri vseh novih tistočakih mi gre na živce ker jih kar nekaj krčijo pa manjšajo, pa nevem kaj.. Nismo vsi visoki meter 70 :BUA:

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih so tovarne navajale le suho težo. Če je bil nato na testu motor x težji od motorja y (kljub temu, da je tovarna x navajala nižjo suho težo od y) so to zagovarjali, da oni pač drugače merijo (npr. brez pnevmatik, akumulatorja...).

Za 2009 praktično vsi navajajo "mokro" težo, se pravi motor pripravljen za vožnjo + poln tank goriva. Človek bi pričakoval, da bo dejansko izmerjena teža +/- kakšen kilogram od objavljene, vendar so razlike ogromne:

kawasaki >> tovarna 208, izmerjeno 208

honda, brez abs >> tovarna 199, izmerjeno 200

suzuki >> tovarna 203, izmerjeno 208!!!!!!!!!!

yamaha >> tovarna 206, izmerjeno 214!!!!!!!!!

Kje pa so to testirali?

Ker sodeč po gixxer.com naj bi teža štimala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče, ampak zgleda pa še vedno stroj :)

Drugače pa ne samo pri tanovi Honda, pri vseh novih tistočakih mi gre na živce ker jih kar nekaj krčijo pa manjšajo, pa nevem kaj.. Nismo vsi visoki meter 70 :BUA:

Mogoče, ampak zgleda pa še vedno stroj :) - če ga je pol?? SAMOKOLNICA... Haha, šajtrga, avspuhi pa so ročaji! :evilgrin:

Dobro, ajde, nebom se več tako nizko spuščal, nima smisla...

Se pa strinjam s tem kar si napisal, da se vsi tisočaki krčijo.... Žal, tako pač je... Sicer saj se še vedno kaj najde za nas večje, pač kaki sport tourer... Kaka Ninja 14 ali pa, hmmmmmmmmmmm, Honda Blackbirda ne dela več, hmmmmm, morda Hayabusa, kaj pa vem, nič pametnega ni. Če želiš voziti SS motor, pač kupiš tistega ki ti je všeč, mali so tako vsi... Sicer pa sam sem velik 192 cm, pa mi drža na motorju odgovarja, tako da kaj pa vem, se mi ne zdi premali... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolega, a lahko razlikujeva med weekend amaterskimi stock dirkaci in profi-SBK setup-om? bo slo ?

slednjim je SBK kit tudi namenjen. koliko je smotern za stock racing ti ne znam povedati, predvidevam da najbrz ne zelo.

za to ciljno skupino obstajajo drugi paketi in/ali dodatki.

se BTW: ninja 10 ima 178 KM na zadnjem kolesu z akrapotom. gixxer 1000 K9 bi naj imel 200 z SBK-kitom. lahko bi ti napisal kaj vse tocno vsebuje ta kit, ampak sem preprican da si dovolj spreten, da to tudi sam najdes na spletu.

in verjemi, da je vsak kaval pri taksnih konjenicah zelo tezko izbrskati. ce je vse skupaj se vzdrzljivo....... :whistle:

na zdej se pa razburjaš. . . vsi japonci prodajajo kite za sbk. . .ampak. . . komu in čemu. obregnu sm se ob princip surovega dirkalnika. . .bez veze za 97% kupcev. Slabi testi pa lahko firmi škodijo. . . stock motor vozijo tud v IDM, in na AA se vozijo v STOCK dirki zelo zelo podobne čase kot kot v SBK. . . tako, mal faljeno se mi zdi. . zato pravim bullshit. bezveze.

@demon: samokolnica je biu zx10r 06-07. cuzuki ma ročaje prenizko. . .

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, na tem linku je 203 kg SUHA TEŽA, če pa si ti našel manj pa dodaj link..

Saj imate na scan-ih testa lepo napisane teže pripravljenih na vožnjo in s polnim tankom:

Agusta - 222kg

YZF-R1 - 214kg

CBR1000RR - 209kg

GSX-R1000 - 208kg

ZX10R - 208kg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na zdej se pa razburjaš. . .

sploh ne. :grrr zakaj bi se moral ?

vsi japonci prodajajo kite za sbk. . .ampak. . . komu in čemu. obregnu sm se ob princip surovega dirkalnika. . .bez veze za 97% kupcev. Slabi testi pa lahko firmi škodijo. . . stock motor vozijo tud v IDM, in na AA se vozijo v STOCK dirki zelo zelo podobne čase kot kot v SBK. . . tako, mal faljeno se mi zdi. . zato pravim bullshit. bezveze.

res je. vendar so kiti in so kiti. in za stock dirke sigurno ni dovoljeno vgrajevati tistega, kar je dovoljeno v SBK. v tem je point. pac kolikor se da in kolikor da.

zato ni bullshit.

druagce se lahko vsi z 34 KM samokolnicami prevazamo. ;)

tudi stock gixxer 1000 K9 ni ravno svoh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola društvo,

prav ljubki ste ko se tkole besno natepavate s podatki o teži :winkiss: saj vem da sem čuden, ampak morda bi blo enostavneje če bi motorčke ZVAGALI??? čist nora ideja, kajne??? :naughty:

zato sem prav v izogib temule prepucavanju objavil tudi tehnične podatke iz testa - pa ne pomaga ker očitno ne berete :rolleyes: tisti ki berete revijo itak veste, za ostale sem pa že večkrat napisal da Motorradovi testniki motorčke tudi izmerijo/zvagajo; to so tisti podatki ki so označeni z zvezdico - in ja, tudi teža je med njimi :OK:

se bom jst potrudil za vas - evo tkole so motorčke zvagali pri Motorradu:

Honda (C-ABS): 209 kg

Kawasaki: 208 kg

MV Agusta: 222 kg

Suzuki: 208 kg

Yamaha: 214 kg

in še ena bogokletna ideja - morda pa gole številke le niso alfa in omega vsega, ampak je najbolj pomembna voznost motorčka :hmm:

želim vam veliko veselja in zabave s tistim motorčkom, ki vam je nabolj všeč, pa katerikoli je že to!!

PS vidim da je eden pa le prebral, hehehe, bravo stari, se vidi da si taprav rejser :OK: kdaj gremo??

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi prebrala naslov teme v katero pišeš, bi videla že iz naslova, da se menimo o 1000ss 2009 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi prebrala naslov teme v katero pišeš, bi videla že iz naslova, da se menimo o 1000ss 2009 :)

Je pričakovano, da ne razumeš za kaj gre. Just ignore :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pričakovano, da ne razumeš za kaj gre. Just ignore :yes:

No, potem me pa razsvetli :) Kolikor jaz razumem te moti samo to, ker je suzuki napisal, da Kawasaki tehta 208kg, namesto ZX-10r :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!