Skoči na vsebino

Prvi test 1000 2009


Priporočene objave

Objavljeno
Zanimivo da je na uradni strani 203kg suha teža.

Sej je jasno da je napaka, ker drugače se ze VFR kvalificira kot SS mopi :)

Pač napaka uvoznika... :closedeyes:

Motor je toliko težak koliko se težko preklada po cesti.

Hočem rect kila gor ali dol, važno da je lahkoten za vožnjo.

203kg sigurno ni suha teza, grem stavt...

mogoče bi, preden se še bolj razpišete o teži motorjev od A do Ž, T-jev post še enkrat prebral..

vsi samo teste berete in ste pametni..

Objavljeno (popravljeno)
hondin C-ABS je vreden vsake dodatne kile in vsakega dodatnega evra. ker pod handling spada tudi zaviranje pred ovinkom in na ne vedno suhi podlagi (ja ja, tudi na pisti vcasih dezuje :P ).

gixxer 1000 K9 je ze tovarnisko narejen kot tuning projekt. z relativno enostavnimi in poceni posegi se ga lahko spravi na dostojnih 200 KM na zadnjem kolesu (SBK-standard). tudi vzdrzljivost ne trpi.

se BTW: ninja 10 ima 178 KM na zadnjem kolesu z akrapotom. gixxer 1000 K9 bi naj imel 200 z SBK-kitom. lahko bi ti napisal kaj vse tocno vsebuje ta kit, ampak sem preprican da si dovolj spreten, da to tudi sam najdes na spletu.

in verjemi, da je vsak kaval pri taksnih konjenicah zelo tezko izbrskati. ce je vse skupaj se vzdrzljivo....... :whistle:

Moje mnenje pa je.da neko stvar,ki tehta skupno 9kg ne moreš dati na isto telemetrijo motorja in ne porušit ciklistike oz. jo s tem ne spemeniti!

Že R1 l.2004 je imel z YEC A in B kitom,plus izpuh 205konjev na kolesu!Tudi tu piše,da se celo vzdržljivost motorja poveča!

Lahko skeniram komplet predelavo.Bila pa je v motopuls št.59 5/2005

Glede na to, kako zelo pameten se sam sebi zdiš, upam da se pri tej vsej tvoji modrosti skriva tudi kak milimeter možganov, zaradi katerega si morda celo pismen.

No, pa da čujem kak bedast odgovor boš pa zdaj skup sklamfal...

Glej zgoraj!Pomebna je teža pripravljena za na cesto.Saj pa vsi vemo,da je Honda lani po več letih spanja naredila dober motor!

Sam določene ocene so malo sporne,nič druga-ne se razburjat! :winkiss:

Ja res je, se opravičujem na zmoti! Torej CBR 1000 RR pripravljen za vožnjo je najlažji 199 kg.

No Sesir? Kaj je zdaj tu težka krava?? :rolleyes:

Na testu je imela več al ne?

Drugače pa ne samo pri tanovi Honda, pri vseh novih tistočakih mi gre na živce ker jih kar nekaj krčijo pa manjšajo, pa nevem kaj.. Nismo vsi visoki meter 70 :BUA:

Men je pa všeč!Navsezadnje,če se je schwantz lahko vozil in zmagoval....

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Moje mnenje pa je.da neko stvar,ki tehta skupno 9kg ne moreš dati na isto telemetrijo motorja in ne porušit ciklistike oz. jo s tem ne spemeniti!

Telemetrijo?! :unsure:

Verjetno misliš na geometrijo. Pa si 100%, da je le-ta pri CBR model 08 in 09 popolnoma enaka?

D.

Objavljeno
Moje mnenje pa je.da neko stvar,ki tehta skupno 9kg ne moreš dati na isto telemetrijo motorja in ne porušit ciklistike oz. jo s tem ne spemeniti!

Pa sej niso dal 9-kilskega cigla na predn konc al pa na zadn! Sistem je sestavljen iz več delov, ki so jih pač razporedili zahtevan in optimizaciji primerno (verjetno niso taki loleki , da bi vse skupej spredi gor pršraufali pa 'vozi, miško').

Dej reči mami Šešir naj brihtole skrije ... :)

Objavljeno

sesir: upam stavit de če ti damo oba modela cbr-ke na probo (2008 brez abs-a, pa 2009 z abs-om), med vožnjo ne boš občutu razlike...in po koncu vožnje ne boš upal rečt kateri model je z abs-om in keri brez...

...s tem da bi zamaskirali oba motorja tko da se neb na oko vidlo ker ma abs in ker ga nima

Sicer pa ta pregovarjanja v smislu moj ata ma yamaho zato je yamaha najboljša..grejo pomojm že dost ljudem tu na forumu na k...

Objavljeno
Sam določene ocene so malo sporne,nič druga-ne se razburjat! :winkiss:

A je kdo opazil, da Motorrad prisotnost ABS-a pri Hondi (tudi test 600-takov) zmeraj nagrajuje z 18-timi tockami? Ostali tock seveda (se) ne morejo dobiti. :trance_33_sleep:

Objavljeno

Hola mojster T-boy,

pri Motorradu ABS nagrajujejo z dodatnimi pikami že od nekdaj (zato so na testih v preteklosti BMWji velikokrat zmagali :whistle: ), ni pa vedno 18 pik!! vsakega ocenijo od 1 do 20, kolikor pač smatrajo da je ABS dober, npr BMW K1300 S je na testu dobil samo 14 pik za ABS, Kawa ZZR 1400 celo 11, ER-6n 12 pik, Yamaha FZ1 tud 12 pik itd itd... očitno zna Honda narest daleč najboljši ABS ta hip :OK:

Objavljeno

Očitno testniki gledajo na ABS kot pripomoček, ki naj bi bil v bodočnosti prisoten na večini motorjev in na ta način "najbolj pogumne" v razvijanju in serijski vgradnji te novosti na nek način "nagradijo" s točkami.

Primerjava iz avtomobilskega sveta: Euro NCAP testi: po novem ne bo (ali ne dobi) nobeden od avtomobilov dobil 5 zvezdic za skupno varnost, če ne bo že model v osnovni opremi opremljen z ESP (za "zgled" so postavili novega R Magana)

LP

Objavljeno
Očitno testniki gledajo na ABS kot pripomoček, ki naj bi bil v bodočnosti prisoten na večini motorjev in na ta način "najbolj pogumne" v razvijanju in serijski vgradnji te novosti na nek način "nagradijo" s točkami.

Primerjava iz avtomobilskega sveta: Euro NCAP testi: po novem ne bo (ali ne dobi) nobeden od avtomobilov dobil 5 zvezdic za skupno varnost, če ne bo že model v osnovni opremi opremljen z ESP (za "zgled" so postavili novega R Magana)

LP

bojim se, da se bojo proizvajalci razvadili in bo esp obvezen zato da bo avto sploh varen..primer 1. serija MB serija A!!! in famozni losov test

kaj šele, če se to začne pri motorjih..

okej..verjamem da bojo mopedi dobri tudi brez prehude elektronke..zadeva izgubi čar..pa čeprav je fajn..

Objavljeno (popravljeno)

Klinc pa te kile. Če bi ble tok pomembne pomeni, da bi bil na ridah definitivno hitrejši un s praznim tankom :naughty:

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Objavljeno
Klinc pa te kile. Če bi ble tok pomembne pomeni, da bi bil na ridah definitivno hitrejši un s praznim tankom :naughty:

sej je..

kr zračunaj kolk več sile deluje če naprimer dodaš 10 kg pri bremzanju.. ;)

Objavljeno

Predlog: še vse šoferje vagati z motorjem(če ne so časi nerelevantni:))....ste ko neke pičkice manekenke, ko jim vsak gram šteje...po mnenju določenih, če hočeš, da je motor bol okreten in bolje bremza...shujšaš 10 kg :)...torej motor nič kriv ampak debeli šofer...svašta

tisti ko toliko o kg govorite še niste vozili dost različnih motorjev, če ne bi že vedli, da 100 drugih parametrov, več vpliva na okretnost/voznost kot pa +- 5 kg(razen seveda pri minimotu :))...

Vsi testirani motorji so odlični....problem je edino, ker vsi vozniki niti približno niso(in pol je spet motor kriv)

Objavljeno
sesir: upam stavit de če ti damo oba modela cbr-ke na probo (2008 brez abs-a, pa 2009 z abs-om), med vožnjo ne boš občutu razlike...in po koncu vožnje ne boš upal rečt kateri model je z abs-om in keri brez...

...s tem da bi zamaskirali oba motorja tko da se neb na oko vidlo ker ma abs in ker ga nima

Sicer pa ta pregovarjanja v smislu moj ata ma yamaho zato je yamaha najboljša..grejo pomojm že dost ljudem tu na forumu na k...

Sprejmem stavo takoj!Ker,če se mi zdi zelo opazna razlika,ko spustim križe in že recimo dva klika razlike pri nastavitvah vilic.Se mi enostavno zdi nemogoče,da ne bi opazil 9kg-10kg razlike.Tud ko pelješ motor z poliestrom in malimi lučkami se opazi razlika!

Kolk pa bo kdo od vas opazil razliko,pa je seveda odvisno le od vas samih!

Verjamem,da se vas dost pregovarja!Ampak osebno sem dost različnih prevozu.In za tiste,ki sem jih znam tudi razložit kaj me moti in kaj mi je všeč!

Objavljeno

Ko to vse bereš se opazi,da imamo na tem forumu tudi take,ki vidijo,slišijo in občutijo kako trava raste!! :headbang:

Objavljeno

...brez zamere ampak ste res BEDASTI s temle natepavanjem okrog kil..., me res zanima koliko od vas bi pogruntalo na istem motorju razliko 10 kg gor dol... Na fiziko in sile se lahko zgovarjate, pa izračunat se tudi da, če je pa kak junak od vas ki to TUDI OBČUTI in zna izkoristi pa KAPO DOL! ...Na jeziku pa seveda ciklistiko občutite vsi! :whistle:

Objavljeno
...brez zamere ampak ste res BEDASTI s temle natepavanjem okrog kil..., me res zanima koliko od vas bi pogruntalo na istem motorju razliko 10 kg gor dol... Na fiziko in sile se lahko zgovarjate, pa izračunat se tudi da, če je pa kak junak od vas ki to TUDI OBČUTI in zna izkoristi pa KAPO DOL! ...Na jeziku pa seveda ciklistiko občutite vsi! :whistle:

ne bodi pameten..10 kg se še hudo pozna..

kar primerjaj polni in prazni tank..

drugače pa se lahko tudi lažji motocikel občuti kot "težji"..

Objavljeno
...brez zamere ampak ste res BEDASTI s temle natepavanjem okrog kil..., me res zanima koliko od vas bi pogruntalo na istem motorju razliko 10 kg gor dol... Na fiziko in sile se lahko zgovarjate, pa izračunat se tudi da, če je pa kak junak od vas ki to TUDI OBČUTI in zna izkoristi pa KAPO DOL! ...Na jeziku pa seveda ciklistiko občutite vsi! :whistle:

10 kil se občutki glih tko k poštarska šajba al pa kufri ... mislim, ne isto, ampak če maš mal filinga za motor, tut z zavezanimi očmi med vožnjo to občutiš.

Objavljeno

pa kaj sam o teh kilah...se vidi, da se poletje pa kopalke bližajo alkaj :)....pozna se na istmu motorju...drugač so pa druge stvari večji faktor....ne moreš po teži ocenjevat, kako se bo določen motor pelu(še posebej, če je v igri sam 10 kg-menjaš rore pa si skor lahko že tam)...vsakmu pač njegov motor paše...tko kot je njegov ata najbolj močn :D

Objavljeno

ma men se itaq zdi to že smešno...

10 kil na rezervoarju al pa drugi visoki točki se čuti...abs pa je nižje pozicinorian...in dvomim da bi se ga lih tolko čutilo. Sicer pa...ne poznam vsakega od vas...očitno so nekateri tu pravi profiji...

Še vedno pa upam stavit six-pack da razlike pr hondi neb kr tko na easy opazu...

una s poliestrskimi plastikami ipd je pa že smešna

LP

Objavljeno

ma men se itaq zdi to že smešno...

10 kil na rezervoarju al pa drugi visoki točki se čuti...abs pa je nižje pozicinorian...in dvomim da bi se ga lih tolko čutilo. Sicer pa...ne poznam vsakega od vas...očitno so nekateri tu pravi profiji...

Še vedno pa upam stavit six-pack da razlike pr hondi neb kr tko na easy opazu...

una s poliestrskimi plastikami ipd je pa že smešna

LP

Objavljeno
ne bodi pameten..10 kg se še hudo pozna..

kar primerjaj polni in prazni tank..

...malo morgen! ... ne čuti se nobene razlike!...

očitno so nekateri tu pravi profiji...

...Pametovalci... profiji pa samo na jeziku!

Objavljeno (popravljeno)
...malo morgen! ... ne čuti se nobene razlike!...

...Pametovalci... profiji pa samo na jeziku!

se čuti se. čutiš prec ko si pozoren na to. ampak izkoristijo pa samo tisti, k s parom gum odvozijo 70km, ne 7000 kaj šele 15000

z dugim delom se skor strinjam. ene par ljudi sicer res ve, in čuti, ampak jih je v tej debato zelo zelo zelo malo.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
...malo morgen! ... ne čuti se nobene razlike!...

Če maš poštarsko šajbo pa kufre gor, res ne oz je vseeno ...

Objavljeno
Moje mnenje pa je.da neko stvar,ki tehta skupno 9kg ne moreš dati na isto telemetrijo motorja in ne porušit ciklistike oz. jo s tem ne spemeniti!

Že R1 l.2004 je imel z YEC A in B kitom,plus izpuh 205konjev na kolesu!Tudi tu piše,da se celo vzdržljivost motorja poveča!

Lahko skeniram komplet predelavo.Bila pa je v motopuls št.59 5/2005

tvoje mnenje. s poudarkom na tem.

glede telemetrije ti je te danci pomagal.

in kaj ima R1 od 2004 veze z K9 gixxerjem 1000 ? o cem se tukaj pogovarjamo ?

nehaj nakladati neke abervezne podatke, ker lahko vsak motor spravis na xxx KM, ce mu le nasraufas dovolj mehanike zraven.

ostani pri temi, vsaj enkrat. prosim.

Očitno testniki gledajo na ABS kot pripomoček, ki naj bi bil v bodočnosti prisoten na večini motorjev in na ta način "najbolj pogumne" v razvijanju in serijski vgradnji te novosti na nek način "nagradijo" s točkami.

C-ABS in ABS NISTA eno in isto. ce ze govorimo o necem naj vsaj vsi poznajo bistvo teme.

Sprejmem stavo takoj!Ker,če se mi zdi zelo opazna razlika,ko spustim križe in že recimo dva klika razlike pri nastavitvah vilic.Se mi enostavno zdi nemogoče,da ne bi opazil 9kg-10kg razlike.Tud ko pelješ motor z poliestrom in malimi lučkami se opazi razlika!

Kolk pa bo kdo od vas opazil razliko,pa je seveda odvisno le od vas samih!

razlika ze. vprasanje je, samo kako.

(lahko je ze sam zracni upor drugacen.)

...brez zamere ampak ste res BEDASTI s temle natepavanjem okrog kil..., me res zanima koliko od vas bi pogruntalo na istem motorju razliko 10 kg gor dol... Na fiziko in sile se lahko zgovarjate, pa izračunat se tudi da, če je pa kak junak od vas ki to TUDI OBČUTI in zna izkoristi pa KAPO DOL! ...Na jeziku pa seveda ciklistiko občutite vsi! :whistle:

si pogledal zadnje case v ogledalo ?

ce ti necesa ne obcutis se ni receno, da imamo drugi enake probleme.

...malo morgen! ... ne čuti se nobene razlike!...

...Pametovalci... profiji pa samo na jeziku!

glej zgoraj.

nekaj nas ima _malenkost_ vec km pod ritjo, s tem tudi nekaj izkusenj vec. tudi z razlicnimi motocikli, katere nismo vozili samo uro, dve.

Objavljeno
tvoje mnenje. s poudarkom na tem.

glede telemetrije ti je te danci pomagal.

in kaj ima R1 od 2004 veze z K9 gixxerjem 1000 ? o cem se tukaj pogovarjamo ?

nehaj nakladati neke abervezne podatke, ker lahko vsak motor spravis na xxx KM, ce mu le nasraufas dovolj mehanike zraven.

ostani pri temi, vsaj enkrat. prosim.

C-ABS in ABS NISTA eno in isto. ce ze govorimo o necem naj vsaj vsi poznajo bistvo teme.

razlika ze. vprasanje je, samo kako.

(lahko je ze sam zracni upor drugacen.)

si pogledal zadnje case v ogledalo ?

ce ti necesa ne obcutis se ni receno, da imamo drugi enake probleme.

glej zgoraj.

nekaj nas ima _malenkost_ vec km pod ritjo, s tem tudi nekaj izkusenj vec. tudi z razlicnimi motocikli, katere nismo vozili samo uro, dve.

HUH, sem se že prestrašil, da boš spodaj napisal "klonk"... :huh:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!