Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav vsem,na ms sem novi član in se vnaprej opravičujem,če je tema slučajno že odprta,preiskal sem namreč ves forum 125-tk pa nisem našel tisto,kar iščem.Tast je namreč lani kupil gilero cougar125 letnik 2000,moram reči da je kar luštkan motor,čeprav meni osebno chooperji razen videza niso najbolj pri srcu.Problem je v tem,da zraven ni dobil nikakršnih navodil ali podatkov o vzdrževanju motorja,niti osnovnih podatkov o količini olja,tlaku v gumah,napetosti verige...,ker se take motorje v glavnem lahko porihta doma z nekaj znanja in veselja,bi prosil za pomoč vse prejšnje in zdajšnje lastnike teh giler.Motor je v redu,uvozniki pa so smotani do konca :headbang: ,ker kao nihče nič ne ve ,motor ni več v proizvodnji in bla,bla ,bla.Če kdo ve,kje bi lahko dobil kakšen owner manual,ali mi ga pomaga najti :worship: :worship: :worship: .Pa lep pozdrav in veliko varnih užitkov v vožnji :rolleyes: .

Objavljeno

Še kar čakam na kakršnokoli pomoč,pa nič :headbang: .A nihče nič ne ve,kakšno olje,tlak v gumah,zavorno olje???Kam naj prestavim temo,da dobim kakšen namig :unsure: ,vesel bom vsake pomoči :worship: ,lp hvala

Objavljeno (popravljeno)

Sem prehiter začev pametovat še preden sem prebral kaj si napisu :), ja najbolša rešitev je da najdeš service manual.

Drgač pa najbrš je isto kot za ostale, če je mašina 4t lahko pogledaš od daelima 125 kaj se notri toči, pa na kolk se pumpa, če je pa 2t pa poglej od aprilijinga čoperja, pa ma da dela :), neke revolucije na 125cc glih ni blo.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Hvala za pomoč :rolleyes: ,vseeno pa me zanima,kje na netu najdeš service manual,a se za čoperje uporablja mineralno al sintetično olje? Pa srečno :evilgrin:

Objavljeno

Mineralno olje dandanes ne vrjamem, da še kdo uporablja razen za utekanje mašine, sintetika bi bla pa tud mal overkill, tko da najbolj primerna bi bla pol-sintetika. Najbolj pogosta gradacija pri nas je 15w40 ali 15w50(kerokol bo vredu). Manual če boš našel kje na netu, dobi se za vsak motor, sam pač uzet si moreš čas da ga poiščeš, sem probal jst na hitro pa mi ni ratal :)

Tlak v gumi ti bo vsak vulkanizer povedal kakšen rabiš, ponavadi pa piše tudi na gumi sami, ponavadi v psi.

Luft verige je nekak standardna zadeva, cca 25mm-35mm od najvišje do najnižje točke če malo nategneš.

post-4351-1237242316_thumb.jpg

Za servis ne vem na kolko se dela, s tem da je čoper najbrš lahko malo kasneje, običajno imajo pa motorji na okoli 7kkm.

Še najbolj pametno bi ti bilo pa da se zapelješ enemu mehankarju na kak pregled, pa ga vmes vse spraši kako je z vzdrževanjem. Pa preberi si temo o yamahi virago (recimo) pa mal iz tam poberi, ker gre načeloma za podoben motor :)

Objavljeno

Hello,lepo je videti,da je še kje kdo,ki je pripravljen pomagati :worship: .Hvala za odgovor,dobil sem nekaj informacij,nekaj vem tudi sam,zdaj pa se mi ne smejat :rolleyes: ,mogoče bo vprašanje neumno.Zanima me,če je v menjalniku olje posebej za zamenjat ali je tako kot pri yamahi pw50 in pw80 podmazovanje povezano kar z motornim oljem :unsure: (res ne vem,ker nisem te stroke,se pa učim in veliko stvari izvem tukaj :naughty: ,včasih na servisu svoje znanje in izkušnje ljubosumno skrivajo :unsure: ).Obe mali yamahci servisiram sam,pa tudi moj prejšnji motor(xt125x)sem vzdrževal sam tako da veselje je ,znanje pa pobiram malo tu malo tam.Če veš odgovor na vprašanje prosim povej :worship: ,drugače pa ob priliki :yea1: in :beer2: .Pa srečno vožnjo :OK: .

Objavljeno

Koker jst vem imajo vsi 4t motorji isto olje za menjalnik in mašino. Sicer pa se obrni na uvoznik, ker pri njemu boš mogu tud filter za olje in zrak dobit, če ti tega ne morjo dobavit ti nč kej dost ne pomaga če veš kolk olja notri dat :D.

2t rabjo pa posebej za mešanco. Sicer čist za besedo me ne držat da ne obstaja kje kaka kosilnica :D, ampak načeloma pri tvojem bo to najbrš kar držalo.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živijo,zopet prosim za pomoč in sicer me zanima,če kdo v posavju ali bližnji okolici obnavlja amortizerje(prve) :unsure: ?Postal je namreč zelo mehak in pa pušča olje in to oba.A bo potrebno nove in koliko približno stanejo,kje jih bom dobil,ali se bo dalo samo obnoviti stare(predvidevam,da je spustil kakšen semering ali pa kakšno gumi tesnilo).Prosim ,če ma kdo kakšen pameten nasvet ,da čim hitreje pomaga :worship::worship: ,je že kar grozna nuja.Aja ,gre se za gilero,hvala in lp. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

js sm dal svojega prejšni teden sem poslal: http://www.amortizer.si/

v četrtek me je klical in je rekel da je popravljen....cena ki mi jo je sporočil: 80€+DDV+poštnina

ups...spregledal sem da sprednji...js sem zadnjega poslal .)

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno

Ne vem kako bi ti obnavljal sprednje vilice, če ti pušča olje, je treba zamenjat semering, te niso dragi, potem pa naliješ še novo olje notr. Če hočeš trše vilice daš gostejšega, če hočeš mehkejše pa redkejšega.

Objavljeno

Fantje,super ste :worship: ,a to,če spušča olje ,je samo semering in ni potrebna konkretna obnova?Kje pa dobiš semeringe,jih imajo kar v vsaki bolje založeni avtotrgovini in za neko srednjo trdoto,kakšen tipolja daš noter :whistle: ?Pa prosim,ne se mi smejat ,sem hvaležen za vsako pomoč,ob morebitnem srečanju pa :beer2: ,hvala in lp :rolleyes: .

Objavljeno

semering najdeš oz. po naročilu dobiš v vsaki moto trgovini...za olje je pa najboljš da se pogleda v service manual (100% more pisat...katero je priporočeno)

Lp

Objavljeno

Lp,hvala za odgovor,problem je samo v tem,da za ta motor nimam nobenih papirjev in niti ne najdem service manual-a,se pa gre za klasičnega 125 čoperčka,nič extra,bolj problem je ,ker mi na servisu nočejo nič kaj pomagati :headbang: s podatki,uvoznik za gilero pa pravi naj odpeljem motor na servis češ da bodo že tam zrihtal(po vsej verjetnosti mi kaj drugega tudi ne bo preostalo :unsure: ,čeprav nerad).Če ima kdo kake papirje ali podatke magari v angleščini jih tudi kupim za pametno ceno,da imam vsaj nekaj osnovnih podatkov :worship::worship: .Srečno na cesti in veliko lepega vremena vsem,lp :yea1: .

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!