Skoči na vsebino

Prvi test 1000 2009


Priporočene objave

Objavljeno
sej je..

kr zračunaj kolk več sile deluje če naprimer dodaš 10 kg pri bremzanju.. ;)

A seveda. Ampak tale teorija pade takoj, ko pridejo zadeve v prakso/na cesto. Ko vidiš modela s CBR-ko, kako se na ridah mimo njega odpelje nekdo s TransAlpko :naughty:

Te kile so kr neki - pač podatek za preklanje na forumu, kdo ma daljšega. Na koncu se vštric na cesti pelje tko 260kg CB1300 kot 170kg CBR. Na pisti pa se razlika seveda pozna, čeprav pa sumasumarum še vedno o zmagovalcu ne odloča samo tistih 10kg. Tko da mi osebno dol visi za kilažo in tistih par kg razlike. :P Ride on B)

Objavljeno
.....o zmagovalcu ne odloča samo tistih 10kg. Tko da mi osebno dol visi za kilažo in tistih par kg razlike. :P Ride on B)

tebi tudi ?

predvsem ce poznamo dejstvo, da ce bi shujsal 10 kg imam tisto odvecno tezo takoj "noter". :whistle:

ampak cifre so pa cifre. take lepe na papirju. kateri vse prenese. :krneki:

Objavljeno
A seveda. Ampak tale teorija pade takoj, ko pridejo zadeve v prakso/na cesto. Ko vidiš modela s CBR-ko, kako se na ridah mimo njega odpelje nekdo s TransAlpko :naughty:

Te kile so kr neki - pač podatek za preklanje na forumu, kdo ma daljšega. Na koncu se vštric na cesti pelje tko 260kg CB1300 kot 170kg CBR. Na pisti pa se razlika seveda pozna, čeprav pa sumasumarum še vedno o zmagovalcu ne odloča samo tistih 10kg. Tko da mi osebno dol visi za kilažo in tistih par kg razlike. :P Ride on B)

No model na transalpki, ki ima isto znanja kot model na cbrki, se pač ne bo peljal mimo, bodi siguren :)

Drugače pa se načeloma strinjam, veliko več kot tistih, ki res znajo izkoristit potencial in zmožnosti motorja, je tistih, ki pač kupijo nek motor, tudi ss, ker jim je enostavno všeč, ker hočejo imet kul motor, mogoče boljšega kot sosed, oz karkoli. Takemu pač +-10kg ne bo predstavljalo bistvene razlike v vožnji.

Sama cesta je itak zelo neprimerno mesto za testirat koliko pomenijo kile, ker taka vožnja, pri kateri nastaja dejanska občutna razlika zaradi par kg, je verjetno že neprimerna za na cesto.

Se pa ne kaže razlika v teži samo v tem, kdo bo hitreje odpeljal ride, ampak enostavno se nekateri motorji lažje peljejo, oziroma so bolj "igračke" kot drugi, sploh pri kakšnem počasnem manevriranju ali zaprtih ovinkih. Tu pa ima tudi teža poleg same ciklistike motorja svojo vlogo.

Drugače pa je moje osebno mnenje itak tako, da je SS motor primarno namenjen SS vožnji. Torej meni se zdi smiselno kupit SS motor samo, če greš kdaj tudi na dirkališče in ker za takega amaterskega "rejserja" ni računice, da bi si za tiste 4 obiske piste letno kupoval posebej dirkalni motor, za vozit pa imel nekaj drugega, pač nabaviš SS in ga voziš tako na pisti kot na cesti.

Torej nakup SS motorja z vednostjo, da ga ne boš imel tudi za na pisto je zame nesmisel. In zato so zame pri nakupu takega motorja pomembni tako podatki kako se obnaša na cesti kakor na pisti.

Je pa to zgolj moje osebno prepričanje, nimam popolnoma nič proti tistim, ki pač SS kupite samo za na cesto, to je popolnoma vaša odločitev in pravica :) Kar komur ustreza.

Objavljeno
gixxer 1000 K9 je ze tovarnisko narejen kot tuning projekt. z relativno enostavnimi in poceni posegi se ga lahko spravi na dostojnih 200 KM na zadnjem kolesu (SBK-standard). za ta namen tudi obstaja SBK-kit, ki stane ca. € 6.000.- v AUT.]
se BTW: ninja 10 ima 178 KM na zadnjem kolesu z akrapotom. gixxer 1000 K9 bi naj imel 200 z SBK-kitom. lahko bi ti napisal kaj vse tocno vsebuje ta kit, ampak sem preprican da si dovolj spreten, da to tudi sam najdes na spletu.
in kaj ima R1 od 2004 veze z K9 gixxerjem 1000 ? o cem se tukaj pogovarjamo ?

ostani pri temi, vsaj enkrat. prosim.

Hotel sem povedat,da je tak kit yamaha imela že leta 2004!Pa še nekje si napisal,da pride poceni :rolleyes: same montaže kitov pridejo od 1500eu do 3500eu! :naughty:

BTW.Zx12R(akrapovič,druga elektronika,..)last g.Štibila,ki je dirkal s tem motorjem.Je pokazal na dyno 174KM!

...malo morgen! ... ne čuti se nobene razlike!.

Ti sam vozi še naprej tvojo diskoteko pa bo!

Objavljeno

mal se je za vprašat, zakaj so vsi testi SS motorjev na pisti..

najbrž zato, kar tja primarno sodijo..

in ja, pozna se če daš dol luči in vso navlako in poliestre gor..pri gxx-r 750 naprimer 9 kilogramov..

poleg tega ne tankaš poln tank ampak ponavadi dobrih 5 litrov..

se pravi 15 do 20 kilogramov prišparaš..

če si en mal bl resen amater..

to je pa že bistvena razlika..

se pa strinjam..za cesto je popolnoma nepomembno..

sem imel cb1300 pa je bila kljub tistim 240 kilogramov fin motorček za peljat se..

ampak tukaj teče debata o popolnoma drugih motociklih..

Objavljeno
Ne morejo dat honde (krave težke)kr na zadnje mesto kamor si zasluži!Bi vsi rekli,da so krivični,čeprav... :evilgrin:

ima sedaj SESIR kot sliko v avatarju prav Hondo CBR 900 RR :P :D :OK: :hooray: :yea1:

Objavljeno
ima sedaj SESIR kot sliko v avatarju prav Hondo CBR 900 RR :P :D :OK: :hooray: :yea1:

Takrat je bil to :hooray: od motorja....

Sem bolj čakal,da prideš v temo in poveš kaj bolj konkretnega...prvi vtisi?Ker predvidevam,da si že sprobal kaj od teh...

Objavljeno
Takrat je bil to :hooray: od motorja....

Sem bolj čakal,da prideš v temo in poveš kaj bolj konkretnega...prvi vtisi?Ker predvidevam,da si že sprobal kaj od teh...

Bolj berem vse te poste bolj vidm, da bl mal vem tko, da raj sam berem in se učim naprej.... :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Italijanski motociclismo je testiral tisočake v portimau...and the winner is...

Kawasaki ZX-10R ** Fastest lap time and speed **

Lap time: 1:52.71

Top speed: 288.8kmh

Weight (empty): 195.2kg

RWHP: 167.09 cv

Honda CBR1000RR (C-ABS)

Lap time: 1:52.79

Top speed: 288.7kmh

Weight (empty): 195.6kg

RWHP: 163.73 cv

Yamaha R1

Lap time: 1:54.07

Top speed: 275.7 km/h

Weight (empty): 201.2kg

RWHP: 161.62 cv

Suzuki GSXR1000

Lap time: 1:53.51

Top speed: 273.8km/h

Weight (empty): 193.6kg

RWHP: 160.92cv

Ducati 1198S

Lap time: 1:54.06

Top speed: 278.5km/h

Weight (empty): 184.8kg

RWHP: 154.98cv

KTM RC8R

Lap time: 1:55.40

Top speed: 264.2km/h

Weight (empty): 188.6kg

RWHP: 156.64cv

MV AGUSTA F4 1078 312R ** Highest RWHP **

Lap time: 1:53.31

Top speed: 279.6km/h

Weight (empty): 203.4kg

RWHP: 168.53cv

BIMOTO DB7 **Lightest weight **

Lap time: 1:54.72

Top speed: 267.5km/h

Weight (empty): 179.8kg

RWHP: 148.26cv

BMW HP2 SPORT

Lap time: 1:58.03

Top speed: 250.8km/h

Weight (empty): 194.4kg

RWHP: 121.62cv

Objavljeno

weight empty? A brez bencina a kako, ker so nekam visoke številke?

Objavljeno
Italijanski motociclismo je testiral tisočake v portimau...and the winner is...

Tule si lahko ogledate video vseh testov,tud dyno KLIK

Objavljeno

Ma ti testi so itak mal čudni.. Enkrat zmaga en pa je en drug tazadnji, naslednjič pa lih kontra.

Enkrat he Gsxr zvagan kot 5kg težji od CBRke, ki naj bi bila najlažja, tu je pa najlažji ravno GSXR.

Se mi zdi, da znajo imet tile testi kar nekaj subjektivnega pridiha dodanega, poleg tega pa je itak težko primerjat sploh ko se gre za čase na krog, tudi če se vzame povprečje vseh voznikov, to pa zato ker lahko enostavno ena pista bolj ustreza enemu, druga pa drugemu motociklu..

Poleg tega pa se včasih točkuje tudi čiste neumnosti na ne čisto logičen način. Bi pomislil, da mogoče prav zato, da se lahko določi zmagovani motocikel, ki je znan že pred testom, kot posledica bolj ali manj prijateljskih odnosov revije oz. tistih, ki test delajo z uvoznikom določene znamke :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!